Ik wil ze zelf niet krijgenquote:
Hou je in alsjeblieft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef Evie het volgende:
[..]
misschien moeten mensen die zo snel roepen suicidaal te raken iets meemaken om even in te zien dat het idioot is.
opvoeding is haast nog zwaarder dan baren hoor!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf niet krijgenWel opvoeden
Ja want dat weet ik niet hequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
opvoeding is haast nog zwaarder dan baren hoor!
Mafkeesquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf niet krijgenWel opvoeden
Ga je nou aan een moeder vertellen hoe zwaar opvoeden isquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...quote:
ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mafkees.
[..]
Ga je nou aan een moeder vertellen hoe zwaar opvoeden is?
Same here... kan even geen voorbeeld bedenken maar ik heb dat zo nog met een paar dingen gehadquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger altijd geweldig dus ik ging het laatst nog eens kijken maar ik vond er geen zak meer aan
spanken!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.
Het straffen laat ik aan de moeder over
Wat moet ''iets meemaken'' inhouden dan? Wat weet jij daar nou over?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Evie het volgende:
hmz dacht dat ik m moest openen.
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...
Je was weer eens te traagquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Evie het volgende:
hmz dacht dat ik m moest openen.
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanquote:
+10quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel echt de SC van de topickapers he.
naisquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel echt de SC van de topickapers he.
Een beetje zoals mijn man het probeertquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.
Het straffen laat ik aan de moeder over
Is weinig meer aan te veranderen, op jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
laat mij toch lekker dom zijn joh
is adoptie of pleegouder zijn geen oplossing?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanEn wil ik wel vanaf. EN IK WIL MIJN BABY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |