Tranen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef Mirel het volgende:
[..]
check it out nohooooow. funk solo broohoother
Post maar, dan kijk ik wel of ik het tof vind.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:10 schreef Mirel het volgende:
Als je de combinatie balkan + rock tof vindt dan heb ik nog een andere band voor je , die ik hier heel vaak heb gespamd
Hmm, die tweede vind ik alleen tof vanwege het balkan deuntje. Ik vind ook niet alle liedjes van Dubioza mooi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:25 schreef Mirel het volgende:
Ja, ze touren nogal vaak in Europa.![]()
Deze gasten hebben allemaal een andere nationaliteit, de zanger komt uit Sarajevo. Andere dude is Servisch, eentje Bulgaars, en in ieder geval twee Amerikaanse dames. Paar jaar terug hadden ze zelfs een Japanner op bass, en die kon van die oud-Bosnische nummers solo'enMaar kan die clip niet vinden
Van de zomer kreeg ik hun tourmanager te pakken en mailde ik heen en weer of ze weer eens naar Nederland zouden komen. Bijna een afspraak gemaakt met de ACU in Utrecht, maar de bookingagent waar ik mee contact had kreeg een ongeluk in België en kon niet tijdig terug naar Nederland komen om het allemaal te regelen.Wel vet dat ik een band uit Seattle bijna naar Utrecht kreeg
![]()
Live is het een groot feest, het ene moment dans je vrolijk op warme deuntjes, andere moment sta je springen en te zweten, en dat binnen 1 nummerDubioza live is ook zo, alleen die zijn meer ska en die hebben langdurig een snelle tempo. Kultur Shock is wat ruiger, is meer springen dan dansen
quote:
YOU LAUGH MY ASSHOLE HAHAHAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:22 schreef Your_mother_in_law het volgende:
SERBIA HAS WISDOM OF FALCON!1!!!
Oj boze ovakvu seljacku muziku da slusas.quote:
Gewoon losgaan-muziek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Oj boze ovakvu seljacku muziku da slusas.
Sorry schat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon losgaan-muziek.Niet zo kieskeurig zijn.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:22 schreef Your_mother_in_law het volgende:
SERBIA HAS WISDOM OF FALCON!1!!!
Oh dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:47 schreef damirovic het volgende:
[..]
Oorlog is al een tijdje voorbij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |