Wist ze het van tevoren? Dat is wel aardig, dat ze het lieten wetenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je de afgrond in ging.
Scripts jonge!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wist ze het van tevoren? Dat is wel aardig, dat ze het lieten weten
Ja dan kan je je mentaal voorbereiden enzulksquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN ALVAST IN DE UGLY CRY-STAND GAAN!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dan kan je je mentaal voorbereiden enzulks
Ze bleef een poos stil hangen. Toen ging haar zus haar baby pakken, maar ze kon er zelf niet uit want haar been zat vast. Dus toen heeft ze ervoor gezorgd dat zus en baby gered waren en daarna afgewacht totdat ze de afgrond in zou vallen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben het nu op youtube aan het kijken. Gelukkig is het niet vergezocht endezoquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze bleef een poos stil hangen. Toen ging haar zus haar baby pakken, maar ze kon er zelf niet uit want haar been zat vast. Dus toen heeft ze ervoor gezorgd dat zus en baby gered waren en daarna afgewacht totdat ze de afgrond in zou vallen.
Die hele serie is vergezocht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben het nu op youtube aan het kijken. Gelukkig is het niet vergezocht endezo![]()
Die blonde heeft ook een goede matigen ugly-cry
Jep.quote:
Ja ik keek het elke keer als het op tv kwam, maar dan had ik weer een aflevering gemist en snapte ik er meteen niks meer van.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Maar op zich wel lollig als je er eenmaal inzit. Alleen het laatste seizoen heb ik nooit gezien geloof ik, de rest over het algemeen wel.
Heb nu een scene dat ze een paard gaat neerschietenquote:
Ik kijk nu een scene waar ze zomaar een vliegtuig hebben gejat. Want Claire verongelukt, maar ze kunnen wel foutloos een vliegtuig aan de grond zetten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb nu een scene dat ze een paard gaat neerschieten. En het beest gaat bij voorbaat alvast liggen zodat het wat makkelijker gaat. Vet hendig paard
Euhm wat komt het beste uit voor jou? Want jij hebt veel colleges he die dag?quote:
Wie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oei, die vent heeft ook een nare ugly cry..
Weet ik veelquote:
Ik moet donderdag al naar Utrechtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:48 schreef Mss het volgende:
Ik heb van 11 tot 15 uur college, dus ik kan er voor en er na. Het liefst er voor want ik wil nog naar Utrecht. Er na kan ook maar dan kan ik niet heel kan dus. Of je moet mee willen naar Utrecht.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Hij gaat op een paard naar de begrafenis.. Vooral het geluid doet het hem
Dat is prima. Welk station, centraal of amstel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moet donderdag al naar Utrecht
Maar euhmm ik heb om 10.00 tentamen dus we kunnen ervoor wel afspreken op het station?
Centraalquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is prima. Welk station, centraal of amstel?
Dat is prima!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
CentraalBen er dan om 9.18 op centraal, is dat ok?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Serieus, ben net 20min klaar met het avondeten en nu heb ik alweer zin om te snoepen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben naar beneden gegaan om chocoladerozijnen en beertjeschips te halen
Ik moest een beetje lachen, onze klanten betalen namelijk ook voor uren:Yquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah hier doen ze ook zelden uitbetalen; tenzij de klant ook daadwerkelijk heeft betaald voor de urenAnders is het in overleg; maar meestal is het gewoon tijd voor tijd
Is goed!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okidoki, meeten we dan bij de Starbucks?
Die doet al de hele dag stom bij mijquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:17 schreef Dwyn het volgende:
Zo, de pop is gereanimeerd, het brandje is geblust, de verbandjes aangelegd en ik ben gered uit een brandend gebouw. We zijn weer geslaagd
Oh vandaar....quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Die doet al de hele dag stom bij mij.
Das balenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh vandaar....
Door kut whatsapp date met goeie vriend misgelopen vanavond![]()
En morgen moet hij weer terug vliegen naar huis dus dan kunnen we ook niet meeten
Hij was aan het werk op een beurs in A'dam en ik dus in R'dam en we hadden niet een tijd afgesproken en en en.... lekker onduidelijk en hij is uber chaotisch , dus tegen de tijd dat we elkaar te pakken hadden dacht hij dat ik al in Den Haag was en ik dacht dat hij naar mij toe zou komen en toen was het al te laat voor mij om nog daarheen te scheurenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das balenMaar waarom belt ie dan niet even
Grom... voetbal op tv vanavond.. Dat wordt dus vroeg naar bed wat lezen
Da's gewoon afleiding om niet te hoeven leren, je scumbag brain dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Diconnected het volgende:
Als ik aan het leren ben heb ik gewoon constant trek, alsof m'n brain voer nodig heeft ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |