Centraalquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is prima. Welk station, centraal of amstel?
Dat is prima!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
CentraalBen er dan om 9.18 op centraal, is dat ok?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Serieus, ben net 20min klaar met het avondeten en nu heb ik alweer zin om te snoepen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben naar beneden gegaan om chocoladerozijnen en beertjeschips te halen
Ik moest een beetje lachen, onze klanten betalen namelijk ook voor uren:Yquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah hier doen ze ook zelden uitbetalen; tenzij de klant ook daadwerkelijk heeft betaald voor de urenAnders is het in overleg; maar meestal is het gewoon tijd voor tijd
Is goed!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okidoki, meeten we dan bij de Starbucks?
Die doet al de hele dag stom bij mijquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:17 schreef Dwyn het volgende:
Zo, de pop is gereanimeerd, het brandje is geblust, de verbandjes aangelegd en ik ben gered uit een brandend gebouw. We zijn weer geslaagd
Oh vandaar....quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Die doet al de hele dag stom bij mij.
Das balenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh vandaar....
Door kut whatsapp date met goeie vriend misgelopen vanavond![]()
En morgen moet hij weer terug vliegen naar huis dus dan kunnen we ook niet meeten
Hij was aan het werk op een beurs in A'dam en ik dus in R'dam en we hadden niet een tijd afgesproken en en en.... lekker onduidelijk en hij is uber chaotisch , dus tegen de tijd dat we elkaar te pakken hadden dacht hij dat ik al in Den Haag was en ik dacht dat hij naar mij toe zou komen en toen was het al te laat voor mij om nog daarheen te scheurenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das balenMaar waarom belt ie dan niet even
Grom... voetbal op tv vanavond.. Dat wordt dus vroeg naar bed wat lezen
Da's gewoon afleiding om niet te hoeven leren, je scumbag brain dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Diconnected het volgende:
Als ik aan het leren ben heb ik gewoon constant trek, alsof m'n brain voer nodig heeft ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |