Niks mis met zijn zin hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze wil iemand die normaal Nederlands kan
Ik wil gewoon een ongelooflijke bitch :$quote:
Soort zoekt soort hequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een ongelooflijke bitch :$
Soms wel ja. Je weet wat we zeiden over aardig op de meet.quote:
Ik wil net zeggenquote:
Dan schrijf je het volgens mij nog andersquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef MissExpert het volgende:
Vinnie ik bedoelde muziek natuurlijk. Duitse taal ligt mij wel
nou? wattan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms wel ja. Je weet wat we zeiden over aardig op de meet.
Mijn geheugen is als een zeef, dus nee sorryquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms wel ja. Je weet wat we zeiden over aardig op de meet.
Musik. Inderdaad. Met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen
[..]
Dan schrijf je het volgens mij nog anders
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Musik. Inderdaad. Met een hoofdletter.
Nou, dat heb je toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een ongelooflijke bitch :$
Ja gaat jou niet aan want jij was er niet.quote:
Wil je mij even DM'en?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gaat jou niet aan want jij was er niet.
Wat is dit! Je had zelf nog de grootste mond!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn geheugen is als een zeef, dus nee sorry
Die zou ik niet in de cd-speler stoppen als ik jou was.quote:
Sauerkrautquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
1 Sauerkraut Polka voor jou
Nee.. Gewoon nee.. BAAAAAAAAAHHHH VINNIIEEquote:
Nee, dat weet ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zou ik niet in de cd-speler stoppen als ik jou was.
Ik weet het echt niet meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit! Je had zelf nog de grootste mond!
Wat gemist?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Volgens mij heb ik t ook gemist? Of keert mijn Alzheimer terug
Jij snaptquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee.. Gewoon nee.. BAAAAAAAAAHHHH VINNIIEE
niet hatenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gaat jou niet aan want jij was er niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zou ik niet in de cd-speler stoppen als ik jou was.
Join the club.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Volgens mij heb ik t ook gemist? Of keert mijn Alzheimer terug
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee.. Gewoon nee.. BAAAAAAAAAHHHH VINNIIEE
Ik vind Das Rotes Pferd tofquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind jij niet alles met Pferden tof?
Ik was er wel en ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Dat je er niet was en het je dus niks aan gaat
En dit:
[..]
Oh het ging over die meet gegequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Dat je er niet was en het je dus niks aan gaat
En dit:
[..]
We weten het allemaal niet meer, wat is dezequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er wel en ik weet het ook niet.
Volgens mij praatte ze gewoon in zichzelfquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er wel en ik weet het ook niet.
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het in de eerste instantie over hadden, dus trek je van mij niks aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
We weten het allemaal niet meer, wat is deze
Stopcontact losschroeven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kwam binnen, en was gelijk de draad al kwijt
Dat maak ik zelf wel uit eh Samzzquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het in de eerste instantie over hadden, dus trek je van mij niks aan.
Ik zag dit voor mequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tamashii nu:
[ afbeelding ]
Er is niks gezegd over aardige mensen op de meet, maar zij denken nu allemaal van wel
Er gebeurt niks hoor als je 't kapje eraf schroeftquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat is aardig... mij een beetje elekutteren
Soms he?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er gebeurt niks hoor als je 't kapje eraf schroeft
Doen we nooitquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het in de eerste instantie over hadden, dus trek je van mij niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dit topicBlij dat jij er om kan lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit eh Samzz
Ik ben bij hun afscheidsconcert geweest!quote:
Zouden meer mensen moeten doenquote:
Jazeker, paar minuten geleden nogquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand Raene nog gesproken recent?
Waarschijnlijk slaapt ze nog.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
"DAT zouden meer mensen moeten doen"quote:
Jij bent de enige die het weet, volgens mij zat je gewoon in jezelf te praten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef Tamashii het volgende:
Jullie hadden allemaal gewoon teveel drank op en ik niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef Tamashii het volgende:
Jullie hadden allemaal gewoon teveel drank op en ik niet.
Omdat politie in den straat enzulks (en zij woont aan die kant dus ik hoopte eigenlijk dat alles wel goed met haar gingquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jazeker, paar minuten geleden nog
Why?
Ahhh okéquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat politie in den straat enzulks (en zij woont aan die kant dus ik hoopte eigenlijk dat alles wel goed met haar ging)
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahhh okéNaja, volgens mij wel
Ja suureeee. Over aardige mensen? Dat je daar niks aan hebt. Jij was erbij, rokjon en samzz!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het weet, volgens mij zat je gewoon in jezelf te praten.
Ik kan me er echt niks van herinnerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja suureeee. Over aardige mensen? Dat je daar niks aan hebt. Jij was erbij, rokjon en samzz!
Ik weet het niet meer trutjeeeequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja suureeee. Over aardige mensen? Dat je daar niks aan hebt. Jij was erbij, rokjon en samzz!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks van herinneren
We zijn gewoon allemaal bitches, we vergeten het gewoonquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer trutjeeee
Was ik niet naar de wc ofzo?Maar ok, ik zal wat minder aardig zijn dan :$
En deze moet ik nog even delen
Nee, het ging met name over vrouwen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer trutjeeee
Was ik niet naar de wc ofzo?Maar ok, ik zal wat minder aardig zijn dan :$
En deze moet ik nog even delen
Vertel meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, het ging met name over vrouwen.Als ze alleen aardig waren...
T is toch best ernstigquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We zijn gewoon allemaal bitches, we vergeten het gewoon
WA je t me ff anders?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, het ging met name over vrouwen.Als ze alleen aardig waren...
Ik heb haar eindelijk gevonden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat politie in den straat enzulks (en zij woont aan die kant dus ik hoopte eigenlijk dat alles wel goed met haar ging)
Okay.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T is toch best ernstig![]()
[..]
WA je t me ff anders?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T is toch best ernstig![]()
[..]
WA je t me ff anders?
Ik weet het weerquote:
Zie je wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het weer![]()
Hulde aan DM's
Nee, allebei een andere natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh gezellig, samen met Rokje in de hoek![]()
Gisteravond, of eergisteren was ze er nogquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat Tamas best overtuigende manieren weet om jouw in je hoek te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, allebei een andere natuurlijk!
Eer gisteren is niet recentquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteravond, of eergisteren was ze er nog
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaaaaaa![]()
30 goed is een 5,5 ongeveer. Ik heb 34 goed, hallelujah!!
I'd like to see her tryquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Tamas best overtuigende manieren weet om jouw in je hoek te krijgen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaaaaaa![]()
30 goed is een 5,5 ongeveer. Ik heb 34 goed, hallelujah!!
Ze hoefde tijdens die meet maar naar de wc te gaan en jij liep er als een puppy achteraan.quote:
Daar dreef ze me niet bij in een hoekje hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hoefde tijdens die meet maar naar de wc te gaan en jij liep er als een puppy achteraan.![]()
Toch mag je best een klacht indienen, imo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoorik had 18 oktober een bestelling gedaan.. normaal duurt 5 dagen, inmiddels bij de winkel geweest EN klantenservice gebeld... nu 3 weken later heb ik gister een klacht de deur uit gedaan, is vandaag de bestelling in de winkel aangekomen
![]()
Dus..
Salland, geboren als tuksterquote:
Dat vind ik ook. 5 dagen en 3 weken is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch mag je best een klacht indienen, imo.
Had ik dus gedaan gisterquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch mag je best een klacht indienen, imo.
Hokeuj.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar dreef ze me niet bij in een hoekje hoor
Grolsch.quote:
Arme meidquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Salland, geboren als tukster
Geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hokeuj.
[..]
Grolsch.
[..]
Arme meid
Ja, weet ik. Maar omdat je zei dat het opeens binnen was, dacht ik dat je niet meer achter je klacht stondquote:
Gekkiequote:
Vooral de dinsdagen, die duren het langst voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan elke doordeweekse dag
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft ze in ieder geval smaak
Ik vond het best wel eng, zo de Randstad uit.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar omdat je zei dat het opeens binnen was, dacht ik dat je niet meer achter je klacht stond.
[..]
Gekkie.
Hoezo "quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, afspraak gemaakt bij fysio. Morgen om 14:00
Nou, ik zie op tegen die testjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo "" ? Beter dat je er heen gaat, hij of zij een diagnose stelt en je eraan kan gaan werken.
Baasquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het best wel eng, zo de Randstad uit.
In mijn hoofd liggen ook al die steden voorbij Utrecht naast elkaar.
[..]
[ afbeelding ]
Soon gitaartje.. Het komt goed, echt waarquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Boks ouwe
Wanneer gaan wij nou bieren?
Het is wel ff wennen idd ehquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het best wel eng, zo de Randstad uit.
In mijn hoofd liggen ook al die steden voorbij Utrecht naast elkaar.
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed skatjuhquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, afspraak gemaakt bij fysio. Morgen om 14:00
Toen ik bij de fysio kwam deed zij niet dezelfde testjes, omdat ik al bij de huisarts was geweest. Maar ik kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik zie op tegen die testjesDat doet zo gruwelijk veel pijn
Dat vind ik wel aandoenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je had het niet tegen mij maar ik bokste toch zachtjes mijn scherm![]()
![]()
Okidokiquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Soon gitaartje.. Het komt goed, echt waar
[
Recalcitrante vuigerd.. Zere iez nooooo otter waiiiiiquote:
Ik had echt van: WAAAAAAAAAAAAT?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is wel ff wennen idd eh
Nou wat dat betreft kunnen we elkaar de hand wel schudden hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had echt van: WAAAAAAAAAAAAT?![]()
Mijn kennis van Nederland is kleiner dan ik dacht
You rang?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
No offense, maar dat hebben echt veel mensen uit de Randstadquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had echt van: WAAAAAAAAAAAAT?![]()
Mijn kennis van Nederland is kleiner dan ik dacht
Helloquote:
Het is inderdaad wel vaak zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
No offense, maar dat hebben echt veel mensen uit de Randstad
Ik zou jou graag de hand schudden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou wat dat betreft kunnen we elkaar de hand wel schudden hoor
Ik weet het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder vroeg me bijvoorbeeld waarom er zoveel mensen hier uit het dorp voor FC Twente waren. Want: "FC Twente komt toch uit Drenthe?"quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou jou graag de hand schudden.
Maar dan ga ik eerst even douchen zodat ik mooi en schoon ben.
[..]
Ik weet het.
Wat ben je toch een gentlemanquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou jou graag de hand schudden.
Maar dan ga ik eerst even douchen zodat ik mooi en schoon ben.
[..]
Ik weet het.
Wacht watquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder vroeg me bijvoorbeeld waarom er zoveel mensen hier uit het dorp voor FC Twente waren. Want: "FC Twente komt toch uit Drenthe?"
En de vuurwerkramp was "een klap voor Drenthe"
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder vroeg me bijvoorbeeld waarom er zoveel mensen hier uit het dorp voor FC Twente waren. Want: "FC Twente komt toch uit Drenthe?"
Vast een klap die ze in Drenthe gevoeld hebben of zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fifa? COD? PCM?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wacht wat!!!!
Maar ff weer tijd voor een spelletje![]()
Nee, zij denkt dat Twente in Drenthe ligt en dat in Overijssel LETTERLIJK alleen maar boeren wonen met grote boerderijenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast een klap die ze in Drenthe gevoeld hebben of zo.
Nou ja, eigenlijk is het toch ook gewoon triest wanneer je wereld ophoudt bij je woonplaats? Laten we eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is het toch ook gewoon triest wanneer je wereld ophoudt bij je woonplaats? Laten we eerlijk zijn.
Ja, dat snap ik. Er zijn echt ontegenzeggelijk veel topografisch oerdomme mensen in Nederland.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zij denkt dat Twente in Drenthe ligt en dat in Overijssel LETTERLIJK alleen maar boeren wonen met grote boerderijen
Mijn topografie is ook niet geweldig, maar dit weet ik echt welquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Er zijn echt ontegenzeggelijk veel topografisch oerdomme mensen in Nederland.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Er zijn echt ontegenzeggelijk veel topografisch oerdomme mensen in Nederland.
Haha dat heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me echt zo tof.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik jou eens beschieten met mijn blaffer?
Kommaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha dat heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me echt zo tof.
Gearne.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik jou eens beschieten met mijn blaffer?
* AldoTheApache beschiet Tamashii met zijn blafferquote:
Ja ik ben visueel gehandicapt omdat mijn laptop het allemaal niet aankan.quote:
Is zeker tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha dat heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me echt zo tof.
Ik wist niet hoe ik het op moest vatten, maar zo dusquote:
The real job ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache beschiet Tamashii met zijn blaffer
Ik ben ook niet geweldig in topografiequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn topografie is ook niet geweldig, maar dit weet ik echt wel
The Odd job?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Nee, preciesquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geweldig in topografie. Maar ik weet heus wel de ene provincie van de andere te onderscheiden. Het is niet dat de provincies nog maar een paar weken bestaan of zo
.
Zo erg is het nog niet. Maar zo dacht ik dat Arnhem, Nijmegen, Apeldoorn, Amersfoort en Enschede allemaal erg dicht bij elkaar lagen. Allemaal zo'n beetje waar Enschede echt ligt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dank U mevrouw, voor dit welgemeende compliment.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gentleman
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
The Odd job?Neein nein neinn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Sorry, maar.... BWHAHAquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet. Maar zo dacht ik dat Arnhem, Nijmegen, Apeldoorn, Amersfoort en Enschede allemaal erg dicht bij elkaar lagen. Allemaal zo'n beetje waar Enschede echt ligt.
Geen idee waarom, eigenlijk. Ben daar allemaal nog nooit geweest, behalve nu Arnhem 1 keer.
[..]
Dank U mevrouw, voor dit welgemeende compliment.
Ik zal op je wachten, schoon gedouched, totdat na U uw spel heeft gespeeld. Wachtend op uw hand.
Dit inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet. Maar zo dacht ik dat Arnhem, Nijmegen, Apeldoorn, Amersfoort en Enschede allemaal erg dicht bij elkaar lagen. Allemaal zo'n beetje waar Enschede echt ligt.
Geen idee waarom, eigenlijk. Ben daar allemaal nog nooit geweest, behalve nu Arnhem 1 keer.
[..]
Ik zal op je wachten, schoon gedouched, totdat na U uw spel heeft gespeeld. Wachtend op uw hand.
quote:
Ja, zo boos word ik ook ja.quote:
Dat vind ik gewoon oprecht dom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zo boos word ik ook ja.
Ken hem al.
+1quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme Kaneel, hoe kun je nu niet weten waar Nijmegen ligt
Toch even snel je vorige opmerking sugarcoaten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens wel tof dat hij gewoon toegeeft dat hij dacht dat alles bij elkaar lag. Dat dan weer wel
.
Dat is zo ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens wel tof dat hij gewoon toegeeft dat hij dacht dat alles bij elkaar lag. Dat dan weer wel
.
quote:
Neemt niet weg dat ik het oprecht dom vind, hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch even snel je vorige opmerking sugarcoaten.
quote:
quote:
quote:
Hoe had ik dat ooit moeten weten dan?quote:
Hoe wel? Ik ben 2 keer naar jou gereden en dat was enorm abstract voor mij. De enige reden dat ik wist waar ik heen moest, was CM.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme Kaneel, hoe kun je nu niet weten waar Nijmegen ligt
Oja wacht, je was dementquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe had ik dat ooit moeten weten dan?
[..]
Hoe wel? Ik ben 2 keer naar jou gereden en dat was enorm abstract voor mij. De enige reden dat ik wist waar ik heen moest, was CM.
Omdat Nijmegenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe wel? Ik ben 2 keer naar jou gereden en dat was enorm abstract voor mij. De enige reden dat ik wist waar ik heen moest, was CM.
Ik geef je daarin wel gelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het oprecht dom vind, hoor.
Nou ehhhh, verder kijken dan de Randstad wil wel eens helpen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Tamashii het volgende:
Wilt iemand mij even geestelijk fysiek bijstaan bijslaan.
What's up?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan niet meer leren na zo'n lange tijd niet leren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, ik was spelletje aan het doen![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Euh, basisschool topografiequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sociometrie, netwerkanalyses, referentiegroepering.quote:
Dan ga je naar buiten, frisse neus halen, eet eventjes wat voor de energie en dan bam! kan je er weer tegenaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren na zo'n lange tijd niet leren.
Hij is een opa, dement ditdat. Die arme man kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, basisschool topografie? Middelbare school topografie
?
Alsof het mij iets uitmaakt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch even snel je vorige opmerking sugarcoaten.
Er is daar toch niks voor mij man!quote:
Ja, ik weet wel een heleboel over landen en hoofdsteden en vlaggen en valuta.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou ehhhh, verder kijken dan de Randstad wil wel eens helpen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Ja maar dan iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, ik was spelletje aan het doen![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik ging stuk.quote:
Ik ben heul niet nieuwsgierig.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is een opa, dement ditdat. Die arme man kan er niks aan doen
Whahaquote:
Komt goed hoor, zeg maar wanneerquote:
Moet ik echt dingen onthouden van 18 jaar geleden? Nigga plzquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, basisschool topografie? Middelbare school topografie
?
Dat moet je leren, of wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sociometrie, netwerkanalyses, referentiegroepering.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
Kaneel, zeg me alsjeblieft dat je niet denkt dat Maastricht in Groningen ligt.
\Ik had op de basisschool een 1 voor topografie van Chinaquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik echt dingen onthouden van 18 jaar geleden? Nigga plz
Middelbare nooit topo gehad.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
Limburg zouden we dan wel weer gewoon moeten afstotenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
Ah, kom opquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik echt dingen onthouden van 18 jaar geleden? Nigga plz
Middelbare nooit topo gehad.
Dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburg zouden we dan wel weer gewoon moeten afstoten
NUUUU.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Komt goed hoor, zeg maar wanneer
Limburg heeft best mooie natuur. Gewoon even de mensen naar België jagen en er een natuurreservaat van maken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburg zouden we dan wel weer gewoon moeten afstoten
Dat weet ik heus wel. Ik weet echt wel iets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
\Ik had op de basisschool een 1 voor topografie van ChinaAlles fout geschreven
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Limburg heeft best mooie natuur. Gewoon even de mensen naar België jagen en er een natuurreservaat van maken.
Succes. Ik moet nog rechten leren enz. Blegh.quote:
Dat is nog een beter planquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Limburg heeft best mooie natuur. Gewoon even de mensen naar België jagen en er een natuurreservaat van maken.
Dat heb ik gelukkig al gehad, vond ik veul leuker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Succes. Ik moet nog rechten leren enz. Blegh.
Weet jij wel waar Nijmegen/Enschede/Amersfoort en alles ligt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef Tamashii het volgende:
Niemand zegt gelukkig wat over mijn topografische kennis.
Ik had Aardrijkskunde. Maar dat ging daadwerkelijk over Aardrijkskunde ipv over topo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, kom op. Heb jij geen aardrijkskunde gehad op de middelbare school?
Er is echt geen excuus te verzinnen voor deze domheid, echt niet.
Ja? Ik had vandaag sociale wetenschappen (psychologie/sociologie), dat vond ik best makkelijk. Maar dat is ook leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig al gehad, vond ik veul leuker.
Ja hoor, enschede ligt bij de grens bij Duitsland.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet jij wel waar Nijmegen/Enschede/Amersfoort en alles ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |