Ja, die blikken van die man af en toe...quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik zie Merle zich ook nog wel tegen de Gouvenor keren eerlijk gezegd en weer half bij de groep aansluiten. Ik zit echt op de confrontatie tussen beide groepen te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ik denk dat zij wel aardig inzicht heeft wat er gebeurd is, zoals ze naar de kogelgaten keek, waaraan ze ws wel kan zien dat die niet zo oud waren als de governor zei, vanwege weinig stof/ roest etc, vervolgens bloed zag in de truck, en dat ze ook nog eens naar t geweer op de truck keek, waar ze wellicht ook wel kan zien dat die al een tijd niet was afgevuurd, dus dat al die kogelgaten niet zo lange geleden zonder weerstand van de legermannen zijn ontstaan..quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:31 schreef FredVleespet het volgende:
Michonne vind alles verdacht, en niet geheel onterecht
Kandidaat #1 om dood te gaan wat mij betreft.quote:
Ik denk het niet, ze is de "laatste" vrouw, de rest zit nog op het niveau meisje. Daarnaast kan er nog wel een arc zijn met Daryllquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef karton2 het volgende:
[..]
Kandidaat #1 om dood te gaan wat mij betreft.
Zij zit nu in de T-Dog positie: opvulling.
Vorig seizoen was ze nog 'de moeder van..', dat is nu weg en haar character heeft altijd een marginale rol gespeeld en daar is nu heel weinig van over...die haalt S04 niet.
Ik denk dat zij de link gaat worden van de groep naar de Governor toe.
Vorig seizoen raakte Andrea vermist en ze werd gebruikt om Michone te introduceren, met Carol is hetzelfde gebeurd en zal die Governer aan de groep gaan linken.
In die tank?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:46 schreef robuust89 het volgende:
Ook zoiets, als je in een een kleine, afgesloten ruimte een pistool afschiet, dan is dat echt niet lekker voor je oortjes!
Carol vind haar, verzorgd haar maar blijven beide verstopt voor walkers etc..quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Spoilers, koekwaus![]()
Dan nog, bron?
Ik vond het oook prima, maar omdat hij eerst door z'n knieen gaat en kijkt naar z'n zoon en dan op een beetje vage toon 'oooh nooo' zegt, lijkt het gewoon alsof hij hem eerst zit te treiterenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Overdreven? Je ziet een persoon die zich ontzettend lang groot heeft gehouden en nu compleet breekt.
Eigenlijk zoals ze hier uitleggen
En als dit zo is, wat is dan precies de noodzaak om niet te spoileren maar het voor idereen te verneuken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef TryX het volgende:
[..]
Carol vind haar, verzorgd haar maar blijven beide verstopt voor walkers etc..
Ik denk dat het gewoon een (slechtgeschreven) theorie is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En als dit zo is, wat is dan precies de noodzaak om niet te spoileren maar het voor idereen te verneuken?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een (slechtgeschreven) theorie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef TryX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]We hebben het hier nog altijd over theorien toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
We hebben het hier nog altijd over theorien toch?Maar goed:
Ja, waarom het in spoilers staat weet ik niet precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]Dit klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de preview van de komende aflevering hoorde je ze al (heel dramatisch) zeggen "This baby needs formula or he's going to die" en dan gaan ze weer een run maken. Wat willen ze anders doen als Lori nog leeft? Vastbinden en de baby aan de borst van een walker leggen?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:54 schreef _Flea_ het volgende:
Lori is niet dood denk ik. De baby zal toch gevoed moeten worden. Dus of ze gaan een dorp binnen op zoek naar babyvoeding of Lori voedt zelf. Zal het laatste dus wel zijn. Carl kon z'n moeder niet doodschieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek uw conclusies![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef turance het volgende:
Even wat uitgezocht over de dood van Lori en T-dog.FlashbacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek uw conclusies
Vorige aflevering nog , toen ze terugblikte naar Carl en Rick in de schuurquote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef turance het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar gebruiken ze toch bijna nooit bij the Walking Dead?
Heel veel, de eerste minuten van een aflevering zijn heel vaak flash-backsquote:Op woensdag 7 november 2012 12:03 schreef turance het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar gebruiken ze toch bijna nooit bij the Walking Dead?
Omdat het speculatie is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En als dit zo is, wat is dan precies de noodzaak om niet te spoileren maar het voor idereen te verneuken?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:54 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad.
Je kan zelf toch ook nadenken. De kans is groot dat ze wel gewoon dood is, maar het hoeft niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt pas over toekomstige afleveringen gesproken als deze uit zijn in de Verenigde Staten. Punt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook nadenken. De kans is groot dat ze wel gewoon dood is, maar het hoeft niet.
Ik denk die vader wel, zoon niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Weet je waar ik nou benieuwd naar ben? Of die vader en zoon uit afl. 1 nog steeds leven
Als ze uit zijn, valt er niks meer te speculeren he.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er wordt pas over toekomstige afleveringen gesproken als deze uit zijn in de Verenigde Staten. Punt.
Die discussie is al 283823823 is 238238823 verschillende topics gevoerd.
Ik hoop van wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Weet je waar ik nou benieuwd naar ben? Of die vader en zoon uit afl. 1 nog steeds leven
Kijk het feit dat ze nog appeared in volgende afleveringen (flashbacks of iets anders), is natuurlijk wel een spoiler, want dat verraad daadwerkelijk iets wat vast staat. Maar speculatie over het feit of ze nog leeft, is dat niet. Voor hetzelfde geld is ze gewoon dood.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef turance het volgende:
Jah inderdaad ze is gewoon dood en er komen waarschijnlijk gewoon een paar flashbackjes en heeeel misschien komt ze terug als zombie, maar dat weten we nog niet.
En t-dog is te onbelangrijk om in een flashback terug te komen
^^ ik had geen problemen met Lori hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben wat toleranter op dat gebied
Ik neem aan dat je wel snapte dat ik het lullen over previews bedoel.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze uit zijn, valt er niks meer te speculeren he.
Dan moet je mij niet quoten want ik heb die hele preview niet gezien.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel snapte dat ik het lullen over previews bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |