Spannend, maar wel fijn! Het sluit iets uit, of het bevestigt ietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef Alfisti het volgende:
Schijnt wel een uitslag van de scan van vandaag te zijn, broertje zit nu in ziekenhuis bij moeders en belt straks ff.
*spannend*
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:20 schreef Anne het volgende:
Maarre, je moeder moet dus langer wachten, dan ik op Selektvracht..!
Kan je wel tegen, hè?
ze gaan je moeder klonen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:49 schreef Alfisti het volgende:
Goed, en de scan van vandaag heeft ook niets opgeleverd
Maandag een ander soort scan en mocht dat ook niets opleveren dan gaan ze weefsel afnemen en op kweek zetten.
deze staalsoorten boor je niet zo gemakkelijk in. Is namelijk extra gehardquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:00 schreef 2cv het volgende:
Zo te zien is hij op wat op de foto de onderkant is gestuiterd ? Krijg je de bouten nu nog wel door de gaten of is er een boormachientje aan te pas gekomen ?
Mooi spulquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
Hier hangt één miljoen $.
[ afbeelding ]
Leuk klussie, pijp waar hij op zat liep vertikaal, dus hier issie al gekanteld (zie de klep zelf die nu onderaan hangt), ding heeft een zwaartepunt waar je bang van wordt, wat ze voor het gemak maar niet op tekening hadden gezet, en ik mocht hem er effe vanaf halen, want vorige keer hadden ze hem bijna laten stuiteren en was hij flink beschadigd.
Ding eraf gehesen en in de lucht met 2 kranen en een takeltje over 2 assen gekanteld, daarna weer opgepakt en 90 graden gedraaid zonder een krasje weer teruggeplaatst op een andere plek om te passen.. van de week mag ik het dus nog een keertje doen want dan moet hij er weer vanaf, en er liggen er nog 3 in de opslag, die moeten er ook nog in.. krenten in de pap![]()
Daarna een uur lang op zitten drogen buiten de poort, mijn shirt kon je letterlijk uitwringen
Bedreiging door een agent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |