Ik wil ze zelf niet krijgenquote:
Hou je in alsjeblieft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef Evie het volgende:
[..]
misschien moeten mensen die zo snel roepen suicidaal te raken iets meemaken om even in te zien dat het idioot is.
opvoeding is haast nog zwaarder dan baren hoor!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf niet krijgenWel opvoeden
Ja want dat weet ik niet hequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
opvoeding is haast nog zwaarder dan baren hoor!
Mafkeesquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ze zelf niet krijgenWel opvoeden
Ga je nou aan een moeder vertellen hoe zwaar opvoeden isquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...quote:
ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mafkees.
[..]
Ga je nou aan een moeder vertellen hoe zwaar opvoeden is?
Same here... kan even geen voorbeeld bedenken maar ik heb dat zo nog met een paar dingen gehadquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger altijd geweldig dus ik ging het laatst nog eens kijken maar ik vond er geen zak meer aan
spanken!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.
Het straffen laat ik aan de moeder over
Wat moet ''iets meemaken'' inhouden dan? Wat weet jij daar nou over?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Evie het volgende:
hmz dacht dat ik m moest openen.
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...
Je was weer eens te traagquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Evie het volgende:
hmz dacht dat ik m moest openen.
[..]
Doe ik, maar denk dat serieus! Dat mensen minder zouden huilen als ze iets mee zouden maken...
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanquote:
+10quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel echt de SC van de topickapers he.
naisquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel echt de SC van de topickapers he.
Een beetje zoals mijn man het probeertquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, ik zou alleen maar de leuke papa spelen.
Het straffen laat ik aan de moeder over
Is weinig meer aan te veranderen, op jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
laat mij toch lekker dom zijn joh
is adoptie of pleegouder zijn geen oplossing?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanEn wil ik wel vanaf. EN IK WIL MIJN BABY
Daar hoef je geen moeite voor te doen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag een baby. Maar deze zwangerschap (hoe makkelijk ook) vind ik geen ruk aanEn wil ik wel vanaf. EN IK WIL MIJN BABY
Mij lijkt beide geen ruk aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde ik niet je domheid te verminderen... Ik trok enkel een conclusie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
die doet helemaal niks, dan alleen geld binnenharken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn man het probeert
Ik weet genoeg, omdat ik meer heb meegemaakt dan waarschijnlijk 2 anderen me zouden kunnen navertellen in nederland.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat moet ''iets meemaken'' inhouden dan? Wat weet jij daar nou over?
ff he. doe is liefquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is weinig meer aan te veranderen, op jouw leeftijd.
Nee want ook voor adoptie of pleegouder moet je met zijn twee voor zijn en mijn man wil dat niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
is adoptie of pleegouder zijn geen oplossing?
even serieus?
Halve R&P SC hierheen verhuisd héquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een mailtje typen en meteen topic vol
Ja, gewoon alleen leuke dingen doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn man het probeert
ik ben niet dom, ff he vraag maar aan joof anders hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar hoef je geen moeite voor te doen hoor
Ik ga het NIET over mijn bevallingen hebben....quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ben jij het met me eens..
ik krijg hier allemaal commentaar over mijn opmerking :
5 maandenquote:
Ga je nu lopen klagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Halve R&P SC hierheen verhuisd hé
Het zalquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Halve R&P SC hierheen verhuisd hé
Iedereen moet doen wat ie wilquote:
Nicequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zal
Mailtje naar een of andere hoge pipo op de uni gestuurd
oh. maar je kan toch ook pleegouder zijn(of worden) als alleenstaanden moeder?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want ook voor adoptie of pleegouder moet je met zijn twee voor zijn en mijn man wil dat niet.
Gaat het nog goed tussen jullie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik ben niet dom, ff he vraag maar aan joof anders hoor
Ik vind het echt heerlijk.quote:
Serieus.. ik wou m starten maar een of ander geval had m al geopend.. en dat zonder pardonquote:
Beide lijkt mij niks aan. Daarbij denk ik ook, nee weet ik, dat ik een slechte moeder zou zijn. Ik heb gewoon niks met het opvoeden van grut.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het echt heerlijk.Vooral het moederen. Het baren niet
ik weet ook het een en ander van bevalling.... lijkt me ook geen pretje hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga het NIET over mijn bevallingen hebben....
In het andere topic zei hij dat ze geen contact meer hebben. Dus wat denk je?quote:
Oh, en jij kan het ze geven? Kunnen we gelijk stoppen met alle psychologen en psychiaters.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet genoeg, omdat ik meer heb meegemaakt dan waarschijnlijk 2 anderen me zouden kunnen navertellen in nederland.
Wat het in moet houden? Iets om in te zien dat het leven ondanks de ellende de moeite waard is om te leven, en iets waardoor mensen niet bij het minste of geringste huilie doen en over suicidaal worden beginnen te lullen.
de bevallingquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
5 maandenBen net op weg. Ik heb nog een lange weg te gaan. En de lijdensweg komt nog
Heb ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
In het andere topic zei hij dat ze geen contact meer hebben. Dus wat denk je?
oh sorry tussen mij en joof?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
In het andere topic zei hij dat ze geen contact meer hebben. Dus wat denk je?
Ik denk dat sommige mensen op hun mentaliteit een schop onder de reet moeten hebben. Inderdaad nutteloze verspilling van geld aan psychologen en psychiaters als meerdere mensen dat zouden doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, en jij kan het ze geven? Kunnen we gelijk stoppen met alle psychologen en psychiaters.
Vertel mijn moeder dat ook even na de geboorte van mijn jongste zusje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
de bevalling![]()
neem een keizersnee onder narcose,
nergens last van
what happend?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel mijn moeder dat ook even na de geboorte van mijn jongste zusje.
Mijn moeder vond de bevalling van mij ook geen pretje geloof ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh pwetty birdsquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
Deze beestjes
[ afbeelding ]
Ik wil ze
Ja want aan een narcose zitten heel geen risico's en aan een keizersnede ook niet.. o wacht toch wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
de bevalling![]()
neem een keizersnee onder narcose,
nergens last van
De keizersnede. That's what happened. Dat is echt geen appeltje-eitje, hoor.quote:
ik ben met 29 weken geboren. ook niet al te bestquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder vond de bevalling van mij ook geen pretje geloof ik
quote:
Mijn pa had er een stuk of 40.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
Deze beestjes
[ afbeelding ]
Ik wil ze
Dat is het ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder vond de bevalling van mij ook geen pretje geloof ik
Ja en dat respecteren we ook, alleen als je er zelf er ook niet meer over begint.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef MissExpert het volgende:
joof en ik willen niet veel kwijt waarom het loopt zoals het loopt.
is het dan voor iedereen duidelijk?
je mag wel aangeven dat je liever ene keizersnee wilt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja want aan een narcose zitten heel geen risico's en aan een keizersnede ook niet.. o wacht toch wel.
Bovendien heeft het kind de baring nodig, aangezien het daarna beter functioneert![]()
Kortom .. de arts zal terecht zeggen: Baren jij! Tenzij het niet anders kan.
Ik ben ook met de keizersnede geboren, 6 weken te vroeg ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Maar boeiend? Een keizersnede is echt niet zaligmakend.
nee, littekens enzquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De keizersnede. That's what happened. Dat is echt geen appeltje-eitje, hoor.
Wij hadden vroeger een groene en een blauwe... Porky en Tweetyquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
Deze beestjes
[ afbeelding ]
Ik wil ze
Ja hoor, maar ik dacht dat jullie aan het daten warenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:23 schreef MissExpert het volgende:
joof en ik willen niet veel kwijt waarom het loopt zoals het loopt.
is het dan voor iedereen duidelijk?
omdat iedereen zich telkens afvraagt wat er tussen joof en mij gebeurt is,quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dat respecteren we ook, alleen als je er zelf er ook niet meer over begint.
ik 11 weken te vroegquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook met de keizersnede geboren, 6 weken te vroeg ofzo
Pijn na een keizersnede en pijn door endometrium in je buik of litteken is een stuk heftiger dan wanneer je gewoon bevalt anders. Kortom ook ontkracht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
je mag wel aangeven dat je liever ene keizersnee wilt.
ik had het niet over de risico's ik had het vooral over de pijn...
Lekker ben je...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Evie het volgende:
Ik denk dat sommige mensen op hun mentaliteit een schop onder de reet moeten hebben. Inderdaad nutteloze verspilling van geld aan psychologen en psychiaters als meerdere mensen dat zouden doen.
Met een vent met zo'n instelling zou ik zekerweten een ander neuken voor mn kinderen ja!
daten is al paar maanden voorbijquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik dacht dat jullie aan het daten waren
Dat is dan wel het minste van je problemen. Scheur van je uterus bij volgende bevalling. Ingroei van de moederkoek in je littekenweefsel etc etcquote:
Mijn zusje was 80 minutenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou een speedbevalling zijn
oke..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Pijn na een keizersnede en pijn door endometrium in je buik of litteken is een stuk heftiger dan wanneer je gewoon bevalt anders. Kortom ook ontkracht.
Je mag het aangeven, maar ik hoop toch echt dat geen arts er gehoor aan geeft tenzij het niet anders kan.
Owja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ging over geboortes enzo toch
Teh fuckquote:
Alsof je ook maar iets te kiezen hebquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ex was 976 gram ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
het ging niet helemaal lekker... conveuse kindje voor 3 maanden
ik was 1100 gram
ik weet er dus te weinig van. doe ook verpleegkundige opleiding en geen verloskundigdequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is dan wel het minste van je problemen. Scheur van je uterus bij volgende bevalling. Ingroei van de moederkoek in je littekenweefsel etc etc
Opleiding en ervaring zijn 3 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik weet er dus te weinig van. doe ook verpleegkundige opleiding en geen verloskundigde
Dat niet. Maar ze praat erover alsof een keizersnede appeltje-eitje hoort te zijn. En dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof je ook maar iets te kiezen heb
De mentaliteit van overal om janken zonder reden, roepen dat je suicidaal wordt, geen doelen hebben, het leven ontvluchten en maar gaan slapen overdag.. dergelijke mentaliteit heb ik het overquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker ben je...![]()
Welke mentaliteit heb je het over echt?De mentaliteit waardoor ze niks meemaken wat ze de moeite waard vinden?
Dus dat is een mentaliteit? Vertel er meer over.
ja klopt. 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opleiding en ervaring zijn 3 verschillende dingen.
Ik heb ook nog een hele tijd in de conveuse gelegen en was ook heel kleinquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
het ging niet helemaal lekker... conveuse kindje voor 3 maanden
ik was 1100 gram
Dat verklaart nu wel een hoopquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
Even wasje ophangen
Mijn moeder zei dat ik 1 week lang vervelend was voordat ik eruit kwam
Geen flauw idee. Dat ik me dit nog weet te herinneren vind ik al heel watquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoeveelste week geboren?
ze heeft het dus wel overleefd, vrij knap
hoeveelste week was jij nou geboren?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hele tijd in de conveuse gelegen en was ook heel klein
3.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ja klopt. 2 verschillende dingen
Ik heb een medische indicatie en vorige keer bevallen met keizersnede. En toch mag ik nu niet kiezen terwijl me dat belooft was de vorige keerquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Pijn na een keizersnede en pijn door endometrium in je buik of litteken is een stuk heftiger dan wanneer je gewoon bevalt anders. Kortom ook ontkracht.
Je mag het aangeven, maar ik hoop toch echt dat geen arts er gehoor aan geeft tenzij het niet anders kan.
Het is couveuse.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hele tijd in de conveuse gelegen en was ook heel klein
haha jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Dat ik me dit nog weet te herinneren vind ik al heel wat
En nadat je eruit kwam?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
Even wasje ophangen
Mijn moeder zei dat ik 1 week lang vervelend was voordat ik eruit kwam
oh zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
3.
- Opleiding
- Ervaring als verpleegkundige
- Ervaring als moeder
Boksquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Nice mijn zusje ook.. ik 1 kiloo yeah
6 weken te vroegquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoeveelste week was jij nou geboren?
ik was 40 cm ong
Over het algemeen laten ze je nooit natuurlijk bevallen als je al eens een keizersnede hebt gehad. Maar correct me if I'm wrong. Zoiets vertelde m'n vader toen m'n zusje geboren was, namelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een medische indicatie en vorige keer bevallen met keizersnede. En toch mag ik nu niet kiezen terwijl me dat belooft was de vorige keer
Hmz dat hoort volgens mij niet helemaal zo.. Na een keizersnede dacht ik dat je idd mag kiezen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een medische indicatie en vorige keer bevallen met keizersnede. En toch mag ik nu niet kiezen terwijl me dat belooft was de vorige keer
haha, dat heb je als je moeder word hequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
6 weekjes te vroeg, ook in couveuse gelegen.. 46 cm en ik geloof iets van 2600 gr...
Ik heb dat gewicht later wel ingehaald
Verdongenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en het vervelende was, toen ik daar laatst met haar over sprak wist ze van niks![]()
Wat stomquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ze praat erover alsof een keizersnede appeltje-eitje hoort te zijn. En dat is dus niet zo.
De verloskundige vertelde mijn vader dat na een keizersnede alles met keizersnede wordt gehaaldquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz dat hoort volgens mij niet helemaal zo.. Na een keizersnede dacht ik dat je idd mag kiezen..
Ja, al ben ik de eerste paar jaar wel een zorgenkindje geweest.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
en je bent er gelukig helemaal gezond weer uitgekomen
Dat had niks met moeder worden te maken hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
haha, dat heb je als je moeder word he
Eigenwijsheid... Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaTot ik er één kreeg en eigenwijs was. Want ik kon best de straat uit lopen
Hm als de ingreep goed is gegaan en er geen reden is om aan te nemen dat er iets mis is mag je ook gewoon vaginaal bevallen. Het is namelijk niet zo leuk om door verklevingen en littekenweefsel heen te moeten bij een volgende ok..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over het algemeen laten ze je nooit natuurlijk bevallen als je al eens een keizersnede hebt gehad. Maar correct me if I'm wrong. Zoiets vertelde m'n vader toen m'n zusje geboren was, namelijk.
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry, vergeef mij mijn onwetendheid
ik ook zoiets. ook hersenbeschading opgelopen waardoor korte termijn geheugen niet top is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, al ben ik de eerste paar jaar wel een zorgenkindje geweest.
En altijd heel mager gebleven.
Tot ik 23 was ofzo
Ik neem aan dat je het over mij persoonlijk hebt maargoed:quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:29 schreef Evie het volgende:
[..]
De mentaliteit van overal om janken zonder reden, roepen dat je suicidaal wordt, geen doelen hebben, het leven ontvluchten en maar gaan slapen overdag.. dergelijke mentaliteit heb ik het over
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had niks met moeder worden te maken hoor
Misschien heeft het ermee te maken gehad dat de vorige ingreep niet goed ging, dat zou kunnen. Ze hebben de boel toen behoorlijk op de kop gezet. Alle ins en outs weet ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm als de ingreep goed is gegaan en er geen reden is om aan te nemen dat er iets mis is mag je ook gewoon vaginaal bevallen. Het is namelijk niet zo leuk om door verklevingen en littekenweefsel heen te moeten bij een volgende ok..
Mooi dan is dat opgehelderdquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over mij persoonlijk hebt maargoed:
Nogmaals, ik geef aan dat je dat stukje over suicidaal worden kunt schrappen omdat ik dat vanuit een verkeerde situatie had bekeken.
Janken zonder reden zal ik heus ook niet doen.
Geen doelen hebben en het leven ontvluchten...
Ik heb genoeg tegen het leven aangebeukt, daadwerkelijk ''doelen'' krijgen of iets vinden waardoor je inziet dat het leven het ondanks de pijn en moeite zogezegd waard is kom ik niet tegen.
Hij ziet geen reden om me nu al een keizersnede te beloven (dit wil ik echt gezien de problemen de vorige keer) want hij ziet geen reden om niet normaal te kunnen bevallen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over het algemeen laten ze je nooit natuurlijk bevallen als je al eens een keizersnede hebt gehad. Maar correct me if I'm wrong. Zoiets vertelde m'n vader toen m'n zusje geboren was, namelijk.
Ik heb nu over 4 weken een gesprek met een andere gynaecoloog. Want die ik had was een eigenwijze drol. Die ik ook bij het laatste gesprek heb gehad voor de geboorte van mijn dochtertje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz dat hoort volgens mij niet helemaal zo.. Na een keizersnede dacht ik dat je idd mag kiezen..
Ik wil een KS gezien de complicaties vorige keer. Maar die krijg ik dus niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
Wat stomhet zou in principe toch gewoon mogen, of heb je zoveel complicaties gehad dat ze nu ook uitgaan van een KS
Dat soort dingen wil je ook niet weten, je kan alleen maar blij zijn dat het goed is afgelopen denk ik danquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft het ermee te maken gehad dat de vorige ingreep niet goed ging, dat zou kunnen. Ze hebben de boel toen behoorlijk op de kop gezet. Alle ins en outs weet ik gelukkig niet.
Ligt eraan hoe de operatie is gegaan, wat ze er aantreffen, wat de reden was voor de sectio in eerste instantie etc..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft het ermee te maken gehad dat de vorige ingreep niet goed ging, dat zou kunnen. Ze hebben de boel toen behoorlijk op de kop gezet. Alle ins en outs weet ik gelukkig niet.
Dat is wel vreemdquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij ziet geen reden om me nu al een keizersnede te beloven (dit wil ik echt gezien de problemen de vorige keer) want hij ziet geen reden om niet normaal te kunnen bevallen.
Maar tussen neus en lippen wel even alle procenten van mislukte natuurlijke bevallingen opnoemen na een keizersnede
[..]
Ik heb nu over 4 weken een gesprek met een andere gynaecoloog. Want die ik had was een eigenwijze drol. Die ik ook bij het laatste gesprek heb gehad voor de geboorte van mijn dochtertje.
Die wilde het kind nog even gaan draaien en een natuurlijke bevalling. Terwijl ik een halve baarmoeder heb en dat kind de navelstreng om dr nekje had. Toen ik weigerde kreeg ik EINDELIJK een keizersnede.
[..]
Ik wil een KS gezien de complicaties vorige keer. Maar die krijg ik dus niet.
Ohh ik las het net verkeerd om dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:35 schreef Tally het volgende:
Ik wil een KS gezien de complicaties vorige keer. Maar die krijg ik dus niet.
Voor mij niet, ik ben momenteel niet van plan ooit een kind te barenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de operatie is gegaan, wat ze er aantreffen, wat de reden was voor de sectio in eerste instantie etc..
Oei... wat houdt de toekomst toch voor een rare dingen in voor ons vrouwen(en in sommige gevallen het het verleden al
)
haha.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
Dit is echt zo een onderwerp waar je als man zijnde alleen maar mee kan lezen.
Join the club. Ik lees ongeveer de hele middag alleen alquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
Met je neus in de wind een kilometer lopen naar de Macquote:
Hoi. neuken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
Dat geeft nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohh ik las het net verkeerd om dusExcuses
Hey Rommel. Haha ja hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Hey Vin, alles kits achter de rits?
Goed planquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi. neuken?
Laten we het over SEX hebben...
En laat het R&P geblaat in R&P.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi. neuken?
Nogal hequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
Ow het geeft niet hoor. Hoeft niet altijd over auto's en voetbal te gaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi. neuken?
Alles peppie, in ABO is het rustig dus kom ik hier maar ff kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey Rommel. Haha ja hoor
Met jou ?
Ah oke, ja daar kom ik eigenlijk ook nauwelijksquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles peppie, in ABO is het rustig dus kom ik hier maar ff kijken.
Mijn mooie movember snor al gezien?
Bier en tietenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef MissExpert het volgende:
we gaan het maar weer over mannen onderwerpen hebbem.
Na de 20 weken echo heb ik een gesprek met een gynaecoloog die ik hopelijk wel kan overtuigen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt nog 4 maanden om te blijven hameren op een KS
Auto'squote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow het geeft niet hoor. Hoeft niet altijd over auto's en voetbal te gaan
Wut?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
Zo wat vinden de heren van het zogeheten prostaatmelken
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
Damnquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Met je neus in de wind een kilometer lopen naar de MacWant dat kon ik wel een week na de keizersnede. Niet laten merken dat je kapot gaat van de pijn
En na 4 weken een vrijgezellenfeestje op een boot mee maken. En dan van de kant op de boot moeten springen. Doen alsof het totaaaaaaaaal geen pijn doet
Even deze post terughalen, want ik spytool.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neem het voorbeeld van Fera ( sorry dat ik het gebruik) en haar ex. Zij is niet vreemd gegaan, tenminste niet dat ik weet, maar ze vertrouwde hem niet meer op het eind. Dat heb je vaker.
Na 6 dagen is dit het resultaat tot nu toe whehequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, ja daar kom ik eigenlijk ook nauwelijks
Nope niet gezien, mijne heb ik gisteren net geschoren
Dat is stiekem best fijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb er 2 gehad en beide waren helquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef MissExpert het volgende:
ik ben geen expert op gebied van bevallingen enz
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Na 6 dagen is dit het resultaat tot nu toe whehe
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je het nou nog steeds een mentaliteit?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow het geeft niet hoor. Hoeft niet altijd over auto's en voetbal te gaan
Wat een uitbrander heb ik van de gynaecoloog gehad toen mijn man even vertelde hoe het er thuis aan toe gingquote:
Das snel... heb jij je wel geschoren op de 31?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Na 6 dagen is dit het resultaat tot nu toe whehe
[ afbeelding ]
Yep, maar ik heb een zware baardgroei, helaas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das snel... heb jij je wel geschoren op de 31?
Dat geloof ik wel, ja. Echt verstandig is het natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een uitbrander heb ik van de gynaecoloog gehad toen mijn man even vertelde hoe het er thuis aan toe ging
Dat mag je zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, maar ik heb een zware baardgroei, helaas.
Normaal heb ik altijd een stoppelbaard die ik bij hou met een tondeuze.quote:
Ach.. Die pijn was kut maar ben er niet slechter van geworden hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, ja. Echt verstandig is het natuurlijk ook niet.
Hoe kan je dat nou zeggen dan? Wat kan je nog meer van iemand verwachten dan iemand die zijn best doet?quote:
Mijn vriend heeft net aan stoppels na een weekquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Normaal heb ik altijd een stoppelbaard die ik bij hou met een tondeuze.
Hoe oud is die dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft net aan stoppels na een week
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pff, na een week ben ik net sinterklaasquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet veel, maar ik wil niet zeggen dat het geen mentaliteitskwestie is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen dan? Wat kan je nog meer van iemand verwachten dan iemand die zijn best doet?
Laten we het hopen voor jequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach.. Die pijn was kut maar ben er niet slechter van geworden hoor.
Ik hoop alleen niet dat het genoteerd is en dat ik nu wel pas na 4 dagen weg mag mocht het een keizersnede worden
De vorige keer was het donderdag op vrijdagnacht er in en zondagochtend er uit. Als het aan mij lag zaterdag al
Ook grijs?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pff, na een week ben ik net sinterklaas
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Adieu en smakelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef MissExpert het volgende:
ik ga eten halen en koken en studeren. tot vanavond![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef MissExpert het volgende:
ik ga eten halen en koken en studeren. tot vanavond![]()
[..]
[..]
Ohhh, dan heeft hij mazzelquote:
Iemand die zijn best doet heeft gewoon een goede mentaliteit, hoe kan je dat dan nog steeds een mentaliteits kwestie noemen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet veel, maar ik wil niet zeggen dat het geen mentaliteitskwestie is.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ook ik heb last van de crisis
Ik heb alleen nog kadootjes uit eigen zak
Je lijf geeft het echt wel aan als je niet verder kanquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor je.
Al is het natuurlijk wel zo dat zo'n gynaecoloog beter weet wat goed voor je is in zo'n situatie dan jij, dus luisteren ja.
Die hoef ik nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij had pijn en je verbeet hetquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Je lijf geeft het echt wel aan als je niet verder kan
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Ik heb mijn vriend Erwin het huis uit moeten zetten...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Ik heb mijn vriend Erwin het huis uit moeten zetten...
Hm, dat klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je zo ondankbaar bent dan krijg je met de roe van Heloef
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt wel interessant. Tegen mijn bipsje aan?
Heloef kennende vast welquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt wel interessant. Tegen mijn bipsje aan?
Zeggen je best te doen en je best doen zijn misschien andere dingen. misschien. Misschien ben je gewoon nog niet oud genoeg om het in te kunnen zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand die zijn best doet heeft gewoon een goede mentaliteit, hoe kan je dat dan nog steeds een mentaliteits kwestie noemen?
Het gebeurt allemaal in je hoofd uiteraard, maar je kunt moeilijk gaan zitten faken.
Je zult je verbazen over wat men allemaal wel of niet faked.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand die zijn best doet heeft gewoon een goede mentaliteit, hoe kan je dat dan nog steeds een mentaliteits kwestie noemen?
Het gebeurt allemaal in je hoofd uiteraard, maar je kunt moeilijk gaan zitten faken.
Een orgasme fake ik nooitquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zult je verbazen over wat men allemaal wel of niet faked.
Faxie het BoC draadje is weer up te date, al gezien?quote:
Heloef heeft daar wel een mooi apparaat voor.quote:
Ja, ik moet ook nog over het eten na gaan denken wat we hier vandaag gaan etenquote:
Met een rood uiteinde zeker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Heloef heeft daar wel een mooi apparaat voor.
Zo, nu heb ik ook eens zo'n grap gemaakt.
Ik had het al gezien jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Faxie het BoC draadje is weer up te date, al gezien?Was een shit werk om hele albums erop te zetten
maiskolf met schnitzel en gebakken aardapjsquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog over het eten na gaan denken wat we hier vandaag gaan eten
Dat is het toch ook wel, als je het objectief bekijkt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je het nou nog steeds een mentaliteit?
Idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Lijkt me ook vrij moeilijk als man
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:48 schreef Evie het volgende:
Zeggen je best te doen en je best doen zijn misschien andere dingen. misschien. Misschien ben je gewoon nog niet oud genoeg om het in te kunnen zien.
Maisquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maiskolf met schnitzel en gebakken aardapjs
Geen idee, ik heb 'm (nog?) niet mogen aanschouwen.quote:
Mais hou ik niet van, vriendin is allergisch voor varkensschnitzelquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maiskolf met schnitzel en gebakken aardapjs
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mais hou ik niet van, vriendin is allergisch voor varkensschnitzel
Haha, als ie bruin is dan laat maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 'm (nog?) niet mogen aanschouwen.
Je mentaliteit is ook afhankelijk van je leeftijd he?!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
En als ik niet oud genoeg ben dan ligt het dus niet aan mijn mentaliteit maar dat durf jij niet eens te zeggen, want het moet wel mijn mentaliteit zijn.
Maar het was het waard, want nu staan alle BoC albums op youtube. Alleen moet ik nog de 35 random track tape er nog op zetten. Alleen ik krijg in movie maker geen FLAC bestanden geimporteerdquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het al gezien jaInderdaad een rotklusje, daarom had ik er ook geen zin meer in
Ik hoef heloef's uiteinde sowieso niet te zienquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, als ie bruin is dan laat maar![]()
(het uiteinde he)
Tenzij het gemaakt is van chocola.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, als ie bruin is dan laat maar![]()
(het uiteinde he)
Movie Makerquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het was het waard, want nu staan alle BoC albums op youtube. Alleen moet ik nog de 35 random track tape er nog op zetten. Alleen ik krijg in movie maker geen FLAC bestanden geimporteerd![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 'm (nog?) niet mogen aanschouwen.
Ik ben het op een gegeven moment zat bij het rukken. Dan kreun ik hard en tril wat. Dan hou ik op met fappen.quote:
Een slag tegen de bips kan best prettig zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef heloef's uiteinde sowieso niet te zien
Nee, daar moet je niet in bijtenquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het op een gegeven moment zat bij het rukken. Dan kreun ik hard en tril wat. Dan hou ik op met fappen.
Klopt, maar dat had ik direct bij de hand en was voldoende voor wat ik wilde doen met de andere albums.quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het op een gegeven moment zat bij het rukken. Dan kreun ik hard en tril wat. Dan hou ik op met fappen.
Doe maar een slag van de hand van een of andere leuke dame. Niet van heloef zijn piemelquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een slag tegen de bips kan best prettig zijn.
Als een drom tegen het leer
[..]
Nee, daar moet je niet in bijten
Ik ben niet zo gek op nutella. Het is wel lekker, maar echt bijzonder vind ik het niet.quote:
Ik lik ook veel liever.quote:
ik lik ook graagquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op nutella. Het is wel lekker, maar echt bijzonder vind ik het niet.
[..]
Ik lik ook veel liever.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op nutella. Het is wel lekker, maar echt bijzonder vind ik het niet.
[..]
Ik lik ook veel liever.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik lik ook veel liever.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Slibtongetjes in boter gebakken met sauce Hollandaise, met emmenthaler aardappel gratin en worteltjes !!!
Dat gaat het worden
Zo maar ff naar de visboer.
In de chocolade fondue dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik lik ook veel liever.
Weetje Evie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mentaliteit is ook afhankelijk van je leeftijd he?!
marshmallow fluffquote:
Good to know.quote:
Omg, wat is dat voor iets?quote:
Dan hoop ik voor je dat hij niet te heet is.quote:
smeerbare marshmallow voor op broodquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Good to know.
[..]
Omg, wat is dat voor iets?
Een eckte vent kan daar wel tegenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat hij niet te heet is.
Marshmallowpasta. Keertje dippen hier?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Good to know.
[..]
Omg, wat is dat voor iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |