Dat is inderdaad precies wat ik zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Dus als je meewerkt aan een tv-programma met miljoenen kijken is dat opeens een vrijbrief om de persoon in kwestie (Aad) meerdere malen als seriemoordenaar of Marc Dutroux-achtig figuur af de schilderen? Zoiets heet stemmingmakerij. De persoon in kwestie kan er praktisch niets tegen doen. Net als een gepeste.
Ik vind het allemaal erg ongeloofwaardig. Beetje bnn grote donorshow.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Dos37 het volgende:
Vind het nog steeds dubbel, wel benieuwd naar de persconferentie morgen.
Geestelijke mishandeling kan harder doorwerken dan lichamelijke.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ps ik hoorde zelf dat er verhalen over hem in het dorp gingen dat hij niet mee mocht fietsen en in het water gegooid werd dus het was redelijk hevig pesten niet oh mama hij scheld tegen me maar gewoon echt in het water gegooid worden.
Wie geeft er nou niet een dag of wat na je zoons overlijden een persconferentie?quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Specularium het volgende:
Komt er een persconferentie? Dat had ik even gemist.
Ook geen idee wie daar beter van moet gaan worden.
Ja, trek het maar uit z'n verband....quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wie geeft er nou niet een dag of wat na je zoons overlijden een persconferentie?
Het valt wel mee:quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wie geeft er nou niet een dag of wat na je zoons overlijden een persconferentie?
quote:Namens de familie leest een rouwbegeleider dinsdag op een persconferentie in het gemeentehuis van de gemeente Dinkelland een tekst voor. De ouders van de jongeman zijn zelf niet aanwezig.
Dat zou wat zijn: een school die erkent dat ze nalatig zijn geweest!quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was trouwens bij rtlnieuws waar reporter sommige verhalen hoorde en terwijl scholen en alles het heel hard ontkende . Ik denk dat die het niet willen weten.
Die persconferentie kan ook na de (besloten) uitvaart.quote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, trek het maar uit z'n verband....
Ze plaatsen die advertentie, daar komt reactie op, daar komt veel reactie op.
De persconferentie is het gevolg van de inhoud van de rouwadvertentie.
Ze doen die persconferentie niet zelf, en je kunt er op rekenen dat bladen als de Telegraaf geen genoegen nemen met dagen wachten op antwoorden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die persconferentie kan ook na de (besloten) uitvaart.
De plusjes zeggen ook genoeg.quote:Flikker op Geenstijl. Jullie zijn groot geworden door mensen die net even iets anders te zijn af te zeiken, als gekkies weg te zetten etc. Als jullie hier een moreel oordeel over hebben mag je eerst eens even heel goed naar je zelf kijken.
deministerpresident | 05-11-12 | 09:57 | + 2708
Dan neemt de Telegraaf daar maar wel even genoegen mee.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doen die persconferentie niet zelf, en je kunt er op rekenen dat bladen als de Telegraaf geen genoegen nemen met dagen wachten op antwoorden.
bazen reactie dat.quote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef Specularium het volgende:
Dit vond ik wel een goeie reactie bij Geenstijl:
[..]
De plusjes zeggen ook genoeg.
In de Tubantia... tussen de rouwadvertenties....quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal erg ongeloofwaardig. Beetje bnn grote donorshow.
Nou nee , dat blijft toch wel degelijk hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
wordt je nog gepest op je 20ste? Na de middelbare school loopt het toch wel af lijkt me..
Ja, en dat doen ze dus niet, dus dan staan die aasgieren voor je deur, bij het rouwcentrum en de begraafplaats terwijl jij je kind moet begraven.quote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan neemt de Telegraaf daar maar wel even genoegen mee.
Moet je je oren laten hangen naar die sensatieidioten?
Dat is Twentse traditie. Ik heb ook meegeholpen mensen in het water gooien en ben zelf ook een keer erin gesmeten.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ps ik hoorde zelf dat er verhalen over hem in het dorp gingen dat hij niet mee mocht fietsen en in het water gegooid werd dus het was redelijk hevig pesten niet oh mama hij scheld tegen me maar gewoon echt in het water gegooid worden.
Dat mag je hopen ja, maar het komt kennelijk in bejaardentehuizen zelfs voor.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
wordt je nog gepest op je 20ste? Na de middelbare school loopt het toch wel af lijkt me..
Geen idee waar in Twente jij bent opgegroeid, maar ik ken zulke dingen niet uit mijn jeugd.quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is Twentse traditie. Ik heb ook meegeholpen mensen in het water gooien en ben zelf ook een keer erin gesmeten.
Even kut, maar dan weer verder met natuurkunde.
En dan heeft die Tim daar jarenlang aan meegewerkt qua 'voorbereiding'? Omdat zijn naam met die pesterijen al heel lang op het internet staan? En die ijssalon heeft er ook aan meegewerkt al die jaren?quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal erg ongeloofwaardig. Beetje bnn grote donorshow.
Dan ben ik heel blij dat ik daar niet woon en hoe vernederend moet dat zijn als je thuiskomt. Dat lijkt me echt zo'n walgelijke en enge manier van pesten.quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is Twentse traditie. Ik heb ook meegeholpen mensen in het water gooien en ben zelf ook een keer erin gesmeten.
Met name Hengelo.quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geen idee waar in Twente jij bent opgegroeid, maar ik ken zulke dingen niet uit mijn jeugd.
Ik kom ook uit Twente maar ik ken zulke dingen (gelukkig) echt niet.quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan ben ik heel blij dat ik daar niet woon en hoe vernederend moet dat zijn als je thuiskomt. Dat lijkt me echt zo'n walgelijke en enge manier van pesten.
Traditie?quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef starla het volgende:
[..]
Geef de echte link eens ipv een plaatje.quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan heeft die Tim daar jarenlang aan meegewerkt qua 'voorbereiding'? Omdat zijn naam met die pesterijen al heel lang op het internet staan? En die ijssalon heeft er ook aan meegewerkt al die jaren?
Of denk je dat die persoon niet bestaat onder die naam? Want dan was die hele 'fake' familie in 2006 al aan het complotten kennelijk door te doen alsof ze bestaan, inclusief ouders:
[ afbeelding ]
Ik snap niet wat je er ongeloofwaardig aan vind eerlijk gezegd.
Houd op, die zijn verschrikkelijk, serieus.quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag je hopen ja, maar het komt kennelijk in bejaardentehuizen zelfs voor.
Sir yes sirquote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geef de echte link eens ipv een plaatje.
Zijn facebookprofiel is ook nep denk je?quote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geef de echte link eens ipv een plaatje.
quote:Van hard werken ga je niet dood, maar je moet ook geen risico nemen.
Vandaar die plaatsnaam.quote:
Oostindisch doof zijn voor... wie? Wat?quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Wat een hypocriet gejank. We weten allemaal dat pesten al ontzettend lang een groot probleem is. Het is zelfs al vaker misgegaan met zelfmoord ed. En dan is het nu een keer in de pers gekomen, en moet heel Nederland ineens verontwaardigd zijn. De tering zeg, eerst jaren oostindisch doof zijn, en nu is het ineens allemaal afgrijslijk.
Het is altijd goed als er een maatschappelijke discussie erover op gang komt. Dat maakt het tevens tastbaar voor de mensen in wiens omgeving het met name afspeelt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Wat een hypocriet gejank. We weten allemaal dat pesten al ontzettend lang een groot probleem is. Het is zelfs al vaker misgegaan met zelfmoord ed. En dan is het nu een keer in de pers gekomen, en moet heel Nederland ineens verontwaardigd zijn. De tering zeg, eerst jaren oostindisch doof zijn, en nu is het ineens allemaal afgrijslijk.
Al voorkomt het er maar één.quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Vandaar die plaatsnaam.
Ik zie dit ook telkens op mijn facebook voorbij komen, allemaal erg en naar, maar gaat dit pesten voorkomen? lijkt me niet echt he. Maar kinderen bewust maken van de gevolgen kan wellicht wel een paar gevallen voorkomen, maar lang niet alles helaas.
Het is idd al jaren (eeuwen waarschijnlijk) een probleem, ik weet ook van een kind van 14 dat zich verhangen heeft omdat het niet meer opgewassen was tegen het pesten.quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Het is de hypocrisie waar ik me aan stoor. Je weet dat het een groot probleem is. Iedereen weet het. Scholen weten het. Ouders weten het. En als die er nou eens werk van zouden maken dat écht aan te pakken, zou het probleem een stuk minder groot zijn. Dat gebeurt niet of halfslachtig, die steken over het algemeen liever de kop in het zand. Prima als dat makkelijker is voor je, maar dat nu heel Nederland zo verontwaardigd is vind ik zeer vermoeiend. Overal hoor je erover, op tv iedereen spreekt er schande van, maar niemand van hen daarvoor. Terwijl het een algemeen bekend, groot probleem is.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oostindisch doof zijn voor... wie? Wat?
De meeste gepesten zwijgen er over. Dus hoe hadden 'we' die dan de hand moeten reiken precies?
Om even voor mezelf te spreken, ik vind dit inderdaad afgrijselijk, maar heb bij mijn weten nooit een gepest iemand laten stikken. Dus mag ik dit dan gewoon afgrijselijk vinden of dat ook niet dan?
Of mag je het alleen erg vinden als je dagelijks er persoonlijk voor op de barricaden gaat?
Wen er maar aan dat is met alles en overal.quote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is de hypocrisie waar ik me aan stoor. Je weet dat het een groot probleem is. Iedereen weet het. Scholen weten het. Ouders weten het. En als die er nou eens werk van zouden maken dat écht aan te pakken, zou het probleem een stuk minder groot zijn. Dat gebeurt niet of halfslachtig, die steken over het algemeen liever de kop in het zand. Prima als dat makkelijker is voor je, maar dat nu heel Nederland zo verontwaardigd is vind ik zeer vermoeiend. Overal hoor je erover, op tv iedereen spreekt er schande van, maar niemand van hen daarvoor. Terwijl het een algemeen bekend, groot probleem is.
Kwalbert Verlinden hoorde je er vandaag over, de roddelkoning die roept dt we beter met elkaar om kunnen gaan. pestkoppen geenstijl die er evenals Verlinden hun beroep van maakten komen aanzetten. Dat vind ik hypocriet
toch is het jammer.quote:Op maandag 5 november 2012 21:26 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat is met alles en overal.
Die mensen leven van sensatie, dus van hen viel het te verwachten. Desalniettemin, eens met wat je zegt. De grootste schreeuwers moeten ook nu weer het hoogste woord hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Kwalbert Verlinden hoorde je er vandaag over, de roddelkoning die roept dt we beter met elkaar om kunnen gaan. pestkoppen geenstijl die er evenals Verlinden hun beroep van maakten komen aanzetten. Dat vind ik hypocriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |