Dit klinkt zo fout.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:04 schreef Flying_eagle het volgende:
TS blijkbaar was jij meer bezig met het neuken van die vrouw, dan andersom.
Ik kan erg goed aflezen van mensen adhv. lichaamstaal en intonatie etc. wat ze denken. Dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Was het wel echt onnodig ts of let jij daar juist extra op? Dat zou ook nog kunnen.
Misschien ligt het aan mij maar dat tweede vind ik dus absoluut niet raar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ik kan erg goed aflezen van mensen adhv. lichaamstaal en intonatie etc. wat ze denken. Dus ik denk het wel.
En overduidelijk: Ze zei iets in de trant van "ja, en ik heb ook mijn vriend al gebeld", toen ik vroeg of ze de ANWB al liet komen.
Onterechte klacht, ze had net zo goed kunnen zeggen "ja en ik heb ook mijn broer al gebeld".quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ik kan erg goed aflezen van mensen adhv. lichaamstaal en intonatie etc. wat ze denken. Dus ik denk het wel.
En overduidelijk: Ze zei iets in de trant van "ja, en ik heb ook mijn vriend al gebeld", toen ik vroeg of ze de ANWB al liet komen.
Wellicht werkt haar vriend bij de ANWB. Heb je daar al aangedacht, oversekste dwerg?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ze was wel knap. Als ik in de stemming zou zijn, zou ik het er zeker op kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
Was ze een beetje te doen of was het een pitje? Dat tweede zou de klacht vele malen terechter maken.
Alsof je haar een gunst zou doen ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ze was wel knap. Als ik in de stemming zou zijn, zou ik het er zeker op kunnen doen.
Ah, duidelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ze was wel knap. Als ik in de stemming zou zijn, zou ik het er zeker op kunnen doen.
sowieso fake .... een echte man heeft altijd zinquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Want als je een beetje een knap meisje bent, dan zijn alle mannen alleen maar bezig met proberen je te neuken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Onterechte klacht dus.
Duidelijk is: "Je mag best mijn band fixen maar een blowjob zit er niet in", dat is duidelijk, een beetje half om de hete brij heen draaien door te mompelen dat je een vriend hebt schiet niet op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:58 schreef NitraatPoep het volgende:
Nogal logisch in een maatschappij waar je als vrouw altijd commentaar krijgt over mixed signals. Gewoon duidelijk.
Als je bij voorbaat al denkt, daar zou ik het op kunnen, straal je dat ook uit. Wel zo netjes om als vrouw dan duidelijkheid te geven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Want als je een beetje een knap meisje bent, dan zijn alle mannen alleen maar bezig met proberen je te neuken?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Duidelijk is: "Je mag best mijn band fixen maar een blowjob zit er niet in", dat is duidelijk, een beetje half om de hete brij heen draaien door te mompelen dat je een vriend hebt schiet niet op.
Als ze dat had gezegd, was de klacht terecht geweest. Duidelijkheid geven is niet ervan uitgaan dat een man iets van je wil.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Duidelijk is: "Je mag best mijn band fixen maar een blowjob zit er niet in", dat is duidelijk, een beetje half om de hete brij heen draaien door te mompelen dat je een vriend hebt schiet niet op.
Bullshit. Geen enkele man heeft 24/7 een mindset van Bart de Graaf met Gilles de la Tourette. Ik wilde slechts helpen. Als het een ouwe vent was geweest die het ook niet lukte zou ik ook geholpen hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:16 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
sowieso fake .... een echte man heeft altijd zin
Had je ook geklaagd als de man vertelde dat hij zijn vrouw al had gebeld?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:19 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Bullshit. Geen enkele man heeft 24/7 een mindset van Bart de Graaf met Gilles de la Tourette. Ik wilde slechts helpen. Als het een ouwe vent was geweest die het ook niet lukte zou ik ook geholpen hebben.
Die vergelijking gaat niet op omdat ik er niet uit zie als homofiel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Had je ook geklaagd als de man vertelde dat hij zijn vrouw al had gebeld?
Je zag er dus uit als een man met interesse. Als ze niks had gezegd, had je nu een klacht geschreven over vrouwen die je aan het lijntje houden..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet op omdat ik er niet uit zie als homofiel.
Volgens haar wel ....quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet op omdat ik er niet uit zie als homofiel.
Precies, ze wilde je voorstellen aan haar vriend, kans op trio verkeken.quote:
Ik zei nog U tegen haar, eigenlijk zou dat al moeten laten blijken dat het zonder bijbedoelingen, aangeboden hulp is. Dat doe je toch niet met iemand die je de lakens wil delen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:25 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Je zag er dus uit als een man met interesse. Als ze niks had gezegd, had je nu een klacht geschreven over vrouwen die je aan het lijntje houden..
Signalen zijn soms meer dan wat je zegt. Blijkbaar heeft ze de indruk gekregen dat jij interesse had, en besloot dat meteen de kop in te drukken, of ze gaf je gewoon een uitgebreid antwoord, wat jij door je (onbewuste) interesse, verkeerd hebt opgevat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ik zei nog U tegen haar, eigenlijk zou dat al moeten laten blijken dat het zonder bijbedoelingen, aangeboden hulp is. Dat doe je toch niet met iemand die je de lakens wil delen.
Wellicht heb je gelijk. In dat geval, slotje, iemand?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Signalen zijn soms meer dan wat je zegt. Blijkbaar heeft ze de indruk gekregen dat jij interesse had, en besloot dat meteen de kop in te drukken, of ze gaf je gewoon een uitgebreid antwoord, wat jij door je (onbewuste) interesse, verkeerd hebt opgevat.
De klacht is gewoon terecht hoor, misschien in dit geval niet, maar in zijn algemeenheid wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Wellicht heb je gelijk. In dat geval, slotje, iemand?
Al ruim een jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:37 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Ik zag het toen je die wasmachine naar boven tilde.
Terecht of niet, het is in ieder geval een stuk om over na te denken, voor beide partijen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef Piye het volgende:
[..]
De klacht is gewoon terecht hoor, misschien in dit geval niet, maar in zijn algemeenheid wel.
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Want als je een beetje een knap meisje bent, dan zijn alle mannen alleen maar bezig met proberen je te neuken?
Iemand met zo'n kop vergeet je niet snelquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Al ruim een jaar geleden.Zoja, heb jij een verdomd goed fotografisch geheugen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Als je bij voorbaat al denkt, daar zou ik het op kunnen, straal je dat ook uit. Wel zo netjes om als vrouw dan duidelijkheid te geven.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, ze wilde je voorstellen aan haar vriend, kans op trio verkeken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:58 schreef HSG het volgende:
Heb je haar keihard gehoekt TS? Of heb je je leuter maar in haar uitlaat gestopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |