Haha, lijkt wel een hele slechte fake.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Omg die air base II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om te janken zo slecht
Ik zou ze al een stuk mooier vinden zonder die glimmende swoosh.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:48 schreef acbs2 het volgende:
Dat suede![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here. Had die CW liever op een dunk deconstruct gezien, vind de normale dunk iets te lomp voor mijn maatje 11.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:16 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik zou ze al een stuk mooier vinden zonder die glimmende swoosh.
Jop. Dat was ook het jammere van die Supreme x Vans, hoewel het glimmende op de chukka's daar niet echt op valt onder een lange broek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:36 schreef Atta-boy het volgende:
Glimmende swoosh heeft een te hoog kermis sletjes gehalte
Ze zijn nooit ergens anders te koop geweest als in supreme stores. Maar zijn uitverkocht idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
Die supreme AF1's zullen wel overal uitverkocht zijn he? Op ebay na dan.
Doe mee met die contest en verkoop ze aan mij als je wint.quote:Op zondag 18 november 2012 10:23 schreef Atta-boy het volgende:
Op deze pics zien ze er al een stuk beter uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet. Veelal te duur.quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Senderious het volgende:
Oqium verkoopt nu trouwens wat Supreme. Koop je zo'n Supreme pet in Londen ook voor zo'n 80 euro?
30-40 pond.quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Senderious het volgende:
Oqium verkoopt nu trouwens wat Supreme. Koop je zo'n Supreme pet in Londen ook voor zo'n 80 euro?
That resell money. Hun kopen het gewoon in store of via hook ups en verkopen het te duur in hun winkel.quote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef Senderious het volgende:
Fijne schoenen, alleen waarom laat je de broekspijp er niet gewoon overheen vallen? Ziet er een beetje afgeknepen uit zo.quote:
My thoughts exactly.quote:Op zondag 18 november 2012 15:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Fijne schoenen, alleen waarom laat je de broekspijp er niet gewoon overheen vallen? Ziet er een beetje afgeknepen uit zo.
quote:Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef Nezhi het volgende:
Tapered fits kopen? Mijn 38,5 is ook miniscuul maar ziet er gewoon uit met tapers
Ik wilde juist een keer een baggy broek hebben. Snap het commentaar wel maar zelf vind ik het tof.quote:Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef Nezhi het volgende:
Tapered fits kopen? Mijn 38,5 is ook miniscuul maar ziet er gewoon uit met tapers
quote:Op zondag 18 november 2012 13:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
That resell money. Hun kopen het gewoon in store of via hook ups en verkopen het te duur in hun winkel.
Wivah:
[ afbeelding ]
Spongebob sokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |