Dat is inderdaad precies wat ik zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Dus als je meewerkt aan een tv-programma met miljoenen kijken is dat opeens een vrijbrief om de persoon in kwestie (Aad) meerdere malen als seriemoordenaar of Marc Dutroux-achtig figuur af de schilderen? Zoiets heet stemmingmakerij. De persoon in kwestie kan er praktisch niets tegen doen. Net als een gepeste.
Ik vind het allemaal erg ongeloofwaardig. Beetje bnn grote donorshow.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Dos37 het volgende:
Vind het nog steeds dubbel, wel benieuwd naar de persconferentie morgen.
Geestelijke mishandeling kan harder doorwerken dan lichamelijke.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ps ik hoorde zelf dat er verhalen over hem in het dorp gingen dat hij niet mee mocht fietsen en in het water gegooid werd dus het was redelijk hevig pesten niet oh mama hij scheld tegen me maar gewoon echt in het water gegooid worden.
Wie geeft er nou niet een dag of wat na je zoons overlijden een persconferentie?quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Specularium het volgende:
Komt er een persconferentie? Dat had ik even gemist.
Ook geen idee wie daar beter van moet gaan worden.
Ja, trek het maar uit z'n verband....quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wie geeft er nou niet een dag of wat na je zoons overlijden een persconferentie?
Het valt wel mee:quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wie geeft er nou niet een dag of wat na je zoons overlijden een persconferentie?
quote:Namens de familie leest een rouwbegeleider dinsdag op een persconferentie in het gemeentehuis van de gemeente Dinkelland een tekst voor. De ouders van de jongeman zijn zelf niet aanwezig.
Dat zou wat zijn: een school die erkent dat ze nalatig zijn geweest!quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Dat was trouwens bij rtlnieuws waar reporter sommige verhalen hoorde en terwijl scholen en alles het heel hard ontkende . Ik denk dat die het niet willen weten.
Die persconferentie kan ook na de (besloten) uitvaart.quote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, trek het maar uit z'n verband....
Ze plaatsen die advertentie, daar komt reactie op, daar komt veel reactie op.
De persconferentie is het gevolg van de inhoud van de rouwadvertentie.
Ze doen die persconferentie niet zelf, en je kunt er op rekenen dat bladen als de Telegraaf geen genoegen nemen met dagen wachten op antwoorden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die persconferentie kan ook na de (besloten) uitvaart.
De plusjes zeggen ook genoeg.quote:Flikker op Geenstijl. Jullie zijn groot geworden door mensen die net even iets anders te zijn af te zeiken, als gekkies weg te zetten etc. Als jullie hier een moreel oordeel over hebben mag je eerst eens even heel goed naar je zelf kijken.
deministerpresident | 05-11-12 | 09:57 | + 2708
Dan neemt de Telegraaf daar maar wel even genoegen mee.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doen die persconferentie niet zelf, en je kunt er op rekenen dat bladen als de Telegraaf geen genoegen nemen met dagen wachten op antwoorden.
bazen reactie dat.quote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef Specularium het volgende:
Dit vond ik wel een goeie reactie bij Geenstijl:
[..]
De plusjes zeggen ook genoeg.
In de Tubantia... tussen de rouwadvertenties....quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal erg ongeloofwaardig. Beetje bnn grote donorshow.
Nou nee , dat blijft toch wel degelijk hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
wordt je nog gepest op je 20ste? Na de middelbare school loopt het toch wel af lijkt me..
Ja, en dat doen ze dus niet, dus dan staan die aasgieren voor je deur, bij het rouwcentrum en de begraafplaats terwijl jij je kind moet begraven.quote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan neemt de Telegraaf daar maar wel even genoegen mee.
Moet je je oren laten hangen naar die sensatieidioten?
Dat is Twentse traditie. Ik heb ook meegeholpen mensen in het water gooien en ben zelf ook een keer erin gesmeten.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ps ik hoorde zelf dat er verhalen over hem in het dorp gingen dat hij niet mee mocht fietsen en in het water gegooid werd dus het was redelijk hevig pesten niet oh mama hij scheld tegen me maar gewoon echt in het water gegooid worden.
Dat mag je hopen ja, maar het komt kennelijk in bejaardentehuizen zelfs voor.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
wordt je nog gepest op je 20ste? Na de middelbare school loopt het toch wel af lijkt me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |