McLeods Daughters. Ben het vanaf het begin aan het kijken, en ben nu bijna klaar met seizoen 3.quote:
Het verzacht wel een beetje jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Klote van je tentamen, maar dit verzacht hopelijk wel..?
Ja docent schrijft zijn beoordeling dan in het document met rood, dus dan kan je het gelijk zien. maar ga idd vragen als we volgende week weer les hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh. Kan je niet vragen of hij/zij er misschien nog eens goed naar wilt kijken en foute dingen die streng beoordeeld zijn highlighten? Bij ons willen ze dat vaak voor mensen met een 5 nog wel doen. Mits je zelf een beetje initiatief toont dan
Ah, die serie heb ik nooit gezienquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
McLeods Daughters. Ben het vanaf het begin aan het kijken, en ben nu bijna klaar met seizoen 3.
Ze zou die avond gevraagd worden met haar vriend te trouwen, nadat die twee elkaar eieieindelijk gevonden hadden. En ze had een dochtertje van een paar maanden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah, die serie heb ik nooit gezien
Maar hoofdrollen die ze killen zijn nooit leuk nee
Ghehehe, ik weet precies welk stuk je bedoelt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze zou die avond gevraagd worden met haar vriend te trouwen, nadat die twee elkaar eieieindelijk gevonden hadden. En ze had een dochtertje van een paar maanden.
Dus nouja, dan huil ik mee.
Meeste doen niet ubermoeilijk over een half puntje als ze zien dat je het wel beheerstquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Het verzacht wel een beetje ja
[..]
Ja docent schrijft zijn beoordeling dan in het document met rood, dus dan kan je het gelijk zien. maar ga idd vragen als we volgende week weer les hebben
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ghehehe, ik weet precies welk stuk je bedoelt.
Die mooie roodharige toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ghehehe, ik weet precies welk stuk je bedoelt.
En het scheelt ze moeite.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Meeste doen niet ubermoeilijk over een half puntje als ze zien dat je het wel beheerstZou fijn zijn als alles niet weer helemaal overnieuw moet
Succes in ieder geval
Was die rood? Ik weet het niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was die rood? Ik weet het niet meer.
Ja, die ja. Stevie was die rooie zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is die andere.
Deze:
[ afbeelding ]
Dit is vlak voordat ze de afgrond in stort.
Ja ik ga hopen dat ie zo medelevend is iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Meeste doen niet ubermoeilijk over een half puntje als ze zien dat je het wel beheerstZou fijn zijn als alles niet weer helemaal overnieuw moet
Succes in ieder geval
Jep!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die ja. Stevie was die rooie zeker.
Zij trouwt uiteindelijk met dezelfde vent als dat Claire zou gaan trouwen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het is al een tijd terug dat ik het gezien heb.
Ja, dat wist ik nog.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zij trouwt uiteindelijk met dezelfde vent als dat Claire zou gaan trouwen.
She went into the ugly cryquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is die andere.
Deze:
[ afbeelding ]
Dit is vlak voordat ze de afgrond in stort.
Zou jij ook doen als je de afgrond in ging.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je de afgrond in ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |