Durf te wedden dat jij KANKER schreeuwtquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgens mij schreeuwen fokkers en foksters de meest bizarre dingen wanneer ze klaar komen
Van emotie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zou je huilen na seks?onzin lijkt me.
Emotie?quote:
Ja, sorry hoor ik geloof er niks van dat jij dat doet.quote:
+1quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor ik geloof er niks van dat jij dat doet.
Dat wou ik ook zeggen eigenlijk, nu heeft hij alleen Rik die hem schattig noemtquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:49 schreef rosepetals het volgende:
Je probeert volgens mij gewoon bij FOK!sters onder het rokje/in het broekje te komen met deze lieve teksten
Oke je hebt me door.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor ik geloof er niks van dat jij dat doet.
Gelukkig trapte ik er net niet inquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke je hebt me door.
Was eigenlijk gewoon een grapje. Ik denk dat Rosepetals de enige is bij wie je daarmee in het broekje zou komen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke je hebt me door.
Was eigenlijk gewoon een grapje. Ik denk dat Rosepetals de enige is bij wie je daarmee in het broekje zou komen.
Nou ik zou het wel opbiechten hoor. Ik zou nooit een vrouw onder valse voorwendselen het bed in proberen te praten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gelukkig trapte ik er net niet in
Daarom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]lul.
Ik denk dat er geen vrouw op deze wereld is die dat zou willen meemaken eerlijk gezegd.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]lul.
Ik denk dat er geen vrouw op deze wereld is die dat zou willen meemaken eerlijk gezegd.
Ok doe even een vocarootjequote:Op dinsdag 6 november 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik klaarkom doe ik gewoon 'HNGGGGGGGG'
Ik kan je wel live laten horen, babyquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ok doe even een vocarootje
Thnx.
Oeh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan je wel live laten horen, baby
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oeh.Is goed, laat ik je horen hoe ik huil.
Als ik m'n shirt onderspuit draag ik die nog een week lang. De vrouwtjes houden namelijk wel van de geur van mijn mannenpap.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef He-man- het volgende:
Niemand hier die vloekt omdat hij zijn shirt onderspuit?
Nu ga je uit van mensen die zichzelf helpen maar iedereen hier heeft minimaal drie keer per dag seks hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:02 schreef He-man- het volgende:
Niemand hier die vloekt omdat hij zijn shirt onderspuit?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu ga je uit van mensen die zichzelf helpen maar iedereen hier heeft minimaal drie keer per dag seks hoor.
Nee ik niet! Schenkstroop ook niet, sjipsjap ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu ga je uit van mensen die zichzelf helpen maar iedereen hier heeft minimaal drie keer per dag seks hoor.
Hmm interessant, dat van mij stinkt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik m'n shirt onderspuit draag ik die nog een week lang. De vrouwtjes houden namelijk wel van de geur van mijn mannenpap.
Jullie zijn gewoon speciaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:08 schreef He-man- het volgende:
[..]
Nee ik niet! Schenkstroop ook niet, sjipsjap ook niet.
quote:
Heb het aangepast voor jou, beter zo?quote:
Hoezo, krijg je er lekker vreemde kriebeltjes van in je buik?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Als jullie over zaad enzo willen praten DM elkaar dan gewoon lekker even jongens
Hier ben ik het wel mee eens. Stil is ook maar saai. Maar huilen hoeft ook weer niet voor mij.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Als jullie over zaad enzo willen praten DM elkaar dan gewoon lekker even jongens
Ik vind het best geil btw als dames lekker kreunenzo stil is ook maar stil.
Kan mij ook geen reet schelen hoe zo'n vrouw er uit ziet... als ik haar hoor gillen word ik teringgeil
Maar ik wil niet speciaal zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb het aangepast voor jou, beter zo?
[..]
Hoezo, krijg je er lekker vreemde kriebeltjes van in je buik?
Dat huilen hoeft voor mij ook niet neequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Stil is ook maar saai. Maar huilen hoeft ook weer niet voor mij.
Nee, anders zou ik wel gewoon genieten en mij stil houden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb het aangepast voor jou, beter zo?
[..]
Hoezo, krijg je er lekker vreemde kriebeltjes van in je buik?
Geil huilen is als geil poepen. Het zal vast en zeker bestaan, maar ik heb geen zin om op zoek te gaan naar die ene persoon die het doet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat huilen hoeft voor mij ook niet neebehalve als ze geil huilt
![]()
Zullen we het daar maar bij houden ja?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Geil huilen is als geil poepen. Het zal vast en zeker bestaan, maar ik heb geen zin om op zoek te gaan naar die ene persoon die het doet.
quote:
Kan allebei hequote:
Misschien als ze van geluk huilen. Geen idee is vast zn vreemde fetisj die is komen overwaaien uit Japan.quote:
http://vocaroo.com/i/s0pFyw3IWIXKquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Kan mij ook geen reet schelen hoe zo'n vrouw er uit ziet... als ik haar hoor gillen word ik teringgeil
Niet jaloers zijn, jij klinkt vast net zo goed hoor!quote:
Oh dankjewel, ik was idd al heel jaloersquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn, jij klinkt vast net zo goed hoor!
Je kan altijd het licht uitdoen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Daarom verstop ik me altijd in een donker steegje en sleur ik ze daar in. Altijd schreeuwen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
En geil huilen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom verstop ik me altijd in een donker steegje en sleur ik ze daar in. Altijd schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |