quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dattus!
Sint, De Lift, Kinderen Voor Kinderen![]()
ja dat valt ook onder horror
Ik faal voornamelijk meer dan ik kan betalenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
want Schaar en Priem en Spees bestaan niet??
kom op man, die zijn vaker "de lul" dan jij. En als je geen commentaar wilt, wat niet eens als afzeiken is bedoeld ofzo, dan moet je het gewoon niet posten.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan gewoon je voeten bij knippen, duidelijk!
ik bewaar deze even voor als je gaat stage lopenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh dat geloof ik ook wel. maar dat ligt echt aan hoe je als persoon bent zegmaar.
het lijkt mij gewoon zo heerlijk om leraar te zijn
Kinderen voor kinderenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dattus!
Sint, De Lift, Kinderen Voor Kinderen![]()
ja dat valt ook onder horror
IK WIL OOK EEN DM LEEGKOPENquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik faal voornamelijk meer dan ik kan betalen
Maar ik ben wel vaak de lul![]()
DAT IS GEWOON OMDAT JULLIE JALOERS ZIJN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje grappen naar elkaar, boehoe wat naar zeg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat er sowieso mensen 'de lul' moeten zijn.
ik doe engolsquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, die heeft mijn lief ook half gedaan, maar die heeft 'm dus niet afgemaakt. Bij zijn stages kwam hij erachter dat hij er eigenlijk gewoon heel ongelukkig van werd.
Welke richting wil je gaan doen? Hij deed natuurkunde/wiskunde.
Daar heb je veel te goede tetten voorquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook een keer de lul zijn
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
Waarom zit ik Hart van Nederland te kijken
kan niet jij bent te lekker ditdat allesquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
jij bent de SC neg0r, dus altijd de lul.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh, shall I use them as monehmakers zodat ik velen dingen kan falen met mijn velen tettengeld?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb je veel te goede tetten voor
Ik kan wel tegen een grapje, maar this is getting old.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beetje grappen naar elkaar, boehoe wat naar zeg.
Nooooh, zappen dan!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar de Rijdende Rechter is ook opHALLO!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij bent de SC neg0r, dus altijd de lul.
Of was het nou, je hebt altijd een lul.... hmmm, weet het even niet meer![]()
![]()
Ik ben "over de streep" aan het kijken op uitzending gemistquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar de Rijdende Rechter is ook opHALLO!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
kan niet jij bent te lekker ditdat alles![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij bent de SC neg0r, dus altijd de lul.
Of was het nou, je hebt altijd een lul.... hmmm, weet het even niet meer![]()
![]()
oh ik heb vaker voor een klas gestaan en ik vind het echt super leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bewaar deze even voor als je gaat stage lopen![]()
Mag ik je manager worden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh, shall I use them as monehmakers zodat ik velen dingen kan falen met mijn velen tettengeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |