Sperma eten.quote:Op maandag 5 november 2012 18:54 schreef bojan het volgende:
Mijn vriendin pijpt mij en ik mag klaarkomen in haar mond maar ze weigert om het op te eten, ze spuugt het uit op een handdoek. Enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn?
Uw zaad laten opeten door een vrouw is voor mij het meest geile dat er bestaat en heel belangrijk voor mij. Een teken van volledige acceptatie.
Help mij.
Dus jij geilt erop als een vrouw mijn zaad doorslikt? That´s sick dude... Zoek hulp!quote:Op maandag 5 november 2012 18:54 schreef bojan het volgende:
Uw zaad laten opeten door een vrouw is voor mij het meest geile dat er bestaat en heel belangrijk voor mij. Een teken van volledige acceptatie.
Ik ben daar niet vies van hoor, heb al meerdere malen mijn zaad opgegeten dus waarom wil mijn vriendin niet dat?quote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef xminator het volgende:
Jij moet even voordoen hoe je dat zaad opeet. Dan zal zij geheid volgen!
Je hebt vast meer zaad van andere zwervers gegeten, pauper.quote:Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik ben daar niet vies van hoor, heb al meerdere malen mijn zaad opgegeten dus waarom wil mijn vriendin niet dat?
Is lekker.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef xminator het volgende:
Jij moet even voordoen hoe je dat zaad opeet. Dan zal zij geheid volgen!
quote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef DemonRage het volgende:
Je moet er ook eerst een omeletje van bakken voordat ze het op kan eten.
Heb je dat van je ouders meegekregen of..?quote:Op maandag 5 november 2012 18:54 schreef bojan het volgende:
Help mij.
Eerste wat ik dachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |