quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
Bok op. Iedereen weet dat je nog meeleest.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
Bok op. Iedereen weet dat je nog meeleest.
Imageshackquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ http://img201.imageshack.us/img201/6026/jpicsexiaduvysym3hmm.gif (copy/paste deze link) ]
Ja verdomme lukt het weer niet, en kan ook geen andere plaatjeshost vindenquote:
Je hebt toch Puush sukkelquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja verdomme lukt het weer niet, en kan ook geen andere plaatjeshost vinden
Sinds wanneer kan Puush GIFjes posten sukkelquote:
Heb je het nou over jezelf?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef stoereboii het volgende:
Weg ermee hand in hand terug naar eigen land
Rik die onze Tamperaars heeft gebannedquote:
Absoluut niet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Heb trouwens nog mail gehad van EA: omdat het al zolang geleden was dat ik hen stuurde vroegen ze of het nog actueel was en dat ik dan maar een mailtje moest sturen.
Belachelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rik die onze Tamperaars heeft gebanned
Rik van EAquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Belachelijk.
Als Rik hier was zou ik z'n oog eruit steken met een botte lepel, in z'n karkas pissen en vervolgens hem keihard schedelneuken.
Maar: wie?
RIK VAN IEJ EEJquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Belachelijk.
Als Rik hier was zou ik z'n oog eruit steken met een botte lepel, in z'n karkas pissen en vervolgens hem keihard schedelneuken.
Maar: wie?
Weet ik dushi, jij bent ook gewoon liefquote:
Vraag het aan Lindjequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, open dat dan in VBL, KLB of GAM. Waarom nou weer hier dan?
Snap er niks van, toch goed dat cheaters geband zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
DE FUT CHEATERS GEBAND OMDAT IEDEREEN DRIE MILJOEN HAD VOOR DE RELEASE VAN FIFA
Hij zorgt dat je nog meer te doen hebtquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, open dat dan in VBL, KLB of GAM. Waarom nou weer hier dan?
Neen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Snap er niks van, toch goed dat cheaters geband zijn?
Bleef je shift toets hangen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
DE FUT CHEATERS GEBAND OMDAT IEDEREEN DRIE MILJOEN HAD VOOR DE RELEASE VAN FIFA
Het is een Belg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Bleef je shift toets hangen?
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind Rik nu al een klootzak, ook al ken ik hem niet.
kquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:12 schreef RickoKun het volgende:
HOUD ALLEMAAL JULLIE KK BEK IK GA DIT REPORTEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |