Niks mis met zijn zin hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze wil iemand die normaal Nederlands kan
Ik wil gewoon een ongelooflijke bitch :$quote:
Soort zoekt soort hequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een ongelooflijke bitch :$
Soms wel ja. Je weet wat we zeiden over aardig op de meet.quote:
Ik wil net zeggenquote:
Dan schrijf je het volgens mij nog andersquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef MissExpert het volgende:
Vinnie ik bedoelde muziek natuurlijk. Duitse taal ligt mij wel
nou? wattan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms wel ja. Je weet wat we zeiden over aardig op de meet.
Mijn geheugen is als een zeef, dus nee sorryquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms wel ja. Je weet wat we zeiden over aardig op de meet.
Musik. Inderdaad. Met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen
[..]
Dan schrijf je het volgens mij nog anders
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Musik. Inderdaad. Met een hoofdletter.
Nou, dat heb je toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een ongelooflijke bitch :$
Ja gaat jou niet aan want jij was er niet.quote:
Wil je mij even DM'en?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gaat jou niet aan want jij was er niet.
Wat is dit! Je had zelf nog de grootste mond!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn geheugen is als een zeef, dus nee sorry
Die zou ik niet in de cd-speler stoppen als ik jou was.quote:
Sauerkrautquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
1 Sauerkraut Polka voor jou
Nee.. Gewoon nee.. BAAAAAAAAAHHHH VINNIIEEquote:
Nee, dat weet ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zou ik niet in de cd-speler stoppen als ik jou was.
Ik weet het echt niet meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit! Je had zelf nog de grootste mond!
Wat gemist?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Volgens mij heb ik t ook gemist? Of keert mijn Alzheimer terug
Jij snaptquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee.. Gewoon nee.. BAAAAAAAAAHHHH VINNIIEE
niet hatenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gaat jou niet aan want jij was er niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zou ik niet in de cd-speler stoppen als ik jou was.
Join the club.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Volgens mij heb ik t ook gemist? Of keert mijn Alzheimer terug
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee.. Gewoon nee.. BAAAAAAAAAHHHH VINNIIEE
Ik vind Das Rotes Pferd tofquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind jij niet alles met Pferden tof?
Ik was er wel en ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Dat je er niet was en het je dus niks aan gaat
En dit:
[..]
Oh het ging over die meet gegequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Dat je er niet was en het je dus niks aan gaat
En dit:
[..]
We weten het allemaal niet meer, wat is dezequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er wel en ik weet het ook niet.
Volgens mij praatte ze gewoon in zichzelfquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er wel en ik weet het ook niet.
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het in de eerste instantie over hadden, dus trek je van mij niks aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
We weten het allemaal niet meer, wat is deze
Stopcontact losschroeven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kwam binnen, en was gelijk de draad al kwijt
Dat maak ik zelf wel uit eh Samzzquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het in de eerste instantie over hadden, dus trek je van mij niks aan.
Ik zag dit voor mequote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tamashii nu:
[ afbeelding ]
Er is niks gezegd over aardige mensen op de meet, maar zij denken nu allemaal van wel
Er gebeurt niks hoor als je 't kapje eraf schroeftquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat is aardig... mij een beetje elekutteren
Soms he?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er gebeurt niks hoor als je 't kapje eraf schroeft
Doen we nooitquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het in de eerste instantie over hadden, dus trek je van mij niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dit topicBlij dat jij er om kan lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit eh Samzz
Ik ben bij hun afscheidsconcert geweest!quote:
Zouden meer mensen moeten doenquote:
Jazeker, paar minuten geleden nogquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand Raene nog gesproken recent?
Waarschijnlijk slaapt ze nog.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand Raene nog gesproken recent?
"DAT zouden meer mensen moeten doen"quote:
Jij bent de enige die het weet, volgens mij zat je gewoon in jezelf te praten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef Tamashii het volgende:
Jullie hadden allemaal gewoon teveel drank op en ik niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef Tamashii het volgende:
Jullie hadden allemaal gewoon teveel drank op en ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |