Dat vind ik ook onzin.quote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jezus, het niveau hier
Nee vrouwen hebben het idd nooit moeilijk wat dit betreftTrue
Nja for example ja.. Mgoed, ik hou me er verder wel buiten, vind het toch een non-discussiequote:Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin.
Misschien hebben ze meer aanbod, maar over de kwaliteit van dat aanbod wordt niks gezegd.
Daarom ben ik dus ook nooit singlequote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jezus, het niveau hier
Nee vrouwen hebben het idd nooit moeilijk wat dit betreftTrue
ach het gaat toch nergens overquote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja for example ja.. Mgoed, ik hou me er verder wel buiten, vind het toch een non-discussie
Ik ook nietquote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook nooit single.
Je bent toch ook nooit singlequote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook nooit single.
Echt welquote:
ik ook en soms vind ik dat heel niet ergquote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben in mijn leven meer single geweest dan niet single
. En dan doel ik op mijn leven vanaf mijn 18e, want alles daarvoor was kalverliefde of überhaupt geen interesse in jongens en relaties
.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
. En dan doel ik op mijn leven vanaf mijn 18e, want alles daarvoor was kalverliefde of überhaupt geen interesse in jongens en relaties
.
Mja. Ik zit nu in een fase in mijn leven dat ik graag iets vast wilquote:Op maandag 5 november 2012 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook en soms vind ik dat heel niet erg
Dat boeit mij weinigquote:
Samz en ik hebben hetzelfde probleem.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Samzz en jij verschillen toch wel een hoop qua leeftijd. Jij zou je daar nog niet mee bezig moeten houden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Samz en ik hebben hetzelfde probleem.
Nou ja probleem
Hoe oud is sammz dan?quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samzz en jij verschillen toch wel een hoop qua leeftijd. Jij zou je daar nog niet mee bezig moeten houden.
Ja, kon al geen nieuwe openenquote:Op maandag 5 november 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trouwens even een TR geplaatst omtrent de topics. Dat ze weer gereekst worden
Soms mis ik het ook wel, een relatie.. Maar anderzijds vermaak ik me zo ook wel primaquote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja. Ik zit nu in een fase in mijn leven dat ik graag iets vast wil. Op een paar na hebben al mijn vriendinnen een stabiele relatie of zijn getrouwd. Dat laatste hoeft voor mij absoluut niet, ik wil niet trouwen. Maar ik wil toch ook wel een keer langer met iemand zijn dan maximaal een jaar
.
[..]
Dat boeit mij weinig.
dat wel maar ik ga het niet forcerenquote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja. Ik zit nu in een fase in mijn leven dat ik graag iets vast wil. Op een paar na hebben al mijn vriendinnen een stabiele relatie of zijn getrouwd. Dat laatste hoeft voor mij absoluut niet, ik wil niet trouwen. Maar ik wil toch ook wel een keer langer met iemand zijn dan maximaal een jaar
.
[..]
Dat boeit mij weinig.
Daarom scharrel je?quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
[..]
Dat boeit mij weinig.
Ik herkende je eerst niet met je nieuw UIquote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar ik ga het niet forceren
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Soms mis ik het ook wel, een relatie.. Maar anderzijds vermaak ik me zo ook wel prima
Mag ik is vragen wat een UI is? Ik ben een leek!quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst niet met je nieuw UIverander hem terug ik kan niet tegen verandering
User Iconquote:Op maandag 5 november 2012 19:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mag ik is vragen wat een UI is? Ik ben een leek!
Ik ook niet, hoorquote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar ik ga het niet forceren
Jij weet überhaupt niks van wat er loopt of niet loopt tussen mij en scharrel (het woord dat ik gebruik bij gebrek aan een beter woord).quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom scharrel je?
Ik weet niet of een scharrel nou een goede aanzet is tot een stabiele relatie....
Maarja wat weet ik er vanErvaringsdeskundig ben ik niet bepaald
Jij hebt er ook eenquote:Op maandag 5 november 2012 19:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mag ik is vragen wat een UI is? Ik ben een leek!
NEE!!quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst niet met je nieuw UIverander hem terug ik kan niet tegen verandering
Ja maar, ja maar. De autist in mij raakt helemaal van slag.quote:
Gewoon samen gamen bier drinken en seks hebben heloef.quote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen, bij een relatie.
Het is iets fijns. Iets warms.quote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Net als een broodje frikandel? Gewoon mayo eroverheen kwakken en daarna opeten?quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is iets fijns. Iets warms.
Dat stel ik me er niet bij voor, er zullen vast genoeg dingen zijn die ik retesaai vind en zij geweldig.quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon samen gamen bier drinken en seks hebben heloef.
Of zoiets...
Alles wat verkeerd kon gaan, ging verkeerd?quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
De relatie die ik had, zou ik nooit meer terug willen
Ik ook.quote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Net als een warme trui dus, nu heb ik er een beeld bij.quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is iets fijns. Iets warms.
Nee. Mayo is voor proleten.quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net als een broodje frikandel? Gewoon mayo eroverheen kwakken en daarna opeten?
En dit.. Hoewel ik er wel wijze lessen uit heb getrokkenquote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
Zoiets.quote:Op maandag 5 november 2012 19:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Alles wat verkeerd kon gaan, ging verkeerd?
-O_quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net als een broodje frikandel? Gewoon mayo eroverheen kwakken en daarna opeten?
Dat zeker jaquote:Op maandag 5 november 2012 19:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En dit.. Hoewel ik er wel wijze lessen uit heb getrokken
zoals bij mijn laatste nee dat nooit meerquote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben gewoon strontvervelend in een relatiequote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ben van iedere relatie wijzer geworden, leuke momenten gehad, minder leuke momenten.
Misschien ben ik wel te veeleisend, of zo... Ik weet het niet.
Van elke 'negatief' ding kan je wel iets positiefs halen, dat is iig altijd hoe ik het zie. Uit elke klootzak die je ooit hebt ontmoet weet je iig hoe het niét moet.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ben van iedere relatie wijzer geworden, leuke momenten gehad, minder leuke momenten.
Misschien ben ik wel te veeleisend, of zo... Ik weet het niet.
Hoe ben je anders dan?quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon strontvervelend in een relatie
Ja, seks hebt, er een 'klik' is, lachen, praten enz..quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Wat moet ik onder een relatie verstaan nou eigenlijk?
Dat je vaak samenkomt en dingen gaat doen oid?
quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
In b4: dat ben je sowieso wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Oh, volgens mij kan ik dat wel, in beschonken / trippende toestand.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja, seks hebt, er een 'klik' is, lachen, praten enz..
Precies.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoals bij mijn laatste nee dat nooit meer
dat heeft me compleet kapot gemaakt
Als je dat allebei zo voelt, dat je een diepere band met elkaar hebt gekregen, en dat tegen elkaar hebt uitgesproken, denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Wat moet ik onder een relatie verstaan nou eigenlijk?
Dat je vaak samenkomt en dingen gaat doen oid?
Seks hoeft niet perse alleen in een relatie voor te komen natuurlijk..quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt moeilijker dan de variant van ME.quote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat allebei zo voelt, dat je een diepere band met elkaar hebt gekregen, en dat tegen elkaar hebt uitgesproken, denk ik.
Iemand om alles mee te delen. Goeie en slechtequote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
In b4: dat ben je sowieso wel
Ik zal ook mijn vervelende trekjes wel hebben, maar die heeft iedereenquote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk dat als je bepaalde negatieve dingen deelt met een persoon dat je niet heel aantrekkelijk overkomt, dan verschiet je denk je eigen kansenquote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand om alles mee te delen. Goeie en slechte
Als je aan wat ik net noemde niet voldoet heb je denk ik ook niet echt een relatiequote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt moeilijker dan de variant van ME.
Maar zeur dan ook niet over dat je een langdurige relatie wiltquote:Op maandag 5 november 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor. Het is gewoon iets wat ik heel graag wil. Wellicht dat dat me ook tegenwerkt, ik weet het niet.
[..]
Jij weet überhaupt niks van wat er loopt of niet loopt tussen mij en scharrel (het woord dat ik gebruik bij gebrek aan een beter woord).
quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal ook mijn vervelende trekjes wel hebben, maar die heeft iedereen.
Sorry, ik ben gewoon in een jankstemming, weer. Dingen lopen compleet niet zoals ik wil dat ze lopen
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Gewoon een hele relatie dronken/stoned/high zijn... Werk primaquote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, volgens mij kan ik dat wel, in beschonken / trippende toestand.
[..]jij hebt wat met miss gellar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Mee eens wel lokjequote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je aan wat ik net noemde niet voldoet heb je denk ik ook niet echt een relatie
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weer klaar met werk?quote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat allebei zo voelt, dat je een diepere band met elkaar hebt gekregen, en dat tegen elkaar hebt uitgesproken, denk ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Betaal jij de wiet? Dan haal ik het bier.quote:Op maandag 5 november 2012 19:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gewoon een hele relatie dronken/stoned/high zijn... Werk prima
Ja, want het is natuurlijk geheel en alleen mijn schuld dat het niet die kant opgaatquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar zeur dan ook niet over dat je een langdurige relatie wiltWant die kant lijk je nou niet bepaald op te gaan momenteel.
Misschien wel maar als je van iemand houdt dan accepteer die goeie maar ook de slechte kanten van die persoon.quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je bepaalde negatieve dingen deelt met een persoon dat je niet heel aantrekkelijk overkomt, dan verschiet je denk je eigen kansen
Klopt...maar op een gegeven moment wil je ook dát van elkaar weten.quote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Seks hoeft niet perse alleen in een relatie voor te komen natuurlijk..
quote:Op maandag 5 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Pauze, nog 10 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Al weer klaar met werk?![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso.. Maar ok, nah in relatie ben ik gewoon TE veel controlfreakquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal ook mijn vervelende trekjes wel hebben, maar die heeft iedereen.
Sorry, ik ben gewoon in een jankstemming, weer. Dingen lopen compleet niet zoals ik wil dat ze lopen
.
Wat apartquote:Op maandag 5 november 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso.. Maar ok, nah in relatie ben ik gewoon TE veel controlfreak.. Zolang het geen "naam" heeft en/of gewoon "iets" is gaat het goed
Kusje er op![]()
Grillenquote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Frituren of grillen jullie de hamburgers?
Makkelijker om jezelf aan te passen dan een ander...quote:Op maandag 5 november 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want het is natuurlijk geheel en alleen mijn schuld dat het niet die kant opgaat.
Ja denk het somehowquote:Op maandag 5 november 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat apart. Gaat er dan een knopje in je hersens om of zo
?
Word dan wel een relatie van een paar dagen, want wiet is duurquote:Op maandag 5 november 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Betaal jij de wiet? Dan haal ik het bier.
Het is goed met je, Faxie.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Makkelijker om jezelf aan te passen dan een ander...
Niks mis mee...quote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Word dan wel een relatie van een paar dagen, want wiet is duur
lang geleden dat ik die gekeken hebquote:
Hij heeft wel een puntquote:
Je moet ook juist jezelf kunnen zijn bij een ander, anders heeft het weinig nut in the end ehquote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
True.quote:Op maandag 5 november 2012 19:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt...maar op een gegeven moment wil je ook dát van elkaar weten.
En zo hoort het, bazenseriequote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
lang geleden dat ik die gekeken heb
binnenkort maar eens een keer doen
Zou best kunnenquote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja denk het somehow.. Blijkbaar kan ik er niet zo goed mee omgaan
Of mijn ex partners waren gewoon niet juist voor me, kan ook.. Of beide
quote:Op maandag 5 november 2012 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ervaarde het als een klapzoen
Ik volg het nogquote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik heb zelf denk ik last van verlatingsangst en daarom wil ik het niet toegeven dat ik een relatie heb omdat mijn relaties altijd eindigen en ik weer alleen ben.
Volg je het nog?
Ga je het nu reflecteren op mijn huidige situatie?quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True.
Maar iemand waar je goede seks mee hebt, evenals goede gesprekken en een goede klik hoeft nog niet perse relatiemateriaal te zijn..
Hij heeft helemaal geen punt. Hij heeft geen flauw idee in hoeverre ik mij al heb aangepast, in hoeverre hij mij tegemoet is gekomen en hoe we over het algemeen met elkaar omgaan.quote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt![]()
Of wil je sowieso geen relatie met scharrel?
Of komt alles op pootjes terecht als jullie hetzelfde blijven?
Mevrouw voelt zich meteen aangesproken? Nee, het ging niet om jou. Get over it. Het ging over mijn situatie met iemand anders.quote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ga je het nu reflecteren op mijn huidige situatie?
Wellusquote:
Ik zal je latenquote:Op maandag 5 november 2012 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Series kijken en dan naar bed, alleen storen als je een lekker wijf bent
Bindingsangst heb ik dan weer niet, denk ik. Ik weet het ook nietquote:Op maandag 5 november 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik volg het nogen ik kan me er ook wel in vinden
En een vleugje bindingsangst voor wat extra avontuur![]()
![]()
Dat zei hij niet.quote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen punt. Hij heeft geen flauw idee in hoeverre ik mij al heb aangepast, in hoeverre hij mij tegemoet is gekomen en hoe we over het algemeen met elkaar omgaan.
Kortom, hij weet geen flikker maar heeft wel een oordeel over dat ik het niet goed doe. Dan denk ik, rot lekker op, zelf kan je er ook geen fluit van.
truequote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moet ook juist jezelf kunnen zijn bij een ander, anders heeft het weinig nut in the end eh
Waar ligt de grens van oud/te oud?quote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Tis dat je zo oud bent maar anders
Sorry hoor joof. Maar oke. Serieu-kijkse ik zal je niet storenquote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mevrouw voelt zich meteen aangesproken? Nee, het ging niet om jou. Get over it. Het ging over mijn situatie met iemand anders.
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar zeur dan ook niet over dat je een langdurige relatie wiltWant die kant lijk je nou niet bepaald op te gaan momenteel.
Hoe moet ik dit dan opvatten?quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics?quote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sorry hoor joof. Maar oke. Serieu-kijkse ik zal je niet storen
Ook al ben ik een lekker wijf
Ik zei alleen neukenquote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Tis dat je zo oud bent maar anders
Bij 30quote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ligt de grens van oud/te oud?
Ik kan ook niks goed doenquote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm....
Wordt ondergewaardeerd dan, merk er geen reet van.
Neuken?quote:
Nja.. Wat ik al zei, zodra t beestje een naampje krijgt.. Dus ik denk hetquote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bindingsangst heb ik dan weer niet, denk ik. Ik weet het ook niet. Ik ben eigenlijk altijd wel relatief laid back in relaties. Totdat er een confrontatie komt
.
Oh sorry dat het onderwerp je niet aanstaat, grote baas.quote:
Ik ben de "te oud" grens al lang geleden gepasseerd voor de meesten hierquote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ligt de grens van oud/te oud?
Niet dat jij alles fout doet, meer dat de huidige situatie geen hoop geeft op een serieuze relatie en dat er iemand moet veranderen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe moet ik dit dan opvatten?
Leeftijd is maar een getal, maar maar, laat maar ookquote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zei alleen neuken
Niet 'wie wil er neuken'
Altijd maar die leeftijd![]()
Toch maar eens een koen86 aanmaaken.quote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zei alleen neuken
Niet 'wie wil er neuken'
Altijd maar die leeftijd![]()
Apart, johquote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja.. Wat ik al zei, zodra t beestje een naampje krijgt.. Dus ik denk hetofzo..
Confrontatie kan ik in principe wel handelen, maar het wordt nogal lastig als er dan niks uit de andere partij komt
Leer mij een beetje laidback zijn btw :$
Je bent oud genoeg om de vader van de meeste hier te zijnquote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben de "te oud" grens al lang geleden gepasseerd voor de meesten hier
En ik mag niet neuken ookquote:Op maandag 5 november 2012 19:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal, maar maar, laat maar ook
Je hebt het best vaak dit soort uitspattingen... Ik kan ze nooit zo goed hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh sorry dat het onderwerp je niet aanstaat, grote baas.
Nee je moet niet veranderen.. Het is het echte leven, geen toneeluitvoeringquote:Op maandag 5 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet dat jij alles fout doet, meer dat de huidige situatie geen hoop geeft op een serieuze relatie en dat er iemand moet veranderen.
Zoals ik zei, hij weet helemaal NIKS over de situatie. Dus ik snap ook niet zo goed waar hij het lef vandaan haalt om mij te vertellen dat het makkelijker is mezelf maar te veranderen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet dat jij alles fout doet, meer dat de huidige situatie geen hoop geeft op een serieuze relatie en dat er iemand moet veranderen.
Dat dusquote:Op maandag 5 november 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent oud genoeg om de vader van de meeste hier te zijn
Goed plan.quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee je moet niet veranderen.. Het is het echte leven, geen toneeluitvoering
Ze zullen er uit moeten zien te komen en als dat niet werkt.. Dan knuffel ik Samzz plat en krijgt ze een koekje van me
Die is ouder dan jou?quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niks.
We stellen niks voor Lola!![]()
Dat was meer een algemeen feitje wat hij vertelde..quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
Zoals ik zei, hij weet helemaal NIKS over de situatie. Dus ik snap ook niet zo goed waar hij het lef vandaan haalt om mij te vertellen dat het makkelijker is mezelf maar te veranderen.
afhankelijk van waar het over gaat anders heb je aan mij een hele slechte dan kan ik echt extreem koppig zijnquote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bindingsangst heb ik dan weer niet, denk ik. Ik weet het ook niet. Ik ben eigenlijk altijd wel relatief laid back in relaties. Totdat er een confrontatie komt
.
Oh ik mag er geen mening over hebben?quote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh sorry dat het onderwerp je niet aanstaat, grote baas.
Als jullie je allebei zo hebben aangepast zou je dan niet eens conclusies moeten gaan trekken?quote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen punt. Hij heeft geen flauw idee in hoeverre ik mij al heb aangepast, in hoeverre hij mij tegemoet is gekomen en hoe we over het algemeen met elkaar omgaan.
Kortom, hij weet geen flikker maar heeft wel een oordeel over dat ik het niet goed doe. Dan denk ik, rot lekker op, zelf kan je er ook geen fluit van.
Ik denk dat dat het verschil is tussen de mensen die wel een relatie hebben gehad en de mensen die nog geen relatie hebben gehadquote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee je moet niet veranderen.. Het is het echte leven, geen toneeluitvoering
Ze zullen er uit moeten zien te komen en als dat niet werkt.. Dan knuffel ik Samzz plat en krijgt ze een koekje van me
Met vlagen heb ik zequote:
Mja.. Achquote:Op maandag 5 november 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het verschil is tussen de mensen die wel een relatie hebben gehad en de mensen die nog geen relatie hebben gehad. No offence verder, naar die mensen.
En dat koekje wil ik wel.
Jawel, hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik mag er geen mening over hebben?
Ik zei niet dat wij ons naar elkaar hebben aangepast, ik zeg ook niet dat wij dat niet hebben gedaan. Ik zeg alleen dat jij over de situatie ongeveer net zoveel weet als een kind over de beurs en dat je daarom beter je mond kunt houden want je zit me hier enorm te kwetsen door te zeggen dat ik het niet goed doe.quote:Op maandag 5 november 2012 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jullie je allebei zo hebben aangepast zou je dan niet eens conclusies moeten gaan trekken?
Ik kan er zelf ook geen fluit van nee (trouwens, jij weet ook geen flikker), maar ik zoek het bij mezelf en ik doe d'r wat aan. En het gaat wel steeds beter.
Vrouw en kinderen wel jaquote:Op maandag 5 november 2012 19:54 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw, kids en kleinkinderen?
Want uit 66
Gooi het svp niet op een relatie gedeelte, naar mijn mening moet je dat er helemaal niet bij betrekken. Ik zeg alleen wat ik denk dat faxie bedoelt, en dat is iets minder negatief dan jij denkt dat hij het bedoelt.quote:Op maandag 5 november 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat dat het verschil is tussen de mensen die wel een relatie hebben gehad en de mensen die nog geen relatie hebben gehad. No offence verder, naar die mensen.
En dat koekje wil ik wel.
Waarom?quote:Op maandag 5 november 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel de liefste van de hele slowchat
Hoe jong zijn ze dan?quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrouw en kinderen wel ja
Kleinkinderen zou een beetje eng zijn
Je bent 46, kan wel hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrouw en kinderen wel ja
Kleinkinderen zou een beetje eng zijn
Misschien je posts over dat het niet zo goed gaat tussen jou en scharrel? En ik zeg 'lijk', dat is iets anders dan een conslusie.quote:Op maandag 5 november 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe moet ik dit dan opvatten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Natuurlijk is dat relatie gedeelte wel belangrijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gooi het svp niet op een relatie gedeelte, naar mijn mening moet je dat er helemaal niet bij betrekken. Ik zeg alleen wat ik denk dat faxie bedoelt, en dat is iets minder negatief dan jij denkt dat hij het bedoelt.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Overigens word ik hier wel een beetjeDat is eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De rest is stom.
Behalve heloef.
Het gaat toch om een relatie? Hoezo moet ik het er dan niet bij betrekken?quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gooi het svp niet op een relatie gedeelte, naar mijn mening moet je dat er helemaal niet bij betrekken. Ik zeg alleen wat ik denk dat faxie bedoelt, en dat is iets minder negatief dan jij denkt dat hij het bedoelt.
Ninja edit en onzin.quote:[quote]Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De rest is stom.
Behalve heloef.
Sorry, ik wurm mezelf wel weer in mijn schattige, fluffy vormquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Overigens word ik hier wel een beetjeHee, wat voor film is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee, dat maakt geen flikker uit of het makkelijker is om jezelf te veranderen als een ander.quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef Tamashii het volgende:
Is dat niet uit Buffy the vampire slayerquote:
Not a true storyquote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De rest is stom.
Behalve heloef.
Dan wens ik je veel succes met je veranderingen. Want ik ben niet van plan wie ik ben opzij te zetten voor een man en ik ga er niet vanuit dat ik een man ontmoet die van mij verwacht dat ik me anders voor ga doen dan ik ben.quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien je posts over dat het niet zo goed gaat tussen jou en scharrel? En ik zeg 'lijk', dat is iets anders dan een conslusie.
Dat 2e is meer een algemene levenswijsheid waar je heel veel aan kunt hebben
9 en 7, was idd vrij laat met kinderen (en ook met vaste relatie krijgen, dus ik voel de frustratie van sommigen hier aan als geen ander )quote:
Het gaat er niet om of het makkelijker is of niet, het gaat er om dat je jezelf niet moet gaan veranderen.. Sowieso niet, maar in een relatie, of iets wat die kant op gaat, al helemaal nietquote:Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, dat maakt geen flikker uit of het makkelijker is om jezelf te veranderen als een ander.
Pwetty.quote:Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sorry, ik wurm mezelf wel weer in mijn schattige, fluffy vorm
Mag ook! Ik herkende het iig. En David Boreanasquote:
Het is makkelijker om een ander te veranderen ja, logisch. Maar doe maar lekker koppig... grote kans dat je scharrel dat ook is. Uiteindelijk zal je toch concessies moeten doen of er een streep achter zetten. En dat telt voor iedereen in welke relatie dan ook.quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, hij weet helemaal NIKS over de situatie. Dus ik snap ook niet zo goed waar hij het lef vandaan haalt om mij te vertellen dat het makkelijker is mezelf maar te veranderen.
Eens, maar daar ging het niet over naar mijn mening dus om die reden vond ik het onterecht dat samzz uitviel op faxie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het makkelijker is of niet, het gaat er om dat je jezelf niet moet gaan veranderen.. Sowieso niet, maar in een relatie, of iets wat die kant op gaat, al helemaal niet
Dus er is nog hoopquote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
9 en 7, was idd vrij laat met kinderen (en ook met vaste relatie krijgen, dus ik voel de frustratie van sommigen hier aan als geen ander )
Eh, nou lijkt het alsof ik dat zei, maar dat is dus niet zo..quote:Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, dat maakt geen flikker uit of het makkelijker is om jezelf te veranderen als een ander.
dsogbsgfldsflahgodshlgrsdquote:
Dat mag je niet zeggen, je hebt nooit een relatie gehadquote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is makkelijker om een ander te veranderen ja, logisch. Maar doe maar lekker koppig... grote kans dat je scharrel dat ook is. Uiteindelijk zal je toch concessies moeten doen of er een streep achter zetten. En dat telt voor iedereen in welke relatie dan ook.
En zo is het verdomme.quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel succes met je veranderingen. Want ik ben niet van plan wie ik ben opzij te zetten voor een man en ik ga er niet vanuit dat ik een man ontmoet die van mij verwacht dat ik me anders voor ga doen dan ik ben.
Z ja.. En da's de enige man die mij mag bijten.. Angel dan ehquote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ook! Ik herkende het iig. En David Boreanas. of is zijn naam met een z op het eind
?
My name is heloef and I approve this message.quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De rest is stom.
Behalve heloef.
Ik leerde vrouw kennen toen ik 28 was, daarvoor alleen maar heel af en toe een korte, voornamelijk vakantiescharrelquote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus er is nog hoopook voor mijn bijna dertiger
Ik doe helemaal niet koppig. Je moet niet denken de wijsheid te hebben die je hier tentoonspreidt en dat na aanleiding van een post van mij waar verder niks inhoudelijks in stond ook nog.quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is makkelijker om een ander te veranderen ja, logisch. Maar doe maar lekker koppig... grote kans dat je scharrel dat ook is. Uiteindelijk zal je toch concessies moeten doen of er een streep achter zetten. En dat telt voor iedereen in welke relatie dan ook.
Mijn excuses, je doet het wel goed hoor. Dat blijkt.quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, hoor.
[..]
Ik zei niet dat wij ons naar elkaar hebben aangepast, ik zeg ook niet dat wij dat niet hebben gedaan. Ik zeg alleen dat jij over de situatie ongeveer net zoveel weet als een kind over de beurs en dat je daarom beter je mond kunt houden want je zit me hier enorm te kwetsen door te zeggen dat ik het niet goed doe.
En wie zegt dat ik de problemen niet bij mezelf zoek? Want dat doe ik echt wel.
Jezusquote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, je hebt nooit een relatie gehad
Collega van 51 is ook pas toen hij ruim in de 30 was aan de vrouw gekomenquote:Op maandag 5 november 2012 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik leerde vrouw kennen toen ik 28 was, daarvoor alleen maar heel af en toe een korte, voornamelijk vakantiescharrel
Sorry hoor, maar jezelf veranderen is gewoon makkelijker als een ander veranderen, waarheid als een koe naar mijn mening, hem ontbieden dat hier te vertellen lijkt me nogal sneu.quote:Op maandag 5 november 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet koppig. Je moet niet denken de wijsheid te hebben die je hier tentoonspreidt en dat na aanleiding van een post van mij waar verder niks inhoudelijks in stond ook nog.
Snap ik, Angelquote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Z ja.. En da's de enige man die mij mag bijten.. Angel dan eh
Je haalt ontbieden en verbieden door elkaar. Ik verbied hem niks en ik ontbied hem ook niet, ik vind het alleen dom om de uitspraken te doen die hij doet als hij niks maar dan ook niks van de situatie afweetquote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jezelf veranderen is gewoon makkelijker als een ander veranderen, waarheid als een koe naar mijn mening, hem ontbieden dat hier te vertellen lijkt me nogal sneu.
Mja zoiets... ik weet ook wel dat ik de situatie niet weet, maar aangezien ze nog wel eens aangeeft er niet tevreden mee te zijn moet er toch iets veranderen...quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En om nog wat meer hoop te geven:quote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Collega van 51 is ook pas toen hij ruim in de 30 was aan de vrouw gekomen
Dank je wel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn excuses, je doet het wel goed hoor. Dat blijkt.
Dat hebben mijn ouders een keer gevraagd of ik misschien homo wasquote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En om nog wat meer hoop te geven:
Mijn zwager (40 intussen) had Nooit een vriendin. Nu opeens wel, ik dacht jaren dat ie uit de kast moest komen
En dat zal een redelijk logisch gevolg hebben dat een langdurige relatie niet gaat werken, want in een langdurige relatie moet je nou eenmaal geven en nemen. En je bent dus niet van plan te geven...quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel succes met je veranderingen. Want ik ben niet van plan wie ik ben opzij te zetten voor een man en ik ga er niet vanuit dat ik een man ontmoet die van mij verwacht dat ik me anders voor ga doen dan ik ben.
En dat is toch gewoon logisch verdomme...quote:Op maandag 5 november 2012 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja zoiets... ik weet ook wel dat ik de situatie niet weet, maar aangezien ze nog wel eens aangeeft er niet tevreden mee te zijn moet er toch iets veranderen...
Je moet concessies doen. Je moet niet veranderen wie je bent. Zie je echt het verschil niet?quote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat zal een redelijk logisch gevolg hebben dat een langdurige relatie niet gaat werken, want in een langdurige relatie moet je nou eenmaal geven en nemen. En je bent dus niet van plan te geven...
Wat ga je beklimmen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
Morgen klimmen, toets maken en naar ha
Leukquote:
Ik ga al aan dat ik geen ervaringsdeskundige benquote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, je hebt nooit een relatie gehad
Joh, al heb je alle onderzoeken gelezen en alle theorie uit je kop gestamt waardoor je het beter weet dan menigeen, dan nog heb je geen relatie gehad en mag je niks zeggen beste faxie, dat moet je begrijpen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga al aan dat ik geen ervaringsdeskundige ben
Maar beetje logisch denken, plus alle tips die je overal leest lijken nogal heel erg die kant op te sturen
Volgens mij staan er posts van jou in zo'n 524 topics ondertussen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet koppig. Je moet niet denken de wijsheid te hebben die je hier tentoonspreidt en dat na aanleiding van een post van mij waar verder niks inhoudelijks in stond ook nog.
Nee, die sturen aan naar concessies doen, rekening houden met elkaar. Dat is heel wat anders dan jezelf veranderen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga al aan dat ik geen ervaringsdeskundige ben
Maar beetje logisch denken, plus alle tips die je overal leest lijken nogal heel erg die kant op te sturen
ANUS, JOAAAH!$!$quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Irritaaaaaant, jeuk hebben op een plek waar je gewoon absoluut niet kan en mag krabben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn om te wetenquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Irritaaaaaant, jeuk hebben op een plek waar je gewoon absoluut niet kan en mag krabben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klimmen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
Morgen klimmen, toets maken en naar ha
Genezende wondjes.quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O verder jeuk ik gewoon aan alles...
Ook me anus overigens,
Wat is jouw probleem?
Ja en in al die topics heb ik waarschijnlijk in totaal 5 keer gezegd dat ik dingen graag wat anders zou willen zien.quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij staan er posts van jou in zo'n 524 topics ondertussen.
En die 'wijsheid' staat ook in evenzoveel topics ongeveer.
Je net geschoren ballenquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik je reet ff krabben?quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O verder jeuk ik gewoon aan alles...
Ook me anus overigens,
Wat is jouw probleem?
quote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik je reet ff krabben?
[ afbeelding ]
Weet je, bepaalde dingen zijn eigenlijk TMIquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, je moet vooral alles op jouw manier willen en niks anders. Veel succes met het vinden van een match, want dat zullen er niet zoveel meer zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet concessies doen. Je moet niet veranderen wie je bent. Zie je echt het verschil niet?
Ow ik ben een lange wand met wat grijpdingetjes, kom je bij mij klimmen? Halvewege kun je rustenquote:
Okquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, al heb je alle onderzoeken gelezen en alle theorie uit je kop gestamt waardoor je het beter weet dan menigeen, dan nog heb je geen relatie gehad en mag je niks zeggen beste faxie, dat moet je begrijpen.
Je doet gewoon niet mee ok?
Nou enquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, bepaalde dingen zijn eigenlijk TMI. Dit is er een van.
Je aars?quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Even voor de goede orde:quote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
Ja en in al die topics heb ik waarschijnlijk in totaal 5 keer gezegd dat ik dingen graag wat anders zou willen zien.
Maar zoals ik zei, trek lekker je conclusies. Mij interesseert het niet meer.
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, je moet vooral alles op jouw manier willen en niks anders. Veel succes met het vinden van een match, want dat zullen er niet zoveel meer zijn.
Ja, is mijn schuldquote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee. Maar jij wel waar het over gaat.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja, is mijn schuldheb je toch nog een souvenir joof
Ja maar als het niet werkt, en je wilt niet veranderen, hoe kan je het dan voor elkaar krijgen dat het opeens wél gaat werken?quote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die sturen aan naar concessies doen, rekening houden met elkaar. Dat is heel wat anders dan jezelf veranderen.
Maar whatever. Blijf lekker geloven in dat je jezelf moet veranderen om een relatie te laten werken.
Ja en zoals ik dus zei heeft hij geen flauw benul van wat er tussen ons wel of niet speelt. Dus het is nogal heel erg voorbarig om te zeggen dat ik maar moet veranderen want een ander kan je niet veranderen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Wat faxie probeert uit te leggen is dat hij na die 524 topics waarin jij gepost hebt samen met hem, hij tot de conclusie is gekomen dat het niet soepel verloopt tussen jou en je scharrel, en dat je om die reden niet hoeft te hopen dat je een vaste relatie met hem gaat krijgen tenzij een van jullie ''veranderd''
''veranderd'' kan je in deze opvatten naar mijn mening als gewoon iets een keer anders doen... Dat heeft verder weinig met je persoonlijkheid te maken...
Maar zo lees ik het.![]()
Vrede op aarde.
Ze valt over ''veranderen'' denk ik zo,quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar als het niet werkt, en je wilt niet veranderen, hoe kan je het dan voor elkaar krijgen dat het opeens wél gaat werken?
Leg maar eens uit, volgens mij heb je de oplossing voor alle relationele ellende in de wereld gevonden
Iets vaker wel, maar ik ga echt niet terugzoekenquote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en in al die topics heb ik waarschijnlijk in totaal 5 keer gezegd dat ik dingen graag wat anders zou willen zien.
Maar zoals ik zei, trek lekker je conclusies. Mij interesseert het niet meer.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en zoals ik dus zei heeft hij geen flauw benul van wat er tussen ons wel of niet speelt. Dus het is nogal heel erg voorbarig om te zeggen dat ik maar moet veranderen want een ander kan je niet veranderen.
En zoals ik zei, het is wel klaar zo.
En haquote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen ondertussen
Het topic gaat harder dan ik
Wie zegt dat het niet werktquote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar als het niet werkt, en je wilt niet veranderen, hoe kan je het dan voor elkaar krijgen dat het opeens wél gaat werken?
Leg maar eens uit, volgens mij heb je de oplossing voor alle relationele ellende in de wereld gevonden
Dat dronken wij bij muziek op school altijd. Goed voor de keel als je gaat zingen of hebt gezongenquote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tijd om het over chocolademelk te hebben..
chocolademelk
Warme! Choco + slagroomquote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
chocolademelk
Met of zonder slagroom?quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
chocolademelk
Mag ik een kopje?quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
chocolademelk
Wel Chocomel, de enige echte hequote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
chocolademelk
quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
chocolademelk
burpquote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat dronken wij bij muziek op school altijd. Goed voor de keel als je gaat zingen of hebt gezongen
En dat gebeurt dus niet, want je wilt niet veranderen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je concessies moet doen.
Wat zeg je?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef MissExpert het volgende:
Hebben er hier mensen ervaring met doofheid?
yupquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef MissExpert het volgende:
Jawel, hoor. Ik heb in mijn leven al zoveel concessies gedaan. Echter zijn die concessies niet van dien aard dat ik mijn hele persoonlijkheid en waar ik voor sta moet opgeven om het hem naar de zin te maken.quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus niet, want je wilt niet veranderen.
He wat zeg je?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef MissExpert het volgende:
Zoals je al tig keer heb kunnen lezen consessies doen en veranderen zijn verschillende dingen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus niet, want je wilt niet veranderen.
The joy.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja, is mijn schuldheb je toch nog een souvenir joof
In welk opzicht? Problemen met je gehoor. Of doven mensenquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef MissExpert het volgende:
Omdat het lekker isquote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom doet iedereen slagroom in de chocolademelk?
Ik word zwaar misselijk van slagroom
Eerstequote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In welk opzicht? Problemen met je gehoor. Of doven mensen
Rukkenquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Doof van concerten/festivals of?
Kap met de discussie. Je bent hem geen uitleg verschuldigd en zoals je leest snapt hij er toch geen reet van.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Ik heb in mijn leven al zoveel concessies gedaan. Echter zijn die concessies niet van dien aard dat ik mijn hele persoonlijkheid en waar ik voor sta moet opgeven om het hem naar de zin te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |