Dan ga je al iets verder terug dan ikquote:
Merci, dat jij er bent.quote:
Altijd, je weet toch hoe goed ik kan vertellen?quote:
Pfoe wat een opluchting.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit lachen om een kleine penis, zo ben ik niet.
Een waar woord.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd, je weet toch hoe goed ik kan vertellen?
Alsof jij een kleine penis hebt, gekkie.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Merci, dat jij er bent.
[ afbeelding ]
Ja, ik durfde al bijna geen seks te hebben met Samzz.quote:
Wat ben ik toch een mallerd.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij een kleine penis hebt, gekkie.
Dus als je nog langer slecht blijft slapen, kun je altijd nog opteren voor een verhaal voor het slapengaan.quote:
Jouw onderschrift is niet in lijn met de Trias Politicaquote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus als je nog langer slecht blijft slapen, kun je altijd nog opteren voor een verhaal voor het slapengaan.
Natuurlijk is dat een belofte. Wat is een belofte?quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Murdera het volgende:
Goed samzz, is dat een belofte? Dan ben ik er klaar voor.
quote:
Nou en?quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
Jouw onderschrift is niet in lijn met de Trias Politica.
Het verbaast mij niks. Als het buiten de lijntjes is, vind jij het niet per definitie erg.quote:
Klopt. Alleen maar binnen de lijntjes kleuren is soms ook zo saai.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks. Als het buiten de lijntjes is, vind jij het niet per definitie erg.
Wanneer gaan wij es samen buiten de lijntjes kleuren dan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Alleen maar binnen de lijntjes kleuren is soms ook zo saai.
Niet, hequote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij es samen buiten de lijntjes kleuren dan?
Dat weet je nu al zeker voor de rest van je leven?quote:
Dat niet. Maar ik kan nu ook niet zeggen wanneer het wel kanquote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet je nu al zeker voor de rest van je leven?
Het klinkt in elk geval al stukken minder definitief.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
Dat niet. Maar ik kan nu ook niet zeggen wanneer het wel kan.
Je boekt progressiequote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval al stukken minder definitief.
Hooguit gezien vanuit jouw blikveld.quote:
True, true.quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hooguit gezien vanuit jouw blikveld.
Ik heb helaas geen kristallen bolquote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval al stukken minder definitief.
Ik heb geen haast. Ik geniet gewoon optimaal van de voorpret.quote:
Ik zou niet gaan hopen als ik jou wasquote:Op maandag 5 november 2012 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen haast. Ik geniet gewoon optimaal van de voorpret.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |