Ja, even te duur voor mij op dit moment. Wacht liever de HaL x asics release af maar bedankt <3quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
Ebay en marktplaats bijwerken. Fuck my life.
Vault heb je m'n pm nog gehad?
Waarom niet de schoon kopen en als die binnen is koopt hij jouw schoen? Kost je 4% paypal kosten maar wel zekerheid.quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Atta-boy het volgende:
Ok, ze staan niet zo duur op ebay dus zal waarschijnlijk wel even zo blijven denk ik.
Als ik alles wat ik op mp en ebay heb staan verkoop kan ik ook flink wat kopen![]()
Die trade heb ik btw afgeblazen, super zonde van de schoen die ik nu niet krijg maar liever zekerheid en alleen binnen NL ruilen.
Damn... Ik zie ze niet goedkoop voorbij komen, helaas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef Atta-boy het volgende:
Die saucony x solebox zijn toch niet zo duur? Staan op lb voor ¤190. Is wel een 8,5 though.
Denk het ook. Het klopt toch ongeveer als ik zeg dat Saucony vrij groot valt? Ben later deze week weer (24 uur...) thuis, zal dan even passen. Dan haal ik die 10.5 wel van marktplaats, betere deal en makkelijker dan die Amerikaanse jojo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:32 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou het gewoon ff afwachten, prijzen van mp en fora's zijn al een tijd rond de 160-200 dus er komt er vanzelf wel weer eentje langs in je maat lijkt me.
Ik dus net mijn eerste paar, maar ik kan ze aanraden. Kwaliteit is erg nice, en hij loopt bizar lekker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:35 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee, heb zelf geen saucony's dus kan er niet echt over oordelen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Atta-boy het volgende:
Zou op zich deze of die bushwackers wel willen voor cheap![]()
Ziek zijn wivah:
[ afbeelding ]
Robotbroek alles
Waar heb je die badslippers vandaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ziek zijn wivah:
[ afbeelding ]
Robotbroek alles
Vriend van mij in londen toen die dronken wasquote:
quote:Ik zou mijn moeder verkopen voor een bape x supreme x the north face jas
uniform.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ziek zijn wivah:
[ afbeelding ]
Robotbroek alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.abominable creation beats science today.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef acbs2 het volgende:
Obsidian Janoski's FAPFAP
Dope pic ook HP![]()
Speciaal voor Atta Boy![]()
![]()
![]()
Offtopic jeweet
Mijn ninja gaiden- winter's coming- grootmoedershelpenoversteken-en-beroven-fit.
Enge man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:12 schreef acbs2 het volgende:
Kom net terug van de plaatselijke kunsthal.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef acbs2 het volgende:
Obsidian Janoski's FAPFAP
Dope pic ook HP![]()
Speciaal voor Atta Boy![]()
![]()
![]()
Offtopic jeweet
Mijn ninja gaiden- winter's coming- grootmoedershelpenoversteken-fit.
[ link | afbeelding ]
Wivah_06-11 by acbs2, on Flickr
Supreme
CP Company
Acronym
Norse x Hestra
Apple
IRLDie handschoenen zijn mooi. Wil ze zelf ook, maar zit er net tussenin qua maat. Ze zijn er alleen in hele maten, terwijl ik eig 8,5 hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:15 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Waar heb je die badslippers vandaan.
De neus klopt idd niet, maar zo'n retro air base.. Yes please.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
cw is goed, maar dat shape.
[ afbeelding ]
Footlocker, oqium, epic en alle andere winkels die jordans verkopenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef TheNotorious het volgende:
Oke mooi, weet je ook miss waar ik die dan in december kan krijgen?
Hypebeastquote:
Mooie kleur van de cap. Zo een zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb een hekel aan dat model, net als de toki. Weet niet hoe het kan.
Pakketje binnen:
[ afbeelding ]
Ik ga zaterdag ook weer supreme kopen. Die trui heb ik in het zwart als het goed is. Ding is nog best zwaarquote:Op donderdag 8 november 2012 13:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb een hekel aan dat model, net als de toki. Weet niet hoe het kan.
Pakketje binnen:
[ afbeelding ]
Wat ga je kopen?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag ook weer supreme kopen. Die trui heb ik in het zwart als het goed is. Ding is nog best zwaar
2 shirtjes van supreme en NSW jasje. Ben mijn lente jasje kwijt geraakt dus heb een nieuwe nodig.quote:
Doe maar niet in A'dam. Wij kunnen nog "makkelijk" aan preme komen. Mensen die ik ken en fake preme dragen gun ik het niet om er aan te komen. Als ik ze er naar vraag krijg ik dingen als "fake is de new real" te horenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom heeft supreme eigenlijk zo achterlijk veel winkels in Azië?
Ze hebben er 3 in Tokyo alleen al? Dan mogen ze er best één in Amsterdam ofzo bouwen.
Zie dm.quote:
Fake is altijd kut. Of je nou van merken houdt of niet, fake is gewoon knudde. Ik hou zelf niet zo enorm van merken, logo's en die shit, maar ik hou wel van kwaliteit, mooie materialen. Iets wat fake nooit heeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Doe maar niet in A'dam. Wij kunnen nog "makkelijk" aan preme komen. Mensen die ik ken en fake preme dragen gun ik het niet om er aan te komen. Als ik ze er naar vraag krijg ik dingen als "fake is de new real" te horen
Exact, ik vat hem ook echt niet. Die dingen staan al een jaar in de sale bij Footpatrol en elders.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:27 schreef Atta-boy het volgende:
Snap niet waarom ze bijna precies dezelfde schoen nog een keer uitbrengen terwijl die het vorige keer al slecht deed.
Ik wil die wtaps ook nog man.. maar het liefst de navy's en in sk8 hi's
Ik moet wel meer dingen doen, maar hier stoor ik me niet zo aan, tenzij het lange draadjes worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Atta-boy het volgende:
Je moet die draadjes op je naked&famous wegbranden
Die zien er goed uit zeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef acbs2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Asics_Gel_Saga('96) by acbs2, on Flickr
Ik denk dat ik voor 't eerst sinds lange tijd weer wat moeite ga steken in het fixen van een release. Die zijn echt dope.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:02 schreef Bajskorv het volgende:
Deze wordt wel erg lekker...
[ afbeelding ]
Zo zien ze er oke uit, maar toch zou ik ze niet halen omdat ik het leer op de neus niet zo vind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:02 schreef Bajskorv het volgende:
Deze wordt wel erg lekker...
[ afbeelding ]
Leer is juist najs. An_awesome_wave; als je een overschot aan hook-up hebt, mag je me altijd aan een 11 helpen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo zien ze er oke uit, maar toch zou ik ze niet halen omdat ik het leer op de neus niet zo vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Pakketjes zijn fijn![]()
[ afbeelding ]
En nieuwe tas:Die zijn zeker Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind persoonlijk de gt3 van de bricks & mortar pack mooier dan die Fieg's.Love will tear us apart (Joy Division)
Eensch, maar ga ook die waarschijnlijk skippen. Weinig young money hier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:29 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind persoonlijk de gt3 van de bricks & mortar pack mooier dan die Fieg's.
B&M voor in de zomer, Fieg voor in de herfst/winter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zijn zeker Nice.
Ik vind persoonlijk de gt3 van de bricks & mortar pack mooier dan die Fieg's.
Ze zijn beide gewoon erg Nice geworden en zou ze beide wel willen, alleen moet ik nu even niks halen. Net winterbanden gehaald.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef Bajskorv het volgende:
Beide erg goed gelukt, wil ook beide wel een poging wagen.
Winterbanden, ik moet eens kijken of mijn auto die wel nodig heeft. Goed dat ik daar aan denk, hoewel ik gok dat het wat overbodig is voor mij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze zijn beide gewoon erg Nice geworden en zou ze beide wel willen, alleen moet ik nu even niks halen. Net winterbanden gehaald.
Als ik ze zie liggen bij woei kan het wel een keer lastig worden en misschien in een impuls zoals wat grachten zei.
Ik moet wel, dagelijks met de auto naar werk en als ik naar Duitsland moet (zoals komende week) zijn ze verplicht. Maar ze zitten eronder en kan er tegenaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Winterbanden, ik moet eens kijken of mijn auto die wel nodig heeft. Goed dat ik daar aan denk, hoewel ik gok dat het wat overbodig is voor mij.
Mwah, ik heb al een vrij lompe auto, inclusief vrij lompe banden. Moet het eens navragen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik moet wel, dagelijks met de auto naar werk en als ik naar Duitsland moet (zoals komende week) zijn ze verplicht. Maar ze zitten eronder en kan er tegenaan.
Als je het niet nodig hebt of wat dan ook, dan moet je voor jezelf de afweging maken. In Duitsland is het verplicht iig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:46 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Mwah, ik heb al een vrij lompe auto, inclusief vrij lompe banden. Moet het eens navragen.
Volgens mij is de internationale drop 23 November.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als je het niet nodig hebt of wat dan ook, dan moet je voor jezelf de afweging maken. In Duitsland is het verplicht iig.
Waren komen de bricks en mortar asics eig allemaal uit in NL?
Nu ik seventy five zie staan, moet nog even langs de nieuwe winkel in Rotterdam. Even kijken hoe het eruit ziet allemaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dacht Seventy Five, Patta en Woei.
Stond ergens op een lijst althans, maar die klopte niet helemaal.
Stond ook dat ze bij no boys allowed zouden droppen maar dat bleek niet zo te zijn.
Ik ben er een keer langsgelopen maar toen was de winkel dicht. Wil even zien wat ze allemaal hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Toevallig woensdag even langs gelopen. Zag er niet heel bijzonder maar wel goed uit.
quote:HAL X ASICS BRICKS AND MORTAR (POSTPONED)
The collaboration curse continues! News has just reached Sneaker Freaker that the Highs & Lows x ASICS 'Bricks and Mortar' shoes have been postponed indefinitely. Here's the official announcement explaining the delay, though no mention is made of when the shoes might be released. No doubt there'll be a few disappointed heads out there, especially in Perth, but hold tight for more details...
+++++++++++++++++++++++++
ASICS X HIGHS AND LOWS COLLABORATION POSTPONED.
Due to unforeseen circumstances, the much anticipated launch of the ASICS x HIGHS AND LOWS BRICKS & MORTAR pack in November will be delayed until further notice. An unexpected problem has delayed the production and shipping of the ASICS X Highs And Lows Mortar Gel Lyte III and the ASICS X Highs And Lows Bricks GT II shoes. The company will aim to rectify the issue as soon as possible and launch the collaboration into the market in 2013
Ja, dat rolt daar niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tweede keer in hele korte tijd voor asics. Balen zeg..
Ik vind ze wel dik, ga ze wel halen als ik weer eens in Amsterdam ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:57 schreef Bajskorv het volgende:
Patta herhaalt het modelletje van vorig jaar nog even. Maar goed, 140e is een hoop centjes als die spullen van vorig jaar nog voor 50-60e te vinden zijn op verschillende sites. Lijkt me verder wel een lekker paar stappers voor in de winter. Ga veel in de sneeuw zitten dit jaar, diepe powder...
[ afbeelding ]
Je kunt voor veel minder dan de helft het model van vorig jaar kopen. Exact hetzelfde model, met iets andere CWs...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:46 schreef Senderious het volgende:
[..]
Ik vind ze wel dik, ga ze wel halen als ik weer eens in Amsterdam ben.
Ja daar heb je gelijk in. 't scheelt een hoop in de prijs idd.. Maar die colourwayquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je kunt voor veel minder dan de helft het model van vorig jaar kopen. Exact hetzelfde model, met iets andere CWs...
Kzk? Het is echt balen van de asics, rest niets anders dan wachten tot het nieuwe jaar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:36 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb een traantje gelaten om die highs and lows die niet meer door gaan.
Om de een of andere reden krijg ik deze nooit goed op de foto, irl super awesome ninja schoen.
Wivah
[ afbeelding ]
Heb je trouwens happy socks aan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:51 schreef Atta-boy het volgende:
Ja met neighborhood.
Idd jammer, nu miss maar voor die fiegs proberen.
Ik vind alleen dat je broek zo raar op je schoen valt, maar dat is persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:37 schreef Atta-boy het volgende:
Nee zwarte met rode van de h&m ofzo geloof ik.
Af1 duckboots? Iets van de nieuwe stussy Nike collectie? Adidas had ook twee paar redelijke hiking boots (zag ik op hypebeast een van de afgelopen dagen).quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:00 schreef Sinji het volgende:
Ga een roadtrip doen naar Noorwegen, iemand goede hiking shoes als tip?
Heb top nu toe deze gevonden voor cheap.
Ik weet niet meer hoe die twee modellen van adidas heten, maar die waren beide ook erg Nice imo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef Sinji het volgende:
Thanks voor de suggestie
Heb al magma's gevonden. Fragment
Welke kleur welke maat welke prijs.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:38 schreef vault_tec het volgende:
supreme lil richard shirtje is helaas te klein... Baal nu al dat ik weer op MP moet gaan...
Ik bedoelde deze adidas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef Sinji het volgende:
Thanks voor de suggestie
Heb al magma's gevonden. Fragment
Ik volg jouw zoektocht, zit zelf deze winter minimaal 4 weken in de sneeuw.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:00 schreef Sinji het volgende:
Ga een roadtrip doen naar Noorwegen, iemand goede hiking shoes als tip?
Heb top nu toe deze gevonden voor cheap.
Heb ik ook, 4 weken in Alaske mee overleefd waar het -33 was.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef acbs2 het volgende:
Fragment magma's hebk zelf ook (grijze)
Zijn supernice
Paarsen heb ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:36 schreef Bajskorv het volgende:
Deze MacLeay is wat ouder, maar vind CW wel fresh
[ afbeelding ]
Ikke nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef Bajskorv het volgende:
Nice. Iedereen de 20% kortingscode bij End gekregen? Uitverkoop begint weer.
Maat l. Hij is te lang en dun. Vergeet dinsdag niet hé negertje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:15 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Welke kleur welke maat welke prijs.
4 weken? Liever jij dan ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Heb ik ook, 4 weken in Alaske mee overleefd waar het -33 was.
Ik heb gisteren gekeken en toch even overgeslagen. Even wat minder nu.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef Bajskorv het volgende:
Kon de korting niet weerstaan, toch maar wat extra Nike Gyakusou shirtjes gekocht. Gebruik die dingen vaak, echt de lekkerste shit die ik heb voor hardlopen of de gym.
[ afbeelding ]
Verder nog een tee van WW, vind ze altijd wel relaxed.
[ afbeelding ]
Very nice..quote:Op zondag 11 november 2012 20:23 schreef Bajskorv het volgende:
Ook maar eens een wivah. Mijn eerste trouwens.
[ afbeelding ]
Yup. Heb alleen maar Acne jeans en Norse Aros broeken momenteel. De kleuren zijn bij Norse bijna altijd dope.quote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Very nice..
Edit: norse aros btw? Mooie rode kleur.
Ik heb de aros shorts in het groen, zijn mooie kleuren idd. Zat een tijdje geleden te kijken voor een chino maar heb toen een levi's commuter gehaald. Ook een mooie rode kleur en rekt meer mee.quote:Op zondag 11 november 2012 21:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Yup. Heb alleen maar Acne jeans en Norse Aros broeken momenteel. De kleuren zijn bij Norse bijna altijd dope.
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:23 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Lastig inderdaad, ik vind mijn 11's er al fors uitzien (zeker in die Inneva's).quote:Op zondag 11 november 2012 21:14 schreef thethoryd het volgende:
Ik durf geen wivah te posten met mijn us14
Ik vond het wel meevallen eig.quote:Op maandag 12 november 2012 10:07 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Lastig inderdaad, ik vind mijn 11's er al fors uitzien (zeker in die Inneva's).
quote:Op maandag 12 november 2012 10:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen eig.
Niet te warm met die trui en jas? Trui is best "dik"quote:Op maandag 12 november 2012 13:50 schreef acbs2 het volgende:
Nice one Atta en Bajs!
[ link | afbeelding ]
Wivah_12-11 by acbs2, on Flickr
Dope! Ze lopen lekker hequote:Op zondag 11 november 2012 20:23 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker, als sokken. Maar toch zijn mijn nieuwe Saucony's nog lekkerder, echt de openbaring van 2011 voor mij.quote:
weet ik niet, ben in HK op dit momentquote:Op maandag 12 november 2012 15:44 schreef SneakerSense het volgende:
Shooto, is Lacebag dood aan het gaan? Is namelijk de laatste tijd zoveel offline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
weet ik niet, ben in HK op dit moment![]()
(niet te zien, maar heb ook Inneva's aan)Nice! Ik ga in december voor werk weer richting HK/Singapore. Denk dat ik er wel wat dagen aan vast plak, heb jij eigenlijk goeie sneaker adressen daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Ooh oke, ja is al een tijdje zo. Enjoy Hong Kong!quote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef SHOOOTO het volgende:
weet ik niet, ben in HK op dit moment
quote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
weet ik niet, ben in HK op dit moment![]()
(niet te zien, maar heb ook Inneva's aan)Stuur mij een paar van die hapjes die je steeds op istagram post opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en veel plezier natuurlijkFaka G
Hehe, goed werk. Hier net de bonus meegedeeld gekregen vandaag, kan weer even vooruit.quote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef don-diablo het volgende:
Nu ook de adidas x undefeated x bape uitgesteld.. Gaat lekker de laatste tijd.
Beide lijkt me. Las het van End iig.quote:Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, goed werk. Hier net de bonus meegedeeld gekregen vandaag, kan weer even vooruit.
PS: Campus of ZX5000?
Vaag, doet het hier wel, meer mensen last van? Ik las het trouwens verkeerd, dacht dat je die BAPE collab besteld had.quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Beide lijkt me. Las het van End iig.
Je foto doet het niet.
Dan maar een alternatief.quote:
Zeker. Hoewel ik niet 100% was over die BAPE collab.quote:Op maandag 12 november 2012 19:29 schreef Atta-boy het volgende:
Vloek op goede releases lijkt het wel
De zwarte campus was het tofst uit die lijn.quote:Op maandag 12 november 2012 19:31 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zeker. Hoewel ik niet 100% was over die BAPE collab.
Eens, maar ben niet zo fan van de campus op zich.quote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De zwarte campus was het tofst uit die lijn.
Ik ga een tijdje niet meer voor "limiteds" in HK of er moet een CLOT release zijn. Vaak haal ik runners (Free, Lunars etc) en All Stars voor cheap.quote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nice! Ik ga in december voor werk weer richting HK/Singapore. Denk dat ik er wel wat dagen aan vast plak, heb jij eigenlijk goeie sneaker adressen daar?
de OG cw? Marktplaats, eBay, Lacebag. Zijn wel dirt magnets.quote:Op maandag 12 november 2012 23:53 schreef Rio het volgende:
Heb mijn relaas al eens in v&a V&A / [GEZ] Nike Air Max 180, maat 43 gedaan en weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag, maar weet iemand of ik nog ergens een paar Air Max 180 kan bemachtigen?
Ebay is je beste optie, maar ook daar kan het even duren voor iets langs komt.quote:Op maandag 12 november 2012 23:53 schreef Rio het volgende:
Heb mijn relaas al eens in v&a V&A / [GEZ] Nike Air Max 180, maat 43 gedaan en weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag, maar weet iemand of ik nog ergens een paar Air Max 180 kan bemachtigen?
Uitlopen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef DeensZweet het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen kreeg ik deze Stefan Janoski's binnen, maar bij het passen bleek dat ze redelijk strak zaten aan de voorkant. Heeft het zin om ze in te lopen, waardoor het leer wat soepeler wordt en ze wat losser gaan zitten of is het beter om ze te retourneren? Wat zijn jullie ervaringen met deze schoenen?
ligt eraan of je teen tegen de voorkant botst. In dat geval, niet houden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef DeensZweet het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen kreeg ik deze Stefan Janoski's binnen, maar bij het passen bleek dat ze redelijk strak zaten aan de voorkant. Heeft het zin om ze in te lopen, waardoor het leer wat soepeler wordt en ze wat losser gaan zitten of is het beter om ze te retourneren? Wat zijn jullie ervaringen met deze schoenen?
Jij weet niet. Heb zelf 14+ paar janoski's (cba om te tellen) allemaal raken net niet de voorkant. Gaat erom wat je zelf lekker vind zitten. Bij de wreef etc loop je ze uit. Als je ze te groot koopt krijg je snel hiel slijtage.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:19 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
ligt eraan of je teen tegen de voorkant botst. In dat geval, niet houden.
Bij mij zaten ze ook relatief strak, had er na 3x lopen 3 gaten in zitten aan de zijkanten. Rijp voor de schoenenstort dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef DeensZweet het volgende:
[ afbeelding ]
Had je de woodgrains? Staan er om bekend snel uit te scheuren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Bij mij zaten ze ook relatief strak, had er na 3x lopen 3 gaten in zitten aan de zijkanten. Rijp voor de schoenenstort dus.
Nee, het is meer de middenvoet, daar zit het aan de zijkanten best wel strak. Aan de voorkant heb ik iets meer dan een centimeter over.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:19 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
ligt eraan of je teen tegen de voorkant botst. In dat geval, niet houden.
Had ik ook, ze zijn nu uitgescheurd daar. Echt slecht materiaal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:38 schreef DeensZweet het volgende:
[..]
Nee, het is meer de middenvoet, daar zit het aan de zijkanten best wel strak. Aan de voorkant heb ik iets meer dan een centimeter over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:47 schreef leppeh het volgende:
[..]
Had ik ook, ze zijn nu uitgescheurd daar. Echt slecht materiaal.
edit: deze:Yep precies hetzelfde hier, zitten nu gaten. Had geen woodgrains btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.zalando.nlquote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef YouriF het volgende:
Weet iemand een goede webshop of een winkel in de buurt van Rotterdam waar je mooie (bijzondere) sneakers kan bestellen? Dan bedoel ik dus niet een winkel zoals Footlocker, met schoenen waar iedereen mee rondloopt.
Woei? Oqium?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef YouriF het volgende:
Weet iemand een goede webshop of een winkel in de buurt van Rotterdam waar je mooie (bijzondere) sneakers kan bestellen? Dan bedoel ik dus niet een winkel zoals Footlocker, met schoenen waar iedereen mee rondloopt.
Heruitgave mag ook. Ben Ebay al aan het screenen. Had gehoopt dat iemand een adresje als oqium zou weten ofzo. Thx anyway for the tip, keep 'em comin'!quote:Op dinsdag 13 november 2012 04:11 schreef SHOOOTO het volgende:
de OG cw? Marktplaats, eBay, Lacebag. Zijn wel dirt magnets.
waarzo?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:52 schreef leppeh het volgende:
En pickup in de sale:
[ afbeelding ]
Dat donkerblauwe leer is in het echt een stuk minder vlekkerig, gelukkig \o/
Ehhhh. Net alsof je nog draagbare OGs gaat vinden.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:13 schreef Bajskorv het volgende:
Eindelijk Saucony x Solebox Pink Devils... Redelijk prijs, worden deze week verzonden...
200e... Blijft lastig, maar stuk goedkoper dan ebay auctions.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]![]()
Hoeveel was je er nu uiteindelijk voor kwijt?
Prima prijs.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
200e... Blijft lastig, maar stuk goedkoper dan ebay auctions.
Ik vind de half cab maar een lastig model. Wel eens gepast maar staat me voor geen meter en lastig bij een broek met een smallere legopening.quote:
Had vrij hoge verwachtingen maar vind ze helaas matig geworden.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:31 schreef don-diablo het volgende:
Vind ze er zo nog best oké uitzien.
[ afbeelding ]
Ik zou een 10,5 in roshe pakken als ik jou was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:42 schreef xSanjay het volgende:
Nu die mortar & bricks zijn uitgesteld denk ik dat ik voor een paartje roshe runs ga.
Iemand enig idee hoe die maatvoering gaat? draag 9,5 in clarks, en meestal is 10 meer dan prima. Maar mijn vans authentic voelen nog redelijk strak aan in een 10.
Als je ze nu wil gaan dragen zou ik niet voor roshes gaan. Dingen zijn ziek koud in de winter.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:42 schreef xSanjay het volgende:
Nu die mortar & bricks zijn uitgesteld denk ik dat ik voor een paartje roshe runs ga.
Iemand enig idee hoe die maatvoering gaat? draag 9,5 in clarks, en meestal is 10 meer dan prima. Maar mijn vans authentic voelen nog redelijk strak aan in een 10.
Nja was ook voor oa werk bedoeld. Wilde eigenlijk paar all stars halen maar die draag ik al jaren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als je ze nu wil gaan dragen zou ik niet voor roshes gaan. Dingen zijn ziek koud in de winter.
En handigste is toch even te gaan passen aangezien de stof zo slap is dat het er heel raar uitziet als je ze te klein (dan zie je je tenen+knobbels precies zitten) of te groot (dan valt de stof ineens naar beneden terwijl de stof nog een stuk door loopt) koopt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Zelden zoiets lelijks gezien
Maar ohwee als erquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Was die nog steeds lelijk. Ik vind de door bajskorv gepostte Ronnie Fieg asics ook niet zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar ohwee als erRonnie Fieg
(wie?) bij had gestaan.
Ik ben sowieso wel fan van de Asics split tongues, en de CW met het zwart en het donkerblauw vind ik te hard. Veters maken het af.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was die nog steeds lelijk. Ik vind de door bajskorv gepostte Ronnie Fieg asics ook niet zo.
PS: Deze kwam ik toevallig vanmiddag op ebay tegen, ging bijna over m'n nek idd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Het model vind ik ook wel tof, alleen de combi van nubuck en perf doet het em niet voor me. Denk dat ik de gt2 mooier vind. Daar heb ik ook 2 paar van.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel fan van de Asics split tongues, en de CW met het zwart en het donkerblauw vind ik te hard. Veters maken het af.
Veters zijn hard inderdaad maar de schoen als geheel is het niet voor mij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel fan van de Asics split tongues, en de CW met het zwart en het donkerblauw vind ik te hard. Veters maken het af.
Goed punt! Probeer het zondag even, dit weekend op pad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Veters zijn hard inderdaad maar de schoen als geheel is het niet voor mij.
Bajs, kon je nog eens kijken voor die zwarte flows van je? Mocht je ooit thuis komen natuurlijk.
Had ik op twee verschillende momenten kunnen halen maar toch maar niet gedaan. De kleuren vond ik eig niet helemaal voor mij. De bricks en mortar pack zijn meer voor mij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef Bajskorv het volgende:
Deze staat ook nog steeds hoog op mijn lijstje, maar je ziet ze gewoon te weinig.
[ afbeelding ]
Voor jou komt het zeker wel uit dat ze uit zijn gesteldquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Had ik op twee verschillende momenten kunnen halen maar toch maar niet gedaan. De kleuren vond ik eig niet helemaal voor mij. De bricks en mortar pack zijn meer voor mij.
Die zijn nice zeg. Erg clean. Meer info on release? Please be gr SB release.quote:
Helaas... concept.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zijn nice zeg. Erg clean. Meer info on release? Please be gr SB release.
Alleen daar te halen zeker? Van deze hadden ze gewoon een gr sb release moeten maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef An_awesome_wave het volgende:
http://theshoegame.com/ar(...)-friday-release.html
Ik denk dat ik bereid ben om wel wat neer te leggen voor die release... vind ze echt dik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Alleen daar te halen zeker? Van deze hadden ze gewoon een gr sb release moeten maken.
[ Bericht 4% gewijzigd door SHOOOTO op 17-11-2012 01:26:33 ]
Serieus, hoe kan je die buttery roze suede lame vinden? Serieus?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:20 schreef Atta-boy het volgende:
Vind die echt lame, kerst release daarentegen
Vind ze ook echt ontzettend lelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je die buttery roze suede lame vinden? Serieus?
Black/white/gum...quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Vind ze ook echt ontzettend lelijk.
Kan het suède smoother than a baby's butt zijn, CW is echt weinig.
Zie zo'n CW dan veel liever op een dunk
[ afbeelding ]
Fap all you want, aan mij heb je in ieder geval geen concurrentiequote:Op zaterdag 17 november 2012 01:41 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ah oke... laat mij lekker fappen op die roze dunk aight?Ik ga hemel en aarde bewegen om die roze schoenen in mijn bezit te krijgen.
En als het kan gewoon een paar extra in 9,5 bestellen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:41 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ah oke... laat mij lekker fappen op die roze dunk aight?Ik ga hemel en aarde bewegen om die roze schoenen in mijn bezit te krijgen.
Reden die net genoemd is+quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je die buttery roze suede lame vinden? Serieus?
Die vind ik dan weer helemaal niks.quote:Op zaterdag 17 november 2012 08:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Reden die net genoemd is+
cw doet mij eerlijk gezegd heel weinig.
En als ik toch voor een dunk high moet gaan binnenkort dan maar voor die kerst dunk
Ik had er meer van verwacht. Neus is raar en minder spits, kleuren zijn off, een totale nee. Best jammer want het og model is tof.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Omg die air base II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om te janken zo slecht
Haha, lijkt wel een hele slechte fake.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Omg die air base II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om te janken zo slecht
Ik zou ze al een stuk mooier vinden zonder die glimmende swoosh.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:48 schreef acbs2 het volgende:
Dat suede![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here. Had die CW liever op een dunk deconstruct gezien, vind de normale dunk iets te lomp voor mijn maatje 11.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:16 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik zou ze al een stuk mooier vinden zonder die glimmende swoosh.
Jop. Dat was ook het jammere van die Supreme x Vans, hoewel het glimmende op de chukka's daar niet echt op valt onder een lange broek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:36 schreef Atta-boy het volgende:
Glimmende swoosh heeft een te hoog kermis sletjes gehalte
Ze zijn nooit ergens anders te koop geweest als in supreme stores. Maar zijn uitverkocht idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
Die supreme AF1's zullen wel overal uitverkocht zijn he? Op ebay na dan.
Doe mee met die contest en verkoop ze aan mij als je wint.quote:Op zondag 18 november 2012 10:23 schreef Atta-boy het volgende:
Op deze pics zien ze er al een stuk beter uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet. Veelal te duur.quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Senderious het volgende:
Oqium verkoopt nu trouwens wat Supreme. Koop je zo'n Supreme pet in Londen ook voor zo'n 80 euro?
30-40 pond.quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Senderious het volgende:
Oqium verkoopt nu trouwens wat Supreme. Koop je zo'n Supreme pet in Londen ook voor zo'n 80 euro?
That resell money. Hun kopen het gewoon in store of via hook ups en verkopen het te duur in hun winkel.quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Senderious het volgende:
Fijne schoenen, alleen waarom laat je de broekspijp er niet gewoon overheen vallen? Ziet er een beetje afgeknepen uit zo.quote:
My thoughts exactly.quote:Op zondag 18 november 2012 15:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Fijne schoenen, alleen waarom laat je de broekspijp er niet gewoon overheen vallen? Ziet er een beetje afgeknepen uit zo.
quote:Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef Nezhi het volgende:
Tapered fits kopen? Mijn 38,5 is ook miniscuul maar ziet er gewoon uit met tapers
Ik wilde juist een keer een baggy broek hebben. Snap het commentaar wel maar zelf vind ik het tof.quote:Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef Nezhi het volgende:
Tapered fits kopen? Mijn 38,5 is ook miniscuul maar ziet er gewoon uit met tapers
quote:Op zondag 18 november 2012 13:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
That resell money. Hun kopen het gewoon in store of via hook ups en verkopen het te duur in hun winkel.
Wivah:
[ afbeelding ]
Spongebob sokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |