Ik was supertrots op Tapestry, van Carole King. Ik heb hem op plaat. Kraak kraak.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat achteraf pas erg was ? Singeltjes. Met één nummer op één kant.
Moest je hem op de platenspeler leggen, nummertje afgelopen. Singeltje omdraaien voor het volgende nummertje.
Terug in de hoes. Op naar het nieuwe singeltje. Ritueel herhaalde zich. Best wel erg als ik er aan terug denk
Is er iets buiten Fok Paulquote:
Trouwens 2cv. Heldenwagenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:12 schreef 2cv het volgende:
Heb je een auto Tong, en zo ja: wat voor merk/type/bouwjaar en waarom heb je voor die auto gekozen ?
1-Die had het weer eens misquote:Op donderdag 8 november 2012 23:09 schreef BOAC het volgende:
Heeft piet paulusma het weer ooit goed gehad?
Welke tv programma's keken jullie vroeger?
Had je vroeger gedacht er ooit een zwarte president zou komen?
Nee, wel de vriend van een vriendin.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:26 schreef Euribob het volgende:
Wel eens de vriendin van een van je vrienden afgepakt Tonque?
Door dit topic.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:55 schreef Berend. het volgende:
Tong, waarom post je zo vaak in de PUB?
De zus van Jan Smit is ook jong. Maar die krijgt geen post van me hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:56 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Hij vind ons schattig want wij zijn nog zo jong snap dat dan.
Koffiefilters. Had je er geen last van als ie bleef doordruppelenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:27 schreef Hondenbrokken het volgende:
Hey ouwe, wat voor voorbehoedsmiddelen gebruikten jullie vroeger?
1-Ik wilde het schatten, maar de Spaanse schatkist is leeg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:21 schreef TwentyFourr het volgende:
Hoeveel geld heeft Sinterklaas ongeveer?
Hoeveel water heeft een vis minstens nodig om te overleven? Er zijn al 5 van mijn vissen overleden en ze zijn best duur...
Zijn er eskimo's die een vriezer gebruiken?
Geen kinderen. Maar die heb ik aan Sinterklaas gevraagdquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef 2cv het volgende:
Heb je eigenlijk kinderen Tong ? En heb je nog bepaalde levensdoelen ?
Ik lig in scheiding met een kapster.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe vaak ben je gescheiden?[/b]
Misschien had je nog een keer een kantkloskleedje na willen maken d.m.v. figuurzagen ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen kinderen. Maar die heb ik aan Sinterklaas gevraagd
Levensdoelen vragen aan een 50er is dodelijk. Straks ga ik nog m'n motorrijbewijs halen.
Platen van je ouders ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Sanna_ het volgende:
[..]
Ik was supertrots op Tapestry, van Carole King. Ik heb hem op plaat. Kraak kraak.(ik weet overigens niet of dat aan de platenspeler of aan de elpee ligt)
En onze platenspeler stopt niet vanzelf. Dus als de ene kant klaar is, blijft de naald gewoon doorsjezen. Niet echt ideaal.
Maar alsnog vind ik het heerlijk om klassiekers te luisteren op zolder, een beetje gekraak en een paar kussentjes.
Die uit mijn puberteit zal ik niet posten. Die ken je toch niet.quote:
Godveredomme tong, hoef jij niet te werken voor je geld dat je de hele dag zit te fokken. Ga godveredomme eens naar buiten toe.quote:
Ze zat in de popgroep LUV. Ze konden alle drie niet zingen. Maar waren niet lelijk. Ik vond Patty Brard de op twee na niet lelijkste.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:02 schreef AppelCake het volgende:
Hoe voelt het om geen erecties meer te kunnen krijgen omdat je er te oud voor wordt?
Hoe lekker was Patty Brard vroeger?
Spermazoïdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef Liberteh het volgende:
Hoe werden de hedendaagse "breezersletjes" vroeger genoemd? Of werd er toen niet aan (/op) vrijwillige (basis) seks gedaan?
Je komt uit een creätieve familie ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien had je nog een keer een kantkloskleedje na willen maken d.m.v. figuurzagen ofzo.
De bedoeling van dit topic was dat wij vragen zouden stellen en dat jij ze zou beantwoorden, niet andersomquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je komt uit een creätieve familie ?
Te weinig Omhooggevallenflatquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wat deden ze vroeger op school met pesten
Nu doen ze niks meer er aan
Wat een hoop tekst geschreven door jou..quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te weinig OmhooggevallenflatIk word er triest van als ik er aan terugdenk. De grootste van de klas was vaak ook de domste. Niemand ging er tegen in uit angst. En het lullige is als je gepest wordt schaam je je er voor om het te melden. En als je het meldt en er wordt niks meegedaan ben je nog meer de klos. Dat is het mooie van Fok, ze kunnen schelden of pesten wat ze willen. Hier kun je ze lekker terugpakken met woorden en je intellect. Onthoud dit degene die op mijn school de pesters waren, zijn nu vuilnisman of bordenwasser in een restaurant.
Degene die gepest werden waren soms de buitenbeentjes, de eenlingen, De gevoeligen. Die zijn allemaal goed terechtgekomen omdat het sterke personen zijn die niet uitgingen van kracht maar van intellect en creätiviteit. Dat zijn de echte helden. Je kunt zogenaamd het heldendom afdwingen op school maar ze vallen als ze de eerste stap als volwassene moeten zetten van hun voetstuk. De grootste artiesten werden en worden gepest. Omdat ze uniek zijn.
Het is Tong of tong80.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:36 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Godveredomme tong, hoef jij niet te werken voor je geld dat je de hele dag zit te fokken. Ga godveredomme eens naar buiten toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |