quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
True, maar ik vond de woordspeling te mooi om te laten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wat men hier eerder riep; De cover van de blooper-band uit 1997 (Die dus een castfoto uit deze shoot gebruikt, maar dan één waarop iedereen vrolijk en armen in de lucht zwaaiend op de foto staat) bevat wél het goede logo, in tegenstelling tot het logo wat nu op de covers wordt gezet. Het blik uit 1996 heeft echter weer wél deze creatie die niet in de serie zelf gebruikt is.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
En hierbij de grote versie van de cover van seizoen 7-dvdbox:
[ afbeelding ]
Ziet er toch wel mooi uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is Van Barneveld?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
En een nieuw video-dossier op de site:
Dossier Bekenden
Twee keer Ruud de Wild, really?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
En een nieuw video-dossier op de site:
Dossier Bekenden
Ach, ikzelf vind dat logo niet zo'n issue. Kijk, het logo op de box van seizoen 20 is wel een faal, maar dit... Zóveel verschil zit er nu ook weer niet inquote:Op woensdag 7 november 2012 16:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tegen wat men hier eerder riep; De cover van de blooper-band uit 1997 (Die dus een castfoto uit deze shoot gebruikt, maar dan één waarop iedereen vrolijk en armen in de lucht zwaaiend op de foto staat) bevat wél het goede logo, in tegenstelling tot het logo wat nu op de covers wordt gezet. Het blik uit 1996 heeft echter weer wél deze creatie die niet in de serie zelf gebruikt is.
Ikzelf vind de kleur niet echt super, het past niet echt bij de castfoto imo. En die twee kleine foutjes bij Rik en Anita zijn niets vergeleken met de fouten bij de huidige covers van seizoen 1 en 2quote:Overigens vind ik de kleur wel geslaagd, al vind ik het wel jammer dat ze bij het wegsnijden van Rik's omranding een faal hebben begaan; Een van z'n plukken is ineens verdwenen en daardoor heeft hij nu zo'n gladjakkerskop.Evenals Anita's oorbel die ook ineens weg is.
De castfoto staat nu ook niet meer gedeeltelijk over het logo heen, omdat de foto wat is gecomprimeerdquote:EDIT: En ze heben geluisterd naar wat we hier eerder zeiden! RTL4 logo nu weer in het zwart én iets wat ik zei; Wil de Smet weer volledig op de cover! (Niet meer weggesneden tot aan haar rug)
Wil de Smet, zo een lief personage, zo eng op castfoto'squote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Het logo is trouwens anders dan op de cover van seizoen 6 en 20quote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zwevende personagesquote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ikzelf vind de kleur niet echt super, het past niet echt bij de castfoto imo. En die twee kleine foutjes bij Rik en Anita zijn niets vergeleken met de fouten bij de huidige covers van seizoen 1 en 2
Nee hoor, gewoon hetzelfde. Het lijkt wellicht anders omdat de castfoto er niet meer gedeeltelijk overheen staatquote:Op woensdag 7 november 2012 17:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het logo is trouwens anders dan op de cover van seizoen 6 en 20
Je hebt gelijk. Dacht dat het wat feller was, maar nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon hetzelfde. Het lijkt wellicht anders omdat de castfoto er niet meer gedeeltelijk overheen staat
Ik kan daar helaas geen plaatje van vindenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dacht dat het wat feller was, maar nee.![]()
Het logo op de cover van de "10 jaar GTST"-cd vind ik wel het allermooist van allemaal!![]()
Ja ik ook + de cd van 20 jaar geleden!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hehe, ik heb die 10 jaar GTST-CD.Inclusief de videoclipjes
Hou maar op, die van mij raakte zoek in de post toen ik die ooit voor 5 euro kocht op Marktplaats.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja ik ook + de cd van 20 jaar geleden!
Ehm, ja... Wat zal ik daar eens op zeggen...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef LetsGame het volgende:Had ook een GTST pakket met 2 posterboekjes gevonden, maar op een vieze manier heeft de verkoper de koop opeens stop gezet.
Hopen dat de andere koper er meer plezier aan heeft
Dat is eh.. klote.. hopelijk vind je een nieuwe tussen op MP of Koninginnedag ofzoietsquote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hou maar op, die van mij raakte zoek in de post toen ik die ooit voor 5 euro kocht op Marktplaats.
[..]
Ehm, ja... Wat zal ik daar eens op zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een betere kan ik op dit moment niet vinden.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:46 schreef loezzzje het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het knap vind wat voor een prestatie Everon momenteel neerzetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een betere kan ik op dit moment niet vinden.Zeker als je weet dat rond de tijd van deze opnames net een van zijn beste vrienden was overleden aan kanker
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |