abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118880150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:08 schreef JeMoeder het volgende:
Hopelijk wordt deze persoon of personen gevonden. Dan kan deze tumor uit onze maatschappij gesneden worden en vernietigd.
:')

Wat een heksenjacht ineens.
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:02:05 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_118880196
Kansloze exercitie maar op zich goed dat ze het doen. Ook al wordt de dader onschuldig bevonden moet hij zich er wel tegen verdedigen. kan me voorstellen dat het wel een aantal slapeloze nachten veroorzaakt en misschien wakkert het zijn schuldgevoel ook een beetje aan en krijgt ie wroeging, zou helemaal goed zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_118880307
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ligt aan jou.

Frank Boeijen heeft nog een hit gehad over Kevin Duinmeijer. Zwart Wit.
Kwam om het leven door racistisch geweld. Gewoon nutteloos op een station neergestoken.
Joest Kloppenburg sprak een groepje hingelui aan om het vernielen van een fiets.
Moest het ook met de dood bekopen

Werden beiden een symbool voor die specifieke misdaden.

Je bent jong. Ik neem het je niet kwalijk. Maar mensen uit die tijd kennen de namen allebei nog.

:P
O ja die Joest herinner ik me nog wel. Of iig ooit van gehoord.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:08:21 #129
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_118880337
Wordt toch niet voor een echte straf veroordeeld, misschien symbolisch voor een kleine straf omdat hij dan schuldig is.

Maar ik snap deze heksenjacht ook niet zo, Tim is er niet meer, en de pesters vergeten dit echt niet meer en zullen hun leven lang niemand meer pesten. Of ze moeten heel ziek zijn.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_118880347
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2012 07:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Op die leeftijd moet je wel tegen een paar kwade woorden kunnen hoor, je bent een man of een muis.
Een keertje kwade woorden is wel iets anders dan doorgaan met treiteren of iemand met smaad en laster bestoken (zoals blijkbaar bij die Tim is gebeurd).
Nou ja, pesters kunnen er vaak zelf ook niets aan doen dat ze zo zijn. Vaak is het een gevalletje: It runs in the family. :Y
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 november 2012 @ 10:09:27 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_118880368
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:59 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Nutteloos neergestoken? :P

Neem aan dat je zinloos bedoelt c_/
Ja :) Plus Racisme.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage dinsdag 6 november 2012 @ 10:11:07 #132
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_118880402
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ineens? Zo denk ik mijn hele leven al over pesters.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage dinsdag 6 november 2012 @ 10:12:04 #133
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_118880423
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2012 07:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Op die leeftijd moet je wel tegen een paar kwade woorden kunnen hoor, je bent een man of een muis.
Een keer een paar kwade woorden? Heb je zijn simpele afscheidsbrief nu wel of niet gelezen? Het waren maar een paar zinnen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 november 2012 @ 10:12:42 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_118880440
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:11 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik moet steeds aan de vader van Martin McFly denken uit Back to the Future

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:19:48 #135
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118880609
quote:

[..]

In 'I spit on my grave' gooide een verkracht meisje 1 van haar verkrachters in een bad met looizuur, waardoor ie ernsgtig verminkt werd!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_118880689
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:59 schreef Montagui het volgende:

.. maar mogelijk dat het andere pestkoppen of potentiele pestkoppen in laat zien wat voor gevolgen hun gepest kán hebben. En elke pestkop minder is toch een pestkop minder....
alhoewel ik an sich rvoor ben om gewoon ook de mogelijkheid van vervolging van bv Laster en Smaad (wat dus 'pesten' bij volwasssenen is) serieus te nemen (ik vind het enigszins vreemd en opvallend dat die kwetsende gastenboek-entries dus schijnbaar nooit verwijderd zijn, alhoewel daar zeker grond voor is en bv ook vanuit zicht van de snackbar zelf)..

enkel, dat voor te stellen alsof 'je daarmee iets aan 'pesten' als sociaal gebruik veranderd is onzin.
Leuk idee dat je met strafrecht 'de wereld kunt verbeteren', maar in de realiteit is dat een mooie fantasie, die in werkelijkheid nooit werkt.

mensen pesten nu eenmaal, volwassenen net zo erg en hard als kinderen, hooguit hebben mensen vaak een enorm subjectief beeld ervan en zijn het altijd de 'anderen' die het doen..
of waar ze het zelf doen 'verdient' iemand anders het (bv omdat die persoon ook een beetje 'klunzig' en onhandig zich opstelt in sociale contacten, sosm ook en 'onaangenaam' persoon is, die bv onverzorgd er uitziet of bv zich erg onhandig naar meisjes opstelt)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_118880935
Als de "dader" bekend wordt, is het natuurlijk wachten op doodsbedreigingen, haatmails en onderduiken.
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:33:48 #138
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_118880981
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Misschien pleegt die pester wel zelfmoord, omdat hij er niet mee om kan gaan....
pi_118881046
quote:

[..]

Sjiek hoor.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 november 2012 @ 10:37:46 #140
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_118881095
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Sjiek hoor.
Yep.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_118881439
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:14 schreef my2cents het volgende:
Doe niet zo overdreven zeg.
Als mij ouders iedereen moeten aanklagen die mij een keer heeft uitgescholden dan kunnen ze maar beter Trump heten.
Mensen, face it, dit hoort bij volwassen worden. Als ouders heb je ook en met name de verantwoordeljkheid om je kind weerbaar te maken in de maatschappij.
Heel erg dat Tim deze keuze heeft gemaakt maar om nou nog allemaal andere kinderen/mensen mee te nemen vind ik te ver gaan.
Eindelijk een tegen geluid. Het wordt wel heel overdreven allemaal hoor. Nu gaan ze zelfs de persoon opsporen die een opmerking maakte via Internet. Wtf

Waar waren de ouders? Hoe lieten se hun zoon eruit zien?

Er worden zoveel mensen gepest en bijna niemand doet zelfmoord.

Verder schijnt het qua pesten wel mee te vallen. Tim ging stage lopen op zijn vorig3 school. Hoe erg vond hij zijn vorige school dan.
pi_118881671
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Eindelijk een tegen geluid. Het wordt wel heel overdreven allemaal hoor. Nu gaan ze zelfs de persoon opsporen die een opmerking maakte via Internet. Wtf

Verder schijnt het qua pesten wel mee te vallen. Tim ging stage lopen op zijn vorig3 school. Hoe erg vond hij zijn vorige school dan.
Ook dit. Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat deze jongen geestelijk gewoon zwaar in de knoop zat (met zijn homosexualiteit misschien?). Beetje lastig om te ontwarren of hij dat was door het pesten of het pesten hem zo maakte. Of combinatie van beide. Een 'normaal' iemand maakt zich niet van kant vanwege wat gepest... en... even advocaat vd duivel spelen, die wordt ook niet altijd en eeuwig gepest... het zijn nu eenmaal vaak de sociaal zwaar zwakkeren... het is zielig maar ja... zo is het nu eenmaal. En ouders moeten hun kinderen ook leren wat harder te zijn...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118881743
Oh, dus voor sommige fokkers is homoseksualiteit wel een goeie reden om zelfmoord te plegen.
pi_118881788
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Bijzondere posting ;(

En is het niet een beetje voorbarig om al te concluderen dat hier spraken is van een gewone pesterij?
pi_118881824
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh, dus voor sommige fokkers is homoseksualiteit wel een goeie reden om zelfmoord te plegen.
Net zo goed als dat pesten een goeie reden is. Beiden niet.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_118881833
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ook dit. Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat deze jongen geestelijk gewoon zwaar in de knoop zat (met zijn homosexualiteit misschien?). Beetje lastig om te ontwarren of hij dat was door het pesten of het pesten hem zo maakte. Of combinatie van beide. Een 'normaal' iemand maakt zich niet van kant vanwege wat gepest... en... even advocaat vd duivel spelen, die wordt ook niet altijd en eeuwig gepest... het zijn nu eenmaal vaak de sociaal zwaar zwakkeren... het is zielig maar ja... zo is het nu eenmaal. En ouders moeten hun kinderen ook leren wat harder te zijn...
Haha prachtig, studeer je havo ofzo
pi_118881856
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Voor sommige fokkers is begrijpend lezen al te hoog gegrepen zie ik :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118882597
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet of er sprake was van 'wat gepest'.

En wat versta je onder dat ouders hun kinderen meer weerbaar moeten maken? De jongen zat al op judo. En pesters pesten meestal juist om een reactie uit te lokken. Als de gepeste boos wordt en van zich af bijt is het natuurlijk alleen maar leuker. Want de pesters zijn altijd met meer en dus sterker.

En mensen die sociaal zwakker zijn hoef je niet te pesten. Waarom? Pesters zijn ook onzeker en hebben geklier van een zwakker persoon nodig om zich beter te voelen, hoe zielig is dat wel niet?
pi_118883177
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:32 schreef MightyMightyM het volgende:
Als de "dader" bekend wordt, is het natuurlijk wachten op doodsbedreigingen, haatmails en onderduiken.
nou ja. Die is ook volwassen en moet daar maar tegen kunnen.
pi_118883266
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En wat versta je onder dat ouders hun kinderen meer weerbaar moeten maken? De jongen zat al op judo. En pesters pesten meestal juist om een reactie uit te lokken. Als de gepeste boos wordt en van zich af bijt is het natuurlijk alleen maar leuker. Want de pesters zijn altijd met meer en dus sterker.
Echt niet, ze pakken gewoon de zwakste. Ook pesters willen geen blauw oog of gekrenkte trots oplopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')