20 jaar oud alweerquote:
De muziek is hier bijzaakquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef MalenaScordia het volgende:
Ik kan knappe meiden met goede liedkeuze best waarderen, maar dit is toch een beetje belachelijk
quote:
There's something fishy about this, gezien aan het eind van dit 'Live' nummer de narrator-stem van Richard Burton te horen is.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef MalenaScordia het volgende:
Ik kan knappe meiden met goede liedkeuze best waarderen, maar dit is toch een beetje belachelijk
Ja zeker, ik vond ook al dat dat vioolgedeelte wel heel erg hetzelfde klonk als het origineelquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:41 schreef Philosocles het volgende:
[..]
There's something fishy about this, gezien aan het eind van dit 'Live' nummer de narrator-stem van Richard Burton te horen is.
Onbekendere maar minstens zo'n goeie film van zelfde regisseur, met minstens zo'n goeie soundtrack van zelfde componist:quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:01 schreef InveteratiGloriaAralu het volgende:
Dit nummer wil ik op mijn bruiloft draaien![]()
Heerlijk!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:10 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Onbekendere maar minstens zo'n goeie film van zelfde regisseur, met minstens zo'n goeie soundtrack van zelfde componist:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |