Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als zelf speculaties al te veel zijn kunnen die mensen beter weggaan uit dit topic. Waar dient het anders voor? Juist discussie over het plot lijkt me.
En dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
spoilers, neverendingstory
ik wordt moe van die eeuwige discussie - eerst kijken dan forummen![]()
En die 'on the next episode of...' kijk ik ook nooit, en velen met mij, dus die ook in een spoiler. Ik weet gewoon op maandag dat ik dit topic niet aanklik als ik de aflevering nog niet gezien heb. Als je alles moet spoileren is de lol er ook snel vanaf. En speculatie is ook niet echt spoilerwaardig war?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
wat mij betreft hoeft er over de serie niets met een spoiler te staan, je weet dat maandag iedereen TWD gaat kijken. comics vind ik een ander verhaal, als je dat gaat gebruiken voor hoe het verhaal gaat liever wel spoilers, omdat veel mensen die niet lezen.
Ik klik ook echt pas als ik 'm gezien heb anders is het stom maar ik vind wel dat er over de aflevering gepraat moet worden wanneer deze uit is. Dan klik ik maar wat later.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En die 'on the next episode of...' kijk ik ook nooit, en velen met mij, dus die ook in een spoiler. Ik weet gewoon op maandag dat ik dit topic niet aanklik als ik de aflevering nog niet gezien heb. Als je alles moet spoileren is de lol er ook snel vanaf. En speculatie is ook niet echt spoilerwaardig war?
Dus eigenlijk wat NoBody122 zei, want die next week in... zijn gewoon voorstukjes, die horen in spoilersquote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En die 'on the next episode of...' kijk ik ook nooit, en velen met mij, dus die ook in een spoiler. Ik weet gewoon op maandag dat ik dit topic niet aanklik als ik de aflevering nog niet gezien heb. Als je alles moet spoileren is de lol er ook snel vanaf. En speculatie is ook niet echt spoilerwaardig war?
Ik wilde eigenlijk langer wachten met deze episode, maar hij verscheen steeds bovenin mijn actieve topics, toen dacht ik, aiii, nu moet ik m wel gaan kijken, er gebeurt dus wel heel veelquote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik klik ook echt pas als ik 'm gezien heb anders is het stom maar ik vind wel dat er over de aflevering gepraat moet worden wanneer deze uit is. Dan klik ik maar wat later.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
En dit.
Straks reageert er iemand op een speculatie-spoiler met een strip-spoiler; ben je er weer mooi ingetrapt als meelezer...
Speculatie is juist waar topics als deze op draaien; alleen maar "Ik vond het leuk"- en/of "Ik vond het kut"-reacties heeft niemand wat aan.
Kortom:
Wél spoileren:
• Info vanuit de strips, wat voor de serie nog toekomst is.
• Info vanuit teasers/voorstukjes.
Niet spoileren:
• Speculaties/theorieën.
• Algemene zaken, meningen, achtergrondinfo, kortom; de rest...
Bij de spoilers (erboven of -onder) gaarne ook even vermelden of het een strip- of teaserspoiler is; er zijn genoeg mensen, die wel zaken uit teasers willen lezen, maar niet uit de strips.
Misschien iets om in de OP op te nemen...
Ehm ja, alleen wat korterquote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wat NoBody122 zei, want die next week in... zijn gewoon voorstukjes, die horen in spoilers(WEER die discussie
)
De mods hebben al eerder aangegeven dat stripspoilers niet zijn toegestaan. Dus ook niet met spoiler.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
En dit.
Straks reageert er iemand op een speculatie-spoiler met een strip-spoiler; ben je er weer mooi ingetrapt als meelezer...
Speculatie is juist waar topics als deze op draaien; alleen maar "Ik vond het leuk"- en/of "Ik vond het kut"-reacties heeft niemand wat aan.
Kortom:
Wél spoileren:
Niet spoileren:
• Speculaties/theorieën.
Bij de spoilers (erboven of -onder) gaarne ook even vermelden of het een strip- of teaserspoiler is; er zijn genoeg mensen, die wel zaken uit teasers willen lezen, maar niet uit de strips.
Misschien een goede aanvulling: je kunt het onderwerp van een spoiler als volgt aangeven:quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
En dit.
Kortom:
Wél spoileren:
Niet spoileren:
• Speculaties/theorieën.
1 | [spoiler=Onderwerp]Inhoud van de spoiler[/spoiler] |
SPOILER: OnderwerpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Dat moest juist in een spoiler, wil je het niet lezen? Open het dan niet..quote:Op donderdag 8 november 2012 08:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De mods hebben al eerder aangegeven dat stripspoilers niet zijn toegestaan. Dus ook niet met spoiler.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef TryX het volgende:
[..]
Dat moest juist in een spoiler, wil je het niet lezen? Open het dan niet..
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Misschien een goede aanvulling: je kunt het onderwerp van een spoiler als volgt aangeven:
[ code verwijderd ]Doe het dan zo...SPOILER: stripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Nee het mocht hiet niet meer, spoiler of geen spoiler. Mij maakt het persoonlijk niet uit zo lang dit topic maar hoofdzakelijk over de serie gaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef TryX het volgende:
[..]
Idd. Het verbaasd me eerlijk gezegd wel dat het sowieso discussiewaardig is, je zou denken dat het common sense zou zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
De spoiler discussie is er in elk serie topic wel te vinden; helemaal als er ook boeken over zijn.
Dat terzijde; weer even een ep geprobeerd maar kan er echt niet inkomen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Misschien een goede aanvulling: je kunt het onderwerp van een spoiler als volgt aangeven:
[ code verwijderd ]Dat zou verplicht moeten worden, zou veel gezeik voorkomenSPOILER: OnderwerpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Ja, ik dacht eerst nog even dat hij gewoon gebeten werd en dat we het daarmee moesten doen, maar zoals hij nu Carol redde en midden in beeld opengevreten werd was wel een iets waardiger afscheidquote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
T-Dog had wel een heldendood.
Nee, voor de comics mag er een topic in TTK geopend worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef TryX het volgende:
[..]
Volgt de serie niet gewoon het verhaal van de comics?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef Duuc-nl het volgende:
http://blogs.amctv.com/th(...)3-episode-5-poll.php
Gaan ze dat gebruiken in komende seizoenen denken jullie? Echt doen wat de kijkers willen?
Nee, er was een afspraak dat ze alleen het begin na hoefde te maken nu zijn ze volgens mij vrij om te doen wat ze willen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef Silv het volgende:
[..]
Volgt de serie niet gewoon het verhaal van de comics?
Op diezelfde site staat trouwens een Q&A met de actrice die Lori speelt, en daaruit blijkt toch wel redelijk dat we die niet meer terug gaan zien.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef Duuc-nl het volgende:
http://blogs.amctv.com/th(...)3-episode-5-poll.php
Gaan ze dat gebruiken in komende seizoenen denken jullie? Echt doen wat de kijkers willen?
Prima, haal je het stripgedeelte eruit; heb je dus alleen nog maar teaserinfo en info op basis van bijv iMDB in de spoilers.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De mods hebben al eerder aangegeven dat stripspoilers niet zijn toegestaan. Dus ook niet met spoiler.
Ja, en dat blijft ook zo, zolang er niet ergens een centrale plek (de OP) is, waar men exact kan zien hoe we het hier willen hebben (los van of dat exact is zoals ik het voorstelde of niet) en waar naar gerefereerd kan worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:11 schreef planethugo het volgende:
iemand roept spoiler, en daarna komen er standaard weer 20 posts over wat wel en niet in een spoiler moet en daar weer reacties op wie het daarmee eens of oneens is
exact, men moet niet direct zo janken, sjeez..quote:
Juistem, iemand had gezegd dat T-Dog dood ging, Lori een kind kreeg en ook dood ging enz.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef HiZ het volgende:
Welke halve gare had trouwens de hele aflevering van deze week gespoilerd?
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef AttunPalalin het volgende:
Dit schijnt het gelekte plot voor de aankomende aflevering te zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze komt nog terug als zombiequote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef rubensanti het volgende:
Wat ben ik blij dat Lori de pijp uit is
Oja tuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij... Ze is door het hoofd geschoten.
Weet je niet want dat heeft niemand gezien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij... Ze is door het hoofd geschoten.
had ze maar die abortuspil in seizoen 2 moeten pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Lori...
Aan de ene kant blij dat ze eruit is, aan de andere kant was het wel heel wreed zeg...
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
had ze maar die abortuspil in seizoen 2 moeten pakken
Bullshit, ik heb een hoge tolerantiegrens voor spoilers, maar er is een gigantisch verschil tussen 'Lori gaat dood' en een complete samenvatting van alle relevante gebeurtenissen in een aflevering.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:15 schreef mcrumpie het volgende:
Stond gewoon netjes in een spoiler. Met de info erbij wat er in de spoiler stond. Niks mis mee dus.
[..]
Ik wilde net zeggen. Was gewoon netjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:15 schreef mcrumpie het volgende:
Stond gewoon netjes in een spoiler. Met de info erbij wat er in de spoiler stond. Niks mis mee dus.
[..]
Je bepaalt toch zelf of je het leest? Het stond er nota bene bij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb een hoge tolerantiegrens voor spoilers, maar er is een gigantisch verschil tussen 'Lori gaat dood' en een complete samenvatting van alle relevante gebeurtenissen in een aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |