PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
dat is niet turksquote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
Turken in discussie.
"EH WOLLAH SAHBI WAZMETJIJ"
Ik ga er nog een keer op in.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef strakkeman het volgende:
[..]
dat komt door het corrupte systeem ja en AZIZ zijn macht maar er is wel omgekocht dat weet jij ook. Dat jullie geen straf hebben gehad doet daar niets aan af
Dat zijn Marokkanen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
Turken in discussie.
"EH WOLLAH SAHBI WAZMETJIJ"
Is Soberso wel Turks?quote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
die chicks zijn soberso de beste tot nu toe
In de paar dagen dat je hier zit nog niet eens.quote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
die chicks zijn soberso de beste tot nu toe
Lurkerquote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In de paar dagen dat je hier zit nog niet eens.
je weet echt niet waarover je praat aziz bezit het wapenhandel in Turkije en krijgt van Nato investeringsrecht in zo een project zoek maar op. Verdiep je eerst in het onderwerp voordat je iets gaat roepenquote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ga er nog een keer op in.
Wie is Aziz Yildirim, hij is niks meer en niks minder dan een voorzitter bij Fenerbahce. Waar zou hij in hemels naam macht over moeten hebben. Als die man zoveel macht had zou hij niet een jaar voor jan lul in de bak hebben gezeten.
volg het topic al wat langerquote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In de paar dagen dat je hier zit nog niet eens.
Hey laat dat nou niet iets zijn waar hij concureert met de grote Erdogan, de grote baas in Turkije.quote:Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
je weet echt niet waarover je praat aziz bezit het wapenhandel in Turkije en krijgt van Nato investeringsrecht in zo een project zoek maar op. Verdiep je eerst in het onderwerp voordat je iets gaat roepen
Nou vooruit, maar dan nog heb je erg veel OP chicks gemist, ook in de '12 editie. Niet iedereen zit te wachten op 14 jarige smatjesquote:
Trabzonspor geen wonder, maar het seizoen in 2006 was ook alles behalve schoon.quote:
Turkije is ook corrupt dat ontken ik niet maar de honderden bewijzen laten wel zien dat jullie club heeft omgekocht. En nergens ontkent Aziz tegen de rechter is zijn verdediging Galatasaray deed het ookquote:Op maandag 5 november 2012 16:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hey laat dat nou niet iets zijn waar hij concureert met de grote Erdogan, de grote baas in Turkije.
Het heeft dus wel allemaal met politiek te maken, Erdogan is dus met zijn bedrijf de lachende derde geworden doordat hij rond de 40 miljard dollar bij kon schrijven.
Voetbal + Politiek + Turkije = Corruptie.
Zoiets was een jaar of 2 geleden ook hier gepost over een fixed matchquote:
Volgens mij spelen ze daar wel aardig basketbal in Constantinopel.quote:Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
Galatasaray en Fenerbahce is toch een club?
ja Basketbal is wel een sport waarin Turkije uitblinkt in de Euroleauge komen Turkse clubs wel verquote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze daar wel aardig basketbal in Constantinopel.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Revontulet het volgende:
turks voetbal
Doen alsof turks voetbal er toe doet
tijd en moeite steken in turks voetbal
turks voetbal
quote:Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Revontulet het volgende:
turks voetbal
Doen alsof turks voetbal er toe doet
tijd en moeite steken in turks voetbal
turks voetbal
Maar het grappige is dat we de fix door dachten te hebben, maar er compleet naast zatenquote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Trabzonspor geen wonder, maar het seizoen in 2006 was ook alles behalve schoon.
Hij heeft meerdere dingen verteld, maar dat vermeld je dan weer niet. Zoals dat hij bijna een miljoen euro in een koffer heeft overhandigd.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Turkije is ook corrupt dat ontken ik niet maar de honderden bewijzen laten wel zien dat jullie club heeft omgekocht. En nergens ontkent Aziz tegen de rechter is zijn verdediging Galatasaray deed het ook
We hebben nog een Serviër nodig zodat we ook met jou kunnen rellen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef BDIL het volgende:
Echt 300 topic's gaan hier over SC , 30 over tampering en 11 over FUT![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet Elton en John in 1 team.
Draag me weg .
het kan niet kwijtgescholden worden de rechter heeft geoordeeld. En als Fenerbahce zo schoon is als jij beweert waarom dan de zaak CAS opgeven omdat jullie zo corrupt als de pest warenquote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere dingen verteld, maar dat vermeld je dan weer niet. Zoals dat hij bijna een miljoen euro in een koffer heeft overhandigd.En dat hij op het begin beschuldigd werd van 19 wedtrijden en later waren het er nog maar 4.
En de mini cooper die voor de zuster van Korcan (keeper van Sivasspor) is gekocht, maar die gozer had geen zusje.
En nog veel meer dingen die allemaal met keiharde feiten de wereld zijn uitgeholpen, maar het heeft zo geen zin om het hier vol te gaan spammen met de corrupte dingen uit Turkije. Het is nu een welles en nietus verhaal geworden. Fenerbahce is officieel kampioen verklaart van 2011 en de voorzitter heeft een celstraf gekregen dat nog niet is bevestigd.
Zal me niks verbazen als het allemaal kwijtgescholden word. Waar ga je dan op leunen?
quote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet Elton en John in 1 team.
Draag me weg .
13kquote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je die inler gekocht
quote:Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm is dit een soort racistische moord grap tegen Djourou
Ansaldi Cambiasso/Zanetti IF Colocinni BPL Keeptertquote:
nee ik hou er ook over op het heeft geen zin te discussiëren als hij denkt dat hij gelijk heeftquote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Revontulet het volgende:
wolla boys gtfoe ophouden met dat turkengelul, open er lekker een nieuw topic over het intreseert niemand een flikker en neemt aardig wat ruimte in in dit topic
Denk je nou echt dat die tijd heeft om zijn squad af te maken?quote:
Dat maken we zelf wel uitquote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Revontulet het volgende:
wolla boys gtfoe ophouden met dat turkengelul, open er lekker een nieuw topic over het intreseert niemand een flikker en neemt aardig wat ruimte in in dit topic
Welkom in dit topic.quote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Revontulet het volgende:
genoeg tijd die man, hij traint paar uurtjes per dag en de rest fifaquote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die tijd heeft om zijn squad af te maken?
Er is genoeg ruimte als je uit de kast wilt komenquote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Revontulet het volgende:
Volgens mij is dit helemaal niet waar.quote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
genoeg tijd die man, hij traint paar uurtjes per dag en de rest fifa
hij heet op Xbox live: RonaldoSucks86
De spelling van een gemiddelde Turk is van een hoger niveau dan bovenstaand stukje prozaquote:Op maandag 5 november 2012 16:19 schreef Revontulet het volgende:
heb ge-editquote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij is dit helemaal niet waar.
DITquote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is genoeg ruimte als je uit de kast wilt komen
Niet overdrijvenquote:Op maandag 5 november 2012 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De spelling van een gemiddelde Turk is van een hoger niveau dan bovenstaand stukje proza
Eens.quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Revontulet het volgende:
nou hoor, ik wil ook gewoon is internetheld spelen
Post pics van je zus en maquote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Revontulet het volgende:
nou hoor, ik wil ook gewoon is internetheld spelen
Rick op het eindquote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanavond eindelijk weer Futten
De nieuwe Walking dead btw
Begin eens met hoofdletters aan het begin van je zin, dat kan helpen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Revontulet het volgende:
iedereen doet gelijk zo naar, ik ben ook maar een onzeker jongetje die bij de stoere jongens wil horen
SPOILER!!!!!!!quote:Op maandag 5 november 2012 16:25 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Rick op het eind
Denk dat die volgende episodes echt een wrak is
*dat.quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Revontulet het volgende:
iedereen doet gelijk zo naar, ik ben ook maar een onzeker jongetje die bij de stoere jongens wil horen
SPOILERRRRRRRquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rick wordt verkracht door zombies
beter ga je weer terug naar tweakersquote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Revontulet het volgende:
Govvedomme lijkt wel of ik op tweakers terecht ben gekomen met al die taalnazi's
Hij wordt verkracht door tig zombiesquote:
Leider van EAquote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
Kortom: Rick wordt verkracht door zombies, gaat dood en komt terug als koning van de zombies.
Wie is Rick?
Nee!!! ik vind het hier leukerquote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter ga je weer terug naar tweakers
Alleen als je door mijn test komtquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee!!! ik vind het hier leukerik zal stil zijn en me gedragen, mag ik dan blijven?
Neequote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee!!! ik vind het hier leukerik zal stil zijn en me gedragen, mag ik dan blijven?
Over proeftijd valt misschien wel te praten.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is makkelijker over het algemeenquote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Speel ik eindelijk weer een fifa, moet ik tegen een duo spelen
Wil ik het weten...?quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen als je door mijn test komt
Weer eens clubsen?quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Speel ik eindelijk weer een fifa, moet ik tegen een duo spelen
Als je in een h2h van me wint mag je blijvenquote:
Meestal geven ze veel ruimte weg, maar deze speelde 5221quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is makkelijker over het algemeen
Frijns moet zijn bakkes houden, vieze cheater.quote:
Haha, challenge acceptedquote:Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je in een h2h van me wint mag je blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Is dat Rik?quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
HALT! CONTROLE CYBERPOLITIE! [ afbeelding ]
HAALLO JE SPREEKT MET DE BRANDWEER HAHAquote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
Dat is Gert-Jan Verbeek hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Walking dead spoilerspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
Ps3?quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Haha, challenge acceptedKan iemand gelijk mijn psn tag toevoegen in de OP? Ravnica01
No shit sherlockquote:
HALLO BRANDWEER HIER DE POLITIE HAHA DANKJEWEL ZELDEN ZO GELACHTENquote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
HAALLO JE SPREEKT MET DE BRANDWEER HAHA
Leveledquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
spoilerspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
gezeik tussen twee turken, meer nietquote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
1 tot 5 uur school, half 3 maar weer weggegaan. Geoden begin van de week.
Nog wat gemist hier? Paar posts naar boven teruglezend lijkt het er niet op
Aight, nu potje dan?quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
het wordt hier met de dag ergerquote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gezeik tussen twee turken, meer niet
Is goedquote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zit nog op werkben misschien vanavond online
quote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
Achja dit topic is sinds FIFA 12 kerst helemaal verneukt dusquote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het wordt hier met de dag erger
quote:
truequote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja dit topic is sinds FIFA 12 kerst helemaal verneukt dus
quote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
ahahaahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahhaquote:Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geboorteplaats van Rio Mavuba
Wie zijn die turken eigenlijkquote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
GA EENS NAAR HET WALKING DEAD TOPIC, MEER TURKENDISCUSSIES, MINDER ZOMBIES
E; bedankt.
Ja maar daar zeiken ze nog meer over spoilersquote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
GA EENS NAAR HET WALKING DEAD TOPIC, MEER TURKENDISCUSSIES, MINDER ZOMBIES
E; bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar, heb er een voorstukje van gezien, en dacht nog: die ga ik kijken. Maar vergeten, bedankt voor de reminderquote:Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Revontulet het volgende:
http://nos.nl/video/436552-document-enke-eenzaam-bestaan.html
Mooie documentaire over Robert Enke en hoe mentaal zwaar topsport kan zijn
quote:Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef DannyDeko het volgende:
Wat een enerverende aflevering van TWD
spoiler:Dat weet niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
Vanochtend bekeken en moet eerlijk zeggen, kreeg op sommige punten toch een beetje kippenvel. Het kan dus heel diep zitten zonder dat iemand wat merkt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is waar, heb er een voorstukje van gezien, en dacht nog: die ga ik kijken. Maar vergeten, bedankt voor de reminder
quote:Op maandag 5 november 2012 16:46 schreef BDIL het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA![]()
[ afbeelding ]
Alleen loopt van Breukelen wel dom te praten, net alsof keeper zijn vreselijk moeilijk en zwaar isquote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vanochtend bekeken en moet eerlijk zeggen, kreeg op sommige punten toch een beetje kippenvel. Het kan dus heel diep zitten zonder dat iemand wat merkt.
Inderdaad, van Breukelen is zwaar irritant. "Ik wilde ook zelfmoord plegen, mag ik nu ook even aandacht ja?", flikker op man aandachtshoer dattie is. Erger me er kapot aanquote:Op maandag 5 november 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen loopt van Breukelen wel dom te praten, net alsof keeper zijn vreselijk moeilijk en zwaar is
Ja dat zegt hij alleen voor aandachtquote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Inderdaad, van Breukelen is zwaar irritant. "Ik wilde ook zelfmoord plegen, mag ik nu ook even aandacht ja?", flikker op man aandachtshoer dattie is. Erger me er kapot aan![]()
Triest dat ze dat soort dingen in een advertentie zetten? Ik vind van niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Triest hoor http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ouwadvertentie.dhtml
quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Triest dat ze dat soort dingen in een advertentie zetten? Ik vind van niet.
Ja je weet maar nooit, de vorige keer vond je dat degene die gepest werd de schuldige was.quote:Op maandag 5 november 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]triest voor dat joch en nabestaanden natuurlijk
quote:Op maandag 5 november 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit, de vorige keer vond je dat degene die gepest werd de schuldige was.
Nee, en dat kunnen meerdere hier beamen. Of herinner jij die discussie niet meer?quote:Op maandag 5 november 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]Weer lekker shit verdraaien
Die staan er al een week ofzo?quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Is het Happy Hour of zijn die 13 item gold packs er vaker?
7 dagen duren zequote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Is het Happy Hour of zijn die 13 item gold packs er vaker?
Ik koop nooit packsquote:
Ze vroegen net aan mij of ik hem kende, of iemand die hem kende. Geil sletjen van RTL was dat.quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wist niet dat hij bij mij op school zat..quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zonde om zo veel te besteden aan Ibra voor zo'n teamquote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Johnbon het volgende:
Een oud Ajax team best lastig. Bij een 5212 is volgens mij t beste resultaat mogelijk... Krijg alleen ibra niet op 9 chem dan
Ja is ook zo. Als ik t team na een paar potjes zat ben hoop tax verlies.quote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zonde om zo veel te besteden aan Ibra voor zo'n team
Gebruik je Ibra toch weer in een ander teamquote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Als ik t team na een paar potjes zat ben hoop tax verlies.
Dat is ook weer zo. Twijfel..quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gebruik je Ibra toch weer in een ander team
Boban in een rijtje met Ronaldo, Pele, Maradona, Zidane zettenquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef BDIL het volgende:
Ze moeten echt een Ultimate team bedenken met alle sterren van vroeger![]()
Ultimate Legends
Ronaldo en Pele voorin Maradona erachter CDM Zidane en Boban lm/rm etc.
Hij hoorde in Zidane's tijdperk zeker in de top 10 middenveldersquote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Boban in een rijtje met Ronaldo, Pele, Maradona, Zidane zetten
Ik had een 4-3-3 Alexis Sanchezquote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
dat is toch wel leuk uit een gratis pakje
Daar hoort hij niet tussen nee, maar het was wel een geweldige voetballerquote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Boban in een rijtje met Ronaldo, Pele, Maradona, Zidane zetten
quote:Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
geboorteplaats van Rio Mavuba
3 goals en een assist..als hij daar geen IF voor krijgt..zal idd wel zoiets zijnquote:Op maandag 5 november 2012 17:17 schreef BDIL het volgende:
IF Neymar gaat zeker richting de 400k als hij TOTW krijgt
Sowieso en LDB is bijna afgelopen toch? Palmeiras gaat degraderen dus Maikon Leite uit packs in januari?quote:Op maandag 5 november 2012 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 goals en een assist..als hij daar geen IF voor krijgt..zal idd wel zoiets zijn
Ze halen niet alle spelers uit packs die halverwege degraderen..Alleen als ze een transfer hebben naar een club buiten FUTquote:Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sowieso en LDB is bijna afgelopen toch? Palmeiras gaat degraderen dus Maikon Leite uit packs in januari?
Oja klopt!quote:Op maandag 5 november 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze halen niet alle spelers uit packs die halverwege degraderen..Alleen als ze een transfer hebben naar een club buiten FUT
Begin van FUT wel door een bug, maar die is opgelost toch?quote:Op maandag 5 november 2012 17:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
Een RW op RF positie krijgt toch gewoon 9 chem?
Ja hahahahaahahh Rijstbal in actionquote:
Hmm, dan maar een RW --> RF kaartje kopen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Begin van FUT wel door een bug, maar die is opgelost toch?
Wat was dat kreng belachelijk goed tegen Fulham.quote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Begin toch maar met de pacehoeren..kijken of ik hiermee weer divisions kan spelen
Wachten op SIF Fellaini..anders de IF
Even gepostquote:Op maandag 5 november 2012 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[USA] The Walking Dead #21 - Something To Fear
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Ok.quote:
Belgische nationale elftal is ook zoveel toffer dan die van ons eigenlijk. Manne veel swaggerquote:Op maandag 5 november 2012 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat was dat kreng belachelijk goed tegen Fulham.
budget?quote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand nog tips voor een 352 zilver team? Heb mijn Argentijnen te koop gezet, 3x verliezen is geen pech meer.
als Fellainiquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Begin toch maar met de pacehoeren..kijken of ik hiermee weer divisions kan spelen
Wachten op SIF Fellaini..anders de IF
Doe ik al vanaf 2 uur vanmiddag.quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan je site zou gaan werken
Maakt niet uit, moeten alleen spelers zijn die ik niet heb want wil spelers niet in meerdere squads.quote:
En wie heb je al? Ik kan de ThadCastle file niet vinden in mijn multomapquote:Op maandag 5 november 2012 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maakt niet uit, moeten alleen spelers zijn die ik niet heb want wil spelers niet in meerdere squads.
Elke keer als ik tegen een nieuw probleem aanloop denk ik: waarom doe ik dit eigenlijk? Maarja, alles voor me homies toch.quote:Op maandag 5 november 2012 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
24/7 is 24/7 en dat is niet een beetje fokken in de baas zijn tijd
dakenniequote:Op maandag 5 november 2012 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even kijken, hoe kan ik al mijn vorige posts terugzien? Dan quote ik die even
jouw sigquote:Op maandag 5 november 2012 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallon. Ik wil even zeggen dat ik ging undercutten omdat mijn van Rhijn niet verkocht voor de prijs waarvoor Dudeweiser hem erop had gezet. En nee, we zijn hem niet aan het pricefixen.
jay_snakequote:Op maandag 5 november 2012 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallon. Ik wil even zeggen dat ik ging undercutten omdat mijn van Rhijn niet verkocht voor de prijs waarvoor Dudeweiser hem erop had gezet. En nee, we zijn hem niet aan het pricefixen.
puush die pokoequote:
Fellaini, Bony en Jackson Martinez. En Koevermans misschien.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Revontulet het volgende:
Wie moeten deze week in TOTW staan volgens jullie? Ik vind dat neymar het verdiend heeft met 3 goals en een assist! Wie nog meer?
Vermaelen en A Santos.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Revontulet het volgende:
Wie moeten deze week in TOTW staan volgens jullie? Ik vind dat neymar het verdiend heeft met 3 goals en een assist! Wie nog meer?
Ik heb dit weekend ook gescoord en 2 assists als centrale verdediger maar ik krijg ook geen IF.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef Revontulet het volgende:
Verdedigers die de hele tijd naar voren lopenquote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend ook gescoord en 2 assists als centrale verdediger maar ik krijg ook geen IF.
VIEZE UNDERCUTTER IK HEB JOU NU OOK UNDERGECUTquote:Op maandag 5 november 2012 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kopgoaltje en twee steekpasses door de verdediging, ik ga zelden naar voren behalve met cornersquote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verdedigers die de hele tijd naar voren lopen
hoe hard? 130 ofzo?quote:
JA NOU EN HIJ VERKOOPT NU NOG NIET EENS VOOR DE PRIJS WAARVOOR JE HEM EROP HEBT GEZET!!!1quote:Op maandag 5 november 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
VIEZE UNDERCUTTER IK HEB JOU NU OOK UNDERGECUT
Dudeweiser zijn prijs is al verlaagd tot 2.5k en die van mij verkocht eerder niet voor 2.9k.quote:
That's what Jay Snake said.quote:Op maandag 5 november 2012 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
JA NOU EN HIJ VERKOOPT NU NOG NIET EENS VOOR DE PRIJS WAARVOOR JE HEM EROP HEBT GEZET!!!1
[..]
Dudeweiser zijn prijs is al verlaagd tot 2.5k en die van mij verkocht eerder niet voor 2.9k.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEIddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
NEE INDERDAAD WAT IS DIT VOOR HET WEEKEND VERKOCHT IE MAKKELIJK VOOR 3,5Kquote:Op maandag 5 november 2012 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
JA NOU EN HIJ VERKOOPT NU NOG NIET EENS VOOR DE PRIJS WAARVOOR JE HEM EROP HEBT GEZET!!!1
[..]
Dudeweiser zijn prijs is al verlaagd tot 2.5k en die van mij verkocht eerder niet voor 2.9k.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/860088/#comment-125679
NEEEEEEEEEEEEEGast..zeg dan even waar je over gaat spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEETERING!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
zag 'm ook al jaquote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet eens een pricefix, we pikten gewoon heel vaak een van Rhijn op voor veel te weinigquote:
MAAKT NIET UIT IK PIK HEM WEL WEER OP VOOR VEEL TE WEINIG!!!quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
NEE INDERDAAD WAT IS DIT VOOR HET WEEKEND VERKOCHT IE MAKKELIJK VOOR 3,5K
MIJN CAPSLOCK ZIT VAST GELOOF IK
Mijn huis, mijn regels.quote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
MAAR JE MAG HELEMAAL NIET HARDER DAN 130
KUTCAPSLOCK HOE KAN IK DIT MAKEN GJE
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:44 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
400 coinsquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie de afbeelding niet eensVoor hoeveel had je ze dan opgepikt?
![]()
![]()
rond de 1500quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie de afbeelding niet eensVoor hoeveel had je ze dan opgepikt?
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ik durf geen spoilers meer te openen.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik wil een nieuwe UI, maar heb geen inspiratie verdeurie.![]()
Een hele goedenavond trouwens
Feyenoord Rotterdam![]()
Die zit er best in, welke speler?quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/141535038
Lucky hoe ik daar aan de bal kom, maar ach![]()
![]()
OMG ZIEKSTE Walking dead AFLEVERING TOT NU TOESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belachelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/141535038
Lucky hoe ik daar aan de bal kom, maar ach![]()
Je hebt bijna alle toffe silvers al imo..Ik zou iets met Emnes - Castaignos en Duarte doen of iets met Fransen..Lacazettequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 17:48 schreef Rijst het volgende:
OMG ZIEKSTE Walking dead AFLEVERING TOT NU TOEninja edit!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG ZIEKSTE Walking dead AFLEVERING TOT NU TOEJonge ik dacht een leuk stukje over breaking bad, nu heb je TWD voor mij gespoilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 17:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jonge ik dacht een leuk stukje over breaking bad, nu heb je TWD voor mij gespoilerdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
OMG ZIEKSTE Walking dead AFLEVERING TOT NU TOESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl![]()
Ja goeie suggesties. Annan en Quincy is ook wel vet, maar is zo lastig om daar een hybrid van te makenquote:Op maandag 5 november 2012 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt bijna alle toffe silvers al imo..Ik zou iets met Emnes - Castaignos en Duarte doen of iets met Fransen..Lacazette![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 17:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]Kreeg kippevelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Obitaquote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Die zit er best in, welke speler?
Is mij pas 1x eerder gelukt met Bastos maar de kans is 1/40 ofzo![]()
![]()
Nee en stop met vragenquote:Op maandag 5 november 2012 17:56 schreef Revontulet het volgende:
Mag mijn psn tag in de volgende OP? Ravnica01PSN: Duuc-nl![]()
?quote:Hala Madrid !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: