Ja, beetje raar jaquote:
Gisteravond ging het wel redelijk maar dat kwam denk ik ook omdat het uitgewerkt raakt. Vanmorgen heb ik m'n ochtenddosis gemist omdat ik nog sliep. Nu heb ik mijn middag en namiddag gehad en nu ben ik wel weer misselijk en hoofdpijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat het iets beter met je MSS of nog steeds zo bagger?
Herkenbaar deze frustratie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef Diconnected het volgende:
Goffer, 5 voor tentamen. Ik heb zo'n hekel aan dat cijfer, want het is gewoon nét niet goed genoeg. met een 5.5 had ik geen her hoeven doen en nu dus wel
Kewl, voor die ene wikkelsjaal met knoop?quote:
GAAF!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.deborahmilano.com/
de site is nu italiaans, ze gaan dus nu internationaal dus ik ga de video's doen voor hun engelse site
Mag je hem nog in zien?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef Diconnected het volgende:
Goffer, 5 voor tentamen. Ik heb zo'n hekel aan dat cijfer, want het is gewoon nét niet goed genoeg. met een 5.5 had ik geen her hoeven doen en nu dus wel
Ja echt aaaargh. Eerste tentamen ook voor cijfer dus nu heb ik zoiets vanquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Boemkool
[..]
Herkenbaar deze frustratie.
Ja we krijgen hem doorgemaild, was een summary die we moesten te schrijven in word. Dus ben benieuwd.quote:
Oh WOW wat gaaf!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.deborahmilano.com/
de site is nu italiaans, ze gaan dus nu internationaal dus ik ga de video's doen voor hun engelse site
Oh. Kan je niet vragen of hij/zij er misschien nog eens goed naar wilt kijken en foute dingen die streng beoordeeld zijn highlighten? Bij ons willen ze dat vaak voor mensen met een 5 nog wel doen. Mits je zelf een beetje initiatief toont danquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja echt aaaargh. Eerste tentamen ook voor cijfer dus nu heb ik zoiets van
[..]
Ja we krijgen hem doorgemaild, was een summary die we moesten te schrijven in word. Dus ben benieuwd.
Welke serie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu, series waarin hoofdrollen dood gaan zijn stom.
Zit ik hier te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |