20 jaar oud alweerquote:
De muziek is hier bijzaakquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef MalenaScordia het volgende:
Ik kan knappe meiden met goede liedkeuze best waarderen, maar dit is toch een beetje belachelijk
quote:
There's something fishy about this, gezien aan het eind van dit 'Live' nummer de narrator-stem van Richard Burton te horen is.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef MalenaScordia het volgende:
Ik kan knappe meiden met goede liedkeuze best waarderen, maar dit is toch een beetje belachelijk
Ja zeker, ik vond ook al dat dat vioolgedeelte wel heel erg hetzelfde klonk als het origineelquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:41 schreef Philosocles het volgende:
[..]
There's something fishy about this, gezien aan het eind van dit 'Live' nummer de narrator-stem van Richard Burton te horen is.
Onbekendere maar minstens zo'n goeie film van zelfde regisseur, met minstens zo'n goeie soundtrack van zelfde componist:quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef InveteratiGloriaAralu het volgende:
Dit nummer wil ik op mijn bruiloft draaien![]()
Heerlijk!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:10 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Onbekendere maar minstens zo'n goeie film van zelfde regisseur, met minstens zo'n goeie soundtrack van zelfde componist:
Vieze vuile vuilnisman met je zuster van genade. Wat vind je hier van ? Vrienden van me :quote:
Ik ben altijd nogal lui in de muzieksuggesties van anderen luisterenquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vieze vuile vuilnisman met je zuster van genade. Wat vind je hier van ? Vrienden van me :
Dan deze maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben altijd nogal lui in de muzieksuggesties van anderen luisteren
HEYquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan deze maar.
Op je afgevallen lijf geschreven
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:28 schreef tong80 het volgende:
De onwetenden in klaagbaak en zo, ik zit tussen twee grootheden qua vrouwelijk geslacht![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:28 schreef tong80 het volgende:
De onwetenden in klaagbaak en zo, ik zit tussen twee grootheden qua vrouwelijk geslacht![]()
pos
quote:
Pff daar zou ik aardig veel voor neerleggen voor een concert met Phil Collins, Sting, Mark Knopfler en Eric Claptonquote:
Nog eentje om aan mijn collectie toe te voegen.quote:
Dat was ze al. Geweldige danser ook.quote:Op maandag 12 november 2012 03:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Veel en veels te jong gestorven; daar kan de R&B scene van nu nog steeds een hele grote punt aan zuigen.
Sjeezus wat zou zij groot zijn geworden zeg...pfff....als ze dat al niet was!!
![]()
Past er goed bij idd.quote:Op maandag 12 november 2012 17:45 schreef InveteratiGloriaAralu het volgende:
[..]
Nog eentje om aan mijn collectie toe te voegen.
Ah die fotoquote:
Lol lekker foutquote:
Die is ook wel nice inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lol lekker fout
Een beetje hetzelfde als:
Diepquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:33 schreef eriksd het volgende:
Ken alleen Bruce, Eddie, en Spacey die zingen.
Nog eentje:
Ook zo'n levensles hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |