quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:08 schreef JeMoeder het volgende:
Hopelijk wordt deze persoon of personen gevonden. Dan kan deze tumor uit onze maatschappij gesneden worden en vernietigd.
O ja die Joest herinner ik me nog wel. Of iig ooit van gehoord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt aan jou.
Frank Boeijen heeft nog een hit gehad over Kevin Duinmeijer. Zwart Wit.
Kwam om het leven door racistisch geweld. Gewoon nutteloos op een station neergestoken.
Joest Kloppenburg sprak een groepje hingelui aan om het vernielen van een fiets.
Moest het ook met de dood bekopen
Werden beiden een symbool voor die specifieke misdaden.
Je bent jong. Ik neem het je niet kwalijk. Maar mensen uit die tijd kennen de namen allebei nog.
Een keertje kwade woorden is wel iets anders dan doorgaan met treiteren of iemand met smaad en laster bestoken (zoals blijkbaar bij die Tim is gebeurd).quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Op die leeftijd moet je wel tegen een paar kwade woorden kunnen hoor, je bent een man of een muis.
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nutteloos neergestoken?
Neem aan dat je zinloos bedoelt![]()
Een keer een paar kwade woorden? Heb je zijn simpele afscheidsbrief nu wel of niet gelezen? Het waren maar een paar zinnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Op die leeftijd moet je wel tegen een paar kwade woorden kunnen hoor, je bent een man of een muis.
Ik moet steeds aan de vader van Martin McFly denken uit Back to the Futurequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ineens? Zo denk ik mijn hele leven al over pesters.
In 'I spit on my grave' gooide een verkracht meisje 1 van haar verkrachters in een bad met looizuur, waardoor ie ernsgtig verminkt werd!quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
alhoewel ik an sich rvoor ben om gewoon ook de mogelijkheid van vervolging van bv Laster en Smaad (wat dus 'pesten' bij volwasssenen is) serieus te nemen (ik vind het enigszins vreemd en opvallend dat die kwetsende gastenboek-entries dus schijnbaar nooit verwijderd zijn, alhoewel daar zeker grond voor is en bv ook vanuit zicht van de snackbar zelf)..quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:59 schreef Montagui het volgende:
.. maar mogelijk dat het andere pestkoppen of potentiele pestkoppen in laat zien wat voor gevolgen hun gepest kán hebben. En elke pestkop minder is toch een pestkop minder....
Sjiek hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Eindelijk een tegen geluid. Het wordt wel heel overdreven allemaal hoor. Nu gaan ze zelfs de persoon opsporen die een opmerking maakte via Internet. Wtfquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:14 schreef my2cents het volgende:
Doe niet zo overdreven zeg.
Als mij ouders iedereen moeten aanklagen die mij een keer heeft uitgescholden dan kunnen ze maar beter Trump heten.
Mensen, face it, dit hoort bij volwassen worden. Als ouders heb je ook en met name de verantwoordeljkheid om je kind weerbaar te maken in de maatschappij.
Heel erg dat Tim deze keuze heeft gemaakt maar om nou nog allemaal andere kinderen/mensen mee te nemen vind ik te ver gaan.
Ook dit. Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat deze jongen geestelijk gewoon zwaar in de knoop zat (met zijn homosexualiteit misschien?). Beetje lastig om te ontwarren of hij dat was door het pesten of het pesten hem zo maakte. Of combinatie van beide. Een 'normaal' iemand maakt zich niet van kant vanwege wat gepest... en... even advocaat vd duivel spelen, die wordt ook niet altijd en eeuwig gepest... het zijn nu eenmaal vaak de sociaal zwaar zwakkeren... het is zielig maar ja... zo is het nu eenmaal. En ouders moeten hun kinderen ook leren wat harder te zijn...quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eindelijk een tegen geluid. Het wordt wel heel overdreven allemaal hoor. Nu gaan ze zelfs de persoon opsporen die een opmerking maakte via Internet. Wtf
Waar waren de ouders? Hoe lieten se hun zoon eruit zien?
Er worden zoveel mensen gepest en bijna niemand doet zelfmoord.
Verder schijnt het qua pesten wel mee te vallen. Tim ging stage lopen op zijn vorig3 school. Hoe erg vond hij zijn vorige school dan.
Bijzondere postingquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eindelijk een tegen geluid. Het wordt wel heel overdreven allemaal hoor. Nu gaan ze zelfs de persoon opsporen die een opmerking maakte via Internet. Wtf
Waar waren de ouders? Hoe lieten se hun zoon eruit zien?
Er worden zoveel mensen gepest en bijna niemand doet zelfmoord.
Verder schijnt het qua pesten wel mee te vallen. Tim ging stage lopen op zijn vorig3 school. Hoe erg vond hij zijn vorige school dan.
Net zo goed als dat pesten een goeie reden is. Beiden niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh, dus voor sommige fokkers is homoseksualiteit wel een goeie reden om zelfmoord te plegen.
Haha prachtig, studeer je havo ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook dit. Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat deze jongen geestelijk gewoon zwaar in de knoop zat (met zijn homosexualiteit misschien?). Beetje lastig om te ontwarren of hij dat was door het pesten of het pesten hem zo maakte. Of combinatie van beide. Een 'normaal' iemand maakt zich niet van kant vanwege wat gepest... en... even advocaat vd duivel spelen, die wordt ook niet altijd en eeuwig gepest... het zijn nu eenmaal vaak de sociaal zwaar zwakkeren... het is zielig maar ja... zo is het nu eenmaal. En ouders moeten hun kinderen ook leren wat harder te zijn...
Voor sommige fokkers is begrijpend lezen al te hoog gegrepen zie ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh, dus voor sommige fokkers is homoseksualiteit wel een goeie reden om zelfmoord te plegen.
Je weet helemaal niet of er sprake was van 'wat gepest'.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook dit. Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat deze jongen geestelijk gewoon zwaar in de knoop zat (met zijn homosexualiteit misschien?). Beetje lastig om te ontwarren of hij dat was door het pesten of het pesten hem zo maakte. Of combinatie van beide. Een 'normaal' iemand maakt zich niet van kant vanwege wat gepest... en... even advocaat vd duivel spelen, die wordt ook niet altijd en eeuwig gepest... het zijn nu eenmaal vaak de sociaal zwaar zwakkeren... het is zielig maar ja... zo is het nu eenmaal. En ouders moeten hun kinderen ook leren wat harder te zijn...
nou ja. Die is ook volwassen en moet daar maar tegen kunnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:32 schreef MightyMightyM het volgende:
Als de "dader" bekend wordt, is het natuurlijk wachten op doodsbedreigingen, haatmails en onderduiken.
Echt niet, ze pakken gewoon de zwakste. Ook pesters willen geen blauw oog of gekrenkte trots oplopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En wat versta je onder dat ouders hun kinderen meer weerbaar moeten maken? De jongen zat al op judo. En pesters pesten meestal juist om een reactie uit te lokken. Als de gepeste boos wordt en van zich af bijt is het natuurlijk alleen maar leuker. Want de pesters zijn altijd met meer en dus sterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |