SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Egyptian Genes > dWc GenesThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
dWc, ik zweer het mi mang. Ga liften. Na twee maanden zie je er zo uit door de BBC genetics.
If not now, then when.![]()
Jouw inferieure zandneger-genen boven mijn Surinaams/Javaans/Chinese genen zettenquote:.
Niet mijn fipovraag beantwoordenquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mixed genex > alle genes.
Beste van alle werelden, come at me.
![]()
Nee inderdaad, ik hoef niet aan jou te verantwoorden waarom ik lach.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw inferieure zandneger-genen boven mijn Surinaams/Javaans/Chinese genen zetten.
[..]
Niet mijn fipovraag beantwoorden.
![]()
![]()
Ok Rowanda.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik hoef niet aan jou te verantwoorden waarom ik lach.
![]()
quote:
Kijk ChinaThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Graagquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beste van alle werelden, come at me
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Egyptian/German/Dutch/Sudanese, come at me.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat zijn toevallig wel 2 bijzondere rijken geweest in de geschiedenis van de mensheid andersquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
Chinese genen
Duitse genen![]()
Negers alsjeblieft.
![]()
Twentse genen jwz
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neger genen -> buff as fuck
Oostblok genen -> strong as fuck
Alles daar onder is waardeloos.If not now, then when.![]()
Kun je nagaan, het Duitse vakmanschap geërfd en de Toetanchamon looks.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
Ja en bijzonder LELIJK whuahahahha laterz
Noem mij maar een fijn staaltje genetica.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kun je nagaan, het Duitse vakmanschap geërfd en de Toetanchamon looks.
Noem mij maar een fijn staaltje genetica.
[..]
Als ik zou trainen was ik echt bizar buff denk ik, heb die aanleg wel. Maar ja, te lui hèquote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Neger genen -> buff as fuck
Oostblok genen -> strong as fuck
Alles daar onder is waardeloos..
![]()
Check dat filmpje wat ik postte net dan. :Squote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik zou trainen was ik echt bizar buff denk ik, heb die aanleg wel. Maar ja, te lui hè.
Kutwijf.quote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
Chinese genen
Duitse genen![]()
Negers alsjeblieftAll good things are wild and free.![]()
Ziek idd, heb wel meer van die street workout filmpjes gezienquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check dat filmpje wat ik postte net dan. :S. Wat is dat bij z'n buik als 'ie naar beneden komt?
![]()
Volgens mij wel aardig wat. Zal het hem vragen want zou het eerlijk gezegd niet precies weten.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel squat jouw vriend inmiddels?All good things are wild and free.![]()
Ghehe, bedacht me net dat je weer ammunition hebt als het weer eens over pics op Internet slingeren gaatquote:.
![]()
Inderdaad toegevoegd aan m'n counter-dwc.rarquote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ghehe, bedacht me net dat je weer ammunition hebt als het weer eens over pics op Internet slingeren gaat.
![]()
Hij zit ziek aan de roids man.quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziek idd, heb wel meer van die street workout filmpjes gezien. Wat is dat bij z'n buik als 'ie naar beneden komt?
Verder weet ik het niet. Ziet er meer uit als een illusie door het licht.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef JackieBrown het volgende:
Oostblok genen = gewoon Europese genen = gewoon kaukasisch
He dWc, ik nodig je bij deze uit om zaterdag langs te komen bij Encore.
Ik regel een +5je op de lijst voor je en voor 12 euro krijg je 10 drankmuntjes.
één muntje is één biertje. BIERKORTING NIGGUH.
En ze draaien ook nog eens jouw muziek.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hard werken, daar gaat het om.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Altijd heerlijk als je thuis een cardio hoekje hebt, in je blote torso kapot HIIT-en en je bezwete adonislijf miren in de spiegel.
Deathlift or Die.![]()
Godmiljaar, zal het voorleggenquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Chocolatebear het volgende:
En ze draaien ook nog eens jouw muziek..
Bram Moszkowicz die gewoon een LOI-spoedcursus belastingconsulent reclame maakt. +1 actueelquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hard werken, daar gaat het om..
![]()
Mogen ik en JB ook?quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Chocolatebear het volgende:
En ze draaien ook nog eens jouw muziek.
Deathlift or Die.![]()
Waarom denk je dat ik deze hengel uit gooi?quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef tliciouz het volgende:
Alsof dwc ook maar iemand durft te meeten.
Tevens is het geen meetThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oke, alsof dwc ergens heen durft te gaan waar andere fokkers zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik deze hengel uit gooi?
Tevens is het geen meetAll good things are wild and free.![]()
Jaquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik laat gewoon een chick gaan als zijnde dWc. Kaolo trouwens, die Soundcloud op de Melkweg-page. Eindelijk stuurt CB me eens een keer normale, luisterbare muziekquote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef tliciouz het volgende:
Alsof dwc ook maar iemand durft te meeten..
![]()
Ik wil wel samen met jou gaan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik laat gewoon een chick gaan als zijnde dWc. Kaolo trouwens, die Soundcloud op de Melkweg-page. Eindelijk stuurt CB me eens een keer normale, luisterbare muziek.
Encore Mixtape Vol.1 by EncoreAmsterdam
All good things are wild and free.![]()
Kan je eindelijk die foute negerfeestdansjes-praat met Jumi laten zienquote:.
Kijken wie meer durft, ik een FOK!ker meeten of jij dit.
![]()
Oh trouwens, je moet wel een steekvest aan als je naar binnen gaat. Heb nog geen Encore meegemaakt waar niet enkele niggers werden gearresteerd.
Jij met je grote mond.quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je eindelijk die foute negerfeestdansjes-praat met Jumi laten zien.
Kijken wie meer durft, ik een FOK!ker meeten of jij dit.
Ik heb al zoveel fokkers gemeet, en die negerdansjes laat ik samen met JB wel zien dan.All good things are wild and free.![]()
Gewoon algemene fernandesmeet van maken
JB die los wil gaan als een kaboelameid maar uit goed fatsoen en sociaal gewenst gedrag zich inhoudtquote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij met je grote mond.
Ik heb al zoveel fokkers gemeet, en die negerdansjes laat ik samen met JB wel zien dan..
![]()
Ja voor deze dingen heb ik toch echt Jumi nodig.quote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
JB die los wil gaan als een kaboelameid maar uit goed fatsoen en sociaal gewenst gedrag zich inhoudt.
All good things are wild and free.![]()
Op de WC ziet niemand onze gênante vertoningquote:Op maandag 5 november 2012 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja voor deze dingen heb ik toch echt Jumi nodig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |