Ik wil ze zelf niet krijgenquote:
Hou je in alsjeblieft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef Evie het volgende:
[..]
misschien moeten mensen die zo snel roepen suicidaal te raken iets meemaken om even in te zien dat het idioot is.
opvoeding is haast nog zwaarder dan baren hoor!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf niet krijgenWel opvoeden
Ja want dat weet ik niet hequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
opvoeding is haast nog zwaarder dan baren hoor!
Mafkeesquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf niet krijgenWel opvoeden
Ga je nou aan een moeder vertellen hoe zwaar opvoeden isquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...quote:
ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mafkees.
[..]
Ga je nou aan een moeder vertellen hoe zwaar opvoeden is?
Same here... kan even geen voorbeeld bedenken maar ik heb dat zo nog met een paar dingen gehadquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger altijd geweldig dus ik ging het laatst nog eens kijken maar ik vond er geen zak meer aan
spanken!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.
Het straffen laat ik aan de moeder over
Wat moet ''iets meemaken'' inhouden dan? Wat weet jij daar nou over?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Evie het volgende:
hmz dacht dat ik m moest openen.
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...
Je was weer eens te traagquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Evie het volgende:
hmz dacht dat ik m moest openen.
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanquote:
+10quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel echt de SC van de topickapers he.
naisquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel echt de SC van de topickapers he.
Een beetje zoals mijn man het probeertquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.
Het straffen laat ik aan de moeder over
Is weinig meer aan te veranderen, op jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
laat mij toch lekker dom zijn joh
is adoptie of pleegouder zijn geen oplossing?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanEn wil ik wel vanaf. EN IK WIL MIJN BABY
Daar hoef je geen moeite voor te doen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanEn wil ik wel vanaf. EN IK WIL MIJN BABY
Mij lijkt beide geen ruk aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde ik niet je domheid te verminderen... Ik trok enkel een conclusie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
die doet helemaal niks, dan alleen geld binnenharken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn man het probeert
Ik weet genoeg, omdat ik meer heb meegemaakt dan waarschijnlijk 2 anderen me zouden kunnen navertellen in nederland.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat moet ''iets meemaken'' inhouden dan? Wat weet jij daar nou over?
ff he. doe is liefquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is weinig meer aan te veranderen, op jouw leeftijd.
Nee want ook voor adoptie of pleegouder moet je met zijn twee voor zijn en mijn man wil dat niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
is adoptie of pleegouder zijn geen oplossing?
even serieus?
Halve R&P SC hierheen verhuisd héquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een mailtje typen en meteen topic vol
Ja, gewoon alleen leuke dingen doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn man het probeert
ik ben niet dom, ff he vraag maar aan joof anders hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar hoef je geen moeite voor te doen hoor
Ik ga het NIET over mijn bevallingen hebben....quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ben jij het met me eens..
ik krijg hier allemaal commentaar over mijn opmerking :
5 maandenquote:
Ga je nu lopen klagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Halve R&P SC hierheen verhuisd hé
Het zalquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Halve R&P SC hierheen verhuisd hé
Iedereen moet doen wat ie wilquote:
Nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zal
Mailtje naar een of andere hoge pipo op de uni gestuurd
oh. maar je kan toch ook pleegouder zijn(of worden) als alleenstaanden moeder?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want ook voor adoptie of pleegouder moet je met zijn twee voor zijn en mijn man wil dat niet.
Gaat het nog goed tussen jullie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik ben niet dom, ff he vraag maar aan joof anders hoor
Ik vind het echt heerlijk.quote:
Serieus.. ik wou m starten maar een of ander geval had m al geopend.. en dat zonder pardonquote:
Beide lijkt mij niks aan. Daarbij denk ik ook, nee weet ik, dat ik een slechte moeder zou zijn. Ik heb gewoon niks met het opvoeden van grut.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het echt heerlijk.Vooral het moederen. Het baren niet
ik weet ook het een en ander van bevalling.... lijkt me ook geen pretje hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga het NIET over mijn bevallingen hebben....
In het andere topic zei hij dat ze geen contact meer hebben. Dus wat denk je?quote:
Oh, en jij kan het ze geven? Kunnen we gelijk stoppen met alle psychologen en psychiaters.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet genoeg, omdat ik meer heb meegemaakt dan waarschijnlijk 2 anderen me zouden kunnen navertellen in nederland.
Wat het in moet houden? Iets om in te zien dat het leven ondanks de ellende de moeite waard is om te leven, en iets waardoor mensen niet bij het minste of geringste huilie doen en over suicidaal worden beginnen te lullen.
de bevallingquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
5 maandenBen net op weg. Ik heb nog een lange weg te gaan. En de lijdensweg komt nog
Heb ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
In het andere topic zei hij dat ze geen contact meer hebben. Dus wat denk je?
oh sorry tussen mij en joof?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
In het andere topic zei hij dat ze geen contact meer hebben. Dus wat denk je?
Ik denk dat sommige mensen op hun mentaliteit een schop onder de reet moeten hebben. Inderdaad nutteloze verspilling van geld aan psychologen en psychiaters als meerdere mensen dat zouden doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, en jij kan het ze geven? Kunnen we gelijk stoppen met alle psychologen en psychiaters.
Vertel mijn moeder dat ook even na de geboorte van mijn jongste zusje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
de bevalling![]()
neem een keizersnee onder narcose,
nergens last van
what happend?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel mijn moeder dat ook even na de geboorte van mijn jongste zusje.
Mijn moeder vond de bevalling van mij ook geen pretje geloof ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel mijn moeder dat ook even na de geboorte van mijn jongste zusje.
Oeh pwetty birdsquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
Deze beestjes
[ afbeelding ]
Ik wil ze
Ja want aan een narcose zitten heel geen risico's en aan een keizersnede ook niet.. o wacht toch wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
de bevalling![]()
neem een keizersnee onder narcose,
nergens last van
De keizersnede. That's what happened. Dat is echt geen appeltje-eitje, hoor.quote:
ik ben met 29 weken geboren. ook niet al te bestquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder vond de bevalling van mij ook geen pretje geloof ik
quote:
Mijn pa had er een stuk of 40.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
Deze beestjes
[ afbeelding ]
Ik wil ze
Dat is het ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder vond de bevalling van mij ook geen pretje geloof ik
Ja en dat respecteren we ook, alleen als je er zelf er ook niet meer over begint.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef MissExpert het volgende:
joof en ik willen niet veel kwijt waarom het loopt zoals het loopt.
is het dan voor iedereen duidelijk?
je mag wel aangeven dat je liever ene keizersnee wilt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja want aan een narcose zitten heel geen risico's en aan een keizersnede ook niet.. o wacht toch wel.
Bovendien heeft het kind de baring nodig, aangezien het daarna beter functioneert![]()
Kortom .. de arts zal terecht zeggen: Baren jij! Tenzij het niet anders kan.
Ik ben ook met de keizersnede geboren, 6 weken te vroeg ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Maar boeiend? Een keizersnede is echt niet zaligmakend.
nee, littekens enzquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De keizersnede. That's what happened. Dat is echt geen appeltje-eitje, hoor.
Wij hadden vroeger een groene en een blauwe... Porky en Tweetyquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
Deze beestjes
[ afbeelding ]
Ik wil ze
Ja hoor, maar ik dacht dat jullie aan het daten warenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef MissExpert het volgende:
joof en ik willen niet veel kwijt waarom het loopt zoals het loopt.
is het dan voor iedereen duidelijk?
omdat iedereen zich telkens afvraagt wat er tussen joof en mij gebeurt is,quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dat respecteren we ook, alleen als je er zelf er ook niet meer over begint.
ik 11 weken te vroegquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook met de keizersnede geboren, 6 weken te vroeg ofzo
Pijn na een keizersnede en pijn door endometrium in je buik of litteken is een stuk heftiger dan wanneer je gewoon bevalt anders. Kortom ook ontkracht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
je mag wel aangeven dat je liever ene keizersnee wilt.
ik had het niet over de risico's ik had het vooral over de pijn...
Lekker ben je...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Evie het volgende:
Ik denk dat sommige mensen op hun mentaliteit een schop onder de reet moeten hebben. Inderdaad nutteloze verspilling van geld aan psychologen en psychiaters als meerdere mensen dat zouden doen.
Met een vent met zo'n instelling zou ik zekerweten een ander neuken voor mn kinderen ja!
daten is al paar maanden voorbijquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik dacht dat jullie aan het daten waren
Dat is dan wel het minste van je problemen. Scheur van je uterus bij volgende bevalling. Ingroei van de moederkoek in je littekenweefsel etc etcquote:
Mijn zusje was 80 minutenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou een speedbevalling zijn
oke..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Pijn na een keizersnede en pijn door endometrium in je buik of litteken is een stuk heftiger dan wanneer je gewoon bevalt anders. Kortom ook ontkracht.
Je mag het aangeven, maar ik hoop toch echt dat geen arts er gehoor aan geeft tenzij het niet anders kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |