Ik hoop dat die werken, het zijn wel Duitsers hè en Oop heeft, door zijn oorlogsverleden, een hekel aan Duitsersquote:
Interesseert hem geen hol.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Gert het volgende:
Heeft opa nog een voorkeur voor Obama of Romney eigenlijk?
Of is dat allemaal één pot nat en een ver van z'n bed show?
Hij zat in het verzet, zeker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop dat die werken, het zijn wel Duitsers hè en Oop heeft, door zijn oorlogsverleden, een hekel aan Duitsers
Ik weet niets van voetbal en van Ajax maar heeft Vermeer soms een kleurtje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Iets zegt me dat opa Vermeer niet aardig vindt.
Dat klopt, hij lijkt me geen familie van het melkmeisje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal en van Ajax maar heeft Vermeer soms een kleurtje?
Bingo!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal en van Ajax maar heeft Vermeer soms een kleurtje?
Dat laatste en hij heeft er weer vlekken bij gemaakt want hij heeft z'n shirt uitgetrokken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
Ik wilde even checken of hij weer gezellig P&W mee aan het kijken is, maar de stoel is al leeg?!
Al naar bed, of heeft hij zich weer even met de foto van Mootie terug "getrokken"?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
Ik wilde even checken of hij weer gezellig P&W mee aan het kijken is, maar de stoel is al leeg?!
Al naar bed, of heeft hij zich weer even met de foto van Mootie terug "getrokken"?
Oop doet niet aan Amerikaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Gert het volgende:
Heeft opa nog een voorkeur voor Obama of Romney eigenlijk?
Of is dat allemaal één pot nat en een ver van z'n bed show?
Goed opgelet!quote:
Het is wel iets waarover hij zich lekker op kan winden.quote:
Wat ik al zei, Amerika interesseert Oop geen bal en met rooie rakkers als Geert Mak en Dolf Jansen heeft hij al helemaal niets op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
Dolf Jansen vind ik ook verschrikkelijk. Altijd zo hyper.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik al zei, Amerika interesseert Oop geen bal en met rooie rakkers als Geert Mak en Dolf Jansen heeft hij al helemaal niets op.
En Maarten van Rossem, het andere uiterste op die schaal, vind je ook al niks. Ben jij familie van opa of zo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dolf Jansen vind ik ook verschrikkelijk. Altijd zo hyper.
Ach ja, zou hou je de wereld lekker overzichtelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ik al zei, Amerika interesseert Oop geen bal en met rooie rakkers als Geert Mak en Dolf Jansen heeft hij al helemaal niets op.
Ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Maarten van Rossem, het andere uiterste op die schaal, vind je ook al niks. Ben jij familie van opa of zo?
Je kunt nu je hart weer even ophalen: o.a. Hans van Baalen, Jack de Vries en Kay van der Linden zijn aan tafel geschoven.quote:
Jach de Vries met die oortjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt nu je hart weer even ophalen: o.a. Hans van Baalen, Jack de Vries en Kay van der Linden zijn aan tafel geschoven.
Hans en Kay, die gaan vast wel eens samen stappen. Achter de vrouwtjes aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt nu je hart weer even ophalen: o.a. Hans van Baalen, Jack de Vries en Kay van der Linden zijn aan tafel geschoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |