Daar heb je veel te goede tetten voorquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook een keer de lul zijn
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
Waarom zit ik Hart van Nederland te kijken
kan niet jij bent te lekker ditdat allesquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
jij bent de SC neg0r, dus altijd de lul.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh, shall I use them as monehmakers zodat ik velen dingen kan falen met mijn velen tettengeld?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb je veel te goede tetten voor
Ik kan wel tegen een grapje, maar this is getting old.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beetje grappen naar elkaar, boehoe wat naar zeg.
Nooooh, zappen dan!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar de Rijdende Rechter is ook opHALLO!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij bent de SC neg0r, dus altijd de lul.
Of was het nou, je hebt altijd een lul.... hmmm, weet het even niet meer![]()
![]()
Ik ben "over de streep" aan het kijken op uitzending gemistquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar de Rijdende Rechter is ook opHALLO!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
kan niet jij bent te lekker ditdat alles![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij bent de SC neg0r, dus altijd de lul.
Of was het nou, je hebt altijd een lul.... hmmm, weet het even niet meer![]()
![]()
oh ik heb vaker voor een klas gestaan en ik vind het echt super leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bewaar deze even voor als je gaat stage lopen![]()
Mag ik je manager worden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh, shall I use them as monehmakers zodat ik velen dingen kan falen met mijn velen tettengeld?
dan moet je wat eelt kweken en/of niet steeds happenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een grapje, maar this is getting old.
Je weet dat je dan werkt met kutpubers?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh ik heb vaker voor een klas gestaan en ik vind het echt super leuk![]()
ja der zijn altijd dingen die je minder vind, maar ik vind nakijken enzo zelfs leuk
Sounds like a deal to mequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag ik je manager worden?![]()
Hoef maar 40% van de opbrengst!
Nu zie ik jou voor me in een roze bontjas van ebayquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Primaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan moet je wat eelt kweken en/of niet steeds happen
Dank u voor dit mental image.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me in een roze bontjas van ebay![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ik zou binnen ene week ontslag hebben wegens fysiek geweld tegen een leerling denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat je dan werkt met kutpubers?![]()
Ik zou lesgeven op de middelbare school echt kut vinden.
IK HEB EEN TERRORPOETEL, NIEMAND DURFT NOG IN DE BUURT TE KOMEN!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sounds like a deal to me![]()
Maar dan verwacht ik wel dat je ten alle tijde maximaal 10 meter van mij verwijderd bent met een mes zodat je me kan beschermen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me in een roze bontjas van ebay![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zou binnen ene week ontslag hebben wegens fysiek geweld tegen een leerling denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |