Dat vind ik ook onzin.quote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jezus, het niveau hier
Nee vrouwen hebben het idd nooit moeilijk wat dit betreftTrue
Nja for example ja.. Mgoed, ik hou me er verder wel buiten, vind het toch een non-discussiequote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin.
Misschien hebben ze meer aanbod, maar over de kwaliteit van dat aanbod wordt niks gezegd.
Daarom ben ik dus ook nooit singlequote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jezus, het niveau hier
Nee vrouwen hebben het idd nooit moeilijk wat dit betreftTrue
ach het gaat toch nergens overquote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja for example ja.. Mgoed, ik hou me er verder wel buiten, vind het toch een non-discussie
Ik ook nietquote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook nooit single.
Je bent toch ook nooit singlequote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook nooit single.
Echt welquote:
ik ook en soms vind ik dat heel niet ergquote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben in mijn leven meer single geweest dan niet single
. En dan doel ik op mijn leven vanaf mijn 18e, want alles daarvoor was kalverliefde of überhaupt geen interesse in jongens en relaties
.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
. En dan doel ik op mijn leven vanaf mijn 18e, want alles daarvoor was kalverliefde of überhaupt geen interesse in jongens en relaties
.
Mja. Ik zit nu in een fase in mijn leven dat ik graag iets vast wilquote:Op maandag 5 november 2012 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook en soms vind ik dat heel niet erg
Dat boeit mij weinigquote:
Samz en ik hebben hetzelfde probleem.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Samzz en jij verschillen toch wel een hoop qua leeftijd. Jij zou je daar nog niet mee bezig moeten houden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Samz en ik hebben hetzelfde probleem.
Nou ja probleem
Hoe oud is sammz dan?quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samzz en jij verschillen toch wel een hoop qua leeftijd. Jij zou je daar nog niet mee bezig moeten houden.
Ja, kon al geen nieuwe openenquote:Op maandag 5 november 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trouwens even een TR geplaatst omtrent de topics. Dat ze weer gereekst worden
Soms mis ik het ook wel, een relatie.. Maar anderzijds vermaak ik me zo ook wel primaquote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja. Ik zit nu in een fase in mijn leven dat ik graag iets vast wil. Op een paar na hebben al mijn vriendinnen een stabiele relatie of zijn getrouwd. Dat laatste hoeft voor mij absoluut niet, ik wil niet trouwen. Maar ik wil toch ook wel een keer langer met iemand zijn dan maximaal een jaar
.
[..]
Dat boeit mij weinig.
dat wel maar ik ga het niet forcerenquote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja. Ik zit nu in een fase in mijn leven dat ik graag iets vast wil. Op een paar na hebben al mijn vriendinnen een stabiele relatie of zijn getrouwd. Dat laatste hoeft voor mij absoluut niet, ik wil niet trouwen. Maar ik wil toch ook wel een keer langer met iemand zijn dan maximaal een jaar
.
[..]
Dat boeit mij weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |