SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Egyptian Genes > dWc GenesThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
dWc, ik zweer het mi mang. Ga liften. Na twee maanden zie je er zo uit door de BBC genetics.
If not now, then when.![]()
Jouw inferieure zandneger-genen boven mijn Surinaams/Javaans/Chinese genen zettenquote:.
Niet mijn fipovraag beantwoordenquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mixed genex > alle genes.
Beste van alle werelden, come at me.
![]()
Nee inderdaad, ik hoef niet aan jou te verantwoorden waarom ik lach.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw inferieure zandneger-genen boven mijn Surinaams/Javaans/Chinese genen zetten.
[..]
Niet mijn fipovraag beantwoorden.
![]()
![]()
Ok Rowanda.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik hoef niet aan jou te verantwoorden waarom ik lach.
![]()
quote:
Kijk ChinaThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Graagquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Beste van alle werelden, come at me
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Egyptian/German/Dutch/Sudanese, come at me.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat zijn toevallig wel 2 bijzondere rijken geweest in de geschiedenis van de mensheid andersquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
Chinese genen
Duitse genen![]()
Negers alsjeblieft.
![]()
Twentse genen jwz
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neger genen -> buff as fuck
Oostblok genen -> strong as fuck
Alles daar onder is waardeloos.If not now, then when.![]()
Kun je nagaan, het Duitse vakmanschap geërfd en de Toetanchamon looks.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
Ja en bijzonder LELIJK whuahahahha laterz
Noem mij maar een fijn staaltje genetica.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kun je nagaan, het Duitse vakmanschap geërfd en de Toetanchamon looks.
Noem mij maar een fijn staaltje genetica.
[..]
Als ik zou trainen was ik echt bizar buff denk ik, heb die aanleg wel. Maar ja, te lui hèquote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Neger genen -> buff as fuck
Oostblok genen -> strong as fuck
Alles daar onder is waardeloos..
![]()
Check dat filmpje wat ik postte net dan. :Squote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik zou trainen was ik echt bizar buff denk ik, heb die aanleg wel. Maar ja, te lui hè.
Kutwijf.quote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
Chinese genen
Duitse genen![]()
Negers alsjeblieftAll good things are wild and free.![]()
Ziek idd, heb wel meer van die street workout filmpjes gezienquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check dat filmpje wat ik postte net dan. :S. Wat is dat bij z'n buik als 'ie naar beneden komt?
![]()
Volgens mij wel aardig wat. Zal het hem vragen want zou het eerlijk gezegd niet precies weten.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel squat jouw vriend inmiddels?All good things are wild and free.![]()
Ghehe, bedacht me net dat je weer ammunition hebt als het weer eens over pics op Internet slingeren gaatquote:.
![]()
Inderdaad toegevoegd aan m'n counter-dwc.rarquote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ghehe, bedacht me net dat je weer ammunition hebt als het weer eens over pics op Internet slingeren gaat.
![]()
Hij zit ziek aan de roids man.quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziek idd, heb wel meer van die street workout filmpjes gezien. Wat is dat bij z'n buik als 'ie naar beneden komt?
Verder weet ik het niet. Ziet er meer uit als een illusie door het licht.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef JackieBrown het volgende:
Oostblok genen = gewoon Europese genen = gewoon kaukasisch
If not now, then when.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |