Dit klinkt zo fout.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:04 schreef Flying_eagle het volgende:
TS blijkbaar was jij meer bezig met het neuken van die vrouw, dan andersom.
Ik kan erg goed aflezen van mensen adhv. lichaamstaal en intonatie etc. wat ze denken. Dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Was het wel echt onnodig ts of let jij daar juist extra op? Dat zou ook nog kunnen.
Misschien ligt het aan mij maar dat tweede vind ik dus absoluut niet raar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ik kan erg goed aflezen van mensen adhv. lichaamstaal en intonatie etc. wat ze denken. Dus ik denk het wel.
En overduidelijk: Ze zei iets in de trant van "ja, en ik heb ook mijn vriend al gebeld", toen ik vroeg of ze de ANWB al liet komen.
Onterechte klacht, ze had net zo goed kunnen zeggen "ja en ik heb ook mijn broer al gebeld".quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ik kan erg goed aflezen van mensen adhv. lichaamstaal en intonatie etc. wat ze denken. Dus ik denk het wel.
En overduidelijk: Ze zei iets in de trant van "ja, en ik heb ook mijn vriend al gebeld", toen ik vroeg of ze de ANWB al liet komen.
Wellicht werkt haar vriend bij de ANWB. Heb je daar al aangedacht, oversekste dwerg?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ze was wel knap. Als ik in de stemming zou zijn, zou ik het er zeker op kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
Was ze een beetje te doen of was het een pitje? Dat tweede zou de klacht vele malen terechter maken.
Alsof je haar een gunst zou doen ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ze was wel knap. Als ik in de stemming zou zijn, zou ik het er zeker op kunnen doen.
Ah, duidelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ze was wel knap. Als ik in de stemming zou zijn, zou ik het er zeker op kunnen doen.
sowieso fake .... een echte man heeft altijd zinquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:13 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Want als je een beetje een knap meisje bent, dan zijn alle mannen alleen maar bezig met proberen je te neuken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Onterechte klacht dus.
Duidelijk is: "Je mag best mijn band fixen maar een blowjob zit er niet in", dat is duidelijk, een beetje half om de hete brij heen draaien door te mompelen dat je een vriend hebt schiet niet op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:58 schreef NitraatPoep het volgende:
Nogal logisch in een maatschappij waar je als vrouw altijd commentaar krijgt over mixed signals. Gewoon duidelijk.
Als je bij voorbaat al denkt, daar zou ik het op kunnen, straal je dat ook uit. Wel zo netjes om als vrouw dan duidelijkheid te geven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Want als je een beetje een knap meisje bent, dan zijn alle mannen alleen maar bezig met proberen je te neuken?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Duidelijk is: "Je mag best mijn band fixen maar een blowjob zit er niet in", dat is duidelijk, een beetje half om de hete brij heen draaien door te mompelen dat je een vriend hebt schiet niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |