nee, vroeg me dat laatst ook al af inderdaad. Hoop dat ze zich snel even komt melden inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef MaJo het volgende:
Sterkte Coco! Nog eventjes en je kunt gewoon de baby in je armen houden
En even een vraag: heeft iemand nog iets van Ophelia gehoord? We maken ons een beetje zorgen in ons topicwaarschijnlijk zit ze gewoon lekker op een roze wolk maar het zou fijn zijn om zeker te weten dat alles goed gaat
ik zeg ook meisje!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef Kwisted het volgende:
Coco, een keizersnede. Echt k*t natuurlijk. Je hebt je uiterste best gedaan, en je kunt er nu niets meer aan doen.. Laat het allemaal over je heen komen.
Nog even en dan is je kindje er!
(ik heb zo'n gevoel dat je een meisje krijgt!)
Meisjes gelukkig nooitquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Nee het wordt echt wel een jongen. Die zijn eigenwijs.
haha dat doe ik ook vaak. 'Die en die van het forum heeft dit en dat'. Soms droom ik er zelfs overquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Coco, je krijgt het enorm voor je kiezen zeg. Heftig meis! Ik zit ook zo met je mee te leven en elke update deel ik met mijn man die het, om eerlijk te zijn, niet zoveel boeit. Ik kijk uit naar je laatste update, dat hij/zij er is!
Ik droomde laatst dat ophelia een dochter kreeg met de naam Fynn?!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef Kwisted het volgende:
[..]
haha dat doe ik ook vaak. 'Die en die van het forum heeft dit en dat'. Soms droom ik er zelfs over![]()
Denk ik ook!quote:
Ja J heeft er last van. Alles moet klaar staan enzo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:24 schreef milka82 het volgende:
Jammer coco dat het zo lang moest duren.... Ken het gevoel maar dan heb je nu dan ook eindelijk je baby in je armen. Herstel duurt alleen wat langer.
Gisteren de seo gehad en alles was goed met onze zoon! Ben helemaal opgelucht,nu rustig nog 18 weken uitzitten (denk dat hij met 39 weken gehaald wordt, 3 e keizersnede). De meiden zijn ook helemaal door het dolle heen, een broertje!
Enne,hier meer mannen met nesteldrang? Vandaag mijn vent aan het opruimen geslagen,alles moest schoon en netjes. Dat belooft nog wat voor de komende maanden.
Morgen hoop ik te horen of ik meisjes of jongetjes kleding nodig hebquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:59 schreef milka82 het volgende:
En straks lekker jongenskleertjes shoppen,al het roze kan de deur uit.
Spannend!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef pessie het volgende:
[..]
Morgen hoop ik te horen of ik meisjes of jongetjes kleding nodig heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |