Meeste (ex-)gepesten zijn hele dappere mensen met lef.. Het vergt nogal niet wat om door te blijven gaan, jezelf weer op te peppen en vol goede moed toch proberen contacten aan te knopen (en daar in slagen!!)..quote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah, dan bedoelen we hetzelfde. Ik bedoelde met "beetje van afkomen" eigenlijk "iets verminderen".
Kijk wat mensen raar vinden stoten ze af Trouwens is niet vertrouwd en dus eng. Vroegah op het dakkapel zitten met zulke muziek als deze,quote:
Ik had geen keus meer. Ik draaide voor mijn doen volledig door. Ik kon niet meer normaal functioneren. Het moest "gefixed" worden en het ging voor alles, inclusief verplichtingen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meeste (ex-)gepesten zijn hele dappere mensen met lef.. Het vergt nogal niet wat om door te blijven gaan, jezelf weer op te peppen en vol goede moed toch proberen contacten aan te knopen (en daar in slagen!!)..
Dat weet ik, dat heb ik hier in 1 van mijn eerdere posts ook al geschrevenquote:Op maandag 5 november 2012 22:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kijk wat mensen raar vinden stoten ze af Trouwens is niet vertrouwd en dus eng. Vroegah op het dakkapel zitten met zulke muziek als deze,
Dat konden mijn mede internaat bewoners ook nooit goed begrijpen en maakten er vaak een lolletje over. Het kon mij echter allemaal niet deren
Juist en wanneer iets onbekends voor mij is wil ik weten wat het is ook wat mensen betreft. En sommigen gevoelens zijn bij mij dood dus dat kan ik niet meer voelen al lang niet meer. Dat hoort er nu eenmaal bij.quote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat heb ik hier in 1 van mijn eerdere posts ook al geschreven![]()
Andere mensen zijn gevoeliger, en hen zou het wel deren..
Jij zat dus aan de kant van de "gelukkigen" die er wat aan kon doen (daar de kracht voor had), de jongen waar het hier om draait vond dat "fixen": er een definitief eind aan maken (dat gepest, no pun intended dus) door zelfmoord.quote:Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik had geen keus meer. Ik draaide voor mijn doen volledig door. Ik kon niet meer normaal functioneren. Het moest "gefixed" worden en het ging voor alles, inclusief verplichtingen.
Dat is waarschijnlijk ook een vorm van zelfbescherming geweest die is blijven bestaan. Op iedereen heeft het een andere uitwerking, hoewel er zeker paralellen zijn. En je kunt ook niet zeggen dat niks meer voelen minder erg of erger is dan ondanks alle ellende wel gevoelig blijven. Het is allebei erg.quote:Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Juist en wanneer iets onbekends voor mij is wil ik weten wat het is ook wat mensen betreft. En sommigen gevoelens zijn bij mij dood dus dat kan ik niet meer voelen al lang niet meer. Dat hoort er nu eenmaal bij.
Mijn studiebegeleider vond het erg goed van me dat ik er zelf iets aan gedaan heb en zij was onder de indruk van die "kracht". Dat had ze niet van mij verwacht.quote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij zat dus aan de kant van de "gelukkigen" die er wat aan kon doen (daar de kracht voor had), de jongen waar het hier om draait vond dat "fixen": er een definitief eind aan maken (dat gepest, no pun intended dus) door zelfmoord.
Dat verdient absoluut complimenten!quote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn studiebegeleider vond het erg goed van me dat ik er zelf iets aan gedaan heb en zij was onder de indruk van die "kracht". Dat had ze niet van mij verwacht.
Ik denk dat het hebben van die kracht te maken heeft met dat ik heel rationeel en analytisch ingesteld ben. Ik ga alle positieve mogelijkheden bij langs voordat ik naar de negatieve (zelfmoord) ga kijken. In combinatie met het geflip is het uiteindelijk toch gelukt.
Tja...quote:Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook een vorm van zelfbescherming geweest die is blijven bestaan. Op iedereen heeft het een andere uitwerking, hoewel er zeker paralellen zijn. En je kunt ook niet zeggen dat niks meer voelen minder erg of erger is dan ondanks alle ellende wel gevoelig blijven. Het is allebei erg.
Heel lollig.. Laten we moord promotenquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
Had die pesters dan ook even meegenomen?
Als mijn gebeden verhoord worden duurt dat niet lang meerquote:
Ok, da's nog cryptischerquote:Op maandag 5 november 2012 23:06 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als mijn gebeden verhoord worden duurt dat niet lang meer
Lees edit.quote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel lollig.. Laten we moord promoten
Lees de bijdragen van de afgelopen anderhalf uur ofzo eens doorquote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Lees edit.
Hij had er sterker bovenop kunnen komen, nu doet ie iedereen nog meer pijn.
Ik hoop oprecht dat je me nu loopt te dollenquote:
Voorbeelden? Hoe kijk je ertegen aan dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees de bijdragen van de afgelopen anderhalf uur ofzo eens door
Kort antwoord: Nee maar maak je geen zorgen daar hoor ik thuisquote:Op maandag 5 november 2012 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je me nu loopt te dollen
Verwacht van wel, maar..
Of je leest gewoon terug.. Jij bent gezien je PI's in een jolige stemming, maar wij hebben hier de laatste anderhalf uur serieus de gevolgen van pesten besproken, en dan ben je in een wat minder jolige stemming. Ik iig wel..quote:Op maandag 5 november 2012 23:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Voorbeelden? Hoe kijk je ertegen aan dan?
Nee, ik ben bloedserieus. Ik gebruik deze PI gewoon altijd.quote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je leest gewoon terug.. Jij bent gezien je PI's in een jolige stemming, maar wij hebben hier de laatste anderhalf uur serieus de gevolgen van pesten besproken, en dan ben je in een wat minder jolige stemming. Ik iig wel..
Ik weet niet zo goed hoe ik daar op moet reageren eigenlijk. Natuurlijk maak ik me wel zorgen als je zoiets post.quote:Op maandag 5 november 2012 23:13 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kort antwoord: Nee maar maak je geen zorgen daar hoor ik thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |