Ja, even te duur voor mij op dit moment. Wacht liever de HaL x asics release af maar bedankt <3quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
Ebay en marktplaats bijwerken. Fuck my life.
Vault heb je m'n pm nog gehad?
Waarom niet de schoon kopen en als die binnen is koopt hij jouw schoen? Kost je 4% paypal kosten maar wel zekerheid.quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Atta-boy het volgende:
Ok, ze staan niet zo duur op ebay dus zal waarschijnlijk wel even zo blijven denk ik.
Als ik alles wat ik op mp en ebay heb staan verkoop kan ik ook flink wat kopen![]()
Die trade heb ik btw afgeblazen, super zonde van de schoen die ik nu niet krijg maar liever zekerheid en alleen binnen NL ruilen.
Damn... Ik zie ze niet goedkoop voorbij komen, helaas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:04 schreef Atta-boy het volgende:
Die saucony x solebox zijn toch niet zo duur? Staan op lb voor ¤190. Is wel een 8,5 though.
Denk het ook. Het klopt toch ongeveer als ik zeg dat Saucony vrij groot valt? Ben later deze week weer (24 uur...) thuis, zal dan even passen. Dan haal ik die 10.5 wel van marktplaats, betere deal en makkelijker dan die Amerikaanse jojo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:32 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou het gewoon ff afwachten, prijzen van mp en fora's zijn al een tijd rond de 160-200 dus er komt er vanzelf wel weer eentje langs in je maat lijkt me.
Ik dus net mijn eerste paar, maar ik kan ze aanraden. Kwaliteit is erg nice, en hij loopt bizar lekker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:35 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee, heb zelf geen saucony's dus kan er niet echt over oordelen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Atta-boy het volgende:
Zou op zich deze of die bushwackers wel willen voor cheap![]()
Ziek zijn wivah:
[ afbeelding ]
Robotbroek alles
Waar heb je die badslippers vandaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef Atta-boy het volgende:
Zou op zich deze of die bushwackers wel willen voor cheap![]()
Ziek zijn wivah:
[ afbeelding ]
Robotbroek alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |