Dan moet je ook Republika Srpska erkennenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wel, en aangezien ik zo baas ben, tel ik voor tien mensen. Dus iedereen hier erkent Kosovo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik erken Servië, ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:45 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Dan moet je ook Republika Srpska erkennen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een vriend van mij, genaamd Google Translate heeft even geholpen. Ook al is het niet geheel correct, kun je er best wat van maken.Ik ging het niet eens proberen want ik had er geen hoop in gestoken, maar het lukt nog aardig hiermee, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja top, dank je, ik zal in dit topic laten weten of het lukt.
Oh ja. Gaat er nog iemand naar Dubioza op een van deze dagen?![]()
http://www.facebook.com/events/236477406484284/?fref=ts
zelf geschoten op die mooie zomerdag
When all else fails, you always have delusion.
Ik had het niet over Servië, maar over Republika Srpska.quote:
Lol ziet er geinig uit. Hoe heet het liedje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik ging het niet eens proberen want ik had er geen hoop in gestoken, maar het lukt nog aardig hiermee, thanks![]()
Ja top, dank je, ik zal in dit topic laten weten of het lukt.
Oh ja. Gaat er nog iemand naar Dubioza op een van deze dagen?![]()
http://www.facebook.com/events/236477406484284/?fref=ts
zelf geschoten op die mooie zomerdag![]()
Je las net al dat ik ontzettend baas ben hé. Dat betekend dat ik 90% van het voormalig-Joegoslavië ben en ik dus beslis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:48 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ik had het niet over Servië, maar over Republika Srpska.
Ong. 40% van Bosnië waar (bijna) alleen maar Bosnische Serviërs wonen die graag een eigen staat willen.
Maar dit wist je vast wel .
Recesijaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol ziet er geinig uit. Hoe heet het liedje?
Jammer dat je zo nodig moet trollenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je las net al dat ik ontzettend baas ben hé. Dat betekend dat ik 90% van het voormalig-Joegoslavië ben en ik dus beslis.
Het is zoals het is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Jammer dat je zo nodig moet trollen![]()
Anders konden we een mooie discussie voeren
We hebben om goede redenen in verleden al vastgesteld dat zulke discussies we maar liever vermijden hier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik kan op een normale manier discussieren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
We hebben om goede redenen in verleden al vastgesteld dat zulke discussies we maar liever vermijden hier.
Darko Saric is mijn zoon.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:00 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Dat jij een "baas" bent ?![]()
Maarja, laku noc Yugoboss
Eg niequote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Dan is Alija izetbegovic mijn vader
Sacu stvarno da spavam, xoxo
klaar, hoeft nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Best een lange brief, maar als je geduld hebt wil ik morgen wel even de moeite voor je doen.
Discussieren over politiek hier is net zo productief als tegen een muur praten. Vermijd zo'n shitstorm als je kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ik snuit mijn neus 's morgens omdat er allemaal snot in zit, niet omdat het 'moet'.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Mirel het volgende:
Hey kanjers, er is zo'n ander topic waar mensen vertellen over dingen die ze ineens geleerd hebben, dingen die voor andere mensen voor de hand liggen. Ik woon met een Nederlandse huisgenoot en ineens merk je op dat bepaalde gewoontes anders zijn en dan besef je ineens nu dat je vrienden die je jaren kent iets totaal anders doen.
Bijv. geleerd dat Nederlanders bij het afwassen een wasbak vullen met water, wat afwasmiddel erin doen en dan alles wat gewassen moet worden erin doen en dan onder water poetsen: GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 73
Wel interessant om de discussie te lezen. Sommige mensen snappen het wel, anderen weer niet.
En een paar uur terug ook weer begrepen dat Nederlanders 's ochtends nooit hun neus snuiten na het tanden poetsen. Ik zie het als een vast ritueel, gezicht wassen, tanden poetsen, neus snuiten, niet altijd in die volgorde maar goed
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 73
Hoe zit dat bij jullie?
I understandquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:58 schreef damirovic het volgende:
[..]
Discussieren over politiek hier is net zo productief als tegen een muur praten. Vermijd zo'n shitstorm als je kan.
Ik ook, toevallig is dat 's ochtends vaakquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snuit mijn neus 's morgens omdat er allemaal snot in zit, niet omdat het 'moet'.![]()
Mijn neus en keel zijn dan ook een beetje naar de klote de laatste tijd, morgen toevallig naar de huisarts.
Is wel een lekker gevoel al dat snot eruit blazen in de ochtendquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik ook, toevallig is dat 's ochtends vaakEn al is het niet zo, uit gewoonte doe ik het wel en veelal zorgt het er wel voor dat ik was frisser kan ademen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef damirovic het volgende:
[..]
Is wel een lekker gevoel al dat snot eruit blazen in de ochtend
Die muziek van hun is echt keihard.quote:
check it out nohooooow. funk solo broohootherquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die muziek van hun is echt keihard.Ik ga helemaal los in de auto.
Ik lachte mij (srs) kapot om Balkan Funk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |