abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118874255
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed hoe ik daar op moet reageren eigenlijk. Natuurlijk maak ik me wel zorgen als je zoiets post.

Als je wilt praten mag je dm-en of pm-en. Maar ik ben ook maar een leek...

Ik hoop eigenlijk dat je over een seconde of zo post (of al gepost hebt): trolololo oid
Daar hoef jij je geen zorgen over te maken het lot beslist in deze met een beetje hulp van mijzelf. Daar is waar ik voor kies om bepaalde redenen en ben daar ook gewoon open over. Verkies een ander leven als het aardse leven omdat hier niet mijn doel ligt daarboven wacht er iets op mij. Voor mij is het aarde leven een soort van gevangenis.

Dan moet je bepaald besluit gaan nemen waar je heen wilt aarde of hemel. In principe pest ik me nu zelf de hele dag door zolang hier rond te blijven lopen maar wil alles goed gedaan hebben. Zie het als verlossing niet meer niet minder.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  maandag 5 november 2012 @ 23:28:43 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118874346
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:26 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Daar hoef jij je geen zorgen over te maken het lot beslist in deze met een beetje hulp van mijzelf. Daar is waar ik voor kies om bepaalde redenen en ben daar ook gewoon open over. Verkies een ander leven als het aardse leven omdat hier niet mijn doel ligt daarboven wacht er iets op mij. Voor mij is het aarde leven een soort van gevangenis.

Dan moet je bepaald besluit gaan nemen waar je heen wilt aarde of hemel. In principe pest ik me nu zelf de hele dag door zolang hier rond te blijven lopen maar wil alles goed gedaan hebben. Zie het als verlossing niet meer niet minder.
Hoe kun je mij nou vertellen dat ik me geen zorgen moet maken als je zoiets post??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_118874833
Hoe heeft hij er een eind aan gemaakt?
  Admin maandag 5 november 2012 @ 23:41:01 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118874855
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef Bombshell het volgende:
Hangend in het trapgat, zie vorig topic.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 5 november 2012 @ 23:41:25 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118874863
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef Bombshell het volgende:
Waarom is dat interessant??
  maandag 5 november 2012 @ 23:42:04 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118874888
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hangend in het trapgat, zie vorig topic.
Zelfs in dit topic staat het.
  Admin maandag 5 november 2012 @ 23:43:22 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118874933
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is des mensen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_118874939
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geen idee was ik benieuwd naar
  Admin maandag 5 november 2012 @ 23:43:32 #159
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118874941
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe kun je mij nou vertellen dat ik me geen zorgen moet maken als je zoiets post??
Ben er al :)(

maandag 5 november 2012 @ 23:45:08 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118874998
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is des mensen.
True..

Maar ik persoonlijk zie liever de focus van de discussie op de gevolgen van het pesten hier, dan steeds maar de vraag over "hoe deed hij het?"
  maandag 5 november 2012 @ 23:45:21 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118875006
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ben er al :)(
O+
Maar hij heeft al een tijdje niet meer gepost (gezien het tijdstip wellicht ook niet zoooo vreemd)
pi_118875430
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maak daar geen zorgen over zeg ik dan. Het wederzien daarboven is belangrijk voor mij en hier blijven [aarde] heeft geen nut en zoals gezegd eerst de dingen doen die ik wil/moet doen en dan pas is het tijd en dat duurt nog wel even hoor. Maar daarna maak ik een hele mooie laatste reis naar boven toe. Zo zie ik het en dat is hoe ik het aanvoel en waar mijn verlangen ligt en niet omdat ik gepest word het is een eigen keuze van mijn kant.

Natuurlijk zoals nu dat iemand zich om het leven brengt omdat hij door velen werd gepest is enorm erg dat onderschat ik niet maar soms maakt men die keuze en dat kun je eigenlijk niet anders dan respecteren niet om het feit waarom het gebeurt is maar wel zijn keuze daarin hoe bitter voor een ieder ook die hem heeft lief gehad.

Maar als hij het zo erg hiermee heeft gehad en ik zeg niet dat het beter is nu heeft hij wel een bepaalde rust hoe wreed dit ook klinkt het is meer dan het pesten ook het dagelijkse lijden er van en de jaren daarna dan kies je voor een hele moeilijke keuze om daar van af te komen. Stel dat hij iedere nacht huilend naar bed ging en met weemoed uit bed stapt wat voor leven is dat dan?

En tot helaas nu heeft niemand hem geholpen wist ik ervan zou ik iets proberen maar velen zouden erom lachen en hun hoofd weg draaien en nu is het te laat en roept iedereen wat verschrikkelijk.

Mijn keuze is omdat ik iemand dierbaar verloren ben dat is gen geheim en in mening ben dat er een hemel bestaat waar hij op mij wacht dus vandaar mijn keuze. En dat is echt geen geheim meer. Ook dat kan je slopen en kapot maken in alles en heb best veel gezien is dat wat mij iedere dag wreekt en dat wil ik niet meer ;)

Snap best dat je zoiets moeilijk vind maar zie het zo mijn hele lijf doet pijn iedere dag is een soort hel voor mij ondanks veel pogingen vanuit mijzelf. Snap je soms maken mensen nu eenmaal een soort keuze die voor anderen moeilijk of pijnlijk kan wezen. Maar probeer het te accepteren al zal ik de dood van mijn geliefde nooit kunnen accepteren dus snap wel hoe moeilijk dat kan zijn daarom wil ik hem wederzien wat op een plaats kan en dat is de hemel.

Dat is weer best wel een contradict maar ja :@
pi_118875518
Interessant gevalletje van massahysterie, al die aandacht voor deze overleden jongen. Feit is hij heeft zelfmoord gepleegd, en als rationalisering heeft hij in zijn afscheidsbrief "pesten" gebruikt.Het lijkt me eens handig om vast te stellen dat deze jongen nou echt zo enorm gepest werd, wie weet zat hij "gewoon" (helaas net als vele andere zelfmoordenaars) flink in de psychische knel zat door een veelvoud van problemen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:07:04 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118875598
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:59 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Maak daar geen zorgen over zeg ik dan. Het wederzien daarboven is belangrijk voor mij en hier blijven [aarde] heeft geen nut en zoals gezegd eerst de dingen doen die ik wil/moet doen en dan pas is het tijd en dat duurt nog wel even hoor. Maar daarna maak ik een hele mooie laatste reis naar boven toe. Zo zie ik het en dat is hoe ik het aanvoel en waar mijn verlangen ligt en niet omdat ik gepest word het is een eigen keuze van mijn kant.

Natuurlijk zoals nu dat iemand zich om het leven brengt omdat hij door velen werd gepest is enorm erg dat onderschat ik niet maar soms maakt men die keuze en dat kun je eigenlijk niet anders dan respecteren niet om het feit waarom het gebeurt is maar wel zijn keuze daarin hoe bitter voor een ieder ook die hem heeft lief gehad.

Maar als hij het zo erg hiermee heeft gehad en ik zeg niet dat het beter is nu heeft hij wel een bepaalde rust hoe wreed dit ook klinkt het is meer dan het pesten ook het dagelijkse lijden er van en de jaren daarna dan kies je voor een hele moeilijke keuze om daar van af te komen. Stel dat hij iedere nacht huilend naar bed ging en met weemoed uit bed stapt wat voor leven is dat dan?

En tot helaas nu heeft niemand hem geholpen wist ik ervan zou ik iets proberen maar velen zouden erom lachen en hun hoofd weg draaien en nu is het te laat en roept iedereen wat verschrikkelijk.

Mijn keuze is omdat ik iemand dierbaar verloren ben dat is gen geheim en in mening ben dat er een hemel bestaat waar hij op mij wacht dus vandaar mijn keuze. En dat is echt geen geheim meer. Ook dat kan je slopen en kapot maken in alles en heb best veel gezien is dat wat mij iedere dag wreekt en dat wil ik niet meer ;)

Snap best dat je zoiets moeilijk vind maar zie het zo mijn hele lijf doet pijn iedere dag is een soort hel voor mij ondanks veel pogingen vanuit mijzelf. Snap je soms maken mensen nu eenmaal een soort keuze die voor anderen moeilijk of pijnlijk kan wezen. Maar probeer het te accepteren al zal ik de dood van mijn geliefde nooit kunnen accepteren dus snap wel hoe moeilijk dat kan zijn daarom wil ik hem wederzien wat op een plaats kan en dat is de hemel.

Dank voor je uitgebreide antwoord. Dat waardeer ik enorm. En hoe eerlijk je bent ook.

Ik zal ook eerlijk zijn: aan de ene kant voel ik enorm met je mee, en kan ik het (bijna) begrijpen. Aan de andere kant zijn er geen garanties. Dood kan dood zijn, of reïncarnatie, of idd de hemel of nog heel veel andere dingen..

En leven kan ook heel mooi zijn, maar ook dat heb je vast meegemaakt als je een geliefde zo mist..
Faustino, ik kan niks anders zeggen dan dat ik je deels kan begrijpen, en deels ook niet. En dat mijn dm en pm openstaan voor je als je er over wilt praten..

En bezorgd blijf ik toch, sorry..
pi_118875896
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:59 schreef FAUSTINO het volgende:
Wat zou je doen als je niet het vertrouwen had in een hemel. Als de dood wel het einde is?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 6 november 2012 @ 00:24:07 #166
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118875983
Uhm, voor de mensen die het niet geloven, er staat bij ons op de interne Windesheim-site een overlijdensbericht.
Windesheim gaat heus niet meedoen met een grap of stunt, zeker niet na de Journalistiek-gebeurtenis.

Het is geen BNN-show oid.
pi_118876020
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank voor je uitgebreide antwoord. Dat waardeer ik enorm. En hoe eerlijk je bent ook.

Ik zal ook eerlijk zijn: aan de ene kant voel ik enorm met je mee, en kan ik het (bijna) begrijpen. Aan de andere kant zijn er geen garanties. Dood kan dood zijn, of reïncarnatie, of idd de hemel of nog heel veel andere dingen..

En leven kan ook heel mooi zijn, maar ook dat heb je vast meegemaakt als je een geliefde zo mist..
Faustino, ik kan niks anders zeggen dan dat ik je deels kan begrijpen, en deels ook niet. En dat mijn dm en pm openstaan voor je als je er over wilt praten..

En bezorgd blijf ik toch, sorry..
Ik dank je in ieder geval wel voor je bezorgdheid al is dat echt niet nodig. Er zijn geen garanties dat heb je nergens ik niet niemand niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat zou je doen als je niet het vertrouwen had in een hemel. Als de dood wel het einde is?
Dan heet dat verlossing wat een aantal jaar bijna zo was [helaas] net niet.
pi_118876054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:03 schreef Fides het volgende:
Interessant gevalletje van massahysterie, al die aandacht voor deze overleden jongen. Feit is hij heeft zelfmoord gepleegd, en als rationalisering heeft hij in zijn afscheidsbrief "pesten" gebruikt.Het lijkt me eens handig om vast te stellen dat deze jongen nou echt zo enorm gepest werd, wie weet zat hij "gewoon" (helaas net als vele andere zelfmoordenaars) flink in de psychische knel zat door een veelvoud van problemen.
Echt he!

Sowieso krijg ik altijd rillingenvan mensen die zelfmoord plegen :r
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:31:38 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118876128
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:26 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ik dank je in ieder geval wel voor je bezorgdheid al is dat echt niet nodig. Er zijn geen garanties dat heb je nergens ik niet niemand niet.

[..]

Dan heet dat verlossing wat een aantal jaar bijna zo was [helaas] net niet.
Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik in woorden moet overbrengen wat ik voel en denk nav van jouw posts..

Er is begrip en herkenning. Er is ongeloof, er is een "ik wil elk mensenleven redden dat er te redden is, er is er één". Er is een "potverdorie, het leven is de moeite waard,en jij bent ongetwijfeld de moeite waard" Er is een "hoe krijg ik Faustino in zijn kop geramd dat dat zo is". En nog 3000 andere dingen tegelijk..
pi_118876149
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik in woorden moet overbrengen wat ik voel en denk nav van jouw posts..

Er is begrip en herkenning. Er is ongeloof, er is een "ik wil elk mensenleven redden dat er te redden is, er is een "potverdorie, het leven is de moeite waard,en jij bent ongetwijfeld de moeite waard" Er is een "hoe krijg ik Faustino in zijn kop geramd dat dat zo is". En nog 3000 andere dingen tegelijk..
Waarom zou je elk mensenleven willen redden?
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:34:20 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118876168
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarom zou je elk mensenleven willen redden?
Waarom niet in dit geval?
pi_118876196
Omdat het, grof gezegd, jouw zaak niet is.
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:40:53 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118876245
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:36 schreef Specularium het volgende:
Omdat het, grof gezegd, jouw zaak niet is.
Klopt. Is mijn zaak niet. Nooit van Faustino gehoord voor vandaag (gisteren feitelijk).

Maar ik heb enig gevoel in mijn donder en heb anderhalf of 2 uur gepraat met o.a. Faustino over de gevolgen van pesten.

Dus heb hem een heel klein beetje leren kennen en een heel klein beetje van zijn verhaal gehoord. En vervolgens posts over hemelen. Dat maakte mij bezorgd. En dat ben ik nog steeds.

En jij mag daarvan vinden wat je wil.
pi_118876300
quote:

[..]

Er is begrip en herkenning. Er is ongeloof, er is een "ik wil elk mensenleven redden dat er te redden is, er is er één". Er is een "potverdorie, het leven is de moeite waard,en jij bent ongetwijfeld de moeite waard" Er is een "hoe krijg ik Faustino in zijn kop geramd dat dat zo is". En nog 3000 andere dingen tegelijk..
Ik geloof best dat er begrip is en herkenning dit is ook niet om aandacht te trekken of iets in die trend ik ben er gewoon open over misschien te dat terzijde. Had ik bijvoorbeeld kinderen gehad of een liefhebbende familie zou ik er niet eens aan denken.

De mensen waar ik mee bevriend was van de vijf beste maatjes zijn er drie op de manier zoals in dit topic overleden en buitenom nog wel meer en daar heb ik er ook een tweetal van mogen vinden. Dus hoe wrang ook voor mij is dat anders dan iemand die het nooit van heel dichtbij heeft meegemaakt. Kijk het is niet alleen het missen van een geliefde natuurlijk speelt er veel meer maar het missen van staat wel erg centraal de rest drijft erom heen ergens.

En ik heb alles op alles gezet om die mensen te redden is mij ook niet gelukt ze stierven gewoon hoe hard ik er ook aantrok.
pi_118876329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:45 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ik geloof best dat er begrip is en herkenning dit is ook niet om aandacht te trekken of iets in die trend ik ben er gewoon open over misschien te dat terzijde. Had ik bijvoorbeeld kinderen gehad of een liefhebbende familie zou ik er niet eens aan denken.

De mensen waar ik mee bevriend was van de vijf beste maatjes zijn er drie op de manier zoals in dit topic overleden en buitenom nog wel meer en daar heb ik er ook een tweetal van mogen vinden. Dus hoe wrang ook voor mij is dat anders dan iemand die het nooit van heel dichtbij heeft meegemaakt. Kijk het is niet alleen het missen van een geliefde natuurlijk speelt er veel meer maar het missen van staat wel erg centraal de rest drijft erom heen ergens.

En ik heb alles op alles gezet om die mensen te redden is mij ook niet gelukt ze stierven gewoon hoe hard ik er ook aantrok.
Hoi,

mag ik vragen hoe oud je bent?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:47:37 #176
256666 leeell
I know you're lonely
pi_118876331
hoe oud ben je faustino
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:50:48 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118876371
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:45 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ik kan ook niks feitelijk doen, dat realiseer ik me best. Als iemand na vol beraad met zichzelf een besluit heeft genomen, heeft die persoon dat besluit genomen. Basta.

Desalnietttemin waag ik toch pogingen.. Want jij bent de moeite waard en het leven is ondanks alles ook de moeite waard.
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:51:56 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_118876387
Wat maakt leeftijd uit in deze?
pi_118876399
quote:

[..]

Je kan niet iedereen redden en als zijn lijden van chronische aard is, dan moet je dat ook niet willen. Al ligt daar vaak de crux, vaststellen of iets chronisch of slechts van tijdelijke aard is, zoals in dit geval het gemis van een geliefde. Wordt het draaglijker? Als Faustino denkt van niet dan kun je alleen hopen dat dat een juiste inschatting is, want de kans dat je hem kan redden is klein. Dat kan niet als iemand zo overtuigd is.
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:53:08 #180
256666 leeell
I know you're lonely
pi_118876409
genoeg

en zeggen dat het leven het altijd waard is vind ik ook een overhaaste aanname
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')