dan moet je wat eelt kweken en/of niet steeds happenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een grapje, maar this is getting old.
Je weet dat je dan werkt met kutpubers?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh ik heb vaker voor een klas gestaan en ik vind het echt super leuk![]()
ja der zijn altijd dingen die je minder vind, maar ik vind nakijken enzo zelfs leuk
Sounds like a deal to mequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag ik je manager worden?![]()
Hoef maar 40% van de opbrengst!
Nu zie ik jou voor me in een roze bontjas van ebayquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Primaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan moet je wat eelt kweken en/of niet steeds happen
Dank u voor dit mental image.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me in een roze bontjas van ebay![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ik zou binnen ene week ontslag hebben wegens fysiek geweld tegen een leerling denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat je dan werkt met kutpubers?![]()
Ik zou lesgeven op de middelbare school echt kut vinden.
IK HEB EEN TERRORPOETEL, NIEMAND DURFT NOG IN DE BUURT TE KOMEN!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sounds like a deal to me![]()
Maar dan verwacht ik wel dat je ten alle tijde maximaal 10 meter van mij verwijderd bent met een mes zodat je me kan beschermen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me in een roze bontjas van ebay![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zou binnen ene week ontslag hebben wegens fysiek geweld tegen een leerling denk ik
kutpubers ken ik wel handelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat je dan werkt met kutpubers?![]()
Ik zou lesgeven op de middelbare school echt kut vinden.
Nah, gewoon je garpige kanten erkennenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan moet je wat eelt kweken en/of niet steeds happen
Wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
UFT, ik ga ook altijd overal tussendoor
Verf hem in een velle neonkleur! Dat schrikt vast afquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK HEB EEN TERRORPOETEL, NIEMAND DURFT NOG IN DE BUURT TE KOMEN!
O wait...
Kut, dit is ingewikkelder dan ik dacht
We hebben het dan niet over Spees he?quote:
Was jij dat toen eens die een groene jas had gepost hier? Die blijft echt in mijn hoofd zittenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik zit al de hele avond jassen te kijken op ebayze zijn zo ERMAHGERD leuk maar ik weet dat het niet heel verstandig is
En dan geef ik hem een hanenkamquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat?i don't get it
[..]
Verf hem in een velle neonkleur! Dat schrikt vast afNet zoals de kikkors in de jungle doen.
mini BBQ-kipjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben het dan niet over Spees he?
Dit is veeeeeeuuulll erger![]()
(denk aan zichzelf op de middelbare school en bedenkt dat ik 1 van de braafste leerlingen was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |