abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 7 februari 2013 @ 17:22:07 #151
137949 Disana
pi_122602331
Het lijkt me nog eerder dat De Alk een zaak van smaad zou kunnen maken.

Maar geweldig weer dat ze de buit binnen heeft (voorschot) en dat de gever naar verdere diensten kan fluiten en zelfs nog een publieke trap na krijgt.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:03:11 #152
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_122631362
Kon het toch niet laten om even te bellen met de beoogde uitgever.

"Wat?! Wat staat er op die site? Moment, we gaan even kijken...."

"Nou, we zullen het maar beschouwen als het volgende hoofdstuk. Laat ik zeggen dat er in ieder geval heel andere redenen zijn. We betalen allemaal leergeld, zal ik maar zeggen. Als u uw geld terug wilt, neem dan even contact op met Harri BV, die weten er van. Als het boek dan ooit toch nog een keer komt, kunt u het nog altijd aanschaffen".

Het is duidelijk, dit is het einde van De Alk.
pi_122657036
quote:
11s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef svetan het volgende:
@Hammondorgel

Dat zinnetje laat aan duidelijkheid niets te wensen over en het ziet er naar uit dat het door een jurist geschreven is.

Het bevestigd mijn indruk, zoals ik hier al eerder heb geschreven, van een kleine nederlandse uitgever die te veel hooi op zijn vork heeft genomen.
Indien de oorzaak bij de Alk ligt, is dat het einde van deze uitgever want dan kunnen ze aangeklaagt worden wegens derving van inkomsten hetgeen in dit geval (internationale versies!) wel eens in de honderdduizende zou kunnen lopen.
Hoezo teveel hooi op zijn vork genomen?? Het gaat om één boek, man!
De hoeveelheid af te drukken exemplaren gaat de zaak echt niet maken, hoor. Als de vraag gelijk werelwijd zo overweldigend zou zijn, kunnen ze het altijd nog uitbesteden aan meerdere drukkerijen.
Ze hebben toch allang gezegd dat ze geen manuscript hebben en dat Laura en met een voorschot vandoor is gegaan? Waar leid je uit af dat dat zinnetje door een jurist geschreven werd?
Je zit weer eens vreselijk dom te lullen, maar ga er vooral mee door, want het is erg grappig.
Er is zelfs een liedje op gemaakt:
Hoe zit het eigenlijk met de sponsoring, oh nee, persoonlijke giften van de managers van je bedrijf? Doen ze dat vaker en geven ze haar nog wel eens wat? :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 08-02-2013 22:05:17 ]
  vrijdag 8 februari 2013 @ 22:13:51 #154
340258 MrFoureyes
pi_122657896
"Wegens vertraging veroorzaakt door de uitgever Alk & Heijnen zal het boek voorlopig niet worden uitgegeven"

Ja, zo'n scherpe formulering verraadt inderdaad jaren van juridische scholing en proceservaring tot aan de Hoge Raad. De faillisementsaanvraag is nu ieder moment wel te verwachten.

De man van De Alk wist meteen het webadres te vinden, deed hoorbaar zijn best om netjes te blijven maar het was wel duidelijk dat ze de buik vol hebben van dit Zeilmeisje.

Zou ze net zo eindigen als haar vader? In armoede, wantrouwig, aan de rand van de samenleving? Het gevoel dat ze altijd tekort wordt gedaan is er al, en naarmate ze ouder wordt en minder schattig, zal het moeilijker worden om donaties los te trekken. Vader zit/zat jaren in de bijstand, en op een gegeven moment werd ook die bijstandsuitkering nog gekort (zie het boek van Oma).

Mooi toekomstperspectief.
pi_122658198
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef MrFoureyes het volgende:
"Wegens vertraging veroorzaakt door de uitgever Alk & Heijnen zal het boek voorlopig niet worden uitgegeven"

Ja, zo'n scherpe formulering verraadt inderdaad jaren van juridische scholing en proceservaring tot aan de Hoge Raad. De faillisementsaanvraag is nu ieder moment wel te verwachten.

De man van De Alk wist meteen het webadres te vinden, deed hoorbaar zijn best om netjes te blijven maar het was wel duidelijk dat ze de buik vol hebben van dit Zeilmeisje.

Zou ze net zo eindigen als haar vader? In armoede, wantrouwig, aan de rand van de samenleving? Het gevoel dat ze altijd tekort wordt gedaan is er al, en naarmate ze ouder wordt en minder schattig, zal het moeilijker worden om donaties los te trekken. Vader zit/zat jaren in de bijstand, en op een gegeven moment werd ook die bijstandsuitkering nog gekort (zie het boek van Oma).

Mooi toekomstperspectief.
Ze zijn twee komma's vergeten in die zin. Rechtenopleidingen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn :o
Ik denk ook dat Laura inmiddels wel een reputatie heeft opgebouwd, ja. Ik ben benieuwd of ze die kaptieinsopleiding inderdaad gaat volgen en ook gaat afmaken.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 22:24:49 #156
340258 MrFoureyes
pi_122658543
Waarschijnlijk rechten gestudeerd bij de Wereldschool en met evenveel inzet gestudeerd als Zeilmeisje.

[ Bericht 4% gewijzigd door MrFoureyes op 08-02-2013 23:08:48 ]
pi_122668053
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:24 schreef MrFoureyes het volgende:
Waarschijnlijk rechten gestudeerd bij de Wereldschool en met evenveel inzet gestudeerd als Zeilmeisje.
Die zin had door een jurist geschreven kunnen zijn. Heb je rechten gestudeerd?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:39:43 #158
340258 MrFoureyes
pi_122668699
Zolang de zaak onder de rechter is, geef ik geen commentaar. Maar een ding is zeker: De Alk zal bloeden.
pi_122671765
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:39 schreef MrFoureyes het volgende:
Zolang de zaak onder de rechter is, geef ik geen commentaar. Maar een ding is zeker: De Alk zal bloeden.
Net als dat Duitse tijdschrif, dat durfde te beweren dat Laura een persoonlijkheidsstoornis had. Daar blijkt helemaal niets van. Allemaal jaloerse mensen en een mediacomplot om dit hoogbegaafde kind dat op haar 13e allang volwassen was, klein te houden.
pi_122681514
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:02 schreef BabeWatcher het volgende:
_O_ Laura rijdt auto
Wat geweldig! Misschien nieuwe kansen, meteen op voor haar instructeursdiploma en rijlessen geven aan kinderen.
Dan kan ze snel wegvaren als tientallen kinderen hun rijlessen betaald hebben...
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 20:54:39 #161
137949 Disana
pi_122688413
quote:
Ha Laura, Nederland is te klein van geest voor jou. Klasse van je dat je je eigen pad kiest. Ben nog steeds diep onder de indruk van je moed en doorzettingsvermogen. Je laat de zogenaamde grote mensen zien dat zij zich door angsten laten leiden. Geniet van het leven daar in NZ! Ik ben op zoek naar een jeanneau ginn fiz, heb je nog tips waar ik op moet letten? Dankzij anders denkenden zoals jij blijft de wereld wakker. Groetjes vanuit de sneeuw in NL Koert
Die bewonderaars schijnen zich maar niet te kunnen realiseren dat het nogal makkelijk is om op kosten van anderen 'je eigen pad te kiezen'.
pi_122689790
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Die bewonderaars schijnen zich maar niet te kunnen realiseren dat het nogal makkelijk is om op kosten van anderen 'je eigen pad te kiezen'.
Laura is gewoon een slimme ondernemer die niet haar hele leven aan hetzelfde buro zal doorbrengen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 21:44:32 #163
137949 Disana
pi_122690535
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Laura is gewoon een slimme ondernemer die niet haar hele leven aan hetzelfde buro zal doorbrengen.
Ik betwijfel of ze nog lang op dezelfde voet door kan leven.
pi_122690557
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik betwijfel of ze nog lang op dezelfde voet door kan leven.
Dan kan ze altijd nog zwanger terugkeren naar Nederland en hier een uitkering aanvragen.
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 21:47:12 #165
137949 Disana
pi_122690623
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dan kan ze altijd nog zwanger terugkeren naar Nederland en hier een uitkering aanvragen.
Het land dat ze verafschuwt? Laat haar maar wegblijven, ze zoekt maar een rijke ouwe vent. Zitten er genoeg op haar gastenboek :+
pi_122696577
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Wat noem je eigenlijk 'slim ondernemerschap'?

En laat haar ajb. niet zwanger worden. Dan krijgen we de volgende legende: het kind van Laura maakte al een zeereis voordat het geboren werd. Dan moet het wel een goed zeiler zijn.
Dat is immers ook zo als je op een boot geboren bent. Oh wacht.. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 10-02-2013 19:56:38 ]
  zondag 10 februari 2013 @ 19:09:34 #167
340258 MrFoureyes
pi_122723320
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ze is eigenaar van een groothandel in loze beloften en dat doet ze heel aardig, inderdaad.
pi_122725417
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:09 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Ze is eigenaar van een groothandel in loze beloften en dat doet ze heel aardig, inderdaad.
Nog wel... Ze leeft op een windbuil. Dat is een keer afgelopen.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 18:32:25 #169
340258 MrFoureyes
pi_122797504
"Mijn tweede boek over de reis zelf, komt zeker niet voor april 2013 uit."

www.lauradekker.nl

Nieuwe nepdatems!
pi_122805908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef MrFoureyes het volgende:
"Mijn tweede boek over de reis zelf, komt zeker niet voor april 2013 uit."

www.lauradekker.nl

Nieuwe nepdatems!
Was haar eerste boek al uitgekomen dan? Oh, wacht, die stomme uitgever. Echt Nederland weer hoor... Eerst de leerplichtambtenaar en toen Jeurgdzorg en nu weer een uitgever..
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 10:03:42 #171
137949 Disana
pi_122905345
Alweer een nieuw baantje:

'I have a nice job here at Dive Tutukaka, a diving company that goes out to the Poor Knights every day.'

En zo voorspelbaar:

'By now, Maritime School back in Auckland has started. I decided not to attend school after all. Living in a big city like Auckland and doing the same thing in the same place every day didn't seem very exciting.'

Oh en ja hoor:

'I am in love with New Zealand but I don't think I've reached the point yet where I could imagine settling in forever.'

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=5019&Lid=13&Lit=VIEW
pi_122907277
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:03 schreef Disana het volgende:

'I have a nice job here at Dive Tutukaka, a diving company that goes out to the Poor Knights every day.'

En zo voorspelbaar:

'By now, Maritime School back in Auckland has started. I decided not to attend school after all. Living in a big city like Auckland and doing the same thing in the same place every day didn't seem very exciting.'

Oh en ja hoor:

'I am in love with New Zealand but I don't think I've reached the point yet where I could imagine settling in forever.'

Ach jee, lachen dit, ze heeft natuurlijk niet de vereiste vooropleiding om die studie te doen......

En in love met NZ.....maar er toch niet willen blijven. Ja ronselen maar voor wat centen dan, kun je lekker weer weg zeilen.....

Gek dat zo'n massa water...zonder afleiding...geen kip te zien...zo boeiend is.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:08:55 #173
340258 MrFoureyes
pi_122910867
Ik kijk al uit naar het commentaar van Svetan, die ons zo direct gaat uitleggen dat het niet volgen van een opleiding deel uitmaakt van een geniaal masterplan om een fantastische toekomst op te bouwen. Ook het afserveren van Nieuw Zeeland als land waar Zeilmeisje haar bestaan gaat opbouwen, is een meesterzet.

Maar Guppy is een beetje ziek, en heeft een dokter nodig. Kunnen we nog steeds doneren?
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 14:13:25 #174
137949 Disana
pi_122913117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Gek dat zo'n massa water...zonder afleiding...geen kip te zien...zo boeiend is.
Ach, ze moet haar naam natuurlijk waarmaken. Van jongsafaan is haar verteld dat ze een zeilmeisje is, en daar gelooft ze zelf ook in. Ze is een bijzonder meisje, nietwaar.
pi_122924341
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:03 schreef Disana het volgende:

En zo voorspelbaar:

Oh en ja hoor:

Nog even en ze haalt mijn record in. Toen ik 18 was had ik al een CV van 3 A4'tjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')