Is dat ook het verschil tussen betasting en verkrachting?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja snap je nou.
Verschil ligt alleen aan je eigen incasseringsvermogen of eigenlijk een gebrek daar aan.
Je hebt dus geen enkel idee wat pesten inhoud.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja snap je nou.
Verschil ligt alleen aan je eigen incasseringsvermogen of eigenlijk een gebrek daar aan.
Zoals al eerder gezegd door mij ben ik vroeger gepest. Als je gepest bent houdt dat niet in dat je het verschil niet weet tussen plagen en pesten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja snap je nou.
Betasting is dan wel weer aanranding.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat ook het verschil tussen betasting en verkrachting?
Nou ik denk wel dat je dat moet meepakken. Zoals dat gedoe op die site he met dat homo dit en dat, dat zouden mensen die ik ken ook kunnen flikken, maar dan is het gewoon ludiek en voor die jongen kennelijk (o.a.) voldoende om uit het leven te stappen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef rival het volgende:
maar jij wilt dat plagen van je werk dus echt vegelijken met jarenlang gepest waar deze jongen last van had?
ludiek? wtfquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nou ik denk wel dat je dat moet meepakken. Zoals dat gedoe op die site he met dat homo dit en dat, dat zouden mensen die ik ken ook kunnen flikken, maar dan is het gewoon ludiek en voor die jongen kennelijk (o.a.) voldoende om uit het leven te stappen.
Jouw collega's plagen je met Feyenoord. Dat is nogal wat anders dan dat ze je de hele dag negeren, of je niet meevragen op bedrijfsuitjes, of op de website van je baas schunnige posts over jou plaatsen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nou ik denk wel dat je dat moet meepakken. Zoals dat gedoe op die site he met dat homo dit en dat, dat zouden mensen die ik ken ook kunnen flikken, maar dan is het gewoon ludiek en voor die jongen kennelijk (o.a.) voldoende om uit het leven te stappen.
een grapje is ludiek, jarenlang dat soort acties van de gehele groep mensen om je heen,.... is net ff anders...met je antwoorden geef je alleen aan dat je er echt geen enkel besef van hebt.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat pesten tot de dood kan leiden, is toch op zijn minst heel triest.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er schokkend is aan deze rouwadvertentie.
Het lettertype en de aanhalingstekens natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er schokkend is aan deze rouwadvertentie.
kneus...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef smoking-snares het volgende:
Maar is dan het verschil tussen plagen en pesten hetzelfde als het verschil tussen aanranding en verkrachting?
Nee, het is het verschil tussen een aai en verkrachting.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef smoking-snares het volgende:
Maar is dan het verschil tussen plagen en pesten hetzelfde als het verschil tussen aanranding en verkrachting?
Ja werkelijk dat gaat de hele dag door als je ergens binnenkomt is het meteen van hey dikke deur wil je koffie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef MaLo het volgende:
En dan niet gewoon een dagje omdat je toevallig in Enschede bent, maar dag in, dag uit.
Het verschil tussen een gebouw swaffelen en verkrachtingquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, het is het verschil tussen een aai en verkrachting.
tussen een aai en een (groeps)verkrachtingquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, het is het verschil tussen een aai en verkrachting.
Beter dan dat er nooit koffie voor je gehaald wordt...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja werkelijk dat gaat de hele dag door als je ergens binnenkomt is het meteen van hey dikke deur wil je koffie.
Of tijdens werk sta je nou godverdomme weer in de weg zulke dingen. Gewoon belachelijk gemaakt ik begrijp dat hij een binnenvetter was dus zou hij er ooit wat van gezegd hebben dat het hem intens raakt?
En jij weet stellig dat het steeds dezelfde harde kern was? Misschien kreeg hij wel elke keer kutopmerkingen van anderen en werd het hem na 20 jaar gewoon teveel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
een grapje is ludiek, jarenlang dat soort acties van de gehele groep mensen om je heen,.... is net ff anders...met je antwoorden geef je alleen aan dat je er echt geen enkel besef van hebt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |