Dat vind ik ook onzin.quote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jezus, het niveau hier
Nee vrouwen hebben het idd nooit moeilijk wat dit betreftTrue
Nja for example ja.. Mgoed, ik hou me er verder wel buiten, vind het toch een non-discussiequote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin.
Misschien hebben ze meer aanbod, maar over de kwaliteit van dat aanbod wordt niks gezegd.
Daarom ben ik dus ook nooit singlequote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jezus, het niveau hier
Nee vrouwen hebben het idd nooit moeilijk wat dit betreftTrue
ach het gaat toch nergens overquote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja for example ja.. Mgoed, ik hou me er verder wel buiten, vind het toch een non-discussie
Ik ook nietquote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook nooit single.
Je bent toch ook nooit singlequote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook nooit single.
Echt welquote:
ik ook en soms vind ik dat heel niet ergquote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben in mijn leven meer single geweest dan niet single
. En dan doel ik op mijn leven vanaf mijn 18e, want alles daarvoor was kalverliefde of überhaupt geen interesse in jongens en relaties
.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
. En dan doel ik op mijn leven vanaf mijn 18e, want alles daarvoor was kalverliefde of überhaupt geen interesse in jongens en relaties
.
Mja. Ik zit nu in een fase in mijn leven dat ik graag iets vast wilquote:Op maandag 5 november 2012 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook en soms vind ik dat heel niet erg
Dat boeit mij weinigquote:
Samz en ik hebben hetzelfde probleem.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Samzz en jij verschillen toch wel een hoop qua leeftijd. Jij zou je daar nog niet mee bezig moeten houden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Samz en ik hebben hetzelfde probleem.
Nou ja probleem
Hoe oud is sammz dan?quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samzz en jij verschillen toch wel een hoop qua leeftijd. Jij zou je daar nog niet mee bezig moeten houden.
Ja, kon al geen nieuwe openenquote:Op maandag 5 november 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trouwens even een TR geplaatst omtrent de topics. Dat ze weer gereekst worden
Soms mis ik het ook wel, een relatie.. Maar anderzijds vermaak ik me zo ook wel primaquote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja. Ik zit nu in een fase in mijn leven dat ik graag iets vast wil. Op een paar na hebben al mijn vriendinnen een stabiele relatie of zijn getrouwd. Dat laatste hoeft voor mij absoluut niet, ik wil niet trouwen. Maar ik wil toch ook wel een keer langer met iemand zijn dan maximaal een jaar
.
[..]
Dat boeit mij weinig.
dat wel maar ik ga het niet forcerenquote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja. Ik zit nu in een fase in mijn leven dat ik graag iets vast wil. Op een paar na hebben al mijn vriendinnen een stabiele relatie of zijn getrouwd. Dat laatste hoeft voor mij absoluut niet, ik wil niet trouwen. Maar ik wil toch ook wel een keer langer met iemand zijn dan maximaal een jaar
.
[..]
Dat boeit mij weinig.
Daarom scharrel je?quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
[..]
Dat boeit mij weinig.
Ik herkende je eerst niet met je nieuw UIquote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar ik ga het niet forceren
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Soms mis ik het ook wel, een relatie.. Maar anderzijds vermaak ik me zo ook wel prima
Mag ik is vragen wat een UI is? Ik ben een leek!quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst niet met je nieuw UIverander hem terug ik kan niet tegen verandering
User Iconquote:Op maandag 5 november 2012 19:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mag ik is vragen wat een UI is? Ik ben een leek!
Ik ook niet, hoorquote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar ik ga het niet forceren
Jij weet überhaupt niks van wat er loopt of niet loopt tussen mij en scharrel (het woord dat ik gebruik bij gebrek aan een beter woord).quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom scharrel je?
Ik weet niet of een scharrel nou een goede aanzet is tot een stabiele relatie....
Maarja wat weet ik er vanErvaringsdeskundig ben ik niet bepaald
Jij hebt er ook eenquote:Op maandag 5 november 2012 19:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mag ik is vragen wat een UI is? Ik ben een leek!
NEE!!quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst niet met je nieuw UIverander hem terug ik kan niet tegen verandering
Ja maar, ja maar. De autist in mij raakt helemaal van slag.quote:
Gewoon samen gamen bier drinken en seks hebben heloef.quote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen, bij een relatie.
Het is iets fijns. Iets warms.quote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Net als een broodje frikandel? Gewoon mayo eroverheen kwakken en daarna opeten?quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is iets fijns. Iets warms.
Dat stel ik me er niet bij voor, er zullen vast genoeg dingen zijn die ik retesaai vind en zij geweldig.quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon samen gamen bier drinken en seks hebben heloef.
Of zoiets...
Alles wat verkeerd kon gaan, ging verkeerd?quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
De relatie die ik had, zou ik nooit meer terug willen
Ik ook.quote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Net als een warme trui dus, nu heb ik er een beeld bij.quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is iets fijns. Iets warms.
Nee. Mayo is voor proleten.quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net als een broodje frikandel? Gewoon mayo eroverheen kwakken en daarna opeten?
En dit.. Hoewel ik er wel wijze lessen uit heb getrokkenquote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
Zoiets.quote:Op maandag 5 november 2012 19:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Alles wat verkeerd kon gaan, ging verkeerd?
-O_quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net als een broodje frikandel? Gewoon mayo eroverheen kwakken en daarna opeten?
Dat zeker jaquote:Op maandag 5 november 2012 19:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En dit.. Hoewel ik er wel wijze lessen uit heb getrokken
zoals bij mijn laatste nee dat nooit meerquote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben gewoon strontvervelend in een relatiequote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ben van iedere relatie wijzer geworden, leuke momenten gehad, minder leuke momenten.
Misschien ben ik wel te veeleisend, of zo... Ik weet het niet.
Van elke 'negatief' ding kan je wel iets positiefs halen, dat is iig altijd hoe ik het zie. Uit elke klootzak die je ooit hebt ontmoet weet je iig hoe het niét moet.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ben van iedere relatie wijzer geworden, leuke momenten gehad, minder leuke momenten.
Misschien ben ik wel te veeleisend, of zo... Ik weet het niet.
Hoe ben je anders dan?quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon strontvervelend in een relatie
Ja, seks hebt, er een 'klik' is, lachen, praten enz..quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Wat moet ik onder een relatie verstaan nou eigenlijk?
Dat je vaak samenkomt en dingen gaat doen oid?
quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
In b4: dat ben je sowieso wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Oh, volgens mij kan ik dat wel, in beschonken / trippende toestand.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja, seks hebt, er een 'klik' is, lachen, praten enz..
Precies.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoals bij mijn laatste nee dat nooit meer
dat heeft me compleet kapot gemaakt
Als je dat allebei zo voelt, dat je een diepere band met elkaar hebt gekregen, en dat tegen elkaar hebt uitgesproken, denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Wat moet ik onder een relatie verstaan nou eigenlijk?
Dat je vaak samenkomt en dingen gaat doen oid?
Seks hoeft niet perse alleen in een relatie voor te komen natuurlijk..quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt moeilijker dan de variant van ME.quote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat allebei zo voelt, dat je een diepere band met elkaar hebt gekregen, en dat tegen elkaar hebt uitgesproken, denk ik.
Iemand om alles mee te delen. Goeie en slechtequote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
In b4: dat ben je sowieso wel
Ik zal ook mijn vervelende trekjes wel hebben, maar die heeft iedereenquote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk dat als je bepaalde negatieve dingen deelt met een persoon dat je niet heel aantrekkelijk overkomt, dan verschiet je denk je eigen kansenquote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand om alles mee te delen. Goeie en slechte
Als je aan wat ik net noemde niet voldoet heb je denk ik ook niet echt een relatiequote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt moeilijker dan de variant van ME.
Maar zeur dan ook niet over dat je een langdurige relatie wiltquote:Op maandag 5 november 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor. Het is gewoon iets wat ik heel graag wil. Wellicht dat dat me ook tegenwerkt, ik weet het niet.
[..]
Jij weet überhaupt niks van wat er loopt of niet loopt tussen mij en scharrel (het woord dat ik gebruik bij gebrek aan een beter woord).
quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal ook mijn vervelende trekjes wel hebben, maar die heeft iedereen.
Sorry, ik ben gewoon in een jankstemming, weer. Dingen lopen compleet niet zoals ik wil dat ze lopen
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Gewoon een hele relatie dronken/stoned/high zijn... Werk primaquote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, volgens mij kan ik dat wel, in beschonken / trippende toestand.
[..]jij hebt wat met miss gellar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Mee eens wel lokjequote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je aan wat ik net noemde niet voldoet heb je denk ik ook niet echt een relatie
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weer klaar met werk?quote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat allebei zo voelt, dat je een diepere band met elkaar hebt gekregen, en dat tegen elkaar hebt uitgesproken, denk ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Betaal jij de wiet? Dan haal ik het bier.quote:Op maandag 5 november 2012 19:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gewoon een hele relatie dronken/stoned/high zijn... Werk prima
Ja, want het is natuurlijk geheel en alleen mijn schuld dat het niet die kant opgaatquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar zeur dan ook niet over dat je een langdurige relatie wiltWant die kant lijk je nou niet bepaald op te gaan momenteel.
Misschien wel maar als je van iemand houdt dan accepteer die goeie maar ook de slechte kanten van die persoon.quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je bepaalde negatieve dingen deelt met een persoon dat je niet heel aantrekkelijk overkomt, dan verschiet je denk je eigen kansen
Klopt...maar op een gegeven moment wil je ook dát van elkaar weten.quote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Seks hoeft niet perse alleen in een relatie voor te komen natuurlijk..
quote:Op maandag 5 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Pauze, nog 10 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Al weer klaar met werk?![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso.. Maar ok, nah in relatie ben ik gewoon TE veel controlfreakquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal ook mijn vervelende trekjes wel hebben, maar die heeft iedereen.
Sorry, ik ben gewoon in een jankstemming, weer. Dingen lopen compleet niet zoals ik wil dat ze lopen
.
Wat apartquote:Op maandag 5 november 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso.. Maar ok, nah in relatie ben ik gewoon TE veel controlfreak.. Zolang het geen "naam" heeft en/of gewoon "iets" is gaat het goed
Kusje er op![]()
Grillenquote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Frituren of grillen jullie de hamburgers?
Makkelijker om jezelf aan te passen dan een ander...quote:Op maandag 5 november 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want het is natuurlijk geheel en alleen mijn schuld dat het niet die kant opgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |