En daar merk je aan dat je ouder wordt?quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik ga binnenkort een seiorenwoning betrekken, woon zelfs graag tussen wat oudere mensen in.![]()
In mijn huidige woning die rond mei 2013 gesloopt gaat worden heb ik ruim 15 jaar met iets oudere buren samengewoont en dat is altijd heel goed gegaan, want ouderen accepteren mij in het algemeen eerder met mijn andere (vrouwelijke)kleedstijl dan jongeren
Dat niet direct, maar seniorenwoningen zitten doorgaans wel in het iets betere huursegment. En een lift pal naast mijn voordeur is toch mooi meegenomen. Ja toch!quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar merk je aan dat je ouder wordt?
Zal ik doen zodra ik de sleutels in ontvangst genomen heb en het huurcontract getekend. Tot die tiijd houdt ik pas op de plaats.quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Open er een topic over. Het is hier niet echt op zijn plaats.
Het is hoogstens makkelijker, als je ouder wordt. Je merkt er absoluut niet aan dat je ouder wordt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat niet direct, maar seniorenwoningen zitten doorgaans wel in het iets betere huursegment. En een lift pal naast mijn voordeur is toch mooi meegenomen. Ja toch!
Als je bejaarde buren de boodschappen voor je gaan doen!quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je de aanwezigheid van bejaarde buren gaat waarderen hè....
Ik heb het jarenlang altijd omgekeerd gedaan, heb zelfs ruim 11 jaar een soort mantelzorg gedaan voor mijn oudere buurvouw tot haar dood toe in 2008.quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je bejaarde buren de boodschappen voor je gaan doen!
Wat moet je je jong en fit gevoeld hebben.... en dat staat in dit topic omdat?quote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb het jarenlang altijd omgekeerd gedaan, heb zelfs ruim 11 jaar een soort mantelzorg gedaan voor mijn oudere buurvouw tot haar dood toe in 2008.
Mijn idee!quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Oef die tweede had ik nog niet gelezendan maar liever weer alleen zitten met de kerst.
Deze ad staat er nu bij mij onder .... En ik heb al een liftquote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik ben al zo depressief tijdens de Kerst, voor mij hoeft het helemaal niet. En om dan OOK nog tussen andere "alleenstaanden" te gaan zitten... daar word je echt niet vrolijker van.
Wat ik ook af en toe krijg, ondanks dat ik ads block, zijn advertenties "dating voor ouderen"ook zo erg.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik ben al zo depressief tijdens de Kerst, voor mij hoeft het helemaal niet. En om dan OOK nog tussen andere "alleenstaanden" te gaan zitten... daar word je echt niet vrolijker van.
Wat ik ook af en toe krijg, ondanks dat ik ads block, zijn advertenties "dating voor ouderen"ook zo erg.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze ad staat er nu bij mij onder .... En ik heb al een lift
[ afbeelding ]
Ik pest mijn broer daar wel eens mee...die mag sinds een jaar ook officieel in een seniorenwoning.quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze ad staat er nu bij mij onder .... En ik heb al een lift
[ afbeelding ]
Ik woon al drie jaar in een seniorenwoning, en ik ben hartstikke blij met dat huisjequote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik pest mijn broer daar wel eens mee...die mag sinds een jaar ook officieel in een seniorenwoning.Hij moet er niet aan denken.
Ik moet er niet aan denken, al die bejaarden die de hele dag thuis zijn...geef mij maar mensen die de hele dag weg zijn....kunnen de zeikerds minder zeuren.quote:Op maandag 5 november 2012 21:42 schreef barthol het volgende:
[..]
Ik woon al drie jaar in een seniorenwoning, en ik ben hartstikke blij met dat huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |