Ons uit eindelijke doelquote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij wel, de site is nog geen maand online, een een week geleden was mijn drukste dag er een met 15 bezoekers.quote:
Ik ga van een subdomein naar het hoofddomein, een dempingsfactor is niet zo erg, zolang ik 90% oid maar kan meenemen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Afwazig het volgende:
Met een 301 redirect ga je nooit al je PR terugkrijgen. Er zit een dempfactor in. Hoezo moet je migreren en waarnaar ga je migreren dan?
That's worth it, voor mij iig nu wel.. Beter nu doen met ongeveer 50 pagina's als over een tijdje met 1000+ pagina'squote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef YoshiBignose het volgende:
301 redirects werken naar mijn ervaring goed. Had van een domein naar andere geredirect en na een dag stond alles aangepast en stond het nieuwe domein ook meteen goed geranked op google. Ja, een heel klein beetje pagerank verdwijnt, maar dat is verwaarloosbaar.
in combinatie met lage kwailteit sites/content! Als je een goed navigeerbare site van goede kwaliteit hebt is een EMD nog steeds een voordeel.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef VacaLoca het volgende:
Domeinnaam aan hand van keyword haalt niet meer zoveel uit. Google hecht weinig tot geen waarde meer aan exact match domains
Backlinks zijn king. Dat merk ik iig wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben nu ook bezig met een leuk SEO projectje(bedrijf wat hoger in de zoekresultaten op google wil komen, staat gedeeltelijk al op 1, maar nog niet met al haar diensten.), dus volg dit nu ook maar even..
Iemand trouwens nog tips voor een noob op SEO gebied?
Als dit namelijk bevalt, ga ik toch ooit maar eens die eigen fotografie website bouwen, en wellicht ook iets van een adsense domein eraan hangen. kwam er net achter dat hosting toch eigenlijk best wel goedkoop is(Bedrijf krijgt een volledig vernieuwde website die ik op Joomla bouw, huidige Hoster ondersteund geen Joomla(had eigen CMS). )
Heel simpel..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben nu ook bezig met een leuk SEO projectje(bedrijf wat hoger in de zoekresultaten op google wil komen, staat gedeeltelijk al op 1, maar nog niet met al haar diensten.), dus volg dit nu ook maar even..
Iemand trouwens nog tips voor een noob op SEO gebied?
Als dit namelijk bevalt, ga ik toch ooit maar eens die eigen fotografie website bouwen, en wellicht ook iets van een adsense domein eraan hangen. kwam er net achter dat hosting toch eigenlijk best wel goedkoop is(Bedrijf krijgt een volledig vernieuwde website die ik op Joomla bouw, huidige Hoster ondersteund geen Joomla(had eigen CMS). )
Hoe weet je dat? Mijn sites staan nog steeds op PR2, had wel gehoopt ooit eens richting de 3 te gaan, vooral met www.nvus.nl die bestaat toch aardig lang en altijd nog updates.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Mike144 het volgende:
Jawel, er is een pagerank update geweest! Mijn nieuwe site zit nu op een PR 3, erg mooi binnen deze tijd al vind ik zelf
Stond op de SiteDeals website dat er een update was geweest. Dus ik ging even kijken met mijn nieuwe domeinen die deze week nog PR 0 waren, en jahoor alles omhoog !quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Mijn sites staan nog steeds op PR2, had wel gehoopt ooit eens richting de 3 te gaan, vooral met www.nvus.nl die bestaat toch aardig lang en altijd nog updates.
Zie trouwens hier dat nvus.com wel een PR van 3 heeft ondertussen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Mike144 het volgende:
[..]
Stond op de SiteDeals website dat er een update was geweest. Dus ik ging even kijken met mijn nieuwe domeinen die deze week nog PR 0 waren, en jahoor alles omhoog !
Met 2 sites een PR van 3, met 1 site PR 2 en 2 sites PR 0.quote:
Ik gebruik Adsense op 1 blog en op 4 statische websites.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:21 schreef Marco001 het volgende:
Website van de opdrachtgever zit atm op 2/10, eens kijken of ik dat kan verbeteren...
Jullie gebruiken Adsense dus voornamelijk in de combinatie met blogs? tof.
Het gaat vooral om het aantal backlinks er naar jou website verwijst. Hoe meer links, hoe hoger je PR en dit gaat vaak ook samen met hogere rankings binnen google.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
Au, 2/10 punten. maar op wat voor punten checken ze dan?
Hoeveel site's heb je?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, heel wat nieuwe sites van me al naar PR2 of PR3. Dat is best snel...
Ik heb maar één site met PR4, de rest is voornamelijk 3
Vandaag trouwens na een dipje van ¤45 toch weer ¤75 verdiend... moooooi![]()
das niet helemaal waar, ik heb een project waarbij ik 100% zeker weet dat al mijn backlinks van p0-1-2 sites komen, en die is toch mooi naar pr4 gegaan onlangs..quote:Op donderdag 8 november 2012 09:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij kijkt PR echt puur naar de PR van andere sites en niet zo zeer naar relevantie en overige seo. Hoe meer backlinks van sites met een hoge PR, des te hoger jouw PR dus
Pagerank kijkt ook naar het aantal uitgaande links van de sites die naar jouw site linken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
das niet helemaal waar, ik heb een project waarbij ik 100% zeker weet dat al mijn backlinks van p0-1-2 sites komen, en die is toch mooi naar pr4 gegaan onlangs..
Ah oke, de PR wordt dus als het ware verdeeld over alle uitgaande links. Grappig, maar weet je zeker dat relevantie en positie van de link ook meegenomen worden in de PR?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:34 schreef Afwazig het volgende:
En dan hebben we alle andere factoren nog niet eens meegenomen zoals relevantie, positie van de link etc.
Nice, ik ook m'n beste week everquote:Op donderdag 8 november 2012 10:00 schreef JDx het volgende:
Woah ¤160,40 bijna m'n beste week ever. Toch nice dat er nog steeds groei in de inkomsten lijkt te zitten (iig stabiel).
Het zit wel in het algoritme van Google maar of het specifiek in het Pagerank algoritme zit durf ik niet te zeggen. Toen Pagerank werd gepatenteerd is het algoritme vrijgegeven maar alle veranderingen die in de jaren daarna zijn gemaakt die zijn nooit officieel naar buiten gebracht zoals vele SEO factoren.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ah oke, de PR wordt dus als het ware verdeeld over alle uitgaande links. Grappig, maar weet je zeker dat relevantie en positie van de link ook meegenomen worden in de PR?
Weet alleen dat van 0 naar 1 sneller gaat dan van 1 naar 2. En dat weer sneller dan van 2 naar 3. Gaat exponentieel langzamer zeg maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef JDx het volgende:
Ik hoor allemaal nieuwe sites die van 0 in een keer naar 2 zijn gegaan, terwijl www.nvus.nl al jaren bestaat en blijft op 2 steken. Waar kan dat nou aan liggen?
Die inschaling is logaritmisch inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Weet alleen dat van 0 naar 1 sneller gaat dan van 1 naar 2. En dat weer sneller dan van 2 naar 3. Gaat exponentieel langzamer zeg maar.
Een van mijn websites met 0 backlinks is van PR 0 naar PR 2 gegaan, ik snap er ook helemaal niets van.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:49 schreef JDx het volgende:
Ik hoor allemaal nieuwe sites die van 0 in een keer naar 2 zijn gegaan, terwijl www.nvus.nl al jaren bestaat en blijft op 2 steken. Waar kan dat nou aan liggen?
Ja, maar ik hoor hier mensen met een PR0 naar PR3 met nieuwe sites.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Weet alleen dat van 0 naar 1 sneller gaat dan van 1 naar 2. En dat weer sneller dan van 2 naar 3. Gaat exponentieel langzamer zeg maar.
Haha dat vind ik wel grappig, ik heb maar 9000 bezoekers per maand en mijn doelstelling voor einde dit jaar is 750 euro/maand.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef VacaLoca het volgende:
Oké bij deze noteer ik openlijk mijn doelstelling: In januari 12.500 bezoekers en ¤150
Heb nu eindelijk even aantal weken non-stop tijd om aan de site te werken.
Ja, 10 van mijn websites zijn van PR 0 naar PR 3 gegaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoor hier mensen met een PR0 naar PR3 met nieuwe sites.
Tja CTR en CPC zal per niche verschillenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoor hier mensen met een PR0 naar PR3 met nieuwe sites.
[..]
Haha dat vind ik wel grappig, ik heb maar 9000 bezoekers per maand en mijn doelstelling voor einde dit jaar is 750 euro/maand.
Het helpt wel bij bv binnenhalen van guest bloggers dat je site PR x heeftquote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Is verder niet boeiend hoor, die PR wordt zo goed als dagelijks geüpdatet alleen zien wij dat niet. De PR updates die ze voor ons laten zien wordt alleen om de paar maanden geüpdatet, maar dat wil niet zeggen dat je site ineens uit het niets die hogere PR heeft gehad en je opeens hoger scoort.
Bij éen specifiek project van mij is dat dan wel vreemd. Die heb ik in het begin 2 á 3 backlinks gegeven waarvan één PR2 en de andere twee PR0 of PR1. Pas afgelopen week heb ik deze website enkele tientallen zeer waardevolle backlinks gegeven en gister heeft het een PR3 homepage gekregen en de overige pagina's PR2.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Is verder niet boeiend hoor, die PR wordt zo goed als dagelijks geüpdatet alleen zien wij dat niet. De PR updates die ze voor ons laten zien wordt alleen om de paar maanden geüpdatet, maar dat wil niet zeggen dat je site ineens uit het niets die hogere PR heeft gehad en je opeens hoger scoort.
Nee manquote:Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef YoshiBignose het volgende:
waar staat de p voor?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook weleens dat verschillende pagina's op een website andere PR's hebben, ik begrijp ik ook niet helemaal hoe dat dan werkt.
Nee serieus. Pageranks uitrekenen kan alleen via een iteratief proces. Het is onmogelijk om in één keer alle Pageranks van websites uit te rekenen omdat websites naar elkaar verwijzen en dus de Pagerank van zichzelf indirect kunnen beďnvloeden. Ik bedoel als Pagina A naar B verwijst, en B naar C en C weer naar A dan heeft pagina A dus invloed op haar eigen Pagerank. Dit is een voorbeeld van 3 pagina's maar in het echt gaat dit dus over miljoenen pagina's. Elke afzonderlijke pagerank berekening wordt tot wel 50x herhaald (iteraties) om zo dichtbij het werkelijk getal te komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou oke misschien niet zo vaak, maar wel vaker dan dat wij het zien. Zou toch onlogisch zijn?? Sowieso merk je bij een PR update er ook niets van in de zoekresultaten (qua ranking).
Ik heb ook weleens dat verschillende pagina's op een website andere PR's hebben, ik begrijp ik ook niet helemaal hoe dat dan werkt.
Jij hebt het over TBPR en PR. De ToolBarPageRank is het getal tussen 0 en 10 die wij te zien krijgen. Dat bedoelen ze in je 1e link met visible Pagerank. De werkelijke Pagerank (dus het getal dat in een schaal van 0 t/m 10 wordt geplaatst) krijgen we niet te zien.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Naja ik heb diverse artikels erover gelezen waar ze zeggen dat er een verschil is tussen de pagerank die wij zien en die google hanteert (dus een vertraging).
http://www.associateprogr(...)s-real-pagerank.html
http://curiouslittleperso(...)ersus-real-pagerank/
http://engipress.com/blog(...)is-a-useless-metric/
In hoeverre dat waar is weet ik niet, want kan geen officiële Google bron vinden.
Lulletjequote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar we praten nu toch de hele tijd over de PR die we in de toolbar te zien krijgen of niet somsdaar is toch net een update van geweest.
Bron: http://www.edwords.nl/ken(...)erank/#ixzz2BeqzZQMGquote:Ik verwacht dat Google inmiddels voldoende rekenkracht heeft om PageRank vaker dan elke 3 tot 4 maanden bij te werken. Ik zou het dan ook niet vreemd vinden als Google intern met een meer actuele PageRank werkt.
Maar lieve schat. De grootste berekening is het berekenen van de werkelijk pagerank. Het inschalen van dat getal is peanuts daarna. Waarom zouden ze dat dan niet gelijk doen? Dat zou toch totaal onzin zijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Begrijp ik ook wel, maar wat ik dus zeg is dat dat getal in de toolbar niet per se gelijk hoeft te lopen met wat google intern hanteert. En zelfs bij die link van jou zegt die gast dat lulletje
[..]
Bron: http://www.edwords.nl/ken(...)erank/#ixzz2BeqzZQMG
PR heeft niet veel met de SERPs te maken. Google beoordeelt slechts de waarde van de pagina op zich, bij een PR kijkt Google bijvoorbeeld niet naar de inhoud (de content e.d.) van de website maar puur hoe andere websites deze website beoordelen en op welke manier deze beoordeling tot stand is gekomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou misschien om mensen een beetje minder PR geil te maken. Ze hebben al vaker gezegd dat er niet teveel op gefocused moet worden, maar als de PR zoveel te maken heeft met de SERP dan kan ik echt niet geloven dat Google dat maar iedere 3 á 4 maanden gaat berekenen/updaten.
Wat dacht je van zelf actie te ondernemen? Ik neem aan dat je ooit van linkbuiding hebt gehoord?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:51 schreef JDx het volgende:
Ja ok dan snap ik het wel, niemand linkt naar NVus, ik moet alle bezoek hebben van m'n Facebook likes en een forum waar ik vaak gespost wordt. En veel terugkerende bezoekers.
Ja voor al m'n andere sites wel, maar dat is niet nodig voor deze. Verdien er bijna niks mee, is puur mijn hobby site. Linkbuilding doe ik wel met andere sites.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:51 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat dacht je van zelf actie te ondernemen? Ik neem aan dat je ooit van linkbuiding hebt gehoord?
Als het enkel en alleen een hobby website is, waarom wil je dan een PR krijgen voor de website, of een hogere positie? Dan wil je toch juist een heel beperkt publiek bereiken? Je zegt net dat bijna niemand naar je website linkt, dan is het dus wel nodig om te linkbuilden.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja voor al m'n andere sites wel, maar dat is niet nodig voor deze. Verdien er bijna niks mee, is puur mijn hobby site. Linkbuilding doe ik wel met andere sites.
Er linkt bijna niemand naar NVus nee, omdat ik daar niet om vraag, publiek komt wel via Google en Facebook en een 3D forum. Maar dat hoeven ze ook niet, ik zei enkel dat ik niet begreep waarom de PR zo laag bleef.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Als het enkel en alleen een hobby website is, waarom wil je dan een PR krijgen voor de website, of een hogere positie? Dan wil je toch juist een heel beperkt publiek bereiken? Je zegt net dat bijna niemand naar je website linkt, dan is het dus wel nodig om te linkbuilden.
Mmmmmmmonsterscore!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja whatever... als mensen maar op de ads klikkenik denk dat dit maandje een record gaat worden (en dat was de vorige ook al dik) als het zo door blijft gaan.
¤ 560,12 Deze maand tot dusver
Het is een nieuws website? Linkbuilden op keywords zoals "laatste nieuws" of bijvoorbeeld "laatste sport nieuws" kan toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Er linkt bijna niemand naar NVus nee, omdat ik daar niet om vraag, publiek komt wel via Google en Facebook en een 3D forum. Maar dat hoeven ze ook niet, ik zei enkel dat ik niet begreep waarom de PR zo laag bleef.
Hoge PR zou wel leuk zijn om naar mijn andere sites te linken.
[..]
Mmmmmmmonsterscore!!!
Doe eens keywordonderzoek voor je website? En het keyword dat daar het beste uitkomt ga je voor linkbuilden.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef JDx het volgende:
Nee het is een website gebaseerd op mijn favorieten mapje. Ik spaar mooie interieurs en 3D visualisaties. Ik bied ze aan ter inspiratie. Maar zoek bijvoorbeeld op:
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Dan kom ik wel naar boven.
HOLY SHIT!quote:
Dude, lees je wel wat anderen zeggen of post je alleen maar je eigen meningen? Ik zeg toch dat die site mijn hobby site is, met 200 bezoekers op een dag verdien ik er nog geen euro mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef Blester het volgende:
[..]
Doe eens keywordonderzoek voor je website? En het keyword dat daar het beste uitkomt ga je voor linkbuilden.
één van mijn nieuwswebsites heb ik nog nooit linkbuilding voor gedaan, ik schrijf gewoon kwaliteit teksten en de links gaan vanzelf over het internet. Maar deze website heeft bijvoorbeeld ook 300 unieke bez / dag etc.
Dit dus, het is publiek wat vaak adblockers heeft of slim genoeg is om niet op ads te klikken. Ik richt me wel op kleine meisjes en huismoeders.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Naja ik zou geen moeite doen als je er toch niet veel aan kunt verdienen
Ik lees het heel goed. Wat ik niet snap aan jouw posts:quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Dude, lees je wel wat anderen zeggen of post je alleen maar je eigen meningen? Ik zeg toch dat die site mijn hobby site is, met 200 bezoekers op een dag verdien ik er nog geen euro mee.
Ik richt me op andere sites. Dit is niet mijn inkomstenbron, maar mijn hobby site.
[..]
Dit dus, het is publiek wat vaak adblockers heeft of slim genoeg is om niet op ads te klikken. Ik richt me wel op kleine meisjes en huismoeders.
Op die manier kunnen we elkaar hier ook helpenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef Blester het volgende:
Tip voor linkbuilding:
Bouw contacten op met webmasters die veel websites beheren (enkele honderden). Zodra jij een website hebt met een nieuw onderwerp stuur je al deze webmasters hiervoor een mail of ze een website in die branche hebben. Zo heb je tientallen e-mail adressen van zulke webmasters waardoor je binnen korte tijd veel backlinks hebt.
Weet je zeker dat die ads niet gewoon bedoeld zijn voor mensen uit die landen?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef WebBeestje het volgende:
In mijn advertentie-overzicht zie ik Scandinavische, Chinese, Duitse en Franse advertenties, dat is nog geen probleem. Wat wel slecht is van Google is dat een deel van die advertenties ook aan bezoekers worden getoond. Ik zie geen logica tenzij Google daar wel baat bij heeft, voor de adverteerder en publisher heeft het geen meerwaarde.
1x per dag per advertentie, of voor alle advertenties? of per website/pagina?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:19 schreef JDx het volgende:
Lol, wtf is dat voor lijpe taal.
Heb je dit ook met tekstadvertenties?
Ps. voor de AdKliks geinteresseerden, ben al een heel eind, maar het struikelblok blijft spam, ik heb nu dat ieder IP adres maar 1x per dag geteld wordt en de duurste klik telt (of zal ik de eerste klik doen? weer een dilemma).
Google heeft er volgens mij echt een mega dik algoritme op staan ofzo, gister had ik weer zoiets, keek even hoe het ging en stond op 16,60 met 31 kliks. Vijf minuten later dacht ik huh, hoeveel stond het nou? Toen was het opeens 15,51 met 33 kliks.
Omdat veel bedrijven liever per klik betalen dan per view. Meer zekerheid, dat zal niet makkelijk zijn in het begin om adverteerders te krijgen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef WebBeestje het volgende:
Het is een advertentie van een bedrijf uit Thailand, daar heb ik nooit bezoekers uit gehad en gelukkig is het alleen voor de beeldadvertenties.
Waarom begin je bij adkliks niet eenvoudig met vergoeding op basis van vertoningen? Dit is denk ik simpeler en daarna bouw je het verder uit.
Adsense betaald ook op basis van RPM dus blijkbaar kan Google dat probleem wel tackelen. Misschien kun je elke advertentie een code meegeven en dat die dan per pagina maar één keer vertoond kan/mag worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:39 schreef _superboer_ het volgende:
Omdat vertoningen niks zeggen, dan plaatst iemand zodadelijk 3 banners in de footer..
Ik hoop dat je dit stukje tekst niet serieus meent?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:02 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Adsense betaald ook op basis van RPM dus blijkbaar kan Google dat probleem wel tackelen. Misschien kun je elke advertentie een code meegeven en dat die dan per pagina maar één keer vertoond kan/mag worden.
Enkele luttele centen ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:20 schreef WebBeestje het volgende:
Misschien vergis ik me in de termen CPM / RPM maar zonder klikjes verdien ik ook dus op basis van vertoningen.
Bij mij ongeveer ¤0,10/¤0,15 per 1.000 pageviews, inderdaad een paar centen maar op ruim een half miljoen pageviews per maand is dat toch wel watquote:
Laatste dagen is het wel raak met Japanse, Chinese en Thaise advertenties. Een deel is wel relevant voor mijn project alleen dan de taal niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Ongelooflijk maar nu jij het net over die buitenlandse ads hebt, zie ik er voor de eerste keer ook één verschijnen. Toeval??? Wel raar zeg...
Het is toch sowieso niet echt eerlijk hoe Google Adsense dit speelt? De adverteerders hebben ook reclame voor hun website als ze geen kliks krijgen, en de publishers zouden hier dan niets van krijgen of een heel klein beetje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Klopt heb ik ook weleens, maar zijn inderdaad vaak centen. Blijkbaar betalen sommige dus wel per view.
Oh zie trouwens nu dat ik op een belangrijk keyword zelfs de website van rijksoverheid heb verslagenmooi, laat de bezoekers maar komen!!
Analytics werkt van 0.00 tot 23.59, terwijl adsense van 9.00 tot 8.59 de volgende dag teltquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:29 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb iets raars met adsense, nu weet ik niet of adsense gewoon achterloopt of dat er iets anders is, misschien heeft iemand hier er meer ervaring mee?
Als ik in Analytics kijk zie ik 570+ bezoekers vandaag. Maar in Adsense zegt hij een paar kliks op 238 paginaweergaves. Maar paginaweergaves in Adsense zou toch minimaal 570 moeten zijn of hoe zie ik dat?
oh, dat zou inderdaad best wel eens kunnen ja..quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:21 schreef Thvd het volgende:
[..]
Analytics werkt van 0.00 tot 23.59, terwijl adsense van 9.00 tot 8.59 de volgende dag teltJe hebt dus zo'n 350 paginaweergaves gehad tussen 0.00 en 9.00 vanmorgen.
Ik heb ook een vraag: ik heb een groot probleem met het verkrijgen van backlinks en haal daarom naar mijn mening niet het volledige potentieel uit mijn project. Stel dat je een site over hypotheken hebt, hoe kom je dan aan backlinks (afgezien van startpagina's)? Vanzelf gaat het niet: er zijn weinig sites die naar algemene informatie over hypotheken gaan linken...
Nouja, ik heb al een fors aantal erg specifieke artikelen, maar het is helaas zo dat dat geen backlinks oplevert. Hoe ben jij eraan gekomen? Gewacht totdat anderen je linken, of zelf actief links proberen te plaatsen/vragen daarom?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
oh, dat zou inderdaad best wel eens kunnen ja..
Over je vraag, ik zou een aantal specifiekere artikelen maken, daar is het makkelijker mee backlinks te krijgen, en je algehele PR gaat er ook van omhoog.
Bijvoorbeeld bij mijn project heeft de index nauwelijks backlinks, maar de artikelen wel. Nu merk ik dat ook de artikelen met 0 backlinks hoger in google terugkomen
Over het algemeen vallen nieuwsartikelen ook weer vrij rap naar beneden toch? In verhouding met reguliere sites dan..quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef Blester het volgende:
Ben je druk bezig met linkbuilding met een website komen die kut websites van telegraaf en nu.nl met een nieuwsbericht met mijn keyword, meteen al die overpowered websites bovenaan, dag dag positie
We're on a roll!!! Vandaag een wat mindere dag, maar vaak komt er de laatste uren nog wel wat meer bij. Ik loop nog steeds dik voor op schemaquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef JDx het volgende:
Hoppa, beste week ever met 10 euro verbroken. Wilde ik gewoon even kwijt!
Het is handig om relevante artikelen bij je artikelen te tonen zodat mensen langer op je site blijven.quote:Op zondag 11 november 2012 11:16 schreef Maxbet het volgende:
Gebruikt iemand hier trouwens regelmatig nog tags bij artikelen? Ik heb altijd een beetje het gevoel dat dat iets is van een paar jaar geleden, dus ik doe het ook niet altijd, maar ik begin de laatste paar dagen aan mezelf te twijfelen..
Wat zeggen jullie, doen of niet?
Gewoon doen en lekker al je tags door Google laten indexeren. Doe ik ook, op een gegeven moment heb je bij een nieuwswebsite bijna 500 - 1000 pagina's geindexeerd. Ik krijg veel hits op deze tags binnen op de meeste websites.quote:Op zondag 11 november 2012 11:16 schreef Maxbet het volgende:
Gebruikt iemand hier trouwens regelmatig nog tags bij artikelen? Ik heb altijd een beetje het gevoel dat dat iets is van een paar jaar geleden, dus ik doe het ook niet altijd, maar ik begin de laatste paar dagen aan mezelf te twijfelen..
Wat zeggen jullie, doen of niet?
Komt er nog een toelichting?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit stukje tekst niet serieus meent?
Martingale opnieuw uitgevondenquote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef JDx het volgende:
http://www.werk-online24.com/
Er zijn dus echt gasten die met dit soort sites geld verdienen.
Voor welke zoekmachine wil je ranken? .nl / .com?quote:Op zondag 11 november 2012 17:55 schreef Drakire het volgende:
Ik heb wat contacten met Nederlandse webmasters, maar ben nu bezig met een internationale website. Is het handig om linkruil te doen met deze Nederlandse webmasters (allemaal Nederlandse websites) of op zoek te gaan naar internationale webmasters om links te ruilen als ik internationaal hoog wil ranken.
Zeg maar ik ben bang dat ik internationaal minder hoog rank als ik alleen Nederlandse sites heb die naar mij verwijzen.
Google.comquote:Op zondag 11 november 2012 18:22 schreef Blester het volgende:
[..]
Voor welke zoekmachine wil je ranken? .nl / .com?
Ah, opeens is 't aantal pages/visit verdubbeld.quote:Op zondag 11 november 2012 16:53 schreef Drawer het volgende:
Mijn CTR ligt sinds een dag of 2 opeens dubbel zo hoog. Heb zelf niets aan de sites veranderd. Maar ´t is wel leuk, 4x normale gemiddelde op een dag verdienen.
Het zijn de pages/visit he. Aantal bezoekers is gelijk gebleven.quote:Op zondag 11 november 2012 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
En is er ook niets veranderd aan google? Je kan uit verkeersbronnen toch wel opmaken waar de dubbele aantallen vandaan komen
Blijkbaar had ik er vanochtend een aantal en waren de mensen die klikten ook weer snel van de geopende pagina afquote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad per ongeluk klikken gebeurt natuurlijk sneller, dat is wel mooi
Ik heb die banner op de meeste pagina's bewust iets verder van de inhoud gezet en van andere linkjes af geplaatst omdat ik ongeldige klikjes wilde verminderen. Die ongeldige klikjes blijven er nog steeds dus ik ga maar eens de witregels er boven en er onder verwijderenquote:Plaats uw hoogste advertentieblok 728x90 dichter bij uw unieke inhoud op blabla.nl
Optimaliseer
44%
van uw vertoningen
Mogelijk zien gebruikers uw advertenties over het hoofd. Wist u dat advertentieblokken die helemaal boven aan de pagina worden weergegeven vaak te lijden hebben van advertentieblindheid van gebruikers? Gemiddeld ligt de klikfrequentie van deze advertenties 61% lager dan bij advertenties die onder de koptekst en dichter bij de inhoud worden weergegeven.
We hebben vastgesteld dat ongeveer 44% van uw AdSense-advertentievertoningen worden weergegeven in het blok 728x90 helemaal boven aan uw pagina.
Probeer het advertentieblok 728x90 op blabla op een locatie te plaatsen die dichter bij de rest van de inhoud ligt, maar zich nog boven de vouw bevindt om uw advertentieprestaties te verbeteren.
Bedankt, ff aangepast en inderdaad ik had eerst zoiets van 't zal wel maar vanavond toch maar eens aan de slag ermeequote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef JDx het volgende:
Onderin je bericht staat ipv blabla.nl wel je complete URL beest.
De vouw, is dat het punt vanaf waar je moet scrollen?
Ik zou trouwens wel luisteren naar die tips, hebben mijn inkomsten behoorlijk verbeterd! Was er eerst te lui voor, maar scheelde me zo 50% extra inkomsten.
Dat is die enorme stijging eind september in mijn grafiek!
Plus500 werkt voor geen meterquote:Op maandag 12 november 2012 13:55 schreef Daboy het volgende:
Dag Webbeestje. Werkt die plus500 banner een beetje? Krijg je wat revenue share of niemand die eraan wil beginnen?
Het probleem met affiliates vind ik dat er zo lastig te controleren is wat wel wordt geaccepteerd en wat niet, laat staan de vergoedingen. Ik wil op (korte) termijn naar het verkopen/verhuren van advertentieruimte alleen nog het juiste moment uitkiezen, eerst nog een aantal veranderingen doorvoerenquote:Op maandag 12 november 2012 14:33 schreef Daboy het volgende:
Ik was er ookal niet van overtuigd, terwijl rev-share heel aantrekkelijk kan zijn op de langere termijn. Je ziet het best vaak bij forextrading, misschien ipv Plus500 een andere forex/cfd aanbieder..
Dat zit ook in de planning, om op te starten bijvoorbeeld gratis advertentietegoed weggeven e.d.quote:
Ligt er o.a. aan of je een link naar je site hebt staan op een site (liefst met hoge PR) die vaak door Google bezocht wordt. Heb wel eens een gloednieuwe site van mij binnen 12 uur compleet geindexed op Google zien staan, maar ook wel eens pas na 2 weken.quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef Daboy het volgende:
Welke tijd gaat er een beetje overheen dat een actief onderhouden website visitors krijgt via google etc? Heb wel een gelezen dat het 3 weken kan duren voordat je in google überhaupt naar voren komt buiten je websitenaam.
Tja been there done that. Mijn site lag er eens een maand uit... maar is toch gewoon weer goed in google gekomen (PR4 zelfs). Ja je mist wel bezoekersquote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef Drawer het volgende:
Ik word helemaal gek hier. M'n beste site heeft problemen om z'n MySQL-database te bereiken. Alles is static, behalve de content waar de hele site om draait.
Ik mis vooral tientallen euro's.quote:Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Tja been there done that. Mijn site lag er eens een maand uit... maar is toch gewoon weer goed in google gekomen (PR4 zelfs). Ja je mist wel bezoekersof boze bezoekers omdat ze niets zien.
Been there done that..quote:
Dit, mocht ik in die klasse van traffic terecht komen (hopelijk) zit ik daar ook wel mee.. Ik zou het misschien wel kunnen, maar ik heb totaal niet de intresse daarin, wil gewoon een cPanel of DA ofzo waarin ik kan inloggen en klaar.. Denk alleen dat je op een gegeven moment er vanzelf aan komt helaas.quote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef Drawer het volgende:
Ik wil best wat meer uitgeven voor goede hosting. Maar heb niet de kennis en interesse om zelf een server te gaan beheren, vps of dedicated. Daarom heb ik resellerhosting, maar dat is ook niet alles helaas.
Nee hoor. Voor elke grote kan je mensen/ISP inhuren.quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dit, mocht ik in die klasse van traffic terecht komen (hopelijk) zit ik daar ook wel mee.. Ik zou het misschien wel kunnen, maar ik heb totaal niet de intresse daarin, wil gewoon een cPanel of DA ofzo waarin ik kan inloggen en klaar.. Denk alleen dat je op een gegeven moment er vanzelf aan komt helaas.
TransIP is ook een waardeloos bedrijf zo van wat ik er tot nu toe van heb meegekregenquote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is niet leuk... had dit jaar een Olympische Spelen site die ik al maanden van te voren liet indexeren, toen op de grote dag bij de opening gooide de webhost me eruit vanwege teveel bezoekers. Zat nog lang niet over de data heen maar de CPU load was veel hoger ofzo dan de rest. Sloeg nergens op verder, maar ze reageerden pas na een paar uur met alleen de melding dat we er wat aan moesten doen. Maar er was niets aan de hand en toen ze na 1.5 dag ofzo pas weer online gooide had ik niets veranderd maar was het opeens goed. Gruwelijk veel misgelopen dus en ben daar ook direct weggegaan (TRANSIP).
Dan huur je een server en laat je die beheren door mij voor een redelijk tariefquote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef Drawer het volgende:
Ik wil best wat meer uitgeven voor goede hosting. Maar heb niet de kennis en interesse om zelf een server te gaan beheren, vps of dedicated. Daarom heb ik resellerhosting, maar dat is ook niet alles helaas.
Nicequote:Op maandag 12 november 2012 19:01 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie boost voor de inkomsten zo'n hoog aantal bezoekers opeens vanmiddag.
30 euro erbij in 15 minuten. Moet ik vaker hebben
Hij werkt in Australië al full-time. Dit krijgt hij er dus extra bij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:46 schreef JDx het volgende:
En ton na aftrek belasting met 70 euro per dag? Dan ben je toch zeker wel al 6-8 jaar bezig.
BTW, een vakantiehuis kopen is wel lame voor zo'n bedrag, kan je niet beter een eigen huis kopen? En wat vaker op vakantie gaan?
Ken iemand in Bulgarije, daar woon je voor 150 euro per maandquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja triest. Vakantiehuis kopen in Portugal/Spanje lijkt me op dit moment helemaal geen slechte investeringals je ziet wat je voor een ton wel niet kunt krijgen...
Als ik genoeg verdien met websites ga ik daar ook maar wonen denk ik. Kan je nog voor ¤0.50 een kopje koffie drinken ook op een terras...
Je hebt je toch maar bedacht?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:53 schreef JDx het volgende:
Zag net een site met 100 euro inkomsten per maand die voor 2000 over de toonbank ging op SiteDeals, dus dacht zelf ook even aanmelden. Kijken wat mensen voor een site geven, maar je moet betalen om een advertentie te plaatsen, heb geen iDeal dingetje bij me, dan heb ik er al geen zin meer in
Ach, ik ken ook mensen in Friesland die in een vrijstaand huisje wonen voor iets van 250 euro per maand.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Ken iemand in Bulgarije, daar woon je voor 150 euro per maand
Lag hier een Raboreader op het werk en moest nog geld overmaken aan een collega voor een vrijgezellenfeestje vorige week, dus maar ff kijken.quote:
Kameraad woont in een net huurhuis, betaald netto 225,- per maand aan huur.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:53 schreef CasB het volgende:
[..]
Ach, ik ken ook mensen in Friesland die in een vrijstaand huisje wonen voor iets van 250 euro per maand.
Klein beetje maar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Lag hier een Raboreader op het werk en moest nog geld overmaken aan een collega voor een vrijgezellenfeestje vorige week, dus maar ff kijken.
Prijs wel belachelijk hoog, alleen benieuwd naar de biedingen!
dit. Ik geef er geen stuiver van uit, behalve als ik een nieuwe telefoon of laptop ofzo koop (afschrijven op de zaak).quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:24 schreef CasB het volgende:
[..]
Hij werkt in Australië al full-time. Dit krijgt hij er dus extra bij.
ik heb een extreem succesvol tijdelijk project gehad waarmee ik rond de 10k heb binnengeharkt in een maandquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:46 schreef JDx het volgende:
En ton na aftrek belasting met 70 euro per dag? Dan ben je toch zeker wel al 6-8 jaar bezig.
Watquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kameraad woont in een net huurhuis, betaald netto 225,- per maand aan huur.
Blijkbaar, hij woont in Appingedam, huis met tuin en oprit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
WatIs dat verschil zo groot met de randstad? Ik ben 875,- per maand kwijt kale huur... Sprak iemand in Portugal en die zei dat je daar ook een villa met zwembad voor hebt. Kut land
wat???? dude weet je wat voor hypotheek je daar voor kan krijgen? En ja ik woon ook in de randstad, en daar kun je toch een beste keet voor kopenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
WatIs dat verschil zo groot met de randstad? Ik ben 875,- per maand kwijt kale huur... Sprak iemand in Portugal en die zei dat je daar ook een villa met zwembad voor hebt. Kut land
Inderdaad, lekker in Spanje zitten over een tijdje ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, dus vrije sector is nooit huurtoeslag. Ach ja, geld moet rollenBij mij telt adsense gewoon mee aangezien het inkomsten in m'n bedrijf zijn. Over een paar jaar kan ik wel een hypotheek, maar hou er sowieso niet van om ergens aan vast te zitten, vooral niet in dit land eerlijk gezegd
Anyway, het nieuws werkt weer goed mee en we gaan lekker door met cashen.
¤ 49,40
Vandaag tot nu toe
¤ 65,29
Gisteren
¤ 854,00
Deze maand tot dusver
MTFer, nu alweer aan de Mojito?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Als ik kankerlul google komt je site in ieder geval niet op #1
Ad-sense inkomsten blijven ook beetje achter op die sitequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Als ik kankerlul google komt je site in ieder geval niet op #1
Tja, Ik wil straks een website voor mijn fotografie maken(dus ene online portfolio) en daarnaast een blog bij gaan houden over de shoots, fotografie in het algemeen e.d. Plan is om daarvoor een joomla site op te zetten, al moet ik nog wel bekijken hoe dat dan precies werkt met adsense.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef borbit het volgende:
lastig lastig ik ben altijd bang dat ik iets verkeerd doe, niet de perfecte url gebruik. Maar ja beter een niet zo goede url dan helemaal niks doen natuurlijk. Ik heb wel 1 site gemaakt over een vakantieoord maar er komt bijna niemand en ik vind het ook niet leuk om over te schijven dus er komt geen content.
Heb ik ook een site met plaatjes en dergelijke op wordpress.com daar komen wel mensen maar mag je geen reclame plaatsen.
Je kan ze wel doorlinken naar je betaalsites toch.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef borbit het volgende:
lastig lastig ik ben altijd bang dat ik iets verkeerd doe, niet de perfecte url gebruik. Maar ja beter een niet zo goede url dan helemaal niks doen natuurlijk. Ik heb wel 1 site gemaakt over een vakantieoord maar er komt bijna niemand en ik vind het ook niet leuk om over te schijven dus er komt geen content.
Heb ik ook een site met plaatjes en dergelijke op wordpress.com daar komen wel mensen maar mag je geen reclame plaatsen.
Wat is eigenlijk het verschil tussen joomla en wordpress. Ik ga ook een site maken voor een klant. En wil het eigenlijk zo doen dat hij zelf via wordpress of joomla updates kan maken. (ook een portfolio website)quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, Ik wil straks een website voor mijn fotografie maken(dus ene online portfolio) en daarnaast een blog bij gaan houden over de shoots, fotografie in het algemeen e.d. Plan is om daarvoor een joomla site op te zetten, al moet ik nog wel bekijken hoe dat dan precies werkt met adsense.
Hahaha dit deed ik vroeger wel eens in zo'n automaten casino als ik geen geld meer had. Kon je voor een euro meestal wel een behoorlijke tijd spelen. En kwam de dame van het casino steeds langs met hapjes, bitterballen en limonadequote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef JDx het volgende:
http://www.werk-online24.com/
Er zijn dus echt gasten die met dit soort sites geld verdienen.
Je gaat een site maken voor een klant maar hebt geen verstand van joomla of wordpress?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:56 schreef borbit het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen joomla en wordpress. Ik ga ook een site maken voor een klant. En wil het eigenlijk zo doen dat hij zelf via wordpress of joomla updates kan maken. (ook een portfolio website)
Ik wil het liefst de site gewoon maken in html/ css. En er dan joomla of wordpress aankoppelen ofzo.
Ja gratis eten en drinken zoveel je wou (geen alcohol). En dan de hele avond spelen voor een euro en soms wel met een tientje naar huisquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je gaat een site maken voor een klant maar hebt geen verstand van joomla of wordpress?slim... Joomla is in ieder geval lastiger, maar op sommige punten ook uitgebreider. Zonder verstand kan je beter WP kiezen.
Wat betreft die casino's... verbaast me altijd dat je die service wel krijgt in zo'n gokhal en in HC wel ¤2.50 voor een drankje kan neertellen. Misschien dat dat verandert als ze eindelijk die handel privatiseren.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je geen cent te makken hebt ben je triesten moet je werk gaan zoeken. Wie niet werkt zal niet eten. SCHOOIER!
Ach heb tot nu toe prima geleefd met erg weinig werk en weinig geld. (wel altijd beetje gewerkt, uitkering zou ik nooit doen) Veel vrije tijd en zat dingen om te doen, plekken om heen te gaan. Echter is nu het punt gekomen dat ik wel wat meer geld wil hebben. Full time werk is niks voor mij, dus probeer ik maar wat met websites te doen. Heb al enkele opdrachten, maar uiteindelijk lijkt een meer passief inkomen me beter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je geen cent te makken hebt ben je triesten moet je werk gaan zoeken. Wie niet werkt zal niet eten. SCHOOIER!
Dat is een domein van Marchex. Die doen iets dat wij niet kunnen, omdat ze groot genoeg zijn om Google/Yahoo als adsprovider te kunnen gebruiken voor hun eigen custom domain parking.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:57 schreef WebBeestje het volgende:
Wtf is dit: http://www.aandelenweb.net/
Mag dit van Google of zijn de tekstlinks niet van Adsense? Klik maar eens op een button in de navigatiebalken.
He je weet in ieder geval dat als een bezoeker iets klikt op je website hij of zij sowieso op een advertentie kliktquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:57 schreef WebBeestje het volgende:
Wtf is dit: http://www.aandelenweb.net/
Mag dit van Google of zijn de tekstlinks niet van Adsense? Klik maar eens op een button in de navigatiebalken. Hier nog zo'n waardeloze pagina: http://www.beleggersnieuws.be/
Is geen standaard adsense maar wel Google. Klik maar eens op een "menu" item en kijk dan op de volgende pagina naar de urls van de "sponsored listings".quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef borbit het volgende:
[..]
Lijkt niet alsof dit adsense links zijn? Maar van een andere ad provider?
Ja beginnen met google.com. Maar veel links komen op animated gifs van smiley met "je bent de 1.000.000 ste bezoeker" Ik dacht dat google daar juist niet in deed. Lijkt me meer iets voor de advertentie boeren van pornhub en dergelijke. Maar staat inderdaad google.com voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is geen standaard adsense maar wel Google. Klik maar eens op een "menu" item en kijk dan op de volgende pagina naar de urls van de "sponsored listings".
En zijn dan te groot om door google geweigerd te worden? Lijkt me vaag, als je zo groot bent kun je toch ook je eigen variant van ad-sense opzetten? Dan verdien je veel meer lijkt me?quote:Dat is een domein van Marchex. Die doen iets dat wij niet kunnen, omdat ze groot genoeg zijn om Google/Yahoo als adsprovider te kunnen gebruiken voor hun eigen custom domain parking.
Marchex is legendarisch in de domaining industry omdat ze ooit de aandelenportfolio van de al even legendarische domeinnaampionier Yun Ye voor maar liefst $164 miljoen hebben overgenomen: http://www.dnjournal.com/cover/2006/september.htm
De kleinere partijen zijn op parking providers als Sedo, Namedrive en Bodis aangewezen en krijgen daarmee een veel kleinere revenue share.
Ach als ik met wat sites 1000 euro per maand zou kunnen verdienen is dat wel genoeg voor me.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Ha ha, full time werk is niks voor mij. Zo kom je er ook niet vriend, maar goed als jij met weinig geld kan leven als een koning... good luck with that. Moet je eens weten hoe je wel niet kan leven met veel geld
Lol. Goodluck.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:50 schreef borbit het volgende:
[..]
Ach als ik met wat sites 1000 euro per maand zou kunnen verdienen is dat wel genoeg voor me.
Welnee. Voor zoveel traffic heeft Google aparte producten met heel andere voorwaarden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef borbit het volgende:
[..]
En zijn dan te groot om door google geweigerd te worden?
Partijen als Marchex zijn geen advertentieverkopers maar traffic optimizers. Dat is een heel ander businessmodel.quote:Lijkt me vaag, als je zo groot bent kun je toch ook je eigen variant van ad-sense opzetten? Dan verdien je veel meer lijkt me?
Dat moet het ook lijken, nog niet zo heel lang geleden was 300euro/maand (10 euro/dag) mijn ultieme doel, vorige week maandag had ik een dag van 18 nog iets en dat zag ik toen als kutdag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit op 400, het dubbele van mn doel. Maar het lijkt zo weinig nu
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat moet het ook lijken, nog niet zo heel lang geleden was 300euro/maand (10 euro/dag) mijn ultieme doel, vorige week maandag had ik een dag van 18 nog iets en dat zag ik toen als kutdag.
Zolang je maar blijft groeien of stabiel blijft. Als je opeens elke maand een nieuwe 50 inch LEDtv kan kopen, waar je vroeger maanden voor moest sparen, besef je vanzelf wel weer een keer hoeveel het is.
Ik moet zeggen dat sommige van die posts wel dikke motivatie zijn, zoals die dude die gewoon een ton spaart met adsense inkomenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef Eierbal het volgende:
Eigenlijk moeten we een OP-overzicht hebben van het hoogst ooit behaalde bedrag in één dag, per persoon
M'n mediumpriority-problemen komen door Google en Facebook. 94/100.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef Drakire het volgende:
Gebruiken jullie trouwens CDN (content delivery networks) en browsercashing? of vinden jullie je website al snel genoeg? Ik heb browsercashing aan de hand van google insights, pagespeed maar even aangezet:
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights
CDN klinkt leuk maar dat is meer iets voor echt hele grote internationale websites.
[..]
Ik moet zeggen dat sommige van die posts wel dikke motivatie zijn, zoals die dude die gewoon een ton spaart met adsense inkomen.
Je zou cloudflare kunnen proberen. Dat werkt als een soort CDN en kost niks (voor de kleinere sites)quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef Drakire het volgende:
Gebruiken jullie trouwens CDN (content delivery networks) en browsercashing? of vinden jullie je website al snel genoeg? Ik heb browsercashing aan de hand van google insights, pagespeed maar even aangezet:
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights
CDN klinkt leuk maar dat is meer iets voor echt hele grote internationale websites.
[..]
Ik moet zeggen dat sommige van die posts wel dikke motivatie zijn, zoals die dude die gewoon een ton spaart met adsense inkomen.
Bij de site die ik atm aan het vernieuwen/herbouwen ben is het nu 68/100quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:21 schreef Drawer het volgende:
[..]
M'n mediumpriority-problemen komen door Google en Facebook. 94/100.
Je moet ads plaatsen op je blog, geen links naar wiki pedia.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:48 schreef borbit het volgende:
Helpen uitgaande links ook? Bijvoorbeeld als ik iets schrijf dan links invoeg naar bronnen als wikipedia.
Ja voor de seo bedoel ik. Kan me voorstellen dat google je site hoger aanslaat als je bronnen vermeld. Advertenties wil ik later doen als ik wat bezoekers heb.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:50 schreef blow... het volgende:
[..]
Je moet ads plaatsen op je blog, geen links naar wiki pedia.
NIet stukken vroeg me af of het uitmaakt. Vind het sowieso netjes om links met extra info op te nemen in de tekst.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dus als je linkt naar google, facebook, wikipedia dan ranked je website ineens stukken beter? Klinkt niet echt logisch hé, of zit je weer planten te roken?
.com.au, maar je moet een Australisch KvK nummer ('ABN') hebben om er een te kopen.quote:
Verrassend.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:47 schreef JDx het volgende:
Nou nou, na een halve dag maarliefst 1 bod van 2500 euro, fuck dat
Welke site heb je in de verkoop staan dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:58 schreef JDx het volgende:
Heb wel een inbox vol prive berichtjes met de vraag: "wat moeten de sites kosten?", ja ga maar lekker bieden bitch!Maar goed, ik was gewoon benieuwd OF ik waarde kon hechten aan die sites, in ieder geval wel iets dus.
Ergens wel belachelijk, 2500 voor wat 1en en 0en op een computer ergens op de wereld, die niet eens van mij is
Misschien had die site van 100 euro winst wel de potentie om 600 euro winst te halen. De meeste potentie is waarschijnlijk wel uit jouw sites natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:09 schreef JDx het volgende:
Ik zag een site met 100 euro winst per maand op sitedeals waar 2000 euro voor gevraagd werd (en al 1700 geboden), dus ik dacht, nou met 600+ euro winst per maand moet ik dus minimaal 12.000 kunnen krijgen. Dus jdx.nl (hele domein inclusief alle subdomeinen) erop gezet voor 19.500
Heb trouwens de reserve ook erg hoog ingezet, zodat ik niet vast zit aan verkoop, want voor minder dan 5 cijfers gaat de site sowieso niet weg
Ik zelf ook nietquote:Op woensdag 14 november 2012 10:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Jah daarom blijft het lastig te bepalen natuurlijk. Ik zou geen 20k voor je sites neertellen iig
Is me nog steeds onduidelijk welke site van je nou zoveel verdient. Aangezien je zegt dat nvus amper iets oplevert en de andere sites op je portfolio voor cliënten zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:09 schreef JDx het volgende:
Ik zag een site met 100 euro winst per maand op sitedeals waar 2000 euro voor gevraagd werd (en al 1700 geboden), dus ik dacht, nou met 600+ euro winst per maand moet ik dus minimaal 12.000 kunnen krijgen. Dus jdx.nl (hele domein inclusief alle subdomeinen) erop gezet voor 19.500
Heb trouwens de reserve ook erg hoog ingezet, zodat ik niet vast zit aan verkoop, want voor minder dan 5 cijfers gaat de site sowieso niet weg
Bwoh, zou dan erg leuk zijn om inderdaad in zoiets te investeren..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef JDx het volgende:
Lach me dood om dat SiteDeals, krijg echt de wereld aan prive berichtjes dat 3/4 maanden omzet de norm is bla bla.
Dat is makkelijk verdienen een site die 100 euro per maand oplevert kopen voor 300-400 euro en na 4 maanden cashen maar. Misschien ook maar eens sites gaan opkopen daar.
Gaat dat een beetje makkelijk trouwens? Als ik interesse heb in een site, kan je binnen een dag alles op eigen naam hebben? En koop je dan ook de hosting erbij? Dat is me niet helemaal duidelijk. Want dat lijkt me wel belangrijk voor de ranking, dat de site daar blijft waar hij nu is.
Ja bedankt.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:37 schreef Daboy het volgende:
Taciho, ik zou wel een privacy statement en terms and conditions op je site pleuren (puur voor google adsense) en misschien een soort disclaimer voor jezelf inzake je "adviezen", aangeven of je wel of geen positie hebt etc. (zie marktgevoel.nl). Verder ken ik geen wordpress plugins.
Trouwens wel goede sitenaam.
Je hebt wel een plug-in tegen spam : Akismetquote:Op woensdag 14 november 2012 23:07 schreef Maxbet het volgende:
Zo, klaar met werken voor de baas, nu nog even werken voor mezelf. Ik wil op mijn wordpress site de standaard comments gaan vervangen door facebook comments om spam tegen te gaan.. Eerst wou ik het zelf in de code verwerken, maar ik zag dat er plugins zijn, iemand ervaring met een plugin?
Mocht je Joomla te moeilijk vinden dan is er ook nog Drupal of concrete5. Die zijn beide nog wel een stukje gebruiksvriendelijker en ziet er wat beter uit dan wordpress, of elk geval meer mogelijkheden.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:04 schreef Taciho het volgende:
[..]
Ja bedankt.
Ben sowieso nog niet tevreden over de site en wil misschien toch joomla er weer op zetten, maar daar snap ik ook nog niet zo veel van. Morgen maar even allemaal uitzoeken.
Disquss by farquote:Op woensdag 14 november 2012 23:07 schreef Maxbet het volgende:
Zo, klaar met werken voor de baas, nu nog even werken voor mezelf. Ik wil op mijn wordpress site de standaard comments gaan vervangen door facebook comments om spam tegen te gaan.. Eerst wou ik het zelf in de code verwerken, maar ik zag dat er plugins zijn, iemand ervaring met een plugin?
Webruimtehosting, op aanraden van dit topic, ben er tot nu toe nog erg tevreden over, erg veel waar voor je geld en geen (merkbare) overselling tot nu toequote:Op woensdag 14 november 2012 22:37 schreef Mercan het volgende:
Welke host gebruiken jullie?
Argeweb is wel goed, maar ook duur, moet toch goedkoper kunnen om een simpel site met adsense / affiliates op te hosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |