YOU LAUGH MY ASSHOLE HAHAHAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:22 schreef Your_mother_in_law het volgende:
SERBIA HAS WISDOM OF FALCON!1!!!
Oj boze ovakvu seljacku muziku da slusas.quote:
Gewoon losgaan-muziek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Oj boze ovakvu seljacku muziku da slusas.
Sorry schat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon losgaan-muziek.Niet zo kieskeurig zijn.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:22 schreef Your_mother_in_law het volgende:
SERBIA HAS WISDOM OF FALCON!1!!!
Oh dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:47 schreef damirovic het volgende:
[..]
Oorlog is al een tijdje voorbij hoor
Dobro, dobro, kako si ti? Lekker genoten van je ban?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:29 schreef Shalimar het volgende:
ama sine kakoje?
deel 9, toch niet zo slecht
onako evo malo umoran josquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dobro, dobro, kako si ti? Lekker genoten van je ban?
Haha, dagelijkse struggles.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:33 schreef Shalimar het volgende:
[..]
onako evo malo umoran jos
haha fucking onzin man die shit mja
ja ik zie het man, met bijbehorende discussies over republika srpska en kosovoquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dagelijkse struggles.
Er zijn een hoop Yugo's op dit forum bijgekomen.
Heb wel een trouwerij in juni maar gaat niet lukken voor mij man. Moeder gaat wel. Volgend jaar. Zal dan mijn vijfde jaar zijn dat ik er niet geweest ben. Een schande, ik weet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:38 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ja ik zie het man, met bijbehorende discussies over republika srpska en kosovo![]()
ga je dit jaar naar bosnie of niet?
ja schande niet perse is alleen jammer misschien. ik probeer ieder jaar te gaan maar iedereen is druk dus dan wordt het snel saai.....ik ga dit jaar ook niet misschien in verband met stage zoeken en shit maar ik kijk wel of ik tijd heb anders ga ik wel 2 weken ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb wel een trouwerij in juni maar gaat niet lukken voor mij man. Moeder gaat wel. Volgend jaar. Zal dan mijn vijfde jaar zijn dat ik er niet geweest ben. Een schande, ik weet.
Jij?
Ja, inderdaad. Klopt wel een beetje man. Als ik daarnaartoe ga dan is het voornamelijk elke dag familiebezoek en ik vind dat geen reet aan. Heb ook niet echt mensen die ik ken daar. Als ik uit wil gaan dan is dat met mijn neef en oom (jonge oomquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:49 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ja schande niet perse is alleen jammer misschien. ik probeer ieder jaar te gaan maar iedereen is druk dus dan wordt het snel saai.....ik ga dit jaar ook niet misschien in verband met stage zoeken en shit maar ik kijk wel of ik tijd heb anders ga ik wel 2 weken ofzo
klopt man ik heb precies hetzelfde....uitgaan met neven, maar die moeten daarna ook weer werken dus dan zit je daar te niksen bij je familie, je moet daar eigenlijk met een paar maten naar toe gaan, gewoon zo'n balkan trip zeg maar, is veel beterquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Klopt wel een beetje man. Als ik daarnaartoe ga dan is het voornamelijk elke dag familiebezoek en ik vind dat geen reet aan. Heb ook niet echt mensen die ik ken daar. Als ik uit wil gaan dan is dat met mijn neef en oom (jonge oom), dus dat schiet ook niet echt op. Al met al is het gewoon boring.
Je moet gewoon in de vakantieperiode gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |