Ik wil ze zelf niet krijgenquote:
Hou je in alsjeblieft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef Evie het volgende:
[..]
misschien moeten mensen die zo snel roepen suicidaal te raken iets meemaken om even in te zien dat het idioot is.
opvoeding is haast nog zwaarder dan baren hoor!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf niet krijgenWel opvoeden
Ja want dat weet ik niet hequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
opvoeding is haast nog zwaarder dan baren hoor!
Mafkeesquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf niet krijgenWel opvoeden
Ga je nou aan een moeder vertellen hoe zwaar opvoeden isquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...quote:
ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mafkees.
[..]
Ga je nou aan een moeder vertellen hoe zwaar opvoeden is?
Same here... kan even geen voorbeeld bedenken maar ik heb dat zo nog met een paar dingen gehadquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger altijd geweldig dus ik ging het laatst nog eens kijken maar ik vond er geen zak meer aan
spanken!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.
Het straffen laat ik aan de moeder over
Wat moet ''iets meemaken'' inhouden dan? Wat weet jij daar nou over?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Evie het volgende:
hmz dacht dat ik m moest openen.
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...
Je was weer eens te traagquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Evie het volgende:
hmz dacht dat ik m moest openen.
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanquote:
+10quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel echt de SC van de topickapers he.
naisquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel echt de SC van de topickapers he.
Een beetje zoals mijn man het probeertquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.
Het straffen laat ik aan de moeder over
Is weinig meer aan te veranderen, op jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
laat mij toch lekker dom zijn joh
is adoptie of pleegouder zijn geen oplossing?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanEn wil ik wel vanaf. EN IK WIL MIJN BABY
Daar hoef je geen moeite voor te doen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanEn wil ik wel vanaf. EN IK WIL MIJN BABY
Mij lijkt beide geen ruk aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde ik niet je domheid te verminderen... Ik trok enkel een conclusie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
die doet helemaal niks, dan alleen geld binnenharken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn man het probeert
Ik weet genoeg, omdat ik meer heb meegemaakt dan waarschijnlijk 2 anderen me zouden kunnen navertellen in nederland.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat moet ''iets meemaken'' inhouden dan? Wat weet jij daar nou over?
ff he. doe is liefquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is weinig meer aan te veranderen, op jouw leeftijd.
Nee want ook voor adoptie of pleegouder moet je met zijn twee voor zijn en mijn man wil dat niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
is adoptie of pleegouder zijn geen oplossing?
even serieus?
Halve R&P SC hierheen verhuisd héquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een mailtje typen en meteen topic vol
Ja, gewoon alleen leuke dingen doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn man het probeert
ik ben niet dom, ff he vraag maar aan joof anders hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar hoef je geen moeite voor te doen hoor
Ik ga het NIET over mijn bevallingen hebben....quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ben jij het met me eens..
ik krijg hier allemaal commentaar over mijn opmerking :
5 maandenquote:
Ga je nu lopen klagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Halve R&P SC hierheen verhuisd hé
Het zalquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Halve R&P SC hierheen verhuisd hé
Iedereen moet doen wat ie wilquote:
Nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zal
Mailtje naar een of andere hoge pipo op de uni gestuurd
oh. maar je kan toch ook pleegouder zijn(of worden) als alleenstaanden moeder?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want ook voor adoptie of pleegouder moet je met zijn twee voor zijn en mijn man wil dat niet.
Gaat het nog goed tussen jullie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik ben niet dom, ff he vraag maar aan joof anders hoor
Ik vind het echt heerlijk.quote:
Serieus.. ik wou m starten maar een of ander geval had m al geopend.. en dat zonder pardonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |