abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 7 november 2012 @ 20:28:39 #201
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_118950893
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als zelf speculaties al te veel zijn kunnen die mensen beter weggaan uit dit topic. Waar dient het anders voor? Juist discussie over het plot lijkt me.
Dit.
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
spoilers, neverendingstory
ik wordt moe van die eeuwige discussie - eerst kijken dan forummen :6
En dit.

Straks reageert er iemand op een speculatie-spoiler met een strip-spoiler; ben je er weer mooi ingetrapt als meelezer...

Speculatie is juist waar topics als deze op draaien; alleen maar "Ik vond het leuk"- en/of "Ik vond het kut"-reacties heeft niemand wat aan.

Kortom:

Wél spoileren:
• Info vanuit de strips, wat voor de serie nog toekomst is.
• Info vanuit teasers/voorstukjes.

Niet spoileren:
• Speculaties/theorieën.
• Algemene zaken, meningen, achtergrondinfo, kortom; de rest...

Bij de spoilers (erboven of -onder) gaarne ook even vermelden of het een strip- of teaserspoiler is; er zijn genoeg mensen, die wel zaken uit teasers willen lezen, maar niet uit de strips.

Misschien iets om in de OP op te nemen...
Tevens -purist.
pi_118954391
wat mij betreft hoeft er over de serie niets met een spoiler te staan, je weet dat maandag iedereen TWD gaat kijken. comics vind ik een ander verhaal, als je dat gaat gebruiken voor hoe het verhaal gaat liever wel spoilers, omdat veel mensen die niet lezen.
There are only 151 Pokémon.
pi_118955359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
wat mij betreft hoeft er over de serie niets met een spoiler te staan, je weet dat maandag iedereen TWD gaat kijken. comics vind ik een ander verhaal, als je dat gaat gebruiken voor hoe het verhaal gaat liever wel spoilers, omdat veel mensen die niet lezen.
En die 'on the next episode of...' kijk ik ook nooit, en velen met mij, dus die ook in een spoiler. Ik weet gewoon op maandag dat ik dit topic niet aanklik als ik de aflevering nog niet gezien heb. Als je alles moet spoileren is de lol er ook snel vanaf. En speculatie is ook niet echt spoilerwaardig war? :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118955459
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En die 'on the next episode of...' kijk ik ook nooit, en velen met mij, dus die ook in een spoiler. Ik weet gewoon op maandag dat ik dit topic niet aanklik als ik de aflevering nog niet gezien heb. Als je alles moet spoileren is de lol er ook snel vanaf. En speculatie is ook niet echt spoilerwaardig war? :P
Ik klik ook echt pas als ik 'm gezien heb anders is het stom maar ik vind wel dat er over de aflevering gepraat moet worden wanneer deze uit is. Dan klik ik maar wat later.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118955525
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dus eigenlijk wat NoBody122 zei, want die next week in... zijn gewoon voorstukjes, die horen in spoilers :P (WEER die discussie :') )
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_118955578
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik klik ook echt pas als ik 'm gezien heb anders is het stom maar ik vind wel dat er over de aflevering gepraat moet worden wanneer deze uit is. Dan klik ik maar wat later.
Ik wilde eigenlijk langer wachten met deze episode, maar hij verscheen steeds bovenin mijn actieve topics, toen dacht ik, aiii, nu moet ik m wel gaan kijken, er gebeurt dus wel heel veel :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_118956096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dit.

[..]

En dit.

Straks reageert er iemand op een speculatie-spoiler met een strip-spoiler; ben je er weer mooi ingetrapt als meelezer...

Speculatie is juist waar topics als deze op draaien; alleen maar "Ik vond het leuk"- en/of "Ik vond het kut"-reacties heeft niemand wat aan.

Kortom:

Wél spoileren:

Niet spoileren:
• Speculaties/theorieën.

Bij de spoilers (erboven of -onder) gaarne ook even vermelden of het een strip- of teaserspoiler is; er zijn genoeg mensen, die wel zaken uit teasers willen lezen, maar niet uit de strips.

_O_
pi_118956163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dus eigenlijk wat NoBody122 zei, want die next week in... zijn gewoon voorstukjes, die horen in spoilers :P (WEER die discussie :') )
Ehm ja, alleen wat korter :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118958969
De spoiler discussie is er in elk serie topic wel te vinden; helemaal als er ook boeken over zijn. :P

Dat terzijde; weer even een ep geprobeerd maar kan er echt niet inkomen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 8 november 2012 @ 08:25:01 #210
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_118967349
quote:

[..]

Dit.

[..]

En dit.

Kortom:

Wél spoileren:

Niet spoileren:
• Speculaties/theorieën.

De mods hebben al eerder aangegeven dat stripspoilers niet zijn toegestaan. Dus ook niet met spoiler.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_118968198
iemand roept spoiler, en daarna komen er standaard weer 20 posts over wat wel en niet in een spoiler moet en daar weer reacties op wie het daarmee eens of oneens is :')
pi_118968269
Daar hadden we ooit zo'n mooi tegeltje voor in het Lost-topic :).

Amen.
  donderdag 8 november 2012 @ 09:25:19 #213
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118968468
Gisteren eindelijk Lori zien doodgaan }) Wát een aflevering :o Kijk alweer helemaal uit naar de volgende :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118968670
quote:

[..]

Dit.

[..]

En dit.

Kortom:

Wél spoileren:

Niet spoileren:
• Speculaties/theorieën.

Misschien een goede aanvulling: je kunt het onderwerp van een spoiler als volgt aangeven:
1[spoiler=Onderwerp]Inhoud van de spoiler[/spoiler]
SPOILER: Onderwerp
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_118972890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

De mods hebben al eerder aangegeven dat stripspoilers niet zijn toegestaan. Dus ook niet met spoiler.
Dat moest juist in een spoiler, wil je het niet lezen? Open het dan niet..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_118973354
SPOILERTTTT :')
pi_118973529
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef TryX het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Misschien een goede aanvulling: je kunt het onderwerp van een spoiler als volgt aangeven:
[ code verwijderd ]

SPOILER: strip
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het dan zo...
pi_118973757
quote:

[..]

Nee het mocht hiet niet meer, spoiler of geen spoiler. Mij maakt het persoonlijk niet uit zo lang dit topic maar hoofdzakelijk over de serie gaat.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:27:27 #219
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_118976198
Blij dat T-dog eruit is, Lori kwam er genadig vanaf (had gehoopt op een still-born die zich een weg naar buiten vrat :') )
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_118976457
Ik mis T-dog niet maar ik ben ook niet blij dat hij eruit is. Ze hadden hem wel wat meer screen time mogen geven, in een confrontatie met Merle of zo.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:54:37 #221
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_118979646
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
De spoiler discussie is er in elk serie topic wel te vinden; helemaal als er ook boeken over zijn. :P

Dat terzijde; weer even een ep geprobeerd maar kan er echt niet inkomen.
Idd. Het verbaasd me eerlijk gezegd wel dat het sowieso discussiewaardig is, je zou denken dat het common sense zou zijn.

Ik moet wel zeggen dat spoileren als de episode net geweest is rete irritant is. Want als je de episode al gezien hebt weet je niet van te voren of zo'n post over de vorige ep. ging, of een echte spoiler is }:|
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:55:32 #222
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_118979680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

[ code verwijderd ]

SPOILER: Onderwerp
Dat zou verplicht moeten worden, zou veel gezeik voorkomen :P
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_118988468
T-Dog had wel een heldendood.
pi_118988933
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
T-Dog had wel een heldendood.
Ja, ik dacht eerst nog even dat hij gewoon gebeten werd en dat we het daarmee moesten doen, maar zoals hij nu Carol redde en midden in beeld opengevreten werd was wel een iets waardiger afscheid :D
  donderdag 8 november 2012 @ 19:19:57 #225
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_118989166
T-Dog had inderdaad een prachtig afscheid. :Y
  donderdag 8 november 2012 @ 19:20:40 #226
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_118989208
quote:

[..]

Nee, voor de comics mag er een topic in TTK geopend worden.
pi_118992003
http://blogs.amctv.com/th(...)3-episode-5-poll.php

Gaan ze dat gebruiken in komende seizoenen denken jullie? Echt doen wat de kijkers willen?
PSN: Duuc-nl
pi_118992877
quote:
19s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef Duuc-nl het volgende:

Gaan ze dat gebruiken in komende seizoenen denken jullie? Echt doen wat de kijkers willen?
Volgt de serie niet gewoon het verhaal van de comics?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_118992999
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef Silv het volgende:

[..]

Volgt de serie niet gewoon het verhaal van de comics?
Nee, er was een afspraak dat ze alleen het begin na hoefde te maken nu zijn ze volgens mij vrij om te doen wat ze willen.

Edit: Uit op: De serie zal bij aanvang het verhaal van de comic volgen, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.
PSN: Duuc-nl
pi_118993043
Net de aflevering nog een keer gekeken. Die eindscène vind ik echt heel erg ;( ik moest gewoon weer janken!!
Gewoon normaal doen ja.
pi_118995479
Zozo, wtf....waar is het dramatische niveau van seizoen 2 ineens heen _O_ Wat een seizoen vooralsnog _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118996258
Wat ben ik blij dat Lori de pijp uit is :D
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_118996438
quote:
19s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef Duuc-nl het volgende:

Op diezelfde site staat trouwens een Q&A met de actrice die Lori speelt, en daaruit blijkt toch wel redelijk dat we die niet meer terug gaan zien.
  Spellchecker donderdag 8 november 2012 @ 21:39:43 #234
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_118996724
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Prima, haal je het stripgedeelte eruit; heb je dus alleen nog maar teaserinfo en info op basis van bijv iMDB in de spoilers.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:11 schreef planethugo het volgende:
iemand roept spoiler, en daarna komen er standaard weer 20 posts over wat wel en niet in een spoiler moet en daar weer reacties op wie het daarmee eens of oneens is :')
Ja, en dat blijft ook zo, zolang er niet ergens een centrale plek (de OP) is, waar men exact kan zien hoe we het hier willen hebben (los van of dat exact is zoals ik het voorstelde of niet) en waar naar gerefereerd kan worden.

En @ Gebraden_Wombat: Goede aanvulling idd ^O^
Tevens -purist.
pi_118999520
Welke halve gare had trouwens de hele aflevering van deze week gespoilerd?
pi_118999675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Doe het dan zo...
exact, men moet niet direct zo janken, sjeez.. :')
Tekst erbij + in spoiler, sommige vinden het leuk om dat soort dingen te lezen, andere niet.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  donderdag 8 november 2012 @ 22:44:50 #237
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_119000124
Ik heb zelf helemaal geen moeite met "spoilers"
  donderdag 8 november 2012 @ 22:47:43 #238
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119000277
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef HiZ het volgende:
Welke halve gare had trouwens de hele aflevering van deze week gespoilerd?
Juistem, iemand had gezegd dat T-Dog dood ging, Lori een kind kreeg en ook dood ging enz.
Ik had zoiets van 'dat kan nooit in één aflevering'. Alles klopte dus.
pi_119003421
Stond gewoon netjes in een spoiler. Met de info erbij wat er in de spoiler stond. Niks mis mee dus.

quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef AttunPalalin het volgende:
Dit schijnt het gelekte plot voor de aankomende aflevering te zijn:
SPOILER
.
pi_119003886
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef rubensanti het volgende:
Wat ben ik blij dat Lori de pijp uit is :D
Ze komt nog terug als zombie
  Spellchecker vrijdag 9 november 2012 @ 00:58:48 #241
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_119004218
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:37 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ze komt nog terug als zombie
Hoe kom je daar bij... Ze is door het hoofd geschoten.
Tevens -purist.
pi_119004249
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:58 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Oja tuurlijk
ik dacht omdat op IMDB stond dat ze nog in een paar eps voor zou moeten komen
pi_119004436
Discussie niet meegelezen dus? :P

Ik verwacht dat ze nog voorkomt in flashbacks en gewoon dood is, al is het natuurlijk 100% zeker dat ze helemaal is uitgespeeld, aangezien ze niet in beeld dood is geschoten terwijl T-dog zo een waardig afscheid in de serie kreeg.
Het zou kunnen dat Carl het niet kon en mis schoot om Maggie te misleidend. Dan zou ze nog gered kunnen wordende door Carol of terugkomen als zombie :D

Ik kan niet wachten op de Merle Rick confrontatie })
pi_119006769
Die Lori...

Aan de ene kant blij dat ze eruit is, aan de andere kant was het wel heel wreed zeg... :o
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119006823
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:58 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Weet je niet want dat heeft niemand gezien.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119007315
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Lori...

Aan de ene kant blij dat ze eruit is, aan de andere kant was het wel heel wreed zeg... :o
had ze maar die abortuspil in seizoen 2 moeten pakken :P
pi_119007590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:54 schreef planethugo het volgende:

[..]

had ze maar die abortuspil in seizoen 2 moeten pakken :P
Inderdaad
Gewoon normaal doen ja.
pi_119011918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:15 schreef mcrumpie het volgende:
Stond gewoon netjes in een spoiler. Met de info erbij wat er in de spoiler stond. Niks mis mee dus.

[..]

Bullshit, ik heb een hoge tolerantiegrens voor spoilers, maar er is een gigantisch verschil tussen 'Lori gaat dood' en een complete samenvatting van alle relevante gebeurtenissen in een aflevering.
pi_119012015
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:15 schreef mcrumpie het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen. Was gewoon netjes.
pi_119012043
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef HiZ het volgende:

[..]

Bullshit, ik heb een hoge tolerantiegrens voor spoilers, maar er is een gigantisch verschil tussen 'Lori gaat dood' en een complete samenvatting van alle relevante gebeurtenissen in een aflevering.
Je bepaalt toch zelf of je het leest? Het stond er nota bene bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')