Durf te wedden dat jij KANKER schreeuwtquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgens mij schreeuwen fokkers en foksters de meest bizarre dingen wanneer ze klaar komen
Van emotie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zou je huilen na seks?onzin lijkt me.
Emotie?quote:
Ja, sorry hoor ik geloof er niks van dat jij dat doet.quote:
+1quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor ik geloof er niks van dat jij dat doet.
Dat wou ik ook zeggen eigenlijk, nu heeft hij alleen Rik die hem schattig noemtquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:49 schreef rosepetals het volgende:
Je probeert volgens mij gewoon bij FOK!sters onder het rokje/in het broekje te komen met deze lieve teksten
Oke je hebt me door.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor ik geloof er niks van dat jij dat doet.
Gelukkig trapte ik er net niet inquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke je hebt me door.
Was eigenlijk gewoon een grapje. Ik denk dat Rosepetals de enige is bij wie je daarmee in het broekje zou komen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke je hebt me door.
Was eigenlijk gewoon een grapje. Ik denk dat Rosepetals de enige is bij wie je daarmee in het broekje zou komen.
Nou ik zou het wel opbiechten hoor. Ik zou nooit een vrouw onder valse voorwendselen het bed in proberen te praten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gelukkig trapte ik er net niet in
Daarom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]lul.
Ik denk dat er geen vrouw op deze wereld is die dat zou willen meemaken eerlijk gezegd.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]lul.
Ik denk dat er geen vrouw op deze wereld is die dat zou willen meemaken eerlijk gezegd.
Ok doe even een vocarootjequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik klaarkom doe ik gewoon 'HNGGGGGGGG'
Ik kan je wel live laten horen, babyquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ok doe even een vocarootje
Thnx.
Oeh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan je wel live laten horen, baby
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oeh.Is goed, laat ik je horen hoe ik huil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |